Forester H6

goha
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1862
Registrován: pon srp 10, 2015 3:37 pm
Bydliště: Hradec Králové

Re: Forester H6

Příspěvek od goha »

To musí bejt raketa :supeer: :supeer:
Forejs SG, 11/03, 2.0 92kW + nové LPG.
Uživatelský avatar
yohn
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11958
Registrován: stř črc 13, 2011 5:58 am
Jméno a příjmení: Honza
Bydliště: Šumava
Kontaktovat uživatele:

Re: Forester H6

Příspěvek od yohn »

:conf89: tohle auto nutně potřebuju !!
ex. Subaru Crosstrek 2.0i r.2018
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
goha
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1862
Registrován: pon srp 10, 2015 3:37 pm
Bydliště: Hradec Králové

Re: Forester H6

Příspěvek od goha »

To se asi kvůli naším debilním zákonům budeme muset přestěhovat :4690:
Forejs SG, 11/03, 2.0 92kW + nové LPG.
Uživatelský avatar
M a r c e l
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 15410
Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
Jméno a příjmení: Martin Fabian
Bydliště: Středozem B-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Forester H6

Příspěvek od M a r c e l »

Ona se prej chysta nejaka zmena v oblasti tuningu...
M a r c e l B -)

FORESTER 2.0 XT SG AT 04 (iXTéčko)
FORESTER 2.0 Sturbo SF MT-R 00 LPG (TEJPRESTR)
OPEL TIGRA 1.6 KROSTIGRA
MULTICAR M25 4x2 MULA
IMPREZA 2.0 WRX STI 02 (BERUŠKA)
<Scenic 2.0<Felicia Combi 1.2LXI LPG<3x GARDE<120LS<110L<kolo<plastová Tatra<odrážedlo<kočárek
goha
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1862
Registrován: pon srp 10, 2015 3:37 pm
Bydliště: Hradec Králové

Re: Forester H6

Příspěvek od goha »

Žel obávám se, že k horšímu :4690: :baseball:
Forejs SG, 11/03, 2.0 92kW + nové LPG.
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24183
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Forester H6

Příspěvek od sima »

Sakra tj mokrý sen tohle :850: :826: A není to nakonec ani tak narvané,ještě tam zbylo docela dost místa,s výfuky dokázali zdá se taky rozumně vyjít,paráda :850:
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 18906
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: Forester H6

Příspěvek od hamoun »

na jezdeni v primce super ... a na co jiného?? :655: ok, ještě super kroutak ... ale bude to tezke celkove - to netusim, co to udela v terenu ... a na cestách to bude tezke na predek ... a o to vic nedotacive ... :666:
poladte si XT ... bude to MNOHEM lepsi volba ... :826:

ale jako rarita a technicky pocin urcite parada :supeer:
škoda superb
ex WRX 2008
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48967
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Forester H6

Příspěvek od VDC »

Petře to je jasný, že na silnici je agilnější turbo. Ale právě do terénu a na tahání by to byla výhra. Objem ničím nenahradíš. To bude platit vždycky, i když dnešní doba se snaží tvrdit opak...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 18906
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: Forester H6

Příspěvek od hamoun »

ja kroutaku při pomale jizde rozumim ... i velkym objemum .. mel jsem doma v automatu R6 a pak i V8 (bmw) :)
jde mi o to, jestli pak tezsi predek nevadi v terenu (dřív zapadnu nebo nekde nevyjedu apod ... ) ... mi se na tech starsich foresterech libi to, jak mala a lehka to jsou auta ...
škoda superb
ex WRX 2008
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48967
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Forester H6

Příspěvek od VDC »

To, že se s ten motor má koně od volnoběhu, je podstatnější, než to, že je těžší. Tím spíš, jestli to je manuál. Ale určitě by bylo zajímavý srovnání turbo versus h6 ve spojení s automatem. Třeba bych byl překvapenej... :-)
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
j3rry
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1024
Registrován: pon dub 16, 2012 9:58 pm
Jméno a příjmení: Tomáš H.
Bydliště: Brno/Karviná/Pržno

Re: Forester H6

Příspěvek od j3rry »

Ten rozdíl v hmotnosti je asi dvacet kilo oproti EJ20 turbo. EJ25 vs EZ30 bude podobnej rozdíl.

Tedy když u H6ky použijete nějaké lehké svody (sériové EJ20 turbo svody váží tak dvacet kilo minimálně), dost možná to bude na předek i lehčí. Nezapomínejte na to, že EZ30 patřil k nejlehčím motorům ve své třídě!

Nevím, jak ten 154kw EZ30, ale ten upgradovanej o AVCS (180kw) do terénu dobrej není. Je to točivě, sportovně laděnej motor. Vrchol krouťáku je až někde za hranicí 4k rpm. Síly to má dole o poznání víc, než NA dvouapůla, nebo než dvoulitrové turbo, ovšem ve srovnání s dvouapůlou v turbu rozhodně pokulhává, ten 169kw EJ25 má totiž ve svých posledních iteracích 80% krouťáku dostupného již od nějakých 1800 otáček. Což je něco, o čem si H6ka může nechat jen zdát.

Stejně bych měl ale raději ve Foresteru (a vlastně v jakémkoliv Subárku) právě tu H6ku. Je to nejlepší motor, který kdy vyrobili.
1999 SF Subaru Forester 2.0 5MT
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21883
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Forester H6

Příspěvek od HonzaCZ »

Jo, můžu potvrdit, že na rozdíl od 154 kW má 180 kW průběh krouťáku hodně posunutej k výším otáčkám. Tím pádem i výkon je dostupný až dál. A aby to jelo, je nutný to točit. Neříkám, že to v nízkých otáčkách je lemra, absolutní výkon tam je, ale relativně je potřeba na to koukat tak, že je to točivej motor (taky má omezovač až v 7 tisících). Nejenom 2.5 169 kW turbo má lepší průběh, ale i 2.0 160 kW turbo z Imprezy GT. To je zcela nesrovnatelnej zátah. Jisté závody, co jsme kdysi pořádali to jasně dokázaly. H6 by možná tak dala nějaký turbo na maximální rychlost a ujela by mu. Ale na rozjezd z nuly, nebo dokonce dynamickou akceleraci nope...
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
PetrC
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 510
Registrován: ned čer 02, 2013 10:11 am
Jméno a příjmení: Petr Celnar
Bydliště: Bučovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Forester H6

Příspěvek od PetrC »

Však na tu H6 patří ješte dvě turba, na každou stranu jedno. Jinak mi to nedává smysl.
1996 R33 Skyline GT-R V-spec [490 HP/650 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD :-(
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21883
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Forester H6

Příspěvek od HonzaCZ »

Jo, to pak jo. :)
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
j3rry
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1024
Registrován: pon dub 16, 2012 9:58 pm
Jméno a příjmení: Tomáš H.
Bydliště: Brno/Karviná/Pržno

Re: Forester H6

Příspěvek od j3rry »

Z N/A EJ25 lze vydolovat i 250 kobylek. Nasadíte šneka a to nutný harampádí (vstřiky, palivová pumpa, ŘJ atd...) okolo, naladíte a máte 500+ koní easily. Takže ta H6ka půjde atmosféricky udělat klidně i na tři sta koní, možná více. Ovšem daleko, daleko levněji vyjde dát tam buď kompresor od Raptor superchargers, nebo to zbiturbovat, jak píše PetrC. Nejlevnější řešení je v současné době ale ten kompresor. á 150kkč. Nicméně to už se bavíme o nějakých čtyřech, pěti stovkách koní NA KOLECH (!) Biturbo bude stát minimálně kilo jen na šnecích (a jedno jsem někde viděl, vytáhli z toho á 1200 koní), no a atmosféra - jo, kdybych vyhrál ve sportce, hnedka si pořídím do sbírky jedno Spec.B v manuálu, co bude ječet se svými třemi stovkami koní až někam k devíti tisícím otáčkám :845:
1999 SF Subaru Forester 2.0 5MT
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
Odpovědět

Zpět na „Ze světa Subaru“