Subaru Levorg
- jaromir
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1078
- Registrován: stř zář 09, 2009 10:41 pm
- Jméno a příjmení: Jaromír
- Bydliště: Úpohlavy (okr. Litoměřice)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Levorg
Copak my jsme (Evropa) pro Subaru nějaký rozhodující trh?! Ani omylem...
Jaromír
Jaromír
Subaru Forester 2,5XT MY2009
- seatik
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4038
- Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Vašek
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Levorg
V dnešní době? Kdyby jsme nebyli,nedělali by diesel...
To že evropa není pro subaru důležitá je dnes už dost obehranná stará písnička
To že evropa není pro subaru důležitá je dnes už dost obehranná stará písnička
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
Re: Subaru Levorg
Uz aby byl Levorg Outback .......
Jinak co je spatneho na WRX nechapu. Vypada dobre a celkem je to nadherne auto.
Asi je to celkovy dojem ze strany Subaru. Znacka se proste pomalu ale jiste meni..... ne kazdemu se to zamlouva ale bohuzel vyber se uzi. Jen me mrzi ze Subaru uz neni ta "svoje" znacka a jde cim dal tim vic naproty komercnim znackam .... :655:
Jinak co je spatneho na WRX nechapu. Vypada dobre a celkem je to nadherne auto.
Asi je to celkovy dojem ze strany Subaru. Znacka se proste pomalu ale jiste meni..... ne kazdemu se to zamlouva ale bohuzel vyber se uzi. Jen me mrzi ze Subaru uz neni ta "svoje" znacka a jde cim dal tim vic naproty komercnim znackam .... :655:
Subaru Outback 5MT MY2005 - prodanej
Ssangyong Korando MY2022
Ssangyong Korando MY2022
- u-geen
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2103
- Registrován: úte led 19, 2010 9:49 pm
- Jméno a příjmení: Evžen Eiba
- Bydliště: Kyje, okres Jičín
Re: Subaru Levorg
no vida... to je po dlouhy dobe neco, co se mi libi... uvidime v realu
- Marty73
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 3306
- Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
- Jméno a příjmení: Martin J.
- Bydliště: Statenice
Subaru Levorg
Vašku, EU prostě jede. Subaru nemaji dostatečné množství mikroaut na evropském trhu. Je to podle všeho záměr těch ekoregulací- ochrana evropských producentů. S emisemi to má asi pramálo společného:(
Evropský trh je opravdu pro Subaru menšinová záležitost. Poměr prodejů je tak minimální, že to ani nepoznají. Cca 8%.
Sent from my iPad
Evropský trh je opravdu pro Subaru menšinová záležitost. Poměr prodejů je tak minimální, že to ani nepoznají. Cca 8%.
Sent from my iPad
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
- saburafu
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2125
- Registrován: stř srp 12, 2009 12:00 am
- Bydliště: Budějce - Vyšák
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Levorg
Tak Levorg se mi sakra líbí :love: :love: :love:
- jaqub
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 212
- Registrován: úte říj 01, 2013 10:28 pm
- Jméno a příjmení: Jakub K.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Levorg
Ten Levorg je ale vážně povedenej..
Akorát nechápu, proč kapličku na přední kapote nenechali u Forestera.. :(
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=jVjkgeqxGH8[/youtube]
Sent from my Lumia 1020
Akorát nechápu, proč kapličku na přední kapote nenechali u Forestera.. :(
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=jVjkgeqxGH8[/youtube]
Sent from my Lumia 1020
- seatik
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4038
- Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Vašek
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Levorg
Ted uz jen kdy to prijde k nam,aby to nedopadlo jako exige
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Subaru Levorg
kaplicka je kvůli ochrane chodcu, resp s kapli měli 4* bez kaple 5* a jak vime, cim vic *, tim vic....
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
Re: Subaru Levorg
Myslím si že Levorg príde aby Subaru vyplnilo medzeru vo vlastnej ponuke, bude to mať ale jednu chybu, vysokú cenu.
Trebárs aj také XV sami zdá predražené, základ by mohol stáť pod 20000€, pričom podla bežného cenníka stojí úplná základ takmer 23000€
Nový Forester detto , holota takmer 29000€ , nové CR-V s pohonom oboch náprav začína na 23000€, verzia s AT v treťom stupni výbavy stojí pod 28000€, väčšine stačí že to má pohon 4x4, na jeho type im až tak nezaleží
Levorg lacnejší ako XV nebude a práve preto bude mať na trhu velmi tažkú pozíciu
Trebárs aj také XV sami zdá predražené, základ by mohol stáť pod 20000€, pričom podla bežného cenníka stojí úplná základ takmer 23000€
Nový Forester detto , holota takmer 29000€ , nové CR-V s pohonom oboch náprav začína na 23000€, verzia s AT v treťom stupni výbavy stojí pod 28000€, väčšine stačí že to má pohon 4x4, na jeho type im až tak nezaleží
Levorg lacnejší ako XV nebude a práve preto bude mať na trhu velmi tažkú pozíciu
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 261
- Registrován: pát čer 10, 2011 4:43 pm
- Jméno a příjmení: Zdenek Vavra
Re: Subaru Levorg
Levorg je krasavec a když už ho porovnáváš s CR-V nezapomeň, že Levorg má jednou velkou výhodu-JE TO SUBARU :657: :657: :657: :657: na videu od jaquba dle výrazu japončíka ve tváři soudím, že zde je cílem cesta samotná tak jak u většiny vozů SUBARU
Subaru Outback 3.0H6 154kw+LPG 280 000km voňavka
Subaru Legacy 2.5l 121kw 2005 210 000km
Subaru Outback 3.0H6 154kw 2003+LPG 580 00km část bude jezdit u předsedy
Subaru Outback 3.0H6 154kw 2001 316 000km ex. na orgány
Legacy Turbo Combi Limited 147kw 1994 236 000km stále v kompletní rekonstrukci
Subaru Legacy 2.5l 121kw 2005 210 000km
Subaru Outback 3.0H6 154kw 2003+LPG 580 00km část bude jezdit u předsedy
Subaru Outback 3.0H6 154kw 2001 316 000km ex. na orgány
Legacy Turbo Combi Limited 147kw 1994 236 000km stále v kompletní rekonstrukci
Re: Subaru Levorg
Levorga by som si s CR-V porovnávať nedovolil, tá má svojho konkurenta vo Forestri. Pre Levorg bude konkurenicia Auris + Civic kombi...
Mne je len ľúto, že u Subaru je tá cena nastavená tak že ho vela ludí vyradí z výberu práve kvôli jej výške.
Skúšal som lúštiť "rozsypaný čaj" v domovskej krajine a tam mi to vychádza žo Forester je lacnejšie auto ako CR-V a u nás je to naopak :655:
Trebárs 4WD CR-V 2.4i + AT za 2 770 000 jenov je v prepočte nejakých 19200€ http://autoc-one.jp/honda/cr-v/89541/
Najdrahší Forester s 2.0i + CVT za 2 740 500 jenov a to je v prepočte nejakých 18900€ http://autoc-one.jp/subaru/forester/93742/ a to je na 18" diskoch, podla ceny asi najvyššie výbava u atmosfery, pokial neberiem do úvahy verziu XT
Pozriem cenníky u nás a zaplačem. Chápem že nejaké dovozné, rôzne kvôty pre import mimo EU krajiny, ale aby cena vyletela u nás cena modelu s CVT v najvyššej výbave na 32000€ , respektíve verzia 2.0XT vo full výbave na dvojnásobok toho čo v japonsku (43500€ v EU vs 20300€ v JPN) tak to je naozaj moc. CR-V sa vyrába síce v UK, ale aby lacnejší japonský Forester bol až o tolko drahší že by suverejne predbehol aj CR-V
Ked teraz akože zabudnem na všetky veci ohladne importu, cla a rôzných kvôt pre mimočlenské krajiny do ktorých vidím velké prd, tak aj tak nerozumiem ako v JPN môže byť tak malý cenový rozdiel medzi bežným Forestrom a Forestrom XT ? V JPN je to v podstate 1400€ v EU 10000€ :655:
Aby som to ešte viac zamotal, tak o úplne novej Mazde 6 sa píše : Mazda6 se pro celý svět vyrábí v japonském závodě Hofu, zajímavém mimořádně vysokou mírou robotizace. Odkaz tu http://wiki.aktualne.centrum.cz/mazda6/
Aby sa to dobre porovnávalo tak som zvolil Mazdu 6 2.2D. Sranda je že za tú Mazdu 6 2.2D s MT pýtajú doma 3 039 750 jenov http://autoc-one.jp/mazda/atenza_wagon/93783/ čo je nejakých 21000€, musia ju dovaliť do EU, zaplatiť všetky tie dovozy ako aj Subaru a pri tom ju tu vedia predávať za nejakých 24000€ :655:
Dokonca v JPN drahšiu Mazdu 6 2.2D vedia v EU po dovoze predávať lacnejšie ako najlacnejší Forester
Mám taký dojem že si tu z dovozu Subaru niekto urobil sakra velký biznis, ak si tam človek pozerá tie ceny, tak trebárs Forester je tam celkom lacné ludové auto, len tu v EU je z toho vdaka tej cene akokeby premiovka
A zaklincujem to tým že ešte hodím cenník Subaru XV, ktoré čuduj sa svete sa v JPN predáva vlastne za rovnakú sumu ako Forester, ba Forester sa dá kúpiť dokonca lacnejšie ako XV :670: :670: :670:
Legacy vo výbave "social edition" teda s atmosferou pod kapotou stojí podobný peniaz ako Forester, či XV...
Cenník Forester http://autoc-one.jp/subaru/forester/
Cenník XV http://autoc-one.jp/subaru/impreza_xv/
Cenník Legacy http://autoc-one.jp/subaru/legacy_b4/
Cenník BRZ http://autoc-one.jp/subaru/brz/
Mne je len ľúto, že u Subaru je tá cena nastavená tak že ho vela ludí vyradí z výberu práve kvôli jej výške.
Skúšal som lúštiť "rozsypaný čaj" v domovskej krajine a tam mi to vychádza žo Forester je lacnejšie auto ako CR-V a u nás je to naopak :655:
Trebárs 4WD CR-V 2.4i + AT za 2 770 000 jenov je v prepočte nejakých 19200€ http://autoc-one.jp/honda/cr-v/89541/
Najdrahší Forester s 2.0i + CVT za 2 740 500 jenov a to je v prepočte nejakých 18900€ http://autoc-one.jp/subaru/forester/93742/ a to je na 18" diskoch, podla ceny asi najvyššie výbava u atmosfery, pokial neberiem do úvahy verziu XT
Pozriem cenníky u nás a zaplačem. Chápem že nejaké dovozné, rôzne kvôty pre import mimo EU krajiny, ale aby cena vyletela u nás cena modelu s CVT v najvyššej výbave na 32000€ , respektíve verzia 2.0XT vo full výbave na dvojnásobok toho čo v japonsku (43500€ v EU vs 20300€ v JPN) tak to je naozaj moc. CR-V sa vyrába síce v UK, ale aby lacnejší japonský Forester bol až o tolko drahší že by suverejne predbehol aj CR-V
Ked teraz akože zabudnem na všetky veci ohladne importu, cla a rôzných kvôt pre mimočlenské krajiny do ktorých vidím velké prd, tak aj tak nerozumiem ako v JPN môže byť tak malý cenový rozdiel medzi bežným Forestrom a Forestrom XT ? V JPN je to v podstate 1400€ v EU 10000€ :655:
Aby som to ešte viac zamotal, tak o úplne novej Mazde 6 sa píše : Mazda6 se pro celý svět vyrábí v japonském závodě Hofu, zajímavém mimořádně vysokou mírou robotizace. Odkaz tu http://wiki.aktualne.centrum.cz/mazda6/
Aby sa to dobre porovnávalo tak som zvolil Mazdu 6 2.2D. Sranda je že za tú Mazdu 6 2.2D s MT pýtajú doma 3 039 750 jenov http://autoc-one.jp/mazda/atenza_wagon/93783/ čo je nejakých 21000€, musia ju dovaliť do EU, zaplatiť všetky tie dovozy ako aj Subaru a pri tom ju tu vedia predávať za nejakých 24000€ :655:
Dokonca v JPN drahšiu Mazdu 6 2.2D vedia v EU po dovoze predávať lacnejšie ako najlacnejší Forester
Mám taký dojem že si tu z dovozu Subaru niekto urobil sakra velký biznis, ak si tam človek pozerá tie ceny, tak trebárs Forester je tam celkom lacné ludové auto, len tu v EU je z toho vdaka tej cene akokeby premiovka
A zaklincujem to tým že ešte hodím cenník Subaru XV, ktoré čuduj sa svete sa v JPN predáva vlastne za rovnakú sumu ako Forester, ba Forester sa dá kúpiť dokonca lacnejšie ako XV :670: :670: :670:
Legacy vo výbave "social edition" teda s atmosferou pod kapotou stojí podobný peniaz ako Forester, či XV...
Cenník Forester http://autoc-one.jp/subaru/forester/
Cenník XV http://autoc-one.jp/subaru/impreza_xv/
Cenník Legacy http://autoc-one.jp/subaru/legacy_b4/
Cenník BRZ http://autoc-one.jp/subaru/brz/
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
- SCOOTER
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2999
- Registrován: ned úno 14, 2010 9:45 pm
- Jméno a příjmení: Miloš Tůma
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Levorg
Levorg nevypadá špatně,ale prostě mám s toho dojem že už to neni to pravé SUBARU :655: ...čím novější tím více ???
Jinak jsem měl možnost okouknout new.XT FORESTER a hlavní co bylo tak jsem zjištoval jak mají řešený přívod vzduchu k Intercoleru :670: když tam chybí kaplička na kapotě :666: ...nepochopil jsem proč už tedy ten chladič stlačeného vzduchu neumístili před chladič vody jako náporový a bylo by to učinější a hlavně i technicky jednoduší,pro přívod vzduchu jsou umístěny od přední masky sací trakty(plastové trubice) které jsou poměrně malého "průměru" a jsou umístěny na vnitřní stranu kapoty tzn.nad celým prostorem motoru...a po té do zběrného dílce nad Intercoler.
Přijde mi to poměrně složité a nebude to nic levného když něco...a při nižších rychlostech málo učinné :666: (ale konstrukteři od Subaru asi vědí proč tomu tak je :657: )
Jinak jsem měl možnost okouknout new.XT FORESTER a hlavní co bylo tak jsem zjištoval jak mají řešený přívod vzduchu k Intercoleru :670: když tam chybí kaplička na kapotě :666: ...nepochopil jsem proč už tedy ten chladič stlačeného vzduchu neumístili před chladič vody jako náporový a bylo by to učinější a hlavně i technicky jednoduší,pro přívod vzduchu jsou umístěny od přední masky sací trakty(plastové trubice) které jsou poměrně malého "průměru" a jsou umístěny na vnitřní stranu kapoty tzn.nad celým prostorem motoru...a po té do zběrného dílce nad Intercoler.
Přijde mi to poměrně složité a nebude to nic levného když něco...a při nižších rychlostech málo učinné :666: (ale konstrukteři od Subaru asi vědí proč tomu tak je :657: )
Legacy 2.0R 121kw MT. MY2007 ...mazel
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
Re: Subaru Levorg
ceny Subaru v CZ, resp. SK su take ake su kvoli tomu, ze ide o doslova marginalny trh, kde pri pocte predanych kusov musi predajca udrzat marzu na dostatocne vysokej urovni, aby na tom dokazal zarobit zmysluplne peniaze. Logicky by sa mohlo zdat, ze keby ceny znizili, zvysili by sa im predaje a vo vysledku by skoncili v slusnom zisku, ale nie je to tak. Je to beh na dlhu trat, takyto krok by sa prejavil az po niekolkych rokoch a to by ten predajca nemusel ustat. Subaru u nas nikdy lacne nebude, s tym sa treba zmierit. Na SK je to vlastne este drahsie ako v CZ da sa vybavit nejaka zlava (cca 10%), mne sa oplatilo kupit Festera na firmu s odpoctom DPH + nejaka zlava, dostal som sa na 27 000,-EUR bez dane za 2.0i-L CVT Komfort, ale mam tam dost doplnkov (oplechovany spodok auta, tazne, vanu v kufri, zimne pneu a kopec dalsich volovin). V CZ by to bolo este menej, ale nemal som cas riesit vsetky tie papierovacky kvoli DPH a dovozu na konci roka.
Re: Subaru Levorg
Minule sa písalo že SK predajca berie autá cez IT importéra, CZ predajca za sa z DE... Čiže ani SK ani CZ predajca nekupuje priamo z JPN a teda mi to nepríde že ak by to celá EU riešila cez jedného DE importéra, že by bol počet nakúpených vozidel malý.
Za dalšie ako ukazujú tie cenníky, tak cenový rozdiel medzi XV, Forester a Legacy je doslova smiešny, bez ohladu že výška tej "štartovacej" ceny je u nás vysoká taká aká je, nechápem ako teda u nás tie "štartovacie" ceny môžu byť tak výrazne rozdielne, na základe čoho tá cena narastie ?
Podla mna je úplne jedno či vezú do EU XV 2.0i CVT , alebo Forester 2.0i CVT
Ale najviac ma serie to že v JPN je Subaru taká cenovo zaujímavá alternatíva, asi niečo ako ludové vozidlo a u nás je z toho alternatíva pre ludí čo sú ochotný si za nu priplatiť. Trebárs na porovnanie po čom sa predáva v JPN europsky GOLF http://autoc-one.jp/volkswagen/golf/ , obyčajný prašivý Golf 1.4TSI + DSG je v JPN rovnako drahé auto ako Forester XT :713: za Golfa s 2.0TSI si už voči Forestru XT sakra priplatiť
Mám silný dojem že chyba je niekde tu v europe, a nebude to ani problém dovozných kvôt, či nejakých nákladov spojených s importom
Za dalšie ako ukazujú tie cenníky, tak cenový rozdiel medzi XV, Forester a Legacy je doslova smiešny, bez ohladu že výška tej "štartovacej" ceny je u nás vysoká taká aká je, nechápem ako teda u nás tie "štartovacie" ceny môžu byť tak výrazne rozdielne, na základe čoho tá cena narastie ?
Podla mna je úplne jedno či vezú do EU XV 2.0i CVT , alebo Forester 2.0i CVT
Ale najviac ma serie to že v JPN je Subaru taká cenovo zaujímavá alternatíva, asi niečo ako ludové vozidlo a u nás je z toho alternatíva pre ludí čo sú ochotný si za nu priplatiť. Trebárs na porovnanie po čom sa predáva v JPN europsky GOLF http://autoc-one.jp/volkswagen/golf/ , obyčajný prašivý Golf 1.4TSI + DSG je v JPN rovnako drahé auto ako Forester XT :713: za Golfa s 2.0TSI si už voči Forestru XT sakra priplatiť
Mám silný dojem že chyba je niekde tu v europe, a nebude to ani problém dovozných kvôt, či nejakých nákladov spojených s importom
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...