hamoun píše:svezeni bylo proste uzasne .. stejne jako zjisteni, ze si na nic nehraje, je uplne normalni chlap, ktery by na srazu zapadl
a to, ze k tomu, jak jsem jel, nemel zadne pripominky, ze jsem vyhral ridicskou kategorii, kterou hodnotil, to mi udelalo taky obrovskou radost
Sent from my Windows Phone 8X by HTC using Tapatalk
Lajk, lajk, lajk!!!
Odesláno z mého ST27i pomocí Tapatalk
Subaru Outback BS 2.5 CVT
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F
ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
Včera když jsem odjížděl z obchodu ve Veverské Bítýšce a sedal do Oťase, tak vedle mě zastavil místní chlapík v oktávce a vysypal ze sebe, že vyhrál v týhle soutěži hlavní cenu. Na měsíc auto dle výběru na ježdění. Byl úplně vyřechtanej, jak si to užil s těma autama jak psal Hamoun a jak se těší na to zapůjčený auto. Tak jsem zvědavej v čem dojede.
Jooo, svět je malej. :850:
bubo píše:Včera když jsem odjížděl z obchodu ve Veverské Bítýšce a sedal do Oťase, tak vedle mě zastavil místní chlapík v oktávce a vysypal ze sebe, že vyhrál v týhle soutěži hlavní cenu. Na měsíc auto dle výběru na ježdění. Byl úplně vyřechtanej, jak si to užil s těma autama jak psal Hamoun a jak se těší na to zapůjčený auto. Tak jsem zvědavej v čem dojede.
Jooo, svět je malej. :850:
Doufám, žes mu poradil XT. To je to jediný, co má pořádnej motor. Ale tipoval bych spíš STI. Když už, tak už.
Je to tdi-čkář, měl strach ,že ho to v benzínu za měsíc sežere ::-DD: , tak že asi nějakýho ropáka, těžko radit :655: ::-DD: . No stejně jsem zvědavej co si vybere.
To by byl sám proti sobě. I když bych měl v benzínu protopit 20 litrů, tak je do toho vrazím, protože jinak už si takhle nemusí užít, páč jako ropák si jiný auto nekoupí a jen nám bude furt smrdět pod nos. A vyřiď mu, že pokud si pučí naftu, tak je tý ceny pro něj škoda a ať ji raději nechá nějakýmu autonadšenci, co si to užije, pro něj jako td - .íču je toho škoda.
normakni kurz se jezdi vlastnima autama, tohle byla vyhra v subaru soutezi ... ja byl s autem pripraven a rikal si, ze se svezu i v nem, ale nakonec jsem nechtel vycnivat a ve vysledku si to paradne uzil s pujcenyma autama
mam i radost, ze to vyhral nekdo jiny, kdo si to doufam poradne uzije.mam skvele auto a dalsi pujcene nepotrebuju a pochvala po pouhych 200m rizeni od Vojty Stajfa me OPRAVDU MOC potesila ... lepsi, nez cokoliv vyhrat :D:-):-):-)
Sent from my Windows Phone 8X by HTC using Tapatalk
Dneska jsem v CB v Balkaru absolvoval testovaci jizdu s Foresterem Entry CVT a Outbackem Diesel CVT. U Forestera mi vadilo, ze se neda seridit nakloneni sedaku, potreboval bych vys pod stehnama. Motor byl primerene silnej, tichouckej a prevodovka fungovala bezvadne. Kdyz jsem radil padlama, system dal zpet Decko asi za 5 vterin. Auto bylo uplne novy, najeto 40km a spotrebu jsme nulovali az po vyjezdu z Budejovic, takze vyslednych 6.6 bude ovlivneny uz zahratym motorem a jizdou z kopce. Az v rychlostech nad kilo se projevila absence turba.
Outback me prekvapil docela velkou hlucnosti naftaku po startu a ve vyssich otackach (najeto mel 8 tisic). Pocitove nebyl velkej rozdil v tahu mezi benzinovou chudobkou a naftakem, prevodovka to hezky maskovala.
Jinak v Balkaru jsem nic nepodepisoval, nechteli ani zadny doklady. Ale jezdite celou dobu s prodejcem a jen po jedny ne moc atraktivni trase na Trhove Sviny, je tam velkej provoz a minimum zatacek.
Jen upřesním, že D se tam po zásahu pádly nevrací za cca 5 vteřin, ale dle aktuálních jízdních podmínek. Např. když jedeš s kopce a ručně mu podřadíš, tak to tam drží, dokud zase nepřidáš nebo neskončí kopec. Naproti tomu, když si podřadíš třeba na sjezdu z dálnice a pořádně to drtíš, tak se vrátí do D naopak až po ubrání plynu, nebo zklidnění jízdy. Chová se to poměrně inteligentně.
SOLCtech V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby! Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě] Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
HonzaCZ: tak tak, zkoušel jsem s tím různé hokus pokusy a má to docela hlavu a patu :850: stejně ale nejčastěji požívám rychlé zresetování (tedy, že pákou hýbnu k sobě do manuál režimu a zase rychle od sebe zpátky do D režimu), člověk to pak dělá úplně automaticky a vůbec nad tím nepřemýšlí (:
Tak to nedělám, ale zní to jako plán I když ono se mi tam to D většinou vrátí přesně ve chvíli, kdy začnu myslet na to, že bych mu nějak pomohl
SOLCtech V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby! Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě] Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Hmm, asi to tak s tim CVT bude, jen jsem si toho nevsiml. Jinak protoze jsem nic nepodepisoval, ani nevim jestli me zaradi do slosovani o auto na vikend... :655:
Jo a ptal jsem se prodejce, kolik uz meli automatu CVT na opravu. Zatim 0 (slovy nula) :826:
Jo to mi tvrdili taky, ze 0. Je jen otazka, zda to je dobre nebo ne. Protoze az se neco po..... tak to nedokazou opravit. Pokud to v pripade problemu resi kus za kus, tak to potom jo
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012 https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html