Zakládám vlákno, aby se někde shromažďovaly příspěvky a názory na nové WRX a STI modelového roku 2014. Opět to bude určitě velice kontroverzní téma a to je asi už tradice všech modelů :subaru:
Tady jeden z odkazů o kterém si ale myslím, že neodpovídá skutečnosti, neboť opravdová WRX a STI by měla být zcela jiná platforma a tohle je jen kamuflovaná Impreza:
http://www.auto-mania.cz/spy-foto-je-to ... ubaru-sti/
K motoru: http://autofun.blesk.cz/subaru-wrx-sti- ... 014-11548/
WRX/STI MY2014
- Marty73
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 3306
- Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
- Jméno a příjmení: Martin J.
- Bydliště: Statenice
WRX/STI MY2014
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
- Thanantos
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 531
- Registrován: ned srp 19, 2012 9:03 am
- Jméno a příjmení: Karel
Re: WRX/STI MY2014
Líbí se mi jak v článku říkají že STi prozradí "velké brzdy" přitom na obrázku je plovoucí dvoupístek, který mi ještě leží v garáži po výměně z WRX. Auto z fotek je i podle názvu image "nové WRX". (i budíkům chybí indikace DCCD a u řadící páky není idrive)
Někdo kdo psal původní článek se v tom trochu zamotal
Design poněkud kontroverzní. Jednotlivé linky sice docela pěkné, ale celkový dojem nějak pnic moc, proporcionelně je to divné..
Někdo kdo psal původní článek se v tom trochu zamotal
Design poněkud kontroverzní. Jednotlivé linky sice docela pěkné, ale celkový dojem nějak pnic moc, proporcionelně je to divné..
Do práce a na cesty Legacy H6 v sedanu
Na srazy a výlety Sti Type R 2000
Na závody Sti RA 99
Ex WRX 2008
Na srazy a výlety Sti Type R 2000
Na závody Sti RA 99
Ex WRX 2008
- Marty73
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 3306
- Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
- Jméno a příjmení: Martin J.
- Bydliště: Statenice
Re: WRX/STI MY2014
Mě se zdá, že je to dummy ještě z doby, kdy se počítalo s tím, že WRX STI bude jen verzí současné Imprezy, což nemusí být v případě STI vůbec pravda (tam půjdou asi cestou menšího vozu, možná jen dvoje dveře), ale u WRX je to asi otazník. Od nasávacího otvoru přeci také v Subaru ustoupili a tak je na kapotě jaksi navíc.
Co bych ale považoval za velice pozitivní by byl dovoz WRX do EU. Přeci jen má WRX své kupce a v poměru cena/výkon je skoro nedostižné. Ne každý touží po STI a není tu teď "slabší" alternativa jako tomu bylo donedávna.
Co bych ale považoval za velice pozitivní by byl dovoz WRX do EU. Přeci jen má WRX své kupce a v poměru cena/výkon je skoro nedostižné. Ne každý touží po STI a není tu teď "slabší" alternativa jako tomu bylo donedávna.
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
- Thanantos
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 531
- Registrován: ned srp 19, 2012 9:03 am
- Jméno a příjmení: Karel
Re: WRX/STI MY2014
jojo, souhlasím, kupce by mělo. Lidi jako já co nepotřebuji nekompromisní mašinu, ale rádi se svižně svezou a občas si zablbnou. Bohužel Subaru podle mě Evropu časem odstřihne od všeho co je nad 2L motorového objemu. A to kvůli eurobuzeraci emisních norem.
navíc mediální masáž o společenské nebezpečnosti producentů co2 bohužel funguje a tak i těch potenciálních kupců, navíc ještě pod tíhou nenažranosti ropných magnátů ubývá.Novou WRX už tak asi v evropě neuvidíme, stejně jako jakýkoliv nový šestiválec.
navíc mediální masáž o společenské nebezpečnosti producentů co2 bohužel funguje a tak i těch potenciálních kupců, navíc ještě pod tíhou nenažranosti ropných magnátů ubývá.Novou WRX už tak asi v evropě neuvidíme, stejně jako jakýkoliv nový šestiválec.
Do práce a na cesty Legacy H6 v sedanu
Na srazy a výlety Sti Type R 2000
Na závody Sti RA 99
Ex WRX 2008
Na srazy a výlety Sti Type R 2000
Na závody Sti RA 99
Ex WRX 2008
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 83
- Registrován: čtv led 28, 2010 9:19 pm
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: WRX/STI MY2014
doplním, že forin 2,0T se tady bude opět prodávat ....
ohledně sti pokud má být menší furt věřím v upravenou karoserii z brz doplněnou o awd a 1,6t..
co se týče wrx, je podle mě mnohem smysluplnějším artiklem....
ohledně sti pokud má být menší furt věřím v upravenou karoserii z brz doplněnou o awd a 1,6t..
co se týče wrx, je podle mě mnohem smysluplnějším artiklem....
2015 - BRZo a je modrý
2012 - Superb kombi II: Český sen
2009 - Kawasaki ER-6n
ex: 2001 Octa 1.8T rudo-kombijec
ex: 2012 Honda CBR 250R
ex: 1992 BMW E36 318iS špéra ...
ex: 1997 Impreza sedan 97 -> jako TURBO ...
2012 - Superb kombi II: Český sen
2009 - Kawasaki ER-6n
ex: 2001 Octa 1.8T rudo-kombijec
ex: 2012 Honda CBR 250R
ex: 1992 BMW E36 318iS špéra ...
ex: 1997 Impreza sedan 97 -> jako TURBO ...
- M.Z.
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 709
- Registrován: pát led 29, 2010 8:14 pm
- Jméno a příjmení: Marek Zrak
- Bydliště: FM
Re: WRX/STI MY2014
To co je na obrázkách, je teda pěkný slepenec,doufám,že se tomu sériovka nebude ani blížit...
Forester bude XT, ale zkrouhlý na 240k, standard výrobce 280k. Na druhou stranu se nabízí snadná možnost úpravy. ( s výfukem pohodových 300k) bez obav s výdrží sériových komponentů.
Nicméně, tenhle motor by mi více pasoval do XV,(to má v sobě ještě jakýsi odkaz původního Forestera) přece jen nový Forester už je docela cvalík.
Na nové STI jsem docela dost zvědavý, protože přijde v době, kdy to bude pro mě pravděpodobně aktuální.
Forester bude XT, ale zkrouhlý na 240k, standard výrobce 280k. Na druhou stranu se nabízí snadná možnost úpravy. ( s výfukem pohodových 300k) bez obav s výdrží sériových komponentů.
Nicméně, tenhle motor by mi více pasoval do XV,(to má v sobě ještě jakýsi odkaz původního Forestera) přece jen nový Forester už je docela cvalík.
Na nové STI jsem docela dost zvědavý, protože přijde v době, kdy to bude pro mě pravděpodobně aktuální.
ex STI 257kw 470Nm
M2
Coupe JCW
M2
Coupe JCW