Subaru XV (2012)
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 6393
- Registrován: sob srp 08, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Ondřej Oplt
- Bydliště: U Sila 1201,Liberec
Re: Subaru XV (2012)
je to pěkný autí a palubka je taky pěkná. Připomíná mi to zmenšeninu Lega, teda ten interiér. Doved bych si to představit před barákem, ale ty zadní lampy jsou takový divný. No a chybí tam poštovná schránka, ale to už tady říkal mám dojem Catana.
Toyota Auris, 2,0D4-D 125k,300nm.
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
- Albi
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3126
- Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Albert Němčík
- Bydliště: Železná Ruda / Praha
Re: Subaru XV (2012)
zaujala mne podobnost níže ...
skoro jako by to dělal jeden dizajnér ::-DD:
(doufám že se už mezitím realizuje v jiné fabrice!!!)
skoro jako by to dělal jeden dizajnér ::-DD:
(doufám že se už mezitím realizuje v jiné fabrice!!!)
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
- Marty73
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 3306
- Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
- Jméno a příjmení: Martin J.
- Bydliště: Statenice
Re: Subaru XV (2012)
Albi, tak to se tedy mýlíš. To nedělal stejný designer ani náhodou
To kopíroval na Xeroxu vrátný na hlavní bráně FHI při noční šichtě, a ráno to vrazil řediteli FHI do ruky, když ho přivezli služebním Phaetonem do práce ::-DDD:
To kopíroval na Xeroxu vrátný na hlavní bráně FHI při noční šichtě, a ráno to vrazil řediteli FHI do ruky, když ho přivezli služebním Phaetonem do práce ::-DDD:
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 6393
- Registrován: sob srp 08, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Ondřej Oplt
- Bydliště: U Sila 1201,Liberec
Re: Subaru XV (2012)
no jo no využili design, který se chytil u Legacy a dali ho do menších rozměrů, proč vymejšlet něco co funguje a je pěkný ve velkém měřítku. Je to sice zvláštní, ale asi to je tak.
Toyota Auris, 2,0D4-D 125k,300nm.
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 736
- Registrován: úte led 25, 2011 9:17 am
- Jméno a příjmení: Ivoš
- Bydliště: Brandýs nad Labem
Re: Subaru XV (2012)
O vikendu jsem se byl podivat na autosalonu na XV a za mne mohu rict , ze se mi auto i pres ruzna negativa libi. Autosalon byla fajn sance jak rychle porovnat ne jen vsechna Subaru ale i jine znacky mezi sebou. Prece jen kdyz presedate s auta do auta, tak se da hezky pocitit rozdil. Skoda je ze neni mozne to projet a porovnat i jizdni vlastnosti
Po precteni ruznych recenzi jsem cekal vice od prostoru. V porovnani s Lego/OTB nebo i Forester, tak je v nem mista vyrazne mene, nemluve o kufru (pod podlazkou sice bylo misto, ale i tak je to spis podprumer). Mrzelo mne ze v pripade kdy auto melo stresni okno, tak jsem si zase oprel hlavu o horni bocni calouneni, samo ze sedacku jsem mel co nejniz a take by se za mne uz dospely pohodlne neusadil. Prostor byl proste naprosto srovnatelny s podobnou konkureci (Tiguan, IX35, Quasquai atd.) v sirce vsak bylo prostoru naprosto dostatek. V aute bez stresniho okna bylo i na vysku vse OK. V interieru, jsem nebyl z niceho prekvapen, to ze byla palubka mekcena, bylo sice hezke, ale zbyle plasty nebyly o nic lepsi nez u konkurence. Ba naoopak, zejmena plasty pouzite v kufru, byly opravdu bidne, jako bych uz slysel jak mi vse co dam do kufru hrka, nemluve o opravdu plastovem kastliku u spolujezdce a vse bez calouneni. Byl zde videt rozdil trid mezi XV, Forester, Lego. Vim jsou to prkotiny a jizdni vlastnosti to nezlepsi, ale i ti korejci uz se to naucili do aut tohoto typu davat. Posaz za volantem(bez stresniho okna) i samotny volant, vcetne ovladani bylo vsak super.
Auto nebylo ani velke ani male. Myslim, ze prostorove je sice nadprumerne, ale jen v urcitych smerech, takze celek proste odpovida tride. Kdyz jej srovnan s Forestrem, tak z interier byl lepsi nez ve Forestru, ale exterier a stim souvisejici i prostor tak tady vyhrava Forester. Cenovky, ktere dovozce nastavil zde v BE jsou vsak velice rozumne. Za srovnatelne penize pri shodne vybave koupite leda korejce, takze si myslim ze sance ma vysoke. Nemecka konkurence, vcetne Skody je cenove mnohem vyse, na druhou stranu vsak nabizi priplatkovou vybavu o ktere si Subaru muze nechat jen zdat. Je vsak pravda, ze zakaznik, ktery jde pro Subaru, tak hleda neco jineho nez HiTec vybavu, tak snad Subaru vi co dela.
Kdybych toto vozitko bylo v prodeji pred rokem a pul, kdy jsem vybiral nove auto, tak si dokazu predstavit ze bych do nej sel. Nebylo nic co by mne odradilo. Za tu cenovku toho nabizi opravdu hodne. Az budu za rok dva resit obmenu, deti povyrostou a uz nebudu tolik jezdit dalky, tak ten bezninovy dvoulitr s tim lineartronikem, bude jeden z horkych favoritu.
Po precteni ruznych recenzi jsem cekal vice od prostoru. V porovnani s Lego/OTB nebo i Forester, tak je v nem mista vyrazne mene, nemluve o kufru (pod podlazkou sice bylo misto, ale i tak je to spis podprumer). Mrzelo mne ze v pripade kdy auto melo stresni okno, tak jsem si zase oprel hlavu o horni bocni calouneni, samo ze sedacku jsem mel co nejniz a take by se za mne uz dospely pohodlne neusadil. Prostor byl proste naprosto srovnatelny s podobnou konkureci (Tiguan, IX35, Quasquai atd.) v sirce vsak bylo prostoru naprosto dostatek. V aute bez stresniho okna bylo i na vysku vse OK. V interieru, jsem nebyl z niceho prekvapen, to ze byla palubka mekcena, bylo sice hezke, ale zbyle plasty nebyly o nic lepsi nez u konkurence. Ba naoopak, zejmena plasty pouzite v kufru, byly opravdu bidne, jako bych uz slysel jak mi vse co dam do kufru hrka, nemluve o opravdu plastovem kastliku u spolujezdce a vse bez calouneni. Byl zde videt rozdil trid mezi XV, Forester, Lego. Vim jsou to prkotiny a jizdni vlastnosti to nezlepsi, ale i ti korejci uz se to naucili do aut tohoto typu davat. Posaz za volantem(bez stresniho okna) i samotny volant, vcetne ovladani bylo vsak super.
Auto nebylo ani velke ani male. Myslim, ze prostorove je sice nadprumerne, ale jen v urcitych smerech, takze celek proste odpovida tride. Kdyz jej srovnan s Forestrem, tak z interier byl lepsi nez ve Forestru, ale exterier a stim souvisejici i prostor tak tady vyhrava Forester. Cenovky, ktere dovozce nastavil zde v BE jsou vsak velice rozumne. Za srovnatelne penize pri shodne vybave koupite leda korejce, takze si myslim ze sance ma vysoke. Nemecka konkurence, vcetne Skody je cenove mnohem vyse, na druhou stranu vsak nabizi priplatkovou vybavu o ktere si Subaru muze nechat jen zdat. Je vsak pravda, ze zakaznik, ktery jde pro Subaru, tak hleda neco jineho nez HiTec vybavu, tak snad Subaru vi co dela.
Kdybych toto vozitko bylo v prodeji pred rokem a pul, kdy jsem vybiral nove auto, tak si dokazu predstavit ze bych do nej sel. Nebylo nic co by mne odradilo. Za tu cenovku toho nabizi opravdu hodne. Az budu za rok dva resit obmenu, deti povyrostou a uz nebudu tolik jezdit dalky, tak ten bezninovy dvoulitr s tim lineartronikem, bude jeden z horkych favoritu.
- Subaru4ever
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2494
- Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
- Jméno a příjmení: Adam
- Bydliště: Praha 5
Re: Subaru XV (2012)
Ivooos: díky moc za fajn vylíčení klíčových poznatků :unami:
Já bych prostorově XVčko moc nehanil, protože mi přijde, že je srovnáváno s nesprávnými auty. Stále je to "jen" Impreza, tedy konkurence Golfu, Astry, i30ky ... A ty všechny podle všeho strká do rukávu.
Vyšší podvozek tuto "Imprezu" sice umožňuje srovnat třeba s Yetim, Tiguanem nebo ix35kou, ale podle mě je to dost jiné auto. Takové lepší :845: ... prostě sportovní stavbou karoserie nízký hatchback, co díky vysokánskému podvozku a pořádnému 4x4 vytře se všemi těmi rádoby teréními SUV :657:
Prostě Outback o jednu automobilovou třídu níž :850:
Srovnání se starší generací Forestera možná je možné, ale ne díky tomu, že by XV bylo bůhvíjak obrovské, ale kvůli tomu, že je starý Forin tak prťavý ::-DD: :ironie:
Já bych prostorově XVčko moc nehanil, protože mi přijde, že je srovnáváno s nesprávnými auty. Stále je to "jen" Impreza, tedy konkurence Golfu, Astry, i30ky ... A ty všechny podle všeho strká do rukávu.
Vyšší podvozek tuto "Imprezu" sice umožňuje srovnat třeba s Yetim, Tiguanem nebo ix35kou, ale podle mě je to dost jiné auto. Takové lepší :845: ... prostě sportovní stavbou karoserie nízký hatchback, co díky vysokánskému podvozku a pořádnému 4x4 vytře se všemi těmi rádoby teréními SUV :657:
Prostě Outback o jednu automobilovou třídu níž :850:
Srovnání se starší generací Forestera možná je možné, ale ne díky tomu, že by XV bylo bůhvíjak obrovské, ale kvůli tomu, že je starý Forin tak prťavý ::-DD: :ironie:
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 736
- Registrován: úte led 25, 2011 9:17 am
- Jméno a příjmení: Ivoš
- Bydliště: Brandýs nad Labem
Re: Subaru XV (2012)
Mne se to auticko, ale vazne libilo. Ted jen cekam, az se s tim budu mit prilezitost projet.
Ono to XV je vazne trida Golf alias Yety. Tomu tak nejak odpovidaji i pouzite materialy a vybava.
Soucasny Forestrik je prece jen trosku vyssi rada, takze primo srovnavat to moc nejde. Daval jsem to jen do prikladu pro predstavivost lidi, kteri XV jeste nevideli nazivo.
Pokud to vsak necham v te tride ,,terrenni,, golf, tak je na tom prostorove velmi dobre. Proste napr. Yeti je mensi ve vsech smerech krome vysky. BMW X1 je minivozitko proti XV. Quasquai, IX35, Sportage, Tiguan, ASX,atd. maji trebas vetsi kufr, ale prostoru uvnitr mene a nektere opravdu vyrazne mene.
Dneska se ty tridy tak nejak prolinaji, ze se tezko odhaduje s cim srovnavat a s cim ne a hlavne kzda znacka ma ty tridy nastaveny jinak.
Co se tyka te kritiky materialu pouzitych v aute, tak on ani ten Yeti nebo Tiguan , ktere vsichni chvali za super zpracovani a materialy, tak na tom nejsou dnes lepe. Napriklad klasicka bolest pouziti mekeho plastu pod oknem na dverich, kam si pokazde odkladam loket, je pro mne mnohem dulezitejsi nez meka palubovka a to to XV v porovnanim s Yetim ma, takze to se mi libilo.
XV chybi prkotinky, ktere delaj auto prijemnejsim, jako, chlazena prihradka spolujezdce, automaticke dojezdy na oknech, betelneji udelana podlazka v kufru s roletkou, vydechy ventilace do zadni casti, proste drobnosti, ktere ten nemec ma od veky veku, korejec to prebira, ale to Subaru si jde porad po svem a to je skoda. Nastesi to vsechno 2x kompenzuje motorizaci a podvozkem, takze dle meho je auto opravdu konkurenceschopne.
Ono to XV je vazne trida Golf alias Yety. Tomu tak nejak odpovidaji i pouzite materialy a vybava.
Soucasny Forestrik je prece jen trosku vyssi rada, takze primo srovnavat to moc nejde. Daval jsem to jen do prikladu pro predstavivost lidi, kteri XV jeste nevideli nazivo.
Pokud to vsak necham v te tride ,,terrenni,, golf, tak je na tom prostorove velmi dobre. Proste napr. Yeti je mensi ve vsech smerech krome vysky. BMW X1 je minivozitko proti XV. Quasquai, IX35, Sportage, Tiguan, ASX,atd. maji trebas vetsi kufr, ale prostoru uvnitr mene a nektere opravdu vyrazne mene.
Dneska se ty tridy tak nejak prolinaji, ze se tezko odhaduje s cim srovnavat a s cim ne a hlavne kzda znacka ma ty tridy nastaveny jinak.
Co se tyka te kritiky materialu pouzitych v aute, tak on ani ten Yeti nebo Tiguan , ktere vsichni chvali za super zpracovani a materialy, tak na tom nejsou dnes lepe. Napriklad klasicka bolest pouziti mekeho plastu pod oknem na dverich, kam si pokazde odkladam loket, je pro mne mnohem dulezitejsi nez meka palubovka a to to XV v porovnanim s Yetim ma, takze to se mi libilo.
XV chybi prkotinky, ktere delaj auto prijemnejsim, jako, chlazena prihradka spolujezdce, automaticke dojezdy na oknech, betelneji udelana podlazka v kufru s roletkou, vydechy ventilace do zadni casti, proste drobnosti, ktere ten nemec ma od veky veku, korejec to prebira, ale to Subaru si jde porad po svem a to je skoda. Nastesi to vsechno 2x kompenzuje motorizaci a podvozkem, takze dle meho je auto opravdu konkurenceschopne.
- Albi
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3126
- Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Albert Němčík
- Bydliště: Železná Ruda / Praha
Re: Subaru XV (2012)
já bych v tom viděl jistého nástupce starého Forestera právě kvůli velikosti! malej, ale šikovnej
docela se mi (obzvláště po víkendovém až moc snadném uvíznutí na břiše a zlomení lopaty ::-DD: kterou jsem včera musel koupit v OBI) začíná zamlouvat
silnější (benzínový) motor, samosvor vzadu, redukce ... a jdu do toho :supeer:
(těch 110kW, znám to z Forestera, to bych asi fakt prošlápl podlahu)
bezrámové dveře, no, škoda ...
dokázal bych si představit i další technické vychytávky, ale tohle je alespoň něco z toho, co Subaru umí ale už nenabízí :686:
mně by se kupodivu líbil i ten Lineatronic, ale není to stálá 4x4 :666:
docela se mi (obzvláště po víkendovém až moc snadném uvíznutí na břiše a zlomení lopaty ::-DD: kterou jsem včera musel koupit v OBI) začíná zamlouvat
silnější (benzínový) motor, samosvor vzadu, redukce ... a jdu do toho :supeer:
(těch 110kW, znám to z Forestera, to bych asi fakt prošlápl podlahu)
bezrámové dveře, no, škoda ...
dokázal bych si představit i další technické vychytávky, ale tohle je alespoň něco z toho, co Subaru umí ale už nenabízí :686:
mně by se kupodivu líbil i ten Lineatronic, ale není to stálá 4x4 :666:
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
- Subaru4ever
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2494
- Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
- Jméno a příjmení: Adam
- Bydliště: Praha 5
Re: Subaru XV (2012)
"Doba redukční" už se pomalu ale jistě stává minulostí. Příchod nových 6tistupňových skříní posílá redukci na odpočinek a nepředpokládám, že by v dnešní ujeté době Subaru s redukcí ještě někdy přišlo :686:
Takže redukce už zůstane vyhrazená jen nejlevnějším nejslabším motorizacím, protože do nich budou ještě stále cpát "prehistorickou" skříň, kterou tam cpali posledních 10 a více let :713:
Stejně tak 99,5% řidičů vůbec netuší, že mezi pohony 4x4 existují nějaké rozdíly, tak Subaru nemá potřebu tam dávat lepší pohon, než Němci a Korejci. Předpokládám, že mají dobře spočítané, že až do příchodu hybridní/elektrické/vodíkové doby dokážou žít z renomé "výrobce nejlepších čtyřkolek", aniž by zákazníkům stihlo v těch následujících např. 10 letech dojít, že Subaru vlastně nenabízí nic navíc :666:
Doba lenosti, vymytých mozků a ekoterorismu je holt tvrdá
Takže redukce už zůstane vyhrazená jen nejlevnějším nejslabším motorizacím, protože do nich budou ještě stále cpát "prehistorickou" skříň, kterou tam cpali posledních 10 a více let :713:
Stejně tak 99,5% řidičů vůbec netuší, že mezi pohony 4x4 existují nějaké rozdíly, tak Subaru nemá potřebu tam dávat lepší pohon, než Němci a Korejci. Předpokládám, že mají dobře spočítané, že až do příchodu hybridní/elektrické/vodíkové doby dokážou žít z renomé "výrobce nejlepších čtyřkolek", aniž by zákazníkům stihlo v těch následujících např. 10 letech dojít, že Subaru vlastně nenabízí nic navíc :666:
Doba lenosti, vymytých mozků a ekoterorismu je holt tvrdá
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
Re: Subaru XV (2012)
Zajímavé jsou hodnoty rozvoru:
Impreza/forester old: 252,5
Stávající Forester SH: 261,5
Stávající XV: 262
Nové XV: 263,5
Takže rozvor skoro 12 cm více.
Pokud má být new forester zase větší, jak je plánováno, tak musí ten rozvor zvětšit, protože pak to bude nafouklá krabice jako Outlander.
Komlet XV zde:
http://www.subarubrno.cz/subaru-xv-2012.html
Impreza/forester old: 252,5
Stávající Forester SH: 261,5
Stávající XV: 262
Nové XV: 263,5
Takže rozvor skoro 12 cm více.
Pokud má být new forester zase větší, jak je plánováno, tak musí ten rozvor zvětšit, protože pak to bude nafouklá krabice jako Outlander.
Komlet XV zde:
http://www.subarubrno.cz/subaru-xv-2012.html
- Subaru4ever
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2494
- Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
- Jméno a příjmení: Adam
- Bydliště: Praha 5
Re: Subaru XV (2012)
Je doba maximálního možného sdílení komponent, takže bych dal ruku do ohně za to, že nový Forester bude mít rozvor identický jako XV ...
Subaru může stavět buď na podvozku Imprezy nebo Legacy. A nepředpokládám, že by Forestera chtěli povýšit a založit na podvozku Legacy :655:
Ještě dodatek:
minulé Legacy - 267 cm
současné Legacy - 275 cm
Tribeca - 275 cm
Subaru může stavět buď na podvozku Imprezy nebo Legacy. A nepředpokládám, že by Forestera chtěli povýšit a založit na podvozku Legacy :655:
Ještě dodatek:
minulé Legacy - 267 cm
současné Legacy - 275 cm
Tribeca - 275 cm
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
Re: Subaru XV (2012)
To budeš mít určitě pravdu, nová Kuga má mít 269, CR-V 263, new Tiguan taky 263 a forester bude asi taky těch 263,5. Ještě zbývá nová RAVka, která má nyní zdaleka nejméně a to 249. Celé se to posunulo u všech modelů cca o 10 cm více.Subaru4ever píše:Je doba maximálního možného sdílení komponent, takže bych dal ruku do ohně za to, že nový Forester bude mít rozvor identický jako XV .
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 736
- Registrován: úte led 25, 2011 9:17 am
- Jméno a příjmení: Ivoš
- Bydliště: Brandýs nad Labem
Re: Subaru XV (2012)
Kdyz jsem se na autosalonu bavil s lidma od Subaru, tak mi rikali, ze novy Forester bude vyrazne vetsi nez soucasny. Jaky bude ale rozvor na to jsem se neptal. Ptal jsem se vsak jak to bude diesel a automat. Rekli mi ze ne jen oni, ale i ostatni evropsti importeri tlaci na Subaru aby to dali na trh. Japonci vsak pry zarite mlci a pripousteji pouze moznost ze novy Forester bude prvni kam to budou davat. Dokud vsak nepadne definitivni rozhodnuti v Japonsku, tak je to porad jen spekulace. Udajne je velmi tezke z nich dostat jakekoliv info, vsichni mlci a nikdo nedrbe a ani nesuska, takze v Evrope vedi prd co maj opravdu v planu a jen se dohaduji.
- jaromir
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1078
- Registrován: stř zář 09, 2009 10:41 pm
- Jméno a příjmení: Jaromír
- Bydliště: Úpohlavy (okr. Litoměřice)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru XV (2012)
Že bude nový Forester větší to říkali i při testu XV v minulém autosalonu na Primě, takže na tom asi opravdu něco bude. A až Japonci promluví, tak z nich vypadne naftový šestiválec o objemu 3 l - já tomu fakt věřím, že to dokážou. Bohužel bude mít dva DPF filtry, takže se budou hodit zkušenosti s jeho odstraněním...
Jaromír
Jaromír
Subaru Forester 2,5XT MY2009
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6133
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Subaru XV (2012)
takze z foryka bude obluda typu Q7? jojo, casy se meni
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive