Stránka 196 z 321

Re: Články o SUBARU

Napsal: pon říj 08, 2018 4:15 pm
od bushman1
Bude hodně ojetých STI-ček ;-D

Re: Články o SUBARU

Napsal: pon říj 08, 2018 6:56 pm
od jiris
:-)

Re: Články o SUBARU

Napsal: pon říj 08, 2018 11:23 pm
od Albi
7 nejlepších ojetých SUV s pohonem 4x4 za 300 až 500 000 Kč
[b]Subaru Forester[/b] Za tři sta tisíc můžete mít krásného Forestera minulé generace s redukcí, nebo toho současného s větším nájezdem. Vyloženě nezakazujeme ani diesel, ale kouzlo má tohle auto s atmosférickým benzínem. Na hory je skvělou volbou Proč ho chtít: Je to ovladatelné SUV se schopným podvozkem a čtyřkolkou. Je z něj dobře vidět. Proč se mu vyhnout: V atmosférickém dvoulitru moc nejede, ale to je tak všechno. Fanoušci značky Subaru by nám neodpustili, kdybychom nezmínili Forester. Tohle SUV má tu výhodu, že je mimořádně schopné i mimo asfalt, ale logicky to není drsný off-road, takže s nějakým skákáním přes závěje a kameny nepočítejte. Poslední generace už také trochu vyměkla, například atmosférický dvoulitr nemá k manuálu standardně redukci, ale pořád je to díky permanentní čtyřkolce velice funkční auto i ve špatných podmínkách. Reálně se hodí více na okresky nižšího řádu někam do hor než na dlouhé dálniční přesuny. Přece jen nemá tak drtivou dynamiku, to byste si museli koupit oturbené XT, které jede jako z praku, ale také žere dvanáct litrů na 100 km. Jakkoli se kvalita dieselu zlepšila, z dlouhodobého hlediska bychom stejně asi raději doporučili benzín. Nechte ale ležet přestavby na LPG, se kterými si moderní boxery dlouhodobě moc nerozuměly. Kvůli takové drobnosti, jako se seřízení ventilových vůlí se totiž musí vyjmout motor. A to je spousta práce. Automat CVT bývá s rozumným nájezdem ještě v dobrém stavu, ale s nájezdem za 150 000 km už se mějte na pozoru. Forester je hlavně dělník a překvapuje solidní výbavou většiny kusů. A také je z něj dobře vidět a snadno se s ním manévruje. Je to volba spíše pro nadšence, ale kdo nepotřebuje závodit na dálnici v levém pruhu, bude s benzínovým Foresterem naprosto spokojený.
více na https://www.garaz.cz/clanek/7-nejlepsich-ojetych-suv-s-pohonem-4x4-za-300-az-500-000-kc-21000251

Re: Články o SUBARU

Napsal: úte říj 09, 2018 10:27 pm
od Albi
Levné sedany, které dokonale maskují svůj výkon. Na výběr jich máte hodně
Rychlých sedanů za rozumné peníze je opravdu spousta, my jsme se však rozhodli vybrat ty z období kolem roku 2006, kdy auta měla dostatek výkonu, skvělé podvozky a ještě k tomu byla úžasně řidičská. ... [b]Subaru Legacy 3.0R Spec.B[/b] Mohl jsem tady dát WRX, ale těch je dost a není to takový sleeper. Legacy 3.0 R Spec.B je naprostá pecka. Plochý šestiválec boxer o objemu 3.0-litru s výkonem 245 koní je skvostnou záležitostí. Točivý moment 297 Nm je naprosto dostačující a nechybí ani dokonalá čtyřkolka Subaru. Manuál je samozřejmostí a stovka za 6.9 sekundy obdivuhodná. Maximální rychlost 243 km/h předčí kdejakou dnešní novinku. A cena za pěkný kus okolo 250 000 Kč? Zadarmo.
více na http://www.autojournal.cz/levne-sedany-ktere-dokonale-maskuji-svuj-vykon-na-vyber-jich-mate-hodne/

Re: Články o SUBARU

Napsal: úte říj 09, 2018 10:40 pm
od quickly
JackL píše:Má (O. Neff) od nás Forester XT v Comfortu.
u testu P20 pro ho má vyfoceného http://www.digineff.cz/clanek/mobily/hu ... pro-v-ruce
snímek č.3

Re: Články o SUBARU

Napsal: stř říj 10, 2018 7:22 am
od VDC
Jo to už jsem kdysi někde četl, že Ondřej Neff je náš. :-)

Re: Články o SUBARU

Napsal: stř říj 10, 2018 8:28 pm
od Albi
Tohle jsou nejspolehlivější velké kombíky, které koupíte za méně než 150 tisíc Kč
4. [b]Subaru Legacy Wagon (BP)[/b] Subaru Legacy Wagon 2,5i [i]Cena: 109 000 Kč Najeto: 173 000 km Rok výroby: 2006[/i] Subaru Legacy Wagon 2,0 D [i]Cena: 130 000 Kč Najeto: 142 000 km Rok výroby: 2009[/i] V roce 2003 přišlo Subaru s novou generací Legacy a byl to tehdy obrovský krok kupředu. Technický posun se očekával, ale vylepšený design a interiér byly za milá překvapení. Je dobré si pohlídat opět lépe vystrojenou kabinu příplatkovými prvky. Zážehový motor umí s dlouhým automobilem zacvičit, jen si poté vyžádá dřívější návštěvu benzínky. Celkem 121 kW (165 koní) něco stojí, ale v klidném režimu žádná hrůza. Pokud to uvidíte jinak, je od roku 2008 v nabídce i dvoulitrový boxer diesel s výkonem 110 kW (150 koní), se spolehlivostí je na tom ale citelně lépe zážehová varianta.
více na http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/tohle-jsou-nejspolehlivejsi-velke-kombiky-ktere-koupite-za-mene-nez-150-tisic-kc

Re: Články o SUBARU

Napsal: sob říj 13, 2018 1:12 am
od Albi
Takto vypadají nové vozy, které nyní využívá Apple ke sběru dat pro Apple Maps
Apple však nově vsadil na vozy Subaru Impreza hatchback, které využívá pro mapování i konkurenční Google.
více na https://www.letemsvetemapplem.eu/2018/10/12/takto-vypadaji-nove-vozy-ktere-nyni-vyuziva-apple-ke-sberu-dat-pro-apple-maps/

Re: Články o SUBARU

Napsal: pon říj 15, 2018 10:32 am
od Albi
10 spolehlivých motorů „držáků“, jejichž koupí nešlápnete vedle
[b]Subaru 3.0/3.6 R6[/b] (EZ30/EZ36) Výroba: od 2000 Nasazení: [b]Subaru Legacy, Subaru Outback, Subaru Tribeca[/b] Ze všech novějších legendárních „boxerů“ Subaru dominuje svou spolehlivostí atmosféricky plněný šestiválec řady EZ, známý z vrcholných Outbacků, Legacy 3.0R a SUV Tribeca. První verze třílitru pro Outback H6 (161 kW, do 2002) měly ještě lankem ovládanou škrtící klapku a hliníkové sací potrubí, pozdější modely (180 kW) však navzdory složitější technice (mimo jiné variabilní zdvih i časování sacích ventilů, u 3.6 dokonce i výfukových) překvapivě nejsou o nic choulostivější. Motor má tzv. mokré vložky válců a bezproblémové řetězové rozvody. Jedinou reálnou nevýhodou je vyšší spotřeba (zejména v Legacy 3.0 Spec B s krátce odstupňovanou „závodní“ manuální převodovkou) a obtížnější drobné servisní práce (např. výměna zapalovacích svíček), dané horší přístupností u ležatého motoru. [i]U pumpy si atmosférický třílitr žádá svoje, ale revanšuje se patřičnou dynamikou a také velmi spolehlivým provozem[/i]
více na https://www.autorevue.cz/10-spolehlivych-motoru-drzaku-jejichz-koupi-neslapnete-vedle#part=7

Re: Články o SUBARU

Napsal: pon říj 15, 2018 10:40 am
od hamoun
R6 jo? to jsou veci ...

Odesláno pomocí Tapatalk

Re: Články o SUBARU

Napsal: pon říj 15, 2018 1:30 pm
od VDC
Sice mají blbě ty kilowatty, ale budiž.

Re: Články o SUBARU

Napsal: pon říj 15, 2018 11:52 pm
od Albi
Nejvíc pokut dostávají řidiči Porsche, nejvíc bourají Volva
Nejčastěji pokutovaná auta 5. Audi, [color=#FF0000]Subaru[/color] 7,5 % ... Nejčastěji bourající auta 2. Lancia, [color=#FF0000]Subaru[/color] 6,5 % ...
více na https://auto.idnes.cz/statistiky-tabulka-nehodovost-pokuty-znacky-aut-automobilky-check24-1ju-/automoto.aspx?c=A181011_120449_automoto_taj

Re: Články o SUBARU

Napsal: úte říj 16, 2018 1:18 pm
od Skulile
https://www.autickar.cz/clanek/subaru-o ... -internetu

Lepší než Škoda Superb? Subaru Outback tahá trumfy z rukávu

Re: Články o SUBARU

Napsal: úte říj 16, 2018 8:48 pm
od Albi
Suzuki je králem dostupných čtyřkolek: 20 nejlevnějších aut s pohonem všech kol
... Subaru Impreza 1.6i AWD 560 000 Kč ... Subaru XV 1.6i CVT 599 000 Kč ...
více na https://automix.cars.cz/nova-auta/20-nejlevnejsich-aut-s-pohonem-vsech-kol-na-ceskem-trhu-suzuki-je-kral-20181020.html

Re: Články o SUBARU

Napsal: pát říj 19, 2018 1:57 pm
od HonzaCZ
hamoun píše:R6 jo? to jsou veci ...
VDC píše:Sice mají blbě ty kilowatty, ale budiž.
No, ono si i popletli ty ventily... Píšou "mimo jiné variabilní zdvih i časování sacích ventilů, u 3.6 dokonce i výfukových". Jenže ono je to tak, že 180kW verze sice měla variabilní časování i zdvih sacích ventilů, ale 3.6 už měla jenom variabilní časování, ačkoliv i na výfukových...