Stránka 190 z 321

Re: Články o SUBARU

Napsal: stř črc 11, 2018 3:53 pm
od Albi
10 nových aut, kterých se kupující zbavili v prvním roce
[b]Subaru WRX[/b] Vůbec nejlepší umístění získalo japonské Subaru WRX, jehož se v prvním roce zbavilo „pouze“ 3,3% majitelů. Na rozdíl od předchozích automobilů majitelé tolik neprodělali – z původních 730 tisíc klesla cena na 680 tisíc. Čtyřdvéřový sporťák má přitom dobré jízdní vlastnosti i příjemnou spotřebu paliva – nelíbit se můžete snad jenom po designové stránce.
více na https://www.autozive.cz/10-novych-aut-kterych-se-kupuji-zbavili-v-prvnim-roce/ https://www.iseecars.com/cars-owners-sell-study

Re: Články o SUBARU

Napsal: stř črc 11, 2018 7:24 pm
od spm
Asi zjistili, že potřebujou STI :-DDD

Re: Články o SUBARU

Napsal: stř črc 11, 2018 11:50 pm
od Albi
Víte, která auta vydrží nejdéle? Hodnoceno majiteli
Rok výroby / Značka a model / Počet najetých km 2003 Volkswagen Golf / Jetta nafta: 348 800 km 2001 Volkswagen Golf / Jetta nafta: 348 800 km 2000 Toyota Sienna: 340 000 km 2002 Volkswagen Golf / Jetta nafta: 323 200 km 2002 Ford Super Duty: 310 400 km 2002 Toyota Prius: 308 800 km 2001 GM SUV: 292 800 km 2001 Toyota Tacoma: 288 000 km [b]2001 Subaru Legacy / Outback: 284 800 km[/b] 2000 Honda Odyssey: 283 200 km 2000 Toyota 4Runner: 283 200 km 2002 Toyota Tacoma: 281 600 km 2002 Honda Odyssey: 276 800 km 2000 GM SUV: 276 800 km 2002 GM SUV: 276 800 km 2000 Ford Super Duty: 275 200 km 2003 GM minivan: 273 600 km
více na https://www.autozive.cz/ktere-auto-vydrzi-nejdele-hodnoceno-majiteli/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu https://www.truedelta.com/

Re: Články o SUBARU

Napsal: čtv črc 12, 2018 5:51 am
od VDC
Haha 280 000 to je nájezd, ve kterým ty auta kupuju. :-DDD Respektive kupoval jsem. :-/

Re: Články o SUBARU

Napsal: čtv črc 12, 2018 7:44 am
od clay
280 t máme na Legacy 2,0D r 2008....tak je to asi taky výjimečně spolehlivé auto. Clay

Odesláno z mého Nokia 7 plus pomocí Tapatalk

Re: Články o SUBARU

Napsal: čtv črc 12, 2018 7:57 am
od VDC
No tak to teda jo. :-)

Re: Články o SUBARU

Napsal: čtv črc 12, 2018 8:43 am
od spm
VDC píše:Haha 280 000 to je nájezd, ve kterým ty auta kupuju. Respektive kupoval jsem.
Asi to všichni vyhazujou kvůli fouklýmu těsnění, to na ten nájezd akorát sedí :-DDD

Re: Články o SUBARU

Napsal: čtv črc 12, 2018 12:18 pm
od JackeOb
To lepsi to tady necist. Ted abych se bal kdy to prijde.
Obrázek


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Články o SUBARU

Napsal: čtv črc 12, 2018 1:12 pm
od Albi
Jám mám 340tis ... 2.5ku ... a zatím dobrý! ;)

Re: Články o SUBARU

Napsal: čtv črc 12, 2018 4:13 pm
od hamoun
… kolega (dokud u nas delal), mel tabulku s najezdy kamaradu …
je to stav z 12/2014 … ted uz bude mit hodne přes 800 :)

Re: Články o SUBARU

Napsal: čtv črc 12, 2018 5:11 pm
od spm
JackeOb píše:To lepsi to tady necist. Ted abych se bal kdy to prijde.
//uploads.tapatalk-cdn.com/201807 ... 106c4e.png


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ono to ma jisty vyhody, mit to uz za sebou :-DDD

Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk

Re: Články o SUBARU

Napsal: pon črc 16, 2018 6:21 pm
od Albi
Test Subaru XV: Lepšie než overená Impreza?
Škoda len faktu, že podobne ako pri Impreze, aj tu nám do oka padla nižšia kvalita ochrannej vrstvy. Lak bol miestami odbitý kvôli nárazom kamienkov, čo by sme pri staršom vozidle vedeli pochopiť. Tu sme ale jazdili v podstate na úplne novom automobile. Budúcim majiteľom pri kúpe určite odporúčame zvážiť extra ochranu exponovaných častí karosérie v podobe priehľadnej krycej fólie.
více na https://autobild.cas.sk/clanok/216317/test-subaru-xv-lepsie-nez-overena-impreza/

Re: Články o SUBARU

Napsal: pon črc 16, 2018 8:23 pm
od Albi
Jak si ničíte auto s pohonem 4x4? Toto jsou nejčastější chyby
[b]Neotáčejte se s použitím ruční brzdy[/b] U aut s pohonem jedné nápravy není velký problém se otočit „přes ručku”, protože přední a zadní kola nejsou spojena hřídeli. Jenže u čtyřkolky spojena jsou a velký rozdíl v otáčkách předních a zadních kol je situací, které se systém snaží zabránit. Rozvodovka není stavěná na náhlý a velký rozdíl otáček mezi předními a zadními koly a když tohle v normálních podmínkách nastane, jedna náprava prokluzuje a více do práce se zapojuje druhá. A to jde přímo proti tomu, co se vy v tu chvíli snažíte dělat ruční brzdou. Nejde tu o to, že by tohle se čtyřkolkou nešlo dělat. Jde, však to vídáme v rally, jenže silniční vůz není soutěžní speciál, který je na podobné zacházení stavěný. A také u něj nejde o to, aby najel statisíce kilometrů bez technických pronlémů. [color=#FF0000]Přesto existují i silniční stroje, které na práci s ruční brzdou dokáží reagovat lépe než jiné. Za příklad je možno vzít [b]Subaru WRX STi[/b], ostatně tento vůz je stále možné v automobilových soutěžích používat jen s drobnými modifikacemi.[/color]
více na http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/jak-si-nicite-auto-s-pohonem-4x4-toto-jsou-nejcastejsi-chyby/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu EDIT: dávám to sem, jen že tam je zmínka o Subaru :-)

Re: Články o SUBARU

Napsal: pon črc 16, 2018 11:21 pm
od HonzaCZ
U subaru automatů stačí nešlapat na plyn. Pak je MPT téměř rozpojený a VTD otevřený. Stačí se lehce dotknout plynu a už to přenáší moment mezi nápravama a ručka začne brzdit i přední kola a už to neutáhne a zadní se nezablokují, efekt ručky se ztrácí.

Re: Články o SUBARU

Napsal: pon črc 23, 2018 12:10 pm
od Albi
Subaru WRX STI RA-R je vyšperkovaná verze s výkonem 329 koní. Zájemci mají smůlu
Všech 500 exemplářů už zná svého majitele.
více na https://autobible.euro.cz/subaru-wrx-sti-ra-r-vysperkovana-verze-vykonem-329-koni-zajemci-maji-smulu/