Stránka 190 z 321
Re: Články o SUBARU
Napsal: stř črc 11, 2018 3:53 pm
od Albi
Re: Články o SUBARU
Napsal: stř črc 11, 2018 7:24 pm
od spm
Asi zjistili, že potřebujou STI
Re: Články o SUBARU
Napsal: stř črc 11, 2018 11:50 pm
od Albi
Re: Články o SUBARU
Napsal: čtv črc 12, 2018 5:51 am
od VDC
Haha 280 000 to je nájezd, ve kterým ty auta kupuju.
Respektive kupoval jsem.
Re: Články o SUBARU
Napsal: čtv črc 12, 2018 7:44 am
od clay
280 t máme na Legacy 2,0D r 2008....tak je to asi taky výjimečně spolehlivé auto. Clay
Odesláno z mého Nokia 7 plus pomocí Tapatalk
Re: Články o SUBARU
Napsal: čtv črc 12, 2018 7:57 am
od VDC
No tak to teda jo.
Re: Články o SUBARU
Napsal: čtv črc 12, 2018 8:43 am
od spm
VDC píše:Haha 280 000 to je nájezd, ve kterým ty auta kupuju. Respektive kupoval jsem.
Asi to všichni vyhazujou kvůli fouklýmu těsnění, to na ten nájezd akorát sedí
Re: Články o SUBARU
Napsal: čtv črc 12, 2018 12:18 pm
od JackeOb
To lepsi to tady necist. Ted abych se bal kdy to prijde.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Články o SUBARU
Napsal: čtv črc 12, 2018 1:12 pm
od Albi
Jám mám 340tis ... 2.5ku ... a zatím dobrý!
Re: Články o SUBARU
Napsal: čtv črc 12, 2018 4:13 pm
od hamoun
… kolega (dokud u nas delal), mel tabulku s najezdy kamaradu …
je to stav z 12/2014 … ted uz bude mit hodne přes 800
Re: Články o SUBARU
Napsal: čtv črc 12, 2018 5:11 pm
od spm
Ono to ma jisty vyhody, mit to uz za sebou
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Re: Články o SUBARU
Napsal: pon črc 16, 2018 6:21 pm
od Albi
Re: Články o SUBARU
Napsal: pon črc 16, 2018 8:23 pm
od Albi
Jak si ničíte auto s pohonem 4x4? Toto jsou nejčastější chyby | | |
| [b]Neotáčejte se s použitím ruční brzdy[/b]
U aut s pohonem jedné nápravy není velký problém se otočit „přes ručku”, protože přední a zadní kola nejsou spojena hřídeli. Jenže u čtyřkolky spojena jsou a velký rozdíl v otáčkách předních a zadních kol je situací, které se systém snaží zabránit. Rozvodovka není stavěná na náhlý a velký rozdíl otáček mezi předními a zadními koly a když tohle v normálních podmínkách nastane, jedna náprava prokluzuje a více do práce se zapojuje druhá. A to jde přímo proti tomu, co se vy v tu chvíli snažíte dělat ruční brzdou.
Nejde tu o to, že by tohle se čtyřkolkou nešlo dělat. Jde, však to vídáme v rally, jenže silniční vůz není soutěžní speciál, který je na podobné zacházení stavěný. A také u něj nejde o to, aby najel statisíce kilometrů bez technických pronlémů. [color=#FF0000]Přesto existují i silniční stroje, které na práci s ruční brzdou dokáží reagovat lépe než jiné. Za příklad je možno vzít [b]Subaru WRX STi[/b], ostatně tento vůz je stále možné v automobilových soutěžích používat jen s drobnými modifikacemi.[/color] | |
| | |
více na
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/jak-si-nicite-auto-s-pohonem-4x4-toto-jsou-nejcastejsi-chyby/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
EDIT: dávám to sem, jen že tam je zmínka o Subaru
Re: Články o SUBARU
Napsal: pon črc 16, 2018 11:21 pm
od HonzaCZ
U subaru automatů stačí nešlapat na plyn. Pak je MPT téměř rozpojený a VTD otevřený. Stačí se lehce dotknout plynu a už to přenáší moment mezi nápravama a ručka začne brzdit i přední kola a už to neutáhne a zadní se nezablokují, efekt ručky se ztrácí.
Re: Články o SUBARU
Napsal: pon črc 23, 2018 12:10 pm
od Albi