Stránka 187 z 321

Re: Články o SUBARU

Napsal: úte čer 05, 2018 1:26 pm
od HonzaCZ
Traveller píše:A čtyři jsou ještě hezčí, Honzo.
Tak to beru jako to samý. Jenom z těch 2 hrnců jsou vyvedený vždy 2 koncovky... resp. dokonce nějaká Impreza/WRX STI měla i 4 koncovky z jednoho hrnce uloženýho napříč, jestli se nepletu. :-)

Re: Články o SUBARU

Napsal: úte čer 05, 2018 1:28 pm
od romull
Přesně jak píše Honza, dva jsou o moc hezčí a stačilo by přece udělat poslední tlumič napříč se dvěma koncovkami na každé straně, jedna středová část, jeden kat, žádné parohy, vždyť tak to některé značky mají :-)

Re: Články o SUBARU

Napsal: úte čer 05, 2018 1:32 pm
od croctoy
Jj .. o tomhle mluvím .. proč to přestali dělat? Když jsem měl S-Maxe ve sportu (dízl) tak jsem jej taky dostal jen se zahnutou trubkou. přičemž předtím byl vždy se dvěmi koncovkami. Tenkrát jsem neváhal a ve Spei Servisu v Praze mi to dali do pořádku :) Jenže teď nevím. Kdyby mi někdo ze zkušených řekl "jo, jdi do toho" a doporučil kam, tak do toho jdu (záruka-nezáruka). Já jsem jen uživatel a nerozumím tomu. Když jsem se dotázal AWD, tak mě jejich odpověď moc nepřesvědčila :) Ale "to" na obrázku je fakt moc pěkný ;)

Re: Články o SUBARU

Napsal: úte čer 05, 2018 1:48 pm
od Traveller
HonzaCZ píše:Tak to beru jako to samý. Jenom z těch 2 hrnců jsou vyvedený vždy 2 koncovky... resp. dokonce nějaká Impreza/WRX STI měla i 4 koncovky z jednoho hrnce uloženýho napříč, jestli se nepletu.
Máš pravdu. Je to skoro to samý.
A nepleteš se, zrovna někdy minulý týden tu někdo posílal krásnou fotku s novým koncovým dílem na STI hatch, kde jsou koncovky vyvedeny z jednoho příčného "válce", který je vzadu před/pod nárazníkem..., resp. z "válce" jsou vyvedeny 2 trubky, následně rozvětvené na 2x 2 koncovky.

Re: Články o SUBARU

Napsal: úte čer 05, 2018 2:19 pm
od Albi
Subaru WRX STI se dočkalo vyššího výkonu, ale jen na americkém trhu
Pro modelový rok 2019 ... Plochý přeplňovaný čtyřválec 2,5 l v Subaru WRX STI má nyní na americkém trhu výkon 231 kW (315 k) v 6000 min-1 a točivý moment 394 Nm v 4000 až 5200 min-1. Motor má novou řídící jednotku, nové odolnější písty, nové sání i výfuk.
více na https://autobible.euro.cz/subaru-wrx-sti-se-dockalo-vyssiho-vykonu-jen-americkem-trhu/

Re: Články o SUBARU

Napsal: úte čer 05, 2018 4:41 pm
od .dundee.
Tomu říkám správná reakce Subaru na EU normy.
Jenže to s francouzko-německým úřednictvem (čti PSA-VW lobbingem) nic neudělá.

Re: Články o SUBARU

Napsal: úte čer 05, 2018 4:55 pm
od spm
HonzaCZ píše:Dva jsou prostě hezký a kdo říká, že ne, tak jenom závidí, protože sám dva nemá.
Nebo protože ví, že je bude muset brzo kupovat :-DDD V tomhle případě by se mi úplně nejvíc líbil žádný výfuk :-DDD

Re: Články o SUBARU

Napsal: úte čer 05, 2018 5:02 pm
od HonzaCZ
spm píše:
Nebo protože ví, že je bude muset brzo kupovat V tomhle případě by se mi úplně nejvíc líbil žádný výfuk
No, tak v tomto případě stačí vyčkávat... u každýho subaru dříve nebo později tato situace zcela přirozeně nastane. :-DDD

Teda u toho mýho už by nemusela... nebo aspoň velice velice později :-D

Re: Články o SUBARU

Napsal: úte čer 05, 2018 5:05 pm
od spm
nj, ale mam strach, ze by mi to rozsvitilo peceny kure a uz bych na vas nemohl machrovat, ze tu kontrolku vubec neznam :-DDD

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk

Re: Články o SUBARU

Napsal: úte čer 05, 2018 5:14 pm
od HonzaCZ
Jak na nás? Mně se žádný pečený kuře nerozsvěcí... :-DDD

Re: Články o SUBARU

Napsal: úte čer 05, 2018 8:34 pm
od VDC
Vzhledem k tomu, jakým způsobem to auto používám, je jeden výfuk jen a jen výhoda.
Samozřejmě znovu opakuji, že na oko je hezčí sudý počet koncovek. Ale ne do terénu. :-)

Re: Články o SUBARU

Napsal: úte čer 05, 2018 8:55 pm
od spm
Já bych potřeboval nějakou koncovku, co se nedá při couvání napěchovat bahnem :-DDD

Re: Články o SUBARU

Napsal: úte čer 05, 2018 8:57 pm
od HonzaCZ
Vyveď před zadním kolem. :-D

Re: Články o SUBARU

Napsal: úte čer 05, 2018 8:59 pm
od spm
Uvidíme co Tomáš na tuhle výzvu :-DDD :-DDD :-DDD

Re: Články o SUBARU

Napsal: úte čer 05, 2018 9:10 pm
od Marty73
Albi píše: Subaru WRX STI se dočkalo vyššího výkonu, ale jen na americkém trhu//Pro modelový rok 2019 ...
Plochý přeplňovaný čtyřválec 2,5 l v Subaru WRX STI má nyní na americkém trhu výkon 231 kW (315 k) v 6000 min-1 a točivý moment 394 Nm v 4000 až 5200 min-1. Motor má novou řídící jednotku, nové odolnější písty, nové sání i výfuk.
Proč drží ten krouťák tak nízký a tak vysoko? Jestli je to daň za výkon ve vyšších otáčkách?