Stránka 183 z 321

Re: Články o SUBARU

Napsal: ned dub 01, 2018 12:10 am
od VDC
Autor článku mele kraviny, jak je na tomhle portálu zvykem. Diesel v Evropě končí definitivně a bez náhrady. Jediná motorizace, která bude v dohledné době dostupná, bude dvoulitr.

Re: Články o SUBARU

Napsal: ned dub 01, 2018 1:00 am
od romull
Taky to tak vidím a dokud k tomu nepřidají alespoň nějaký slušnější elektromotor třeba do CVT, tak budou klienty v Evropě nadále ztrácet, vždyť na 2,0 se z XT přece nedá přejít :-/ ......ale možná to vyrovná příchod nových bohatých důchodců, ale v Česku jich asi moc nebude

Re: Články o SUBARU

Napsal: ned dub 01, 2018 2:48 pm
od romull

Re: Články o SUBARU

Napsal: ned dub 01, 2018 6:28 pm
od HonzaCZ
TEST: Loučíme se s legendou. Subaru WRX STI v Evropě končí, bude nám moc chybět
V pradávných dobách, kdy dominovaly rallye závodům sportovní sedany, bylo naprosto běžné potkávat civilní Subaru a Mitsubishi na běžných silnicích. Bohužel meteority v podobě nízkých prodejů a hlavně zpřísňujících se emisních limitů Mitsubishi Lancer Evo nakonec zcela vymazaly z povrchu zemského. A dokonce i druhý zástupce legendárních čtyřkolek už to má za pár.
více na https://automix.cars.cz/testy/test-subaru-wrx-sti-20180402.html

Re: Články o SUBARU

Napsal: ned dub 01, 2018 7:07 pm
od Levap
Jak si mám tohle vysvětlit (citace z článku):

"Pohon všech kol si navíc polepšil o přepracovaný středový diferenciál DCCD, kde byla mechanická a elektronická část nahrazena už jen elektronicky řízenou spojkou, umožňující prakticky nulovou svornost diferenciálu při nájezdu do zatáček."

.. to jako že už nemá diferenciál vůbec?

Re: Články o SUBARU

Napsal: ned dub 01, 2018 7:37 pm
od HonzaCZ
Levap píše:Jak si mám tohle vysvětlit (citace z článku):

"Pohon všech kol si navíc polepšil o přepracovaný středový diferenciál DCCD, kde byla mechanická a elektronická část nahrazena už jen elektronicky řízenou spojkou, umožňující prakticky nulovou svornost diferenciálu při nájezdu do zatáček."

.. to jako že už nemá diferenciál vůbec?
Právě jsem k tomu dal do wiki nějaký info - https://subarufanclub.cz/wiki/_media/te ... my2018.pdf

Re: Články o SUBARU

Napsal: čtv dub 05, 2018 5:49 pm
od Albi
Nová Toyota GT86 přijde za dva roky s větším motorem
Zatím se hovoří o tom, že by měla zůstat zachována koncepce malého lehkého kupé s motorem boxer vepředu a pohonem zadních kol. Čtyřválcová jednotka, nejspíše stále atmosférická, však dostane větší objem. Z dvoulitru se tedy stane jednotka o objemu 2,4 litrů.
více na https://www.garaz.cz/magazin/novinky/3005553-nova-toyota-gt86-prijde-za-dva-roky-s-vetsim-motorem

Re: Články o SUBARU

Napsal: čtv dub 05, 2018 6:06 pm
od Levap
HonzaCZ píše:Právě jsem k tomu dal do wiki nějaký info - https://subarufanclub.cz/wiki/_media/te ... my2018.pdf

Hele já to fakt pořád nechápu. Je tam středový diferenciál nebo není? Podle mně, jak jsem to pochopil tam NENÍ

Re: Články o SUBARU

Napsal: čtv dub 05, 2018 6:19 pm
od HonzaCZ
Levap píše:

Hele já to fakt pořád nechápu. Je tam středový diferenciál nebo není? Podle mně, jak jsem to pochopil tam NENÍ
Je. Už jsem to řešil i s jinými lidmi a prostě článek i ta informace od Subaru je blbě napsaná. Minimálně jsou zavádějící. Diff tam samozřejmě je. O svornost se starají lamely. Dřív ty lamely byly ovládaný i mechanicky - nevím zcela dokonale přesně, jak to fungovalo, ale bylo tam něco jako axiální výstupky proti sobě na kleci a jednom z výstupů diffu a když se lišily rychlosti otáček náprav (tedy i klece a výstupu), tak to zvyšovalo svornost. A zároveň do toho kecala elektronika, která elektromagneticky ovládala ten zbytek lamel a uměl tu svornost zvýšit uměle, případně do jistýho točivýho momentu diff komplet zamknout. A problém byl v tom, že právě jenom zvyšovat. Elektronika neuměla říct: Tak a teď budeš úplně otevřenej, ať se děje, co se děje. Protože když to někde prohráblo, tak to prostě trochu svořilo. Celá ta mechanika tam byla prej kvůli reakční době elektroniky a celýho toho systému, kterej neumožnil to tak rychle přitáhnout, když to bylo potřeba. No a teď (od MY2018) už maj elektroniku a tyhlencty systémy asi dost výkonný (vítej nové tisíciletí :-DDD ) a tak odstranili tu mechanickou část. Tedy je možný to plně odemykat i zamykat nezávisle na podmínkách, čistě elektronikou. Což je samozřejmě klad např. při činnosti ESP, ale, jak psali v tý informaci, tak to umožňuje i líp jet čistou stopu, protože se to prostě nemá tendenci trhat při prudkym zatáčení bez plynu, což dřív prostě mělo a pak se to hrnulo ven, i když nemuselo.

Re: Články o SUBARU

Napsal: čtv dub 05, 2018 6:39 pm
od mnov
HonzaCZ píše: No a teď (od MY2018) už maj elektroniku a tyhlencty systémy asi dost výkonný (vítej nové tisíciletí )
Místo mechaniky dali několik Xeonů. :-)

Re: Články o SUBARU

Napsal: čtv dub 05, 2018 7:49 pm
od spm
Spectre inside :-DDD

Re: Články o SUBARU

Napsal: čtv dub 05, 2018 8:20 pm
od Marty73
To je jako dlouhej nos. Tak mrkejte na drát, jak jsme to pro ty amíky vyladili a vy utřete hubu. Pá pá.

Re: Články o SUBARU

Napsal: čtv dub 05, 2018 10:36 pm
od Makovica
A hlavne vraj zmizla znacna cast nedotacavosti. O to horsie, ze STI ako ho pozname konci prave vtedy, ked je to podla viacerych recenzii sofersky najlepsie vyladeny model.... Najhorsie je, ze sa mi zacina teraz to auto fakt pacit, nastastie uz nan nie su peniaze teraz :)
No a este potom ten Wrangler :)

Re: Články o SUBARU

Napsal: pát dub 06, 2018 1:29 am
od HonzaCZ
Makovica píše:A hlavne vraj zmizla znacna cast nedotacavosti.
Jj, tak ta nedotáčivost s tím právě dost úzce souvisí. Resp. dřív jí ten systém přímo podporoval, vytvářel pro ní podmínky.

Re: Články o SUBARU

Napsal: pát dub 06, 2018 6:48 pm
od cleo
Subaru zachová manuál pro příští WRX STI. A co motor?

Více na: https://automix.cars.cz/nova-auta/subar ... -internetu