Vychytaný mi přijde i systém u BMW kde si auto podle cesty nastavený v navigaci určuje kdy tu elektriku použije. Když ví, že pojedeš přes město tak tu elektriku šetří na průjezd městem...VDC píše:To je celkem sympatickej článek. Plug-in hybridy mi přijdou jako jediný trošku smysluplný řešení elektromobility a Toyota je v tomhle ohledu asi nejdál. Jsem rád, Subaru může používat technická řešení od Toyoty.
Články o SUBARU
Re: Články o SUBARU
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Albi
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3139
- Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Albert Němčík
- Bydliště: Železná Ruda / Praha
Re: Články o SUBARU
Subaru BRZ je nejlepší auto na zimní radovánky
více na https://www.autoweb.cz/subaru-brz-je-nejlepsi-auto-na-zimni-radovanky/
Možná namítnete, že se zaseknete pod prvním kopcem, ale s trochou sebezapření překonáte i první minuty, kdy silničáři pořád ještě spí. | ||
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
- Albi
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3139
- Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Albert Němčík
- Bydliště: Železná Ruda / Praha
Re: Články o SUBARU
Subaru se nevyhne hybridu. Zkombinuje v něm boxer a techniku z Toyoty Prius
více na http://www.auto.cz/subaru-nevyhne-hybridu-zkombinuje-nem-boxer-techniku-toyoty-prius-113317
„Pro náš první plug-in hybrid chystaný ještě pro tento rok využijeme v co největší míře techniku od Toyoty,“ přiznal technický ředitel Subaru Takeši Tačimori. | ||
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
Re: Články o SUBARU
Aby z toho nebyla pseudočtyřkolka jako rav4.
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Články o SUBARU
Nebo jako Pažouty, to je podobný zvěrstvo .....ale ne, Subaru by do něčeho podobnýho snad nešlo
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16148
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Články o SUBARU
Podle mne hybrid dají do rézy - je to čistě silniční auto
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Články o SUBARU
Toho bych se úplně nebál, vzhledem k prodejům v Americe, kde se podařilo vybudovat renomé i díky schopnostem mimo cestu.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Články o SUBARU
Hybrid bude nakonec i z STI, Forestra a vůbec všeho, zvlášť u menších výrobců, jinak to díky hloupé EK na silnice ani nedostanou. Dopadnou tak všichni, i supersporty....quickly píše:Podle mne hybrid dají do rézy - je to čistě silniční auto
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
Re: Články o SUBARU
Já si myslím, že to bude v počátku XV. Podobná technika jako rav4 a Lexus NX.
Crosstrek a XV. Zadní kola bude pohánět elektromotorek, aby se to vlezlo do 40 t€.
Crosstrek a XV. Zadní kola bude pohánět elektromotorek, aby se to vlezlo do 40 t€.
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
Re: Články o SUBARU
S největší pravděpodobností to bude XV. Technika z Lexusu NX, RAV4 to nebude, protože to nejsou plug in hybridy. Ale pokud by Xv mělo cca 200 koní, tak by to bylo fajn,aspoň by to konečně mohlo být použitelný auto
Subaru Impreza WRX MY 2008
Re: Články o SUBARU
Technicky to možné je, ale obávám se, že nebude mít 200 koní.
Je nutné odlišit prémiovější modely od těch levnějších. Není v zájmu FHI, aby si vzájemně konkuroval jeden model druhému.
Spíše to vidím na mírný nárůst výkonu, aby se neřeklo, třeba na 160 koní u benzínového dvoulitru.
Dále je pro FHI důležité, aby v segmentu crossoverů napříč značkami byl ten výkon právě tak akorát a konkurence neměla výrazně navrch. A těch 160 koní bych řekl, že je tak akorát.
Je nutné odlišit prémiovější modely od těch levnějších. Není v zájmu FHI, aby si vzájemně konkuroval jeden model druhému.
Spíše to vidím na mírný nárůst výkonu, aby se neřeklo, třeba na 160 koní u benzínového dvoulitru.
Dále je pro FHI důležité, aby v segmentu crossoverů napříč značkami byl ten výkon právě tak akorát a konkurence neměla výrazně navrch. A těch 160 koní bych řekl, že je tak akorát.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
Re: Články o SUBARU
Tak toho pohonu vzadu vylucne na elektriku sa ozaj nebojim.suubaru píše:Já si myslím, že to bude v počátku XV. Podobná technika jako rav4 a Lexus NX.
Crosstrek a XV. Zadní kola bude pohánět elektromotorek, aby se to vlezlo do 40 t€.
Re: Články o SUBARU
FHI v této třídě SUV (crossoverů) žádný prémiovější model zatím nemá.bushman1 píše:Technicky to možné je, ale obávám se, že nebude mít 200 koní.
Je nutné odlišit prémiovější modely od těch levnějších. Není v zájmu FHI, aby si vzájemně konkuroval jeden model druhému.
Spíše to vidím na mírný nárůst výkonu, aby se neřeklo, třeba na 160 koní u benzínového dvoulitru.
Dále je pro FHI důležité, aby v segmentu crossoverů napříč značkami byl ten výkon právě tak akorát a konkurence neměla výrazně navrch. A těch 160 koní bych řekl, že je tak akorát.
Záleží jaký tam dají benzínový motor, 160 koní by bylo fajn (jen na benzínový motor). Pokud bys k němu připočetl výkon elektromoru, tak celkový výkon by byl min. 180 koní. Spíš ještě o něco výše a to už by bylo OK.
Subaru Impreza WRX MY 2008
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22739
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Články o SUBARU
Ono to počítání výkonů u aut s víc než jedním motorem je dost divný - ať už ty čísla, co tvrdí výrobce nebo to, když se takhle natvrdo sečtou výkony obou motorů. Udávaný výkon spalovacího motoru typicky platí pro jedny konkrétní otáčky a to ještě ty dost vysoké. Hybrid navíc v týhle situaci už asi elektromotor stejně nezapne, pač už není důvod. Nicméně velká výhoda elektromotoru zase je, že má dostupný celý točící moment nezávisle od otáček. Takže v komabinaci s hybridem to zase úplně skvěle funguje na dynamiku v situacích "teď šlápnu na plyn," protože než si převodovka uvědomí sama sebe, tak z elektromotoru tam jde plný výkon a bude to dělat s tím autem psí kusy. Takže jo, na hromadu situací to pomůže celkem dost, ale hrozně blbě se to vyjadřuje v číslech
Re: Články o SUBARU
No i elektromotor má nějakej průběh. Ale je pravda, že ten točivej moment má dostupnej v dost velký míře, v podstatě od nulových otáček, jak píšeš. Výkon ale samozřejmě je závislej na otáčkách, takže ten tam od nuly není.
Navíc do toho hodně kecaj ty kontroléry, takže dodávanej průběh je ještě daleko tomu reálnýmu, řekněme hardwarovýmu. Mnohdy to má pozvolnej nástup a při dosažení určitý rychlosti začnou omezovat kroutící moment.
Navíc do toho hodně kecaj ty kontroléry, takže dodávanej průběh je ještě daleko tomu reálnýmu, řekněme hardwarovýmu. Mnohdy to má pozvolnej nástup a při dosažení určitý rychlosti začnou omezovat kroutící moment.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno