Články o SUBARU

Odpovědět
Uživatelský avatar
Traveller
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11890
Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: Česká Třebová

Re: Články o SUBARU

Příspěvek od Traveller »

Viď. :-/ Když už to nemá jet, tak ať to aspoň nežere jako kdyby to jelo. ;-D
Ale ono u tohoto typu pohonného ústrojí bude strašně moc záležet na tom, jak se pojede. Když budeš předvídat a jezdit po známých trasách, tak to s tou spotřebou nebude tak hrozné.
Když se budeš snažit jet sportovněji, tak to prostě tahá dost vysokou zbytečnou "elektrohmotnost" navíc, kterou při tom režimu jízdy využiješ minimálně či vůbec.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14844
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: Články o SUBARU

Příspěvek od Tapan »

Měli by to dát na test Quicklymu, on by jim ukázal, jak jsou proti hybridní Impreze ty koncernový 1.4 TDI rozežraný :-)
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
romull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4156
Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
Bydliště: Jemnice, Vysočina

Re: Články o SUBARU

Příspěvek od romull »

Chtěl jsem ty hybridy vzít na milost, ty testy mě trošku nahlodali, ale po zkušenosti s hybridním Superbem na ně kálím, jsou pro mě zatím k ničemu. Až to nějaký hybrid vezme od nás, tzn. od jihu po Bruntál a zpět, což je přes celou republiku a zpět v mém tempu a za moji spotřebu, tak se mu omluvím a hluboce se ukloním ........ale stoprocentně bude už před Brnem bez šťávy a dál už pomaže na benzín .......o cestě zpět už ani nemluvě :-D
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Uživatelský avatar
Albi
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3138
Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Albert Němčík
Bydliště: Železná Ruda / Praha

Re: Články o SUBARU

Příspěvek od Albi »

XV Boxer průměr zatím 7.82, ale je jich tam pár:
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic ... ower_e=110
Impreza zatím jedna, 7.44:
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic ... ower_e=110

normální XV průměr 8.24:
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic ... ower_e=115
:-/
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
Uživatelský avatar
grftz
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 733
Registrován: čtv říj 24, 2019 5:51 pm
Jméno a příjmení: Karel
Bydliště: na dohled Pálavy

Re: Články o SUBARU

Příspěvek od grftz »

Albi: No ono je pak občas těžké oddělit příčinu a následek. Jestli těch cca 7.8 není "běžný" průměr těch, co si boxer hybrid pořídili proto, že jezdí spíš defenzivně, po známých trasách atp. Prostě lidí, kteří by ať už skladbou cest, nebo řidičským založením měli solidní spotřebu i s obyčejným motorem. Jestli by skoro nebo úplně za to stejné nejezdili i s normálním dvoulitrem... :-/
Legacy wagon MY08 2.0R 121 kW vlákno
kolik to žralo na plyn a kolik na benzin
romull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4156
Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
Bydliště: Jemnice, Vysočina

Re: Články o SUBARU

Příspěvek od romull »

Přesně tak, to je na ježdění kde to znám, stejné cesty při minimálním provozu, není třeba předjíždět, zrychlovat, brzdit. Ale stejně, já mít průměr 8,24 , tak se někde zabiju .......... Jasně, dělají to i dlouhé převody, které motoru s velkým kroutícím momentem nevadí, takže po dálnici jedu na tempomat 160 při 2 500 ot. 90 se po obyč. silnici jezdit ani nedá, protože to se hudlá na 1 500 - 1 600, takže na 2 000 ot., ale to je už 120. Kopec, nekopec, občas vložka s nějakou Octávkou okolo 180 - 200 na vypálení DPF =) a dlouhodobý průměr je okolo 7 - 7,5/100. Tímhle stylem by to ale žádný hybrid pod 10 nedal. >:(
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Cheza
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1231
Registrován: úte úno 14, 2017 10:32 am

Re: Články o SUBARU

Příspěvek od Cheza »

Pokud si někdo koupí hybrid a kritizuje jeho spotřebu s tím, že s ním lítá na dálnicích 130+ a obecně má těžkou nohu, tak to není ani tak chyba auta, jako člověka, který si ho pořídí.
Když jsem jezdil s NX couračky + město, tak jsem měl spotřebu něco málo přes 7 litrů, což je na 1,8 tunový auto krásná spotřeba. Samozřejmě, když jsem nasadil "Impreza" styl, tak spotřeba byla dvouciferná.

Ale když si někdo koupí na zahradu čivavu a vykradou ho, tak je taky pak těžký kritizovat čivavu, že je to hlídací pes na ho*no :-)
Subaru Impreza WRX MY 2008
Makovica
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4941
Registrován: čtv dub 21, 2016 11:28 pm

Re: Články o SUBARU

Příspěvek od Makovica »

romull píše:Přesně tak, to je na ježdění kde to znám, stejné cesty při minimálním provozu, není třeba předjíždět, zrychlovat, brzdit. Ale stejně, já mít průměr 8,24 , tak se někde zabiju .......... Jasně, dělají to i dlouhé převody, které motoru s velkým kroutícím momentem nevadí, takže po dálnici jedu na tempomat 160 při 2 500 ot. 90 se po obyč. silnici jezdit ani nedá, protože to se hudlá na 1 500 - 1 600, takže na 2 000 ot., ale to je už 120. Kopec, nekopec, občas vložka s nějakou Octávkou okolo 180 - 200 na vypálení DPF a dlouhodobý průměr …
Lenze toto nie je otazka hybridu, ale porovnavas predpokladam oturbeny dechtomet s nejakym benzinom. Legenda vravi, ze su aj naftove hybridy a tam to bude zase o inom.
Subaru Forester 2.0i CVT Comfort MY16 (G91F Rest in pieces Cooper Discovery ATT / SJ6 ,,,,| (*_^) |,,,,)
Obrázek
RudaK
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 757
Registrován: úte zář 03, 2019 6:34 am
Bydliště: Ostrava

Re: Články o SUBARU

Příspěvek od RudaK »

Svého času jsem nejezdil s BMW 320d 150 tisíc km - dlouhodobý průměr 6,7 l na 100km a to jsem byl fakt magor co jel z Prahy od kulaťáku v Dejvicích do Ostravy za 2:40h ... jo přežil jsem, je to promlčené a byla to blbost :-|
Pak jsem nafasoval 2.0 tdi koktu a protože to řvala nad 140 km/h jako kráva a třepala se a taky jsem byl zkušenější tak jsem zvolnil a jezdil pomaleji a klidnější jízdou a přesto jsem se za 3 roky 100 tisíc km pod 6,7 nedostal <:-<
Vysvětlovali mi to bohatší směsi, filtry atd. ... >:-@
Proč to píšu ? Myslím, že hybrid je na tom podobně, papírově to vyjde na zeleno a má méně emisí ale spotřeba není o razantně menší ....
Realita : jedeš s pocitem mírotvorce s čistým výfukem ale s recirkulací vzduchu v kabině, protože před Tebou jede vypatlaný týpek v dehtu bez filtru a ty se dusíš jeho splodinama .... dojde Ti trpělivost a tak ho předjedeš a zastaví Tě hlídka PČR za rychlost a týpek s kouřovým signálem čumí na Tebe a jede dál ... >:-&
Subaru Levorg 1.6 2019
Suzuki Swift 2015 mama car
romull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4156
Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
Bydliště: Jemnice, Vysočina

Re: Články o SUBARU

Příspěvek od romull »

Makovica píše: Lenze toto nie je otazka hybridu, ale porovnavas predpokladam oturbeny dechtomet s nejakym benzinom. Legenda vravi, ze su aj naftove hybridy a tam to bude zase o inom.
To ano, ale Třeba to co dělal Pažout neberu, to papírově sice moc nebralo, ale v reálu to taky nejelo. Prý něco takového má zkoušet ale MB i BMW s 3,0 d a elektromotor dají do převodovky. Tak uvidíme
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
romull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4156
Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
Bydliště: Jemnice, Vysočina

Re: Články o SUBARU

Příspěvek od romull »

RudaK píše:Svého času jsem nejezdil s BMW 320d 150 tisíc km - dlouhodobý průměr 6,7 l na 100km a to jsem byl fakt magor co jel z Prahy od kulaťáku v Dejvicích do Ostravy za 2:40h ... jo přežil jsem, je to promlčené a byla to blbost
Pak jsem nafasoval 2.0 tdi koktu a protože to řvala nad 140 km/h jako kráva a třepala se a taky jsem byl zkušenější tak jsem zvolnil a jezdil pomaleji a klidnější jízdou a přesto jsem se za 3 roky 100 tisíc km pod 6,7 nedostal
Vysvětlovali mi to bohatší směsi, filtry atd. ...
Proč to …
Takovou jsem dnes u Kladna na sedmičce potkal Ochcávku II, ta hulila tak, že se v tom mraku úplně ztrácela a letěl s tím 170 <:-< . Třeba to ale byla obrana před pomahači, něco jako má chobotnice ;-D .
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24335
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Články o SUBARU

Příspěvek od sima »

romull píše:
To ano, ale Třeba to co dělal Pažout neberu, to papírově sice moc nebralo, ale v reálu to taky nejelo. Prý něco takového má zkoušet ale MB i BMW s 3,0 d a elektromotor dají do převodovky. Tak uvidíme
Nejen papírově, ale i v reálu, známý si exot hybrid naftu pažouta pořídil, ojetinu a je nadšen, jezdí opravdu úsporně a i obecně je nepřeháním z auta nadšen. On jezdí normálně, tak jak většina uživatelů, typický vzorek, nehoní koně, jede to slušně, žádná plečka to není, to ne.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24335
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Články o SUBARU

Příspěvek od sima »

romull píše:
Takovou jsem dnes u Kladna na sedmičce potkal Ochcávku II, ta hulila tak, že se v tom mraku úplně ztrácela a letěl s tím 170 . Třeba to ale byla obrana před pomahači, něco jako má chobotnice .
Častý to výjev a sere mě to docela jo, hulí to neskutečně při každém zrychlení, hnus totok mít před sebou.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
Albi
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3138
Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Albert Němčík
Bydliště: Železná Ruda / Praha

Re: Články o SUBARU

Příspěvek od Albi »

Subaru Impreza s e-Boxerom
Subaru Impreza absolvovalo decentnú modernizáciu, ale hlavne dostalo hybridný pohon e-Boxer. Ako vyznelo decentné porovnanie so Subaru XV?
více na https://www.ta3.com/clanok/1197713/subaru-impreza-s-e-boxerom.html
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
romull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4156
Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
Bydliště: Jemnice, Vysočina

Re: Články o SUBARU

Příspěvek od romull »

sima píše: Nejen papírově, ale i v reálu, známý si exot hybrid naftu pažouta pořídil, ojetinu a je nadšen, jezdí opravdu úsporně a i obecně je nepřeháním z auta nadšen. On jezdí normálně, tak jak většina uživatelů, typický vzorek, nehoní koně, jede to slušně, žádná plečka to není, to ne.
Já to nehaním a někomu, kdo jezdí kratší štreky to může i vyhovovat. Já jel v sobotu na rychlou otočku Jemnice - Louny a zpět, nějakých cca 470 km. Na jak dlouho by mi ta elektrika vydržela, do Jihlavy? A potom bych to jen vozil jako mrtvou váhu a hnát Pažouta na tempomat 160 - 170 po D1 i D 7, tak kolik si vezme, když pojede pořád do plných? Já měl po dotankování do plna 7,24 / 100. Než prázdnou baterku a mrtvý elektromotor, tak to raději sebou povezu ten třílitr =)
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Odpovědět

Zpět na „Ze světa Subaru“