Články o SUBARU
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 336
- Registrován: stř bře 09, 2011 8:51 pm
- Jméno a příjmení: Ales Novák
- Bydliště: u Kladna
Re: Články o SUBARU
V diskusi na auto.cz píšou, že XV už je jen s 1.6 a Impreza taky. Koukám na ceníky a ono je to pravda.
Subaru Outback 2.5i MY16
spotreby.cz
spotreby.cz
Re: Články o SUBARU
Je to tak, ale nedovolim si tvrdit, ze to je na stalo.alman píše:V diskusi na auto.cz píšou, že XV už je jen s 1.6 a Impreza taky. Koukám na ceníky a ono je to pravda.
Podla mna sa to musi motorovo utriast. Nie je technicky dovod, aby tam nemohli byt tie modernejsie 2litre.
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Články o SUBARU
Takhle se za pár let přestane tvrdit, že Subaru žere i trávu kolem silnice , to budou najednou úsporná vozidla
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
- Marty73
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 3306
- Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
- Jméno a příjmení: Martin J.
- Bydliště: Statenice
Re: Články o SUBARU
Jde jen o úhel pohledu. V Americe si Subaru zakládá na tom, že vyrábí úsporná vozidla. Tam i STI je pod běžnou normou
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
- Albi
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3139
- Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Albert Němčík
- Bydliště: Železná Ruda / Praha
Re: Články o SUBARU
Subaru představilo zcela novou generaci Foresteru. Pohánět ji bude výhradně hybridní e-Boxer
více na https://www.autoweb.cz/subaru-predstavilo-zeneve-zcela-novou-generaci-foresteru-pohanet-bude-vyhradne-hybridni-e-boxer/
Má za to, že se orientuje na unikátní skupinu zákazníků, kteří Subaru nikdy nevyhledávali například kvůli nízkým údajům spotřeby, a proto se samo nechce do honby za co nejnižší spotřebou zapojit – toto není tzv. Subaru way. | ||
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Články o SUBARU
Čím dál tím víc jsem přesvědčen, že e-boxer je cesta, jak vyhovět těm debilním evropským emisím a přitom nemuset kurvit spalovací motory filtry pevných částic. Tak to na mě působí čím dál tím víc.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Albi
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3139
- Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Albert Němčík
- Bydliště: Železná Ruda / Praha
Re: Články o SUBARU
Subaru představuje nový hybrid e-BOXER. Dostanou ho jako první Forester a XV
více na https://auto-mania.cz/subaru-predstavuje-novy-hybrid-e-boxer-dostanou-ho-jako-prvni-forester-a-xv/
no, u nás to byl Forester:
viewtopic.php?f=53&t=7472&p=348618#p348618
Od svého uvedení na trh v roce 2017 se Subaru XV stalo mezi zákazníky populární volbou a minulý rok obsadilo pozici nejprodávanějšího modelu Subaru na evropském trhu. | ||
viewtopic.php?f=53&t=7472&p=348618#p348618
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
Re: Články o SUBARU
Doufám, že slovo Výhradně je v názvu článku omylem.Albi píše: Subaru představilo zcela novou generaci Foresteru. Pohánět ji bude výhradně hybridní e-Boxer//
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16148
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Články o SUBARU
Omylem není, v Evropě 2.5 nebude. Jedině dovoz z Ruska nebo Kanady.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 595
- Registrován: sob črc 10, 2010 7:09 pm
- Jméno a příjmení: Daniel Docekal
Re: Články o SUBARU
To se zacina dit vsude....jeep wrangler se taky da koupit jenom 2.2 diesel a nebo 2.0 benzin v turbu...hrozna doba....dobre uz bylo
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Články o SUBARU
Jen vydržať chlapci, teď to bude e-Boxer bez dobíjení ze zásuvky, malými bateriemi a slabším elektromotorem, ale potom přijdou i silnější elektromotory a větší baterie i s možností dobíjení ze zásuvky. Váhu auta to sice dost poznamená, ale pojede to líp ......no a potom už přijde doba kdy už bude jen elektrika, nebo někdo chytrý přijdena to, že elektrifikace je do doby než bude všechna elektřina ze sluníčka nebo blesku blbost a budeme mít zase spalováky ......ale to už se mě týkat nebude, protože jestli tu ještě budu, tak už zase nejspíš nebudu mít noty
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
- martinant
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2215
- Registrován: úte čer 28, 2011 8:12 am
- Jméno a příjmení: Martin Antoš
- Bydliště: Rokytnice n. Jiz.
Re: Články o SUBARU
Nekoukal jsem jestli to tu uz neni. Ma nekdo "zkusenost" http://www.autoforum.cz/zajimavosti/maj ... -internetu
Odesláno z rozežranýho jabka.
Subaru Impreza 2.0 GH MT MY 08. 11,2l/100km
ex. Subaru Impreza 2.0 gl MT MY96.
Subaru Impreza 2.0 GH MT MY 08. 11,2l/100km
ex. Subaru Impreza 2.0 gl MT MY96.
Re: Články o SUBARU
Jo, taky mi přijde, že to je vtipně zabudované (do převodovky) a mohlo by to i snad spolehlivě fungovat. A motor bez přímovstřiku snad EU zatím neutahá. Jen škoda místa na rezervu. Třeba časem přidají i víc kW na tom elektromotoru a mohlo by to být jako celek výkonově jako taková příjemná 2.5i. Otázka ovšem nastavení ŘJ řízení spotřeby a rekuperace, kdy bude ten el.motor připojovat a kdy ne.VDC píše:Čím dál tím víc jsem přesvědčen, že e-boxer je cesta, jak vyhovět těm debilním evropským emisím a přitom nemuset kurvit spalovací motory filtry pevných částic. Tak to na mě působí čím dál tím víc.
- Lefie
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 434
- Registrován: úte dub 24, 2018 10:19 pm
- Bydliště: Východně od Brna
Re: Články o SUBARU
https://www.zazijsubaru.cz/News/Post/320
Vše, co jste chtěli vědět o e-Boxeru Subaru
Subaru v Ženevě odtajnilo první informace o e-Boxeru pro Evropu. Už předtím nás ale s auty nechalo krátce svézt. Přinášíme naše první dojmy a odpovědi na nejčastější otázky.
Dotazy na e-Boxer jsme od majitelů a fanoušků Subaru sbírali mimo jiné na Facebooku a přišla jich celá řada. Je vidět, že nový e-Boxer je zajímavé téma. Ze všech zaslaných otázek jsme vyextrahovali následující seznam. Systém e-Boxer jsme si mohli vyzkoušet v Subaru XV a také v nové generaci Subaru Forester, jehož bližšímu představení věnujeme některý z dalších článků.
Jaký typ hybridu se bude prodávat v Evropě?
Subaru e-Boxer u nás bude ve formě hybridního systému bez možnosti vnějšího dobíjení ze zásuvky. To znamená, že se do něj čerpá pouze benzin a s elektřinou hospodaří sám. Když je to potřeba, může se systém nabíjet spalovacím motorem. S dovozem americké plug-in hybridní verze do Evropy se nepočítá.
Jaké modely budou v hybridní verzi k dostání?
Aktuálně půjde o model XV a novou generaci Foresteru.
Kde je umístěn elektromotor a jak pohon funguje?
e-Boxer spojuje dvoulitrový plochý motor (známý třeba z Imprezy nebo Subaru XV) a elektromotor integrovaný v převodovce Lineartronic. Je umístěn na ose klikového hřídele vedle primární řemenice převodovky. Důležité je, že principiálně je všechno stejné jako v jiných Subaru – hnací síla pokračuje přes variátor, spojku regulující pohon všech kol ve funkci rozvodovky a následně ke všem čtyřem kolům. Navíc ale za variátor přibyla elektronicky řízená spojka, která umožňuje odpojit motor, elektromotor a variátor od kol, a tím nezávisle nabíjet baterii. Pro čistě elektrický pohon spojka v hydrodynamickém měniči (je i u standardních verzí) umožňuje odpojit spalovací motor od zbytku ústrojí. Elektromotor pak přes variátor měnící převod pohání všechna čtyři kola.
Má hybridní verze menší zavazadlový prostor?
Ani u Subaru XV, ani u nového Foresteru s motorem e-Boxer se zavazadlový prostor nijak nezmenší. Baterie je umístěna pod jeho podlahou. Americká plug-in hybridní verze Subaru Crosstrek sice má zmenšenou výšku a objem kufru, to se však Evropy netýká.
Jaké jsou výkonové parametry e-Boxeru?
K dispozici je výkon 145 koní a nejvyšší točivý moment 194 Nm. Subaru zároveň uvádí snížení spotřeby ve městě o 11 % oproti standardní dvoulitrové verzi. Výkon elektromotoru je 12,3 kW.
Lze jezdit v čistě elektrickém režimu?
V omezené míře ano, ale není to primární funkce systému. Ten spíše vypomáhá spalovacímu motoru při jízdě. Spalovací motor se zapne po ujetí přibližně 1,5 kilometru na elektřinu. Činnost systému e-Boxer lze přehledně sledovat na centrálním displeji. Při jemné práci s plynem tak lze využívat pouze elektrický pohon při pohybu malými rychlostmi, například při parkování.
Je možné za vozem táhnout brzděný přívěs?
Ano, například Subaru XV e-Boxer utáhne 1270 kg a Forester až 1870 kg.
Kdy začne prodej v České republice?
Zatím nelze říci přesné datum, závisí na homologaci. Očekává se na podzim letošního roku.
Jak je to s bezpečností?
Baterie umístěná pod podlahou zavazadlového prostoru je uložena v bezpečnostním rámu a je testována proti různým typům nárazu.
Jak se s e-Boxerem jezdí?
První řidičské dojmy ukazují znatelnou asistenci elektromotoru těsně po rozjezdu a v nízkých rychlostech. Velmi přínosná byla síla elektromotoru a možnost jemné modulace jeho výkonu při manévrování v terénu se zapnutým režimem X-Mode. Elektromotor obecně pomáhá zrychlovat reakce motoru na pohyby plynového pedálu. Ve středních a vyšších rychlostech už je jeho asistence takřka neznatelná. e-Boxer si sám reguluje rekuperaci i způsob použití elektromotoru.
Jakou hmotnost baterie a další přidané komponenty přidávají?
Elektrické komponenty zvýšily hmotnost o 110 kg, z nichž připadá 60 kg na zadní a 50 kg na přední nápravu. I díky tomu je hmotnostní navýšení v zatáčkách takřka neznatelné. Při srovnání Subaru XV ve verzích 2.0i a e-Boxer jsou projev i provozní vlastnosti velice podobné.
Vše, co jste chtěli vědět o e-Boxeru Subaru
Subaru v Ženevě odtajnilo první informace o e-Boxeru pro Evropu. Už předtím nás ale s auty nechalo krátce svézt. Přinášíme naše první dojmy a odpovědi na nejčastější otázky.
Dotazy na e-Boxer jsme od majitelů a fanoušků Subaru sbírali mimo jiné na Facebooku a přišla jich celá řada. Je vidět, že nový e-Boxer je zajímavé téma. Ze všech zaslaných otázek jsme vyextrahovali následující seznam. Systém e-Boxer jsme si mohli vyzkoušet v Subaru XV a také v nové generaci Subaru Forester, jehož bližšímu představení věnujeme některý z dalších článků.
Jaký typ hybridu se bude prodávat v Evropě?
Subaru e-Boxer u nás bude ve formě hybridního systému bez možnosti vnějšího dobíjení ze zásuvky. To znamená, že se do něj čerpá pouze benzin a s elektřinou hospodaří sám. Když je to potřeba, může se systém nabíjet spalovacím motorem. S dovozem americké plug-in hybridní verze do Evropy se nepočítá.
Jaké modely budou v hybridní verzi k dostání?
Aktuálně půjde o model XV a novou generaci Foresteru.
Kde je umístěn elektromotor a jak pohon funguje?
e-Boxer spojuje dvoulitrový plochý motor (známý třeba z Imprezy nebo Subaru XV) a elektromotor integrovaný v převodovce Lineartronic. Je umístěn na ose klikového hřídele vedle primární řemenice převodovky. Důležité je, že principiálně je všechno stejné jako v jiných Subaru – hnací síla pokračuje přes variátor, spojku regulující pohon všech kol ve funkci rozvodovky a následně ke všem čtyřem kolům. Navíc ale za variátor přibyla elektronicky řízená spojka, která umožňuje odpojit motor, elektromotor a variátor od kol, a tím nezávisle nabíjet baterii. Pro čistě elektrický pohon spojka v hydrodynamickém měniči (je i u standardních verzí) umožňuje odpojit spalovací motor od zbytku ústrojí. Elektromotor pak přes variátor měnící převod pohání všechna čtyři kola.
Má hybridní verze menší zavazadlový prostor?
Ani u Subaru XV, ani u nového Foresteru s motorem e-Boxer se zavazadlový prostor nijak nezmenší. Baterie je umístěna pod jeho podlahou. Americká plug-in hybridní verze Subaru Crosstrek sice má zmenšenou výšku a objem kufru, to se však Evropy netýká.
Jaké jsou výkonové parametry e-Boxeru?
K dispozici je výkon 145 koní a nejvyšší točivý moment 194 Nm. Subaru zároveň uvádí snížení spotřeby ve městě o 11 % oproti standardní dvoulitrové verzi. Výkon elektromotoru je 12,3 kW.
Lze jezdit v čistě elektrickém režimu?
V omezené míře ano, ale není to primární funkce systému. Ten spíše vypomáhá spalovacímu motoru při jízdě. Spalovací motor se zapne po ujetí přibližně 1,5 kilometru na elektřinu. Činnost systému e-Boxer lze přehledně sledovat na centrálním displeji. Při jemné práci s plynem tak lze využívat pouze elektrický pohon při pohybu malými rychlostmi, například při parkování.
Je možné za vozem táhnout brzděný přívěs?
Ano, například Subaru XV e-Boxer utáhne 1270 kg a Forester až 1870 kg.
Kdy začne prodej v České republice?
Zatím nelze říci přesné datum, závisí na homologaci. Očekává se na podzim letošního roku.
Jak je to s bezpečností?
Baterie umístěná pod podlahou zavazadlového prostoru je uložena v bezpečnostním rámu a je testována proti různým typům nárazu.
Jak se s e-Boxerem jezdí?
První řidičské dojmy ukazují znatelnou asistenci elektromotoru těsně po rozjezdu a v nízkých rychlostech. Velmi přínosná byla síla elektromotoru a možnost jemné modulace jeho výkonu při manévrování v terénu se zapnutým režimem X-Mode. Elektromotor obecně pomáhá zrychlovat reakce motoru na pohyby plynového pedálu. Ve středních a vyšších rychlostech už je jeho asistence takřka neznatelná. e-Boxer si sám reguluje rekuperaci i způsob použití elektromotoru.
Jakou hmotnost baterie a další přidané komponenty přidávají?
Elektrické komponenty zvýšily hmotnost o 110 kg, z nichž připadá 60 kg na zadní a 50 kg na přední nápravu. I díky tomu je hmotnostní navýšení v zatáčkách takřka neznatelné. Při srovnání Subaru XV ve verzích 2.0i a e-Boxer jsou projev i provozní vlastnosti velice podobné.
- Albi
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3139
- Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Albert Němčík
- Bydliště: Železná Ruda / Praha
Re: Články o SUBARU
Zatraceně ostrá jízda. Takhle se jezdí po ledu s pilovými kotouči místo kol
více na https://www.novinky.cz/auto/499802-zatracene-ostra-jizda-takhle-se-jezdi-po-ledu-s-pilovymi-kotouci-misto-kol.html
Vzal staré Subaru, místo kol namontoval čtyři pilové kotouče a vydal se na jezero. | ||
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989