Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2828 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186 ... 189  Další
Články o SUBARU 
Autor Zpráva
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 22655
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Autor článku mele kraviny, jak je na tomhle portálu zvykem. Diesel v Evropě končí definitivně a bez náhrady. Jediná motorizace, která bude v dohledné době dostupná, bude dvoulitr.

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


sob bře 31, 2018 11:10 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: pát zář 09, 2011 7:39 am
Příspěvky: 2594
Bydliště: Jemnice, Vysočina
Taky to tak vidím a dokud k tomu nepřidají alespoň nějaký slušnější elektromotor třeba do CVT, tak budou klienty v Evropě nadále ztrácet, vždyť na 2,0 se z XT přece nedá přejít :-/ ......ale možná to vyrovná příchod nových bohatých důchodců, ale v Česku jich asi moc nebude

_________________
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT


ned dub 01, 2018 12:00 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: pát zář 09, 2011 7:39 am
Příspěvky: 2594
Bydliště: Jemnice, Vysočina
50 let Subaru v USA https://automix.cars.cz/magazin/pribeh- ... -internetu

_________________
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT


ned dub 01, 2018 1:48 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 12490
Bydliště: Praha
TEST: Loučíme se s legendou. Subaru WRX STI v Evropě končí, bude nám moc chybět
V pradávných dobách, kdy dominovaly rallye závodům sportovní sedany, bylo naprosto běžné potkávat civilní Subaru a Mitsubishi na běžných silnicích. Bohužel meteority v podobě nízkých prodejů a hlavně zpřísňujících se emisních limitů Mitsubishi Lancer Evo nakonec zcela vymazaly z povrchu zemského. A dokonce i druhý zástupce legendárních čtyřkolek už to má za pár.
více na https://automix.cars.cz/testy/test-subaru-wrx-sti-20180402.html

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno


ned dub 01, 2018 5:28 pm
Profil ICQ
Online
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned říj 04, 2009 9:00 pm
Příspěvky: 1552
Bydliště: Roztoky
Jak si mám tohle vysvětlit (citace z článku):

"Pohon všech kol si navíc polepšil o přepracovaný středový diferenciál DCCD, kde byla mechanická a elektronická část nahrazena už jen elektronicky řízenou spojkou, umožňující prakticky nulovou svornost diferenciálu při nájezdu do zatáček."

.. to jako že už nemá diferenciál vůbec?

_________________
Obrázek
Impreza 2.0 R-S MY08


ned dub 01, 2018 6:07 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 12490
Bydliště: Praha
Levap píše:
Jak si mám tohle vysvětlit (citace z článku):

"Pohon všech kol si navíc polepšil o přepracovaný středový diferenciál DCCD, kde byla mechanická a elektronická část nahrazena už jen elektronicky řízenou spojkou, umožňující prakticky nulovou svornost diferenciálu při nájezdu do zatáček."

.. to jako že už nemá diferenciál vůbec?
Právě jsem k tomu dal do wiki nějaký info - https://subarufanclub.cz/wiki/_media/te ... my2018.pdf

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno


ned dub 01, 2018 6:37 pm
Profil ICQ
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 28, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2014
Bydliště: Železná Ruda
Nová Toyota GT86 přijde za dva roky s větším motorem
Zatím se hovoří o tom, že by měla zůstat zachována koncepce malého lehkého kupé s motorem boxer vepředu a pohonem zadních kol. Čtyřválcová jednotka, nejspíše stále atmosférická, však dostane větší objem. Z dvoulitru se tedy stane jednotka o objemu 2,4 litrů.
více na https://www.garaz.cz/magazin/novinky/3005553-nova-toyota-gt86-prijde-za-dva-roky-s-vetsim-motorem

_________________
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989


čtv dub 05, 2018 4:49 pm
Profil
Online
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned říj 04, 2009 9:00 pm
Příspěvky: 1552
Bydliště: Roztoky
HonzaCZ píše:
Právě jsem k tomu dal do wiki nějaký info - https://subarufanclub.cz/wiki/_media/te ... my2018.pdf



Hele já to fakt pořád nechápu. Je tam středový diferenciál nebo není? Podle mně, jak jsem to pochopil tam NENÍ

_________________
Obrázek
Impreza 2.0 R-S MY08


čtv dub 05, 2018 5:06 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 12490
Bydliště: Praha
Levap píše:


Hele já to fakt pořád nechápu. Je tam středový diferenciál nebo není? Podle mně, jak jsem to pochopil tam NENÍ
Je. Už jsem to řešil i s jinými lidmi a prostě článek i ta informace od Subaru je blbě napsaná. Minimálně jsou zavádějící. Diff tam samozřejmě je. O svornost se starají lamely. Dřív ty lamely byly ovládaný i mechanicky - nevím zcela dokonale přesně, jak to fungovalo, ale bylo tam něco jako axiální výstupky proti sobě na kleci a jednom z výstupů diffu a když se lišily rychlosti otáček náprav (tedy i klece a výstupu), tak to zvyšovalo svornost. A zároveň do toho kecala elektronika, která elektromagneticky ovládala ten zbytek lamel a uměl tu svornost zvýšit uměle, případně do jistýho točivýho momentu diff komplet zamknout. A problém byl v tom, že právě jenom zvyšovat. Elektronika neuměla říct: Tak a teď budeš úplně otevřenej, ať se děje, co se děje. Protože když to někde prohráblo, tak to prostě trochu svořilo. Celá ta mechanika tam byla prej kvůli reakční době elektroniky a celýho toho systému, kterej neumožnil to tak rychle přitáhnout, když to bylo potřeba. No a teď (od MY2018) už maj elektroniku a tyhlencty systémy asi dost výkonný (vítej nové tisíciletí :-DDD ) a tak odstranili tu mechanickou část. Tedy je možný to plně odemykat i zamykat nezávisle na podmínkách, čistě elektronikou. Což je samozřejmě klad např. při činnosti ESP, ale, jak psali v tý informaci, tak to umožňuje i líp jet čistou stopu, protože se to prostě nemá tendenci trhat při prudkym zatáčení bez plynu, což dřív prostě mělo a pak se to hrnulo ven, i když nemuselo.

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno


čtv dub 05, 2018 5:19 pm
Profil ICQ
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 3661
Bydliště: Praha
HonzaCZ píše:
No a teď (od MY2018) už maj elektroniku a tyhlencty systémy asi dost výkonný (vítej nové tisíciletí )

Místo mechaniky dali několik Xeonů. :-)

_________________
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT


čtv dub 05, 2018 5:39 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 4598
Spectre inside :-DDD

_________________
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Suzuki Swift MA 1.0 Obrázek


čtv dub 05, 2018 6:49 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 31, 2010 4:44 pm
Příspěvky: 2870
Bydliště: Praha/Beroun
To je jako dlouhej nos. Tak mrkejte na drát, jak jsme to pro ty amíky vyladili a vy utřete hubu. Pá pá.

_________________
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)

Impreza WRX Prodrive, MY07
Forester SF, MY02


čtv dub 05, 2018 7:20 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: čtv dub 21, 2016 10:28 pm
Příspěvky: 390
A hlavne vraj zmizla znacna cast nedotacavosti. O to horsie, ze STI ako ho pozname konci prave vtedy, ked je to podla viacerych recenzii sofersky najlepsie vyladeny model.... Najhorsie je, ze sa mi zacina teraz to auto fakt pacit, nastastie uz nan nie su peniaze teraz :)
No a este potom ten Wrangler :)

_________________
Subaru Forester 2.0i CVT Comfort MY16 (G91F >:-f / SJ6 ,,,,| (*_^) |,,,,)
Obrázek


čtv dub 05, 2018 9:36 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 12490
Bydliště: Praha
Makovica píše:
A hlavne vraj zmizla znacna cast nedotacavosti.
Jj, tak ta nedotáčivost s tím právě dost úzce souvisí. Resp. dřív jí ten systém přímo podporoval, vytvářel pro ní podmínky.

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno


pát dub 06, 2018 12:29 am
Profil ICQ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv lis 20, 2014 11:38 am
Příspěvky: 1196
Bydliště: Kroučová
Subaru zachová manuál pro příští WRX STI. A co motor?

Více na: https://automix.cars.cz/nova-auta/subar ... -internetu

_________________
2015 Subaru Forester 2.0i-L Comfort CVT - modrásek Obrázek


pát dub 06, 2018 5:48 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 2828 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186 ... 189  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: