Já doufal, že to podmínění rozumností ten pohled udělá dostatečně realistický.Marty73 píše: Honzo, ty seš optimista
Články o SUBARU
Re: Články o SUBARU
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Články o SUBARU
Mna skor zaujala ina vec: 474kW z 2l motora je fakt dost.Marty73 píše:Mě by jen zajímalo, jestli bylo na 918 také tolik neseriových úprav jako na STI. Z mého pohledu jde čistě o marketing. Jaký je smysl postavit auto jen na rekord, které nemá se sériovou limitkou nic moc společného? To je jak když tam udělá rekord speciál LMS a fabrika se bude tvářit, jako by to udělala produkční verze.
- Marty73
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 3306
- Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
- Jméno a příjmení: Martin J.
- Bydliště: Statenice
Články o SUBARU
Tak ano, je to hodně, ale vezmeme-li v úvahu kolik toho ten motor najede a hlavně že netušíme, co je to ve finále vlastně za motor, není se co divit. Laboratorní vozidlo
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Re: Články o SUBARU
Tak smejd to nebude, vydrzal minimalne 7 minutMarty73 píše:Tak ano, je to hodně, ale vezmeme-li v úvahu kolik toho ten motor najede a hlavně že netušíme, co je to ve finále vlastně za motor, není se co divit. Laboratorní vozidlo
Som zvedavy na zvuk, ked bude vonku video.
- Marty73
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 3306
- Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
- Jméno a příjmení: Martin J.
- Bydliště: Statenice
Články o SUBARU
Pro ty vládnoucí angličtinou je zde velký srovnávací test mezi Ovtavia RS a Levorg 2.0 DIT od protinožců. Velmi detailní srovnání.
Bohužel potvrzují Catanův osobní postřeh - CVT zabíjí motorový projev. RS je tak z dvojice to sportovnější vozidlo a Levorg spíše GT.
http://www.caradvice.com.au/473735/skod ... omparison/
Thus it’s the Czech offering that does a better job of being a performance wagon than the Subaru in most conditions. It’s that little bit sharper and more engaging. But if you consider the Levorg as a grippy grand tourer, it makes more sense.
Bohužel potvrzují Catanův osobní postřeh - CVT zabíjí motorový projev. RS je tak z dvojice to sportovnější vozidlo a Levorg spíše GT.
http://www.caradvice.com.au/473735/skod ... omparison/
Thus it’s the Czech offering that does a better job of being a performance wagon than the Subaru in most conditions. It’s that little bit sharper and more engaging. But if you consider the Levorg as a grippy grand tourer, it makes more sense.
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22548
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Články o SUBARU
Asi by tam po vzoru Octavie měli přidat "reprák," který dělá iluzi zvuku, co motor nedá
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 321
- Registrován: ned úno 28, 2016 10:10 am
- Jméno a příjmení: Karel
- Bydliště: Bílovice n. Sv.
Re: Články o SUBARU
Pravdou je, že ztráty u CVT převodovek jsou stále velmi vysoké. Ale hydroměniče by tyto ztráty měly snižovat, nevím, nerozumím tomu. Papírově by ten Levorg měl být dynamičtější. To bude zase řidičem.
Každopádně zde v ČR tato motorIzace není k mání, tak nám to může být asi jedno ...
Každopádně zde v ČR tato motorIzace není k mání, tak nám to může být asi jedno ...
Subaru WRX STI 2017
Subaru Outback 2,5 CVT 2014
Subaru Outback 2,5 CVT 2014
Re: Články o SUBARU
Hydroměnič ztrátu snižovat nemůže. Pokud se zamkne, tak je na něm ztráta jen coby pasivní odpory ložisek atd. A pokud je odemčený, tak v něm ztráta naopak vzniká. Ovšem při velkém rozdílu otáček vstupu a výstupu může násobit moment, tedy redukovat otáčky.
Ale u CVT se zřejmě dost brzo zamyká, protože kromě rozjezdu není na nic potřeba a všechno se dá řešit změnou poměru na variátoru.
Ale u CVT se zřejmě dost brzo zamyká, protože kromě rozjezdu není na nic potřeba a všechno se dá řešit změnou poměru na variátoru.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 321
- Registrován: ned úno 28, 2016 10:10 am
- Jméno a příjmení: Karel
- Bydliště: Bílovice n. Sv.
Re: Články o SUBARU
Honzo souhlasím s tebou.
Tak pak ty ztráty jsou v převodovce. Není jasné, kde by se ten výkon ztrácel ...
Ale zase Levorg není STI ani WRX, je to jiné auto. Takže je otázka, co od tohoto auta potencionální zákazník očekává.
Tak pak ty ztráty jsou v převodovce. Není jasné, kde by se ten výkon ztrácel ...
Ale zase Levorg není STI ani WRX, je to jiné auto. Takže je otázka, co od tohoto auta potencionální zákazník očekává.
Subaru WRX STI 2017
Subaru Outback 2,5 CVT 2014
Subaru Outback 2,5 CVT 2014
Re: Články o SUBARU
Tak zřejmě je v té převodovce větší hmota, co se musí roztáčet, ten variátor taky bude mít nějaké ztráty, olejové čerpadlo atd. Taky záleží na řízení té převodovky. Nebude to nikdy dělat takové rázy jako při řazení manuální, takže pocitově to vše bude takové plynulejší. Je možné, že ten motor je i jinak nalazený, třeba má jiný průběh výkonu a Km. Neviděl jsem ale nikde žádné grafy.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Články o SUBARU
V CVT moze byt problematicky ciastocny odpor tej clankovej retaze.KarlosOB píše:Honzo souhlasím s tebou.
Tak pak ty ztráty jsou v převodovce. Není jasné, kde by se ten výkon ztrácel ...
Ale zase Levorg není STI ani WRX, je to jiné auto. Takže je otázka, co od tohoto auta potencionální zákazník očekává.
- clay
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2258
- Registrován: stř črc 07, 2010 10:53 pm
- Jméno a příjmení: Michal Šprachta
- Bydliště: Cerkytle - Svatá Kateřina - Borová
- Kontaktovat uživatele:
Re: Články o SUBARU
Však také nyní zkracují články řetězu, aby lépe běžel a lépe obepínal řemenice.Makovica píše: V CVT moze byt problematicky ciastocny odpor tej clankovej retaze.
Ono koncernove DSG není vlastně automat - jsou tam dvoje hřídele a dvě spojky. Proto to cuká a řve - chybí mu měkkost - ale zase má menší ztráty. CVT o suby je měkké a příjemné.
My starší si asi pamatujeme, jak profesionální řidiči ziguliku jezdili měkce a my se škodovkama jsme se snažili řadit rychle aby auto neztratilo výkon a cukalo to a cukalo to.
Clay
Odesláno z mého SM-G800F pomocí Tapatalk
Sny se mají plnit.....Subaru bez kompromisů !!!
Subaru Outback H6 3,6 2010
Subaru Outback H6 3,6 2010
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22548
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Články o SUBARU
Hmm, otázka za dva bludišťáky - ten výkon u auta v datasheetu je brán jako výkon samotného motoru nebo výkon toho auta změřený někde na brzdě? Pokud to druhé, tak by nějaké ztráty v převodovce / soustrojí měly být irelevantní, protože měřeno je to až za tím... (samozřejmě to neříká nic o dynamice, za jak dlouho se to na ten papírový výkon vypracuje).HonzaCZ píše:Tak zřejmě je v té převodovce větší hmota, co se musí roztáčet, ten variátor taky bude mít nějaké ztráty, olejové čerpadlo atd.
Ne že bych chtěl ten koncern nějak velebit nebo chválit DSG, ale z těch aut, co jsem v nich jel, mi nepřišlo, že by něco cukalo... řazení (alespoň za normální jízdy, nevím, jak pod plynem nadoraz) je nepoznatelné. U starších byly ty rozjezdy trochu kostrbatější, u nových těžko říct, protože ten pojebaný start stop nadělí daleko větší cukačku, že samotnou převodovku nejde hodnotit. Jinak teda u těch moderních aut, zvlášť těch s motorem z traktoru, mi přijde, že je potřeba řadit rychle kvůli tomu, aby to bylo plynulé. Pač jinak spadnou otáčky moc a cukne to při puštění spojky a následnému zpomalení motoru.clay píše:Proto to cuká a řve - chybí mu měkkost - ale zase má menší ztráty.
Re: Články o SUBARU
Měří se na samotném motoru a ještě snad bez různých agregátů jako alternátor atd. Je na to norma.
DSG taky není jedno. Minimálně se liší tím, že jednou má suché spojky a podruhé mokré. Jinak řazení není problém. Motormanagement je dostatečně sofistikovaný na přesnou změnu otáček a přesné snižování tahu, takže přeřadit není problém. U DSG a podobných typů (většinou různé robotizované převodovky u sporťáků) je vždy problém rozjezd, případně popojíždění malou rychlostí.
DSG taky není jedno. Minimálně se liší tím, že jednou má suché spojky a podruhé mokré. Jinak řazení není problém. Motormanagement je dostatečně sofistikovaný na přesnou změnu otáček a přesné snižování tahu, takže přeřadit není problém. U DSG a podobných typů (většinou různé robotizované převodovky u sporťáků) je vždy problém rozjezd, případně popojíždění malou rychlostí.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- clay
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2258
- Registrován: stř črc 07, 2010 10:53 pm
- Jméno a příjmení: Michal Šprachta
- Bydliště: Cerkytle - Svatá Kateřina - Borová
- Kontaktovat uživatele:
Re: Články o SUBARU
Ano a tím se ztrácí ta pro normálního uživatele podstatná výhoda. Jednoduchá a hladká jízda v koloně či poskakovani na dlouhém dálničním parkovišti při stau. ClayHonzaCZ píše:Měří se na samotném motoru a ještě snad bez různých agregátů jako alternátor atd. Je na to norma.
DSG taky není jedno. Minimálně se liší tím, že jednou má suché spojky a podruhé mokré. Jinak řazení není problém. Motormanagement je dostatečně sofistikovaný na přesnou změnu otáček a přesné snižování tahu, takže přeřadit není problém. U DSG a podobných typů (většinou různé robotizované převodovky u sporťáků) je vždy problém rozjezd, případně popojíždění malou rychlostí.
Odesláno z mého SM-G800F pomocí Tapatalk
Sny se mají plnit.....Subaru bez kompromisů !!!
Subaru Outback H6 3,6 2010
Subaru Outback H6 3,6 2010