Hele, dost Subaru jsem videl v Chile, je to tam fakt “dost bezny” auto. Nejcastejc je videt XV, obcas Forester, na Tribecu nebo novyho Outbacka clovek skoro nenarazi. Takze i kdyby se tu Subaru prodavalo desetkrat vic, tak by se modelova skladba moc nezmenila - proste drahejch modelu se proda malo, a keci nas, co mame auto za par susnu, to nezmeni.HonzaCZ píše:To byla samozřejmě lehká nadsázka. Každopádně nemáš pravdu ani ty, protože nevíš, co by se tu reálně prodávalo. Třeba by se sem dostaly kei cars, potažmo by tu bylo třeba víc slabších modelů, takže by v "emisních povolenkách" zbyl prostor na něco slušnýho... O tom můžeme leda tak polemizovat.
Subaru ma ale ocividne spravnou strategii - kde je dneska Saab, Alfa a ostatni auta s dusi?
Co mi ale v tom testu fakt chybi je zminka o prislusenstvi - u Skodovky urcite nejde koupit hlinikovej kryt motoru, kryty direraku atd. A navic nejvykonejsi Forejs si namaze o pul generace novejsiho Kodiaqa na chleba na silnici i v terenu.