Bohužel ten řetěz taky nemá 100% účinnost. Navíc aktuální účinnost závisí ještě na aktuálním převodovém poměru. Manuál má tak 96-98 %, přitom variátory s řemenem se počítaly kolem 85 %. Nevím, kolik může mít ten řetěz. Samozřejmě je tam nějaká přidaná hodnota v tom, že motor může běžet v ideálních otáčkách pro požadované zatížení v čase, ale pochybuju, že to v nějakém běžném provozním cyklu pokryje ten rozdíl účinnosti.spm píše:Proč? U CVT bych čekal, že to stejně prakticky hned po rozjezdu ten hydroměnič zamkne, takže je to fuk. Respektive z hlediska výkonu by to naopak mělo být lepší, než MT.
Články o SUBARU
Re: Články o SUBARU
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- Marty73
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 3306
- Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
- Jméno a příjmení: Martin J.
- Bydliště: Statenice
Re: Články o SUBARU
Ano, na přesun z bodu A do bodu B je to ideální. Stejně tak jako jakékoli jiné auto za poloviční cenu.spm píše:
Proč? U CVT bych čekal, že to stejně prakticky hned po rozjezdu ten hydroměnič zamkne, takže je to fuk. Respektive z hlediska výkonu by to naopak mělo být lepší, než MT.
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16149
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Články o SUBARU
Podle mne Ti stejní, co kupovali 1.6 v MT. Pro přejezd po městě z bodu A do bodu B a chtějíMarty73 píše: Upřímně, kdo si koupí atmosferickou 1.6 s CVT. Leda masochista.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16149
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Články o SUBARU
Mám s CVT ve forestíkovi najeto 180 tkm a velkou výhodu CVT vidím v terénu, kdy mohu jet opravdu pomalu a starám se jen o to, kudy pojedu. S CVT projedu terén lépe než s dehtem v MT. má stálou 4x4, takže to jede trochu jinak (ale i žere víc) než úplně stejné auto za poloviční cenu, hlavně za ztížených podmínek na silnici (teď nevím, zda Impreza bude mít X-mode).Marty73 píše:Ano, na přesun z bodu A do bodu B je to ideální. Stejně tak jako jakékoli jiné auto za poloviční cenu.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Re: Články o SUBARU
Ono nic proti CVT a Eyesight. Ale co to udělá s cenou? To auto bude stát tolik, že se moc prodávat nebude.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Marty73
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 3306
- Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
- Jméno a příjmení: Martin J.
- Bydliště: Statenice
Re: Články o SUBARU
Tak u Forestera ve dvoulitru to zcela chápu a ta volba je jasná. Ale u Imprezy s 1.6? To teda fakt ne. To je auto do města na couračky, do terénu se nikdy nekoukne. Jel jsem v 1.5 s CVT a to byl mimo město neskutečný oser;)
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 336
- Registrován: stř bře 09, 2011 8:51 pm
- Jméno a příjmení: Ales Novák
- Bydliště: u Kladna
Re: Články o SUBARU
Pro daily car je automat lepší než MT, aspoň tedy pro mě. V pátek jsem jel na chalupu a zase byly kolony a zase mi to pořešil Eyesight a automat. Taky by to tedy v tomto případě dost pořešil severní obchvat Prahy, ale to je jiná...
Spíše než pochybnosti o MT x AT mám pochybnosti o Eyesight. Funguje dobře, ale občas se vypne - za ostrého slunce z boku, kupodivu ne z příma, za hustého deště, mlhy, sněžení apod., zrovna za těch podmínek, kdy radar vidí dál než člověk a kdy by stihl reagovat dřív než člověk. Je pravda, že ty situace tvoří tak 0,001% času mých jízd, ale stejně červíček pochyb hlodá.
MT mi občas chybí v oblíbených zatáčkách, kde jsem podřazoval s mezi plynem a měl radost, když se mi to povedlo přesně trefit. Třetí auto do rodiny ale nechci, ani ho nemám kam dát.
Spíše než pochybnosti o MT x AT mám pochybnosti o Eyesight. Funguje dobře, ale občas se vypne - za ostrého slunce z boku, kupodivu ne z příma, za hustého deště, mlhy, sněžení apod., zrovna za těch podmínek, kdy radar vidí dál než člověk a kdy by stihl reagovat dřív než člověk. Je pravda, že ty situace tvoří tak 0,001% času mých jízd, ale stejně červíček pochyb hlodá.
MT mi občas chybí v oblíbených zatáčkách, kde jsem podřazoval s mezi plynem a měl radost, když se mi to povedlo přesně trefit. Třetí auto do rodiny ale nechci, ani ho nemám kam dát.
Subaru Outback 2.5i MY16
spotreby.cz
spotreby.cz
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Články o SUBARU
to asi nebude jenom specifikum eyesightu. kamarad, co ma bmw, tak za ostreho slunce se mu adaptivni tempomat vypne taky (konkretne mam pocit, ze za slunneho dne kdyz se vracime z obeda do prace je to v tom jednom useku pokazde). eyesight ma tusim aspon vyhodu, ze ho prenastavis na normalni a mas alespon nejaky tempomat. no a pak mas treba teslu, ktera to nevypne a narve to s tebou v plny rychlosti do kamionu
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
- clay
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2276
- Registrován: stř črc 07, 2010 10:53 pm
- Jméno a příjmení: Michal Šprachta
- Bydliště: Cerkytle - Svatá Kateřina - Borová
- Kontaktovat uživatele:
Re: Články o SUBARU
Pánové,
dívejme se na Subaru, jako malý dárek pro nás.
Z vším hledej peníze - buď se mohlo Subaru rozhodnout budovat úžasnou image (jako Porsche) a ruku na srdce kdo z Vás by vysypal z rukávu 3mega za super čuper imprezu.
Nebo se podvolit a dělat taková bezduchá auta jako konzern a z nich občas nějaké vpíchnout a vymazlit.
Cestu , kterou zvolili, že nám všem nabídnou něco jiného trochu výjimečného....to je jak ekonomický nesmysl, obvzlášť v době zeleného teroru.
Vezměte jejich produkci:
BRZ - pro svezení i když podvozek silně předbíhá motor
XV - úlitba menšího auta, ale výborná průchodnost terénem a v pohodě jako daily car
impreza - nižší a s výbornými jízdními vlastnostmi
Foresrer - dělník do lesa a na ples
Outback - v terénu se neztratí a dlouhé cesty jsou mu vlastní
Hodnocení aut je dnes založeno na elektronických nesmyslech - proto EyeSight - mimochodem kamery a ne radar - a asi tento systém potřebuje pro svou činnost ovlivňovat rychlost více než je zdrávo a tak potřebuje automat (CVT)
Nechtěl jsem tady vyjmenovávat jednotlivé typy Subaru je tak, ale všichni jim vytýkáme spojení "slabého" motoru s CVT. A nebo nasazení CVT, kde podle nás být nemá.
Pro Subaru není možné, aby tento trend za současného ekoterorismu změnila. Jedině, že by začala spolupracovat s nějakým úpravcem, který by dával staré dobré výkonné motory do současných subar.
Za mne s Otíkem 3,6 si nemám na co stěžovat - klidné plynutí krajinou podle toho co mi ostatní na silnici dovolí, kombinované s občasným provětráním pavučin a častou jízdou v lehčím terénu.
Pro mne bude směrem další 3,6 z Can s CVT a pak budu moci porovnávat....
Závěrem - můžeme vidět na Subaru chyby, některé z fabriky, jiné od dovozce, ale ruku na srdce, je mnoho jiných možných aut, ale které by nám tak komplexně vyhovovalo? A cena? Musí se porovnávat porovnatelné a v případě obdobných řešení také technologickou úroveň. A tam ta cena Subaru není přemrštěná.
Clay
dívejme se na Subaru, jako malý dárek pro nás.
Z vším hledej peníze - buď se mohlo Subaru rozhodnout budovat úžasnou image (jako Porsche) a ruku na srdce kdo z Vás by vysypal z rukávu 3mega za super čuper imprezu.
Nebo se podvolit a dělat taková bezduchá auta jako konzern a z nich občas nějaké vpíchnout a vymazlit.
Cestu , kterou zvolili, že nám všem nabídnou něco jiného trochu výjimečného....to je jak ekonomický nesmysl, obvzlášť v době zeleného teroru.
Vezměte jejich produkci:
BRZ - pro svezení i když podvozek silně předbíhá motor
XV - úlitba menšího auta, ale výborná průchodnost terénem a v pohodě jako daily car
impreza - nižší a s výbornými jízdními vlastnostmi
Foresrer - dělník do lesa a na ples
Outback - v terénu se neztratí a dlouhé cesty jsou mu vlastní
Hodnocení aut je dnes založeno na elektronických nesmyslech - proto EyeSight - mimochodem kamery a ne radar - a asi tento systém potřebuje pro svou činnost ovlivňovat rychlost více než je zdrávo a tak potřebuje automat (CVT)
Nechtěl jsem tady vyjmenovávat jednotlivé typy Subaru je tak, ale všichni jim vytýkáme spojení "slabého" motoru s CVT. A nebo nasazení CVT, kde podle nás být nemá.
Pro Subaru není možné, aby tento trend za současného ekoterorismu změnila. Jedině, že by začala spolupracovat s nějakým úpravcem, který by dával staré dobré výkonné motory do současných subar.
Za mne s Otíkem 3,6 si nemám na co stěžovat - klidné plynutí krajinou podle toho co mi ostatní na silnici dovolí, kombinované s občasným provětráním pavučin a častou jízdou v lehčím terénu.
Pro mne bude směrem další 3,6 z Can s CVT a pak budu moci porovnávat....
Závěrem - můžeme vidět na Subaru chyby, některé z fabriky, jiné od dovozce, ale ruku na srdce, je mnoho jiných možných aut, ale které by nám tak komplexně vyhovovalo? A cena? Musí se porovnávat porovnatelné a v případě obdobných řešení také technologickou úroveň. A tam ta cena Subaru není přemrštěná.
Clay
Sny se mají plnit.....Subaru bez kompromisů !!!
Subaru Outback H6 3,6 2010
Subaru Outback H6 3,6 2010
- puschpull
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3928
- Registrován: pát dub 21, 2017 5:49 pm
- Jméno a příjmení: Petr Püschel
- Bydliště: Most, Korozluky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Články o SUBARU
Subaru Impreza poprvé naživo: Je obrovská, přestože na to nevypadá. V ČR bude ještě letos!
http://www.auto.cz/autosalon-frankfurt- ... ada-109863
http://www.auto.cz/autosalon-frankfurt- ... ada-109863
Subaru XV 2,0i Executive CVT (MY 2018)
Subaru Forester 2.0x SG (MY 2004)
Škoda Fabia Combi (2004)
Subaru Forester 2.0x SG (MY 2004)
Škoda Fabia Combi (2004)
Re: Články o SUBARU
Koupil jsem si AutoTip. Testoval i tam sportovní auta a Subaru WRX STI to docela projelo. Hlavně na okruhu bylo většinou 2.nejpomalejsi. Ach jo
Odesláno z mého Lenovo S650 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Lenovo S650 pomocí Tapatalk
- Marty73
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 3306
- Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
- Jméno a příjmení: Martin J.
- Bydliště: Statenice
Re: Články o SUBARU
Když ony ty testy, kdy se vezme auto na okruh, jsou ošemetné. STI má tu smůlu (nebo štěstí), že jej člověk musí ovládnout, najet dost kilometrů, aby byl rychlý. Do koncernu nebo BMW člověk sedne a jede. Takže čas na okruhu je relativní.
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Re: Články o SUBARU
To jsou nesmysly, co píšeš, imho. Časy na okruhu v německých časopisech zajíždějí aktuální nebo bývalí závodníci. STI je bestie možná tak pro někoho, kdo přesedl z dvoulitrové atmosférické Imprezy. U člověka, který pravidelně na okruhu zajíždí časy s top modely od Porsche/Ferrari/Lamba/BMW apod opravdu nehrozí, že by nebyl schopen ovládnout něco tak relativně pomalého jako STI. Na tom autě v zásadě nic není alespoň na hladkém závodním okruhu. Na šotolinové lesní cestě možná.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
- u-geen
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2103
- Registrován: úte led 19, 2010 9:49 pm
- Jméno a příjmení: Evžen Eiba
- Bydliště: Kyje, okres Jičín
Re: Články o SUBARU
pouze s automatem?Marty73 píše:Tak to sorry za mystifikaci. Já to zkopíroval z FB.
S těmi CVT jsem to spíš myslel tak, že budou POUZE s automatem. Upřímně, kdo si koupí atmosferickou 1.6 s CVT. Leda masochista.
Sent from my iPad using Tapatalk
- puschpull
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3928
- Registrován: pát dub 21, 2017 5:49 pm
- Jméno a příjmení: Petr Püschel
- Bydliště: Most, Korozluky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Články o SUBARU
Subaru XV 2,0i Executive CVT (MY 2018)
Subaru Forester 2.0x SG (MY 2004)
Škoda Fabia Combi (2004)
Subaru Forester 2.0x SG (MY 2004)
Škoda Fabia Combi (2004)