Články o SUBARU

Odpovědět
Uživatelský avatar
JRJ
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2437
Registrován: pát úno 25, 2011 3:04 pm
Jméno a příjmení: ヤン ヤクビーク
Bydliště: Praha

Re: Články o SUBARU

Příspěvek od JRJ »

Já jsem ten článek nějak nepochopil. Levorg má vyšší výkon než RS. I přes vyšší hnotnost a větší ztráty v převodovce je rychlejší v přímce (z nuly na sto o půl sekundy, což je dost). Levorg i přes větší hmotnost lépe zatáčí. Díky AWD má lepší trakci. Řazení CVT je rychlejší. Tak jak to, že RS je "dynamičtější"? Jestli von to nebude spíš jen pocit, protože u RS podvozek a pohon přední nápravy nepobere výkon motoru.
You cannot imagine the immensity of shit I do not give
Subaru Legacy wagon MY2004
Uživatelský avatar
bushman1
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3600
Registrován: úte led 21, 2014 3:15 pm

Re: Články o SUBARU

Příspěvek od bushman1 »

Také jsem měl dojem, že ten závěr udělali spíše na základě pocitu z jízdy.
Posilovač volantu v RS je docela tuhý a navíc progresivně nastavený (v krajních polohách auto rychleji zatáčí). To vše působí dojmem sportovnějšího vozu. Podobně tuhý posilovač má třeba Ford v běžných autech.
Naproti tomu Subaru obecně mají volant na můj vkus přeposilovaný a tady mohl Levorg nasbírat mínusové body.
Dále podvozek u RS je docela tvrdý a opět působí sportovním dojmem. Jenže takový podvozek také víc odskakuje na nerovnostech. Opět Subaru se obecně dělají s měkčím nastavením podvozku a člověk pak může mít dojem, že je to málo sportovní.
Otázkou je, jak by dopadl race závod po okrskovkách. Obávám se, že by to RS projela.
Buď jak buď, není to tendenční česká recenze a přesto RS vychází dobře. To jen potvrzuje můj dlouhodobý dojem, že je to povedené auto.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21874
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Články o SUBARU

Příspěvek od HonzaCZ »

clay píše:Ano a tím se ztrácí ta pro normálního uživatele podstatná výhoda. Jednoduchá a hladká jízda v koloně či poskakovani na dlouhém dálničním parkovišti při stau. Clay
Přesně (*_^) |,,,, Ideální by bylo DSG s měničem na rozjezd a popojíždění. A při jízdě by byl zamčený a řadilo by to přes dualspojky. Třeba to někdo dělá. :)
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22474
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Články o SUBARU

Příspěvek od spm »

bushman1 píše: Posilovač volantu v RS je docela tuhý a navíc progresivně nastavený (v krajních polohách auto rychleji zatáčí). To vše působí dojmem sportovnějšího vozu. Podobně tuhý posilovač má třeba Ford v běžných autech.
Naproti tomu Subaru obecně mají volant na můj vkus přeposilovaný a tady mohl Levorg nasbírat mínusové body.
No, věřím, že RS bude mít řízení nastavené na tuhé, s Fordem srovnat nemůžu, ale pořád mi to řízení u Subaru přijde tuhé celkem dost. Když to vezmu, tak u mého OTB (kde asi ani nebyla vůbec nějaká ambice dělat z toho sportovní auto) je to řízení fakt o dost tužší, než u běžných VW / Škodovek, kde mám pocit, že když si na dálnici na ten volant sedne moucha, tak to rozšaluju o svodidla.

Jinak co se týče DSG, tak v tom kousku co jsem jel, mi to rozjíždění tak hrozné nepřišlo. Zato ten start/stop, to je doopravdy dílo zkázy. U posledního superba to chcípne motor okamžitě po zastavení (skoro mám podezření, že ještě před), takže než člověk projede křižovatkou, kde dává přednost, tak to stihne 5x zhasnout/nastartovat a jak se to snaží chytat při rozjezdu, tak už to sebou trhá. Zatím to teda pořád u těhlech aut jde vypnout, ale to brzo EU nejspíš taky zakáže :-D
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
saburafu
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 2125
Registrován: stř srp 12, 2009 12:00 am
Bydliště: Budějce - Vyšák
Kontaktovat uživatele:

Re: Články o SUBARU

Příspěvek od saburafu »

spm píše: Zato ten start/stop, to je doopravdy dílo zkázy. U posledního superba to chcípne motor okamžitě po zastavení (skoro mám podezření, že ještě před), takže než člověk projede křižovatkou, kde dává přednost, tak to stihne 5x zhasnout/nastartovat a jak se to snaží chytat při rozjezdu, tak už to sebou trhá. Zatím to teda pořád u těhlech aut jde vypnout, ale to brzo EU nejspíš taky zakáže
Osobně si myslím, že tenhle systém je na cestě do věčných lovišť a že bude postupně zavržen. Ty věčný starty mi přijdou jako trápení auta a když to zdechne např. při potřebném zpomalení na vjezdu na kruháč, to je pak výživné. >:-& To tlačítko pro vypnutí té funkce je jediná rozumná věc na tom celém.
Uživatelský avatar
puschpull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3736
Registrován: pát dub 21, 2017 5:49 pm
Jméno a příjmení: Petr Püschel
Bydliště: Most, Korozluky
Kontaktovat uživatele:

Re: Články o SUBARU

Příspěvek od puschpull »

Poprvé za volantem nového Subaru XV. Kompromis, nebo terénní dříč? (auto.cz)
http://www.auto.cz/poprve-volantem-nove ... ric-108793
Subaru XV 2,0i Executive CVT (MY 2018)
Subaru Forester 2.0x SG (MY 2004)
Škoda Fabia Combi (2004)
demeter
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 285
Registrován: stř lis 30, 2016 9:10 pm
Bydliště: Praha

Re: Články o SUBARU

Příspěvek od demeter »

Marty73 píše:Pro ty vládnoucí angličtinou je zde velký srovnávací test mezi Ovtavia RS a Levorg 2.0 DIT od protinožců. Velmi detailní srovnání.
Bohužel potvrzují Catanův osobní postřeh - CVT zabíjí motorový projev. RS je tak z dvojice to sportovnější vozidlo a Levorg spíše GT.

http://www.caradvice.com.au/473735/skod ... omparison/
Co je prosím ten ve článku zmiňovaný řidičský styl "point-and-shoot"?
Uživatelský avatar
Marty73
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 3306
Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
Jméno a příjmení: Martin J.
Bydliště: Statenice

Re: Články o SUBARU

Příspěvek od Marty73 »

Já nevím co tím myslí tady, ale PnS je styl jízdy, kdy jedeš k bodu, agresivněji zahneš s přenesením váhy a jedeš k dalšímu bodu. Taková brzda-plyn a rovnání zatáček. Opakem je plynulý styl, kdy to vykroužíš po křivce.
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)

Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Uživatelský avatar
JRJ
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2437
Registrován: pát úno 25, 2011 3:04 pm
Jméno a příjmení: ヤン ヤクビーク
Bydliště: Praha

Re: Články o SUBARU

Příspěvek od JRJ »

Trochu jiná Subaru zpráva.

Obrázek

Observations recorded by the 8.2 meter Subaru Telescope https://www.naoj.org/.
You cannot imagine the immensity of shit I do not give
Subaru Legacy wagon MY2004
Uživatelský avatar
catana
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3258
Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: Jizni Australie

Re: Články o SUBARU

Příspěvek od catana »

Caradvice je tady obecne spis horsi motoristicke medium, tak bych je az tak vazne nebral. Motor magazin je podstatne blizsi britskemu Evu a ma smysl cist.

Jeste k tomu Levorgu s 2.0. V rizeni zadny cit neni, naprosto z volantu netusis co kola delaji. Preposilovanost je jedna vec, ale zpetna vazba druha. Treba u novych BMW mas tuzsi rizeni, ale zpetna vazba tam tez neni. U novych Porsche (rovnez s elektrickym rizenim) tam zpetnou vazbu mas a vis co se deje.

Jel jsem jak s Levorgem 2.0 tak s RSou s tim performance packem co dava mechanicky samosvor a 7kw. Rozdil je v tom, ze u Levorgu vubec nemas chut ten motor tocit, spis te ten zvuk stve. Zrychluje to velice efektivne, ale zadna radost z toho. Oproti tomu ten koncernovy motor je pocitove zivejsi v celem spektru otacek. Ac papirove slabsi, dost pochybuji ze by tomu Levorg ukazal zadni svetla, na technictejsi trati to mrtvy rizeni hraje proti Levorgu. Zvlast v te verzi RS 230 je vykonovy rozdil jeste mensi.

Kde by Levorg mohl ukazat silu je na zdejsich celkem castych nezpevnenych cestach aneb sotoline. Tam jsem ho zkusit nesmel, ale otazkou je, jak by to bylo zabavne kdyz na distribuci predek/zadek nemas zadny vliv.
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
Uživatelský avatar
puschpull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3736
Registrován: pát dub 21, 2017 5:49 pm
Jméno a příjmení: Petr Püschel
Bydliště: Most, Korozluky
Kontaktovat uživatele:

Re: Články o SUBARU

Příspěvek od puschpull »

Lesník si vyšel na medvěda: Škoda Kodiaq 1.4 TSI DSG vs. Subaru Forester 2.0i Lineartronic
http://www.autoweb.cz/skoda-kodiaq-1-4- ... ster-2-0i/
Subaru XV 2,0i Executive CVT (MY 2018)
Subaru Forester 2.0x SG (MY 2004)
Škoda Fabia Combi (2004)
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48897
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Články o SUBARU

Příspěvek od VDC »

Tfuj to jsem si uplivl... :-) Oteklá Oktávka s předním náhonem. :-) Nebo je to Q7 s maskou z Oktávky ? No prostě to nejde poznat. V konzernu vymetli sklady a udělali další slepenec... ;-D
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22474
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Články o SUBARU

Příspěvek od spm »

a pod kapotou motor ze zubniho kartacku :-DDD

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
Marty73
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 3306
Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
Jméno a příjmení: Martin J.
Bydliště: Statenice

Re: Články o SUBARU

Příspěvek od Marty73 »

Jak bylo napsáno, "je skvělé, že zákazník není postaven před neřešitelnou volbu, ale naopak v rámci svých preferencí bez potíží zamíří k jednomu ze dvou tak odlišných aut."
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)

Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48897
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Články o SUBARU

Příspěvek od VDC »

To je pravda, to je velmi moudrá věta. :-) Nemaje sílu to celé dočíst, jsem na ní nenarazil. :-)
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Odpovědět

Zpět na „Ze světa Subaru“