Kdybys to nekvedlal rucne, tak ti pak nemusi vadit, ze je kroutakova spicka ve vyssich otackachHonzaCZ píše: Za to krouťáková špička by mě zajímala mnohem víc. A aby byla vyšší a v nižších otáčkách.
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Kdybys to nekvedlal rucne, tak ti pak nemusi vadit, ze je kroutakova spicka ve vyssich otackachHonzaCZ píše: Za to krouťáková špička by mě zajímala mnohem víc. A aby byla vyšší a v nižších otáčkách.
To se nevztahovalo k ručnímu kvedlání, ale obecně. Ten motor má prostě ten Mkmax hrozně vysoko. Převodovka je nalazená, že to běžné točí asi 1200 otáček a Mkmax je 4200spm píše:
Kdybys to nekvedlal rucne, tak ti pak nemusi vadit, ze je kroutakova spicka ve vyssich otackach
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Do boje s tehdy novým Volvem V50 vstoupilo 9-2X v roce 2004 jako modelový rok 2005 se dvěma výkonovými verzemi plochého čtyřválce. Tím prvním byl model označený jako 2,5i s výkonem 173 koní, zatímco vrchol nabídky představoval motor 2,0i Turbo Aero s výkonem 230 koňských sil (stejně jako Impreza WRX) a rychlejším řízením, které bylo převzato z Imprezy STi.
Točivý moment putoval na všechny čtyři kola přes pětistupňovou manuální převodovku, za kterou bylo možné dosadit také čtyřstupňový automat. Další změny od Imprezy byly výhradně kosmetického charakteru... | ||
Tak už je mají https://www.idnes.cz/liberec/zpravy/tur ... pravy_japeTapan píše:https://www.idnes.cz/liberec/zpravy/pep ... -zpravy_tm
Někdo z klubu?