Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 171 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Další
Kopani automaticke prevodovky 
Autor Zpráva
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: úte led 06, 2015 1:00 pm
Příspěvky: 281
ouback: já myslím, že do jara toho najezdíš dost na to, aby se to dalo nějak zhodnotit.. ,,,,| (*_^) |,,,, PS: mohu poprosit o kontakt kde byla repase měniče realizována? [THNX]

Jinak s tím režimem SPORT - záleží jakým stylem se jezdí a jak je zrovna převodovka "naučená". Někdy to v těch 60km/h se zamčeným měničem na 4.r.s rovnou podřadí na 3 (pokud je převodovka naučená sportovnější styl jízdy), jindy to měnič plynule odemkne a nepodředí (pokud se jezdí styl klobouk). Samo také záleží na tom, jak moc chce člověk na konci obce akcelerovat a jak moc na ten plynový pedál šlápne..


sima: jj, díky za toto forum a lidičky kteří umí poradit [THNX]

_________________
Legacy MY05, 2.5 121kW, 4AT.

Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Honda CBR125R


pon črc 17, 2017 9:15 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 6027
Asi i záleží jak se s tím jezdilo. Já mám třeba aktuálně 297k km a furt to řadí ok. Ale zase to auto nemá ani kouli, takže nikdy nic netahalo :-) Ale tohle jsou jinak celkem potěšující zprávy. Čekal jsem ty ceny za repase o hodně horší. Tohle jinak za investici stojí. Teda, uvidíme jak se repas osvědčí časem, ale držím palce s tím, že to bude ok :-)

_________________
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Suzuki Swift MA 1.0 Obrázek


pon črc 17, 2017 9:56 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 24633
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Repasi Láďovo měniče dělala firma http://www.kaps.cz

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


úte črc 18, 2017 7:53 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 6480
Bydliště: Valašsko
Ani jsem nevěděl,že kaps je ta známá firma tu od Kojetína.Slyšel jsem o nich už před mnoha léty,prýýý umí.Jak jsem slyšel tak přepouštím dál.

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


úte črc 18, 2017 8:10 am
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: ned pro 20, 2015 8:40 am
Příspěvky: 1052
Tak moje auto mělo kouli když jsem ho koupil, rozhodně bych nevyloučil že tahalo třeba koně, a moje tahání obytného přívěsu hodně tisíc kilometrů ročně včetně Brenneru, Rusel atd. mu taky asi moc nepomohlo, ale to zatěžuje hlavně motor a převodovku. Paradoxně nejhorší pro měnič je pomalé táhnutí se v hustém provozu na normální silnici mimo obec - jak to pořád zpomaluje a zrychluje, pustíš plyn / přidáš plyn - to jsi v prokluzu zamykací spojky měniče každou chvilku, a když je optřebený, tak kope.

(edit kurzívou)

_________________
Subaru Outback BH 2.5 4AT r.v.2001
Dethleffs Camper 460 r.v.1994


Naposledy upravil outback dne stř črc 19, 2017 2:19 pm, celkově upraveno 1



stř črc 19, 2017 6:48 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 13001
Bydliště: Praha
outback píše:
Tak moje auto mělo kouli když jsem ho koupil, rozhodně bych nevyloučil že tahalo třeba koně, a moje tahání obytného přívěsu hodně tisíc kilometrů ročně včetně Brenneru, Rusel atd. mu taky asi moc nepomohlo, ale to zatěžuje hlavně motor a převodovku. Paradoxně nejhorší pro měnič je pomalé táhnutí se v hustém provozu na normální silnici mimo obec - jak to pořád zpomaluje a zrychluje, pustíš plyn / přidáš plyn - to jsi v prokluzu měniče každou chvilku, a když je optřebený, tak kope.
Jako prokluz měniče sám o sobě nevadí a nic se neopotřebovává - tedy ano, olej se degraduje, zahříváním a třením. Problém nastane, když to začne furt na střídačku zamykat a odemykat a ještě to zamyká třeba do kopce v zatížení, kdy ta spojka musí vyrovnat rozdíl otáček. To pak samozřejmě dostává na prdel.

Jak moc to v tvém případě zamyká v nižších rychlostech? Já vím, že se to v průběhu vývoje tohohle modelu celkem měnilo. Někomu u starších verzí (1999, 2000) to třeba zamykalo jenom na 3. a 4. stupeň nebo dokonce jenom na 4. U 2001 to už zamykalo i jedničku, když se to hodilo (třeba při sjezdovém režimu) nebo při hodně prudké akceleraci.

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno


stř črc 19, 2017 1:37 pm
Profil ICQ
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: ned pro 20, 2015 8:40 am
Příspěvky: 1052
Sorry, myslel jsem ne prokluz měniče ale prokluz zamykací spojky měniče - opravil jsem to.

Ta spojka má tři stavy, mezi kterými přechází: odemčená (5%), zamčená (95%), polozamčená umožňující prokluz (asi 40% duty cycle). Když je zamčená a jedu pod plynem tak je obvykle 95%, pustím plyn - duty cycle spadne na 40% ale podle otáček pořád drží sepnutá, zase přidám - před opravou kopanec, po opravě cítím jak prokluzla a pak sepne hned až do 95%.

Zamyká na 4 obvykle když se dostanu přes 70, odemkne pod 60 nebo když má jiný důvod, někdy vyjímečně sepne i na 2 a 3 (táhlý stoupák, přívěs atd.), na jedničku jsem to nikdy neviděl ale těch příležitostí tolik nebylo.

_________________
Subaru Outback BH 2.5 4AT r.v.2001
Dethleffs Camper 460 r.v.1994


stř črc 19, 2017 2:27 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 24633
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Je vidět, jak je to jinak nastaveno u H6. Mě zamyká čtyřka při 50km/h, motor v tu chvíli točí asi 1300 otáček. Trojku a dvojku taky občas zamyká, jak píše Láďa, v táhlých stoupáních.
Jedničku to prostě na D nezařadí. To jsem opět ověřil na Balkáně, že jí to tam prostě nedá, pokud je auto stále v pohybu. Když jsem chtěl 1, musel jsem jí tam dát manuálně. Jinak mě teda těší, že se mi převodovka chová přesně tak, jako Láďovi po repasi. Doufám ,že jí to ještě dlouho vydrží. :-)

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


stř črc 19, 2017 2:49 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 13001
Bydliště: Praha
Jj, tak to jo. Zajímavý je, že to tedy přepíná jen mezi těmi 3 režimy. U 5AT to dělá plynule. Ještě by mě zajímalo, jak se to chová u modernějších 4AT.


_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno


stř črc 19, 2017 2:54 pm
Profil ICQ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 6027
VDC píše:
Je vidět, jak je to jinak nastaveno u H6. Mě zamyká čtyřka při 50km/h, motor v tu chvíli točí asi 1300 otáček.


A ještě k tomu závisí i na teplotě. V zimě mi to zamykalo až někde při 80km/h a to ještě až po pár km jízdy, když to bylo alespoň trochu teplé. Zatímco třeba dneska ráno to zamklo při padesátce v podstatě hned, jak se to na tu rychlost dostalo :-) Zamykání na jiných stupních, než na 4 jsem si zatím nevšiml. Ale nemám to taky moc jak zjistit, display ještě není (kde mám teď s čím prudit a popohánět to? :-DDD) a otáčkoměrem a pocitově to prostě nepoznám od přeřazení (u 4ky je to jasný - když už to 3x zařadilo a zase padly otáčky, tak to nic jinýho být nemůže :-D).

_________________
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Suzuki Swift MA 1.0 Obrázek


stř črc 19, 2017 3:00 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: ned pro 20, 2015 8:40 am
Příspěvky: 1052
[quote="HonzaCZ"]Jj, tak to jo. Zajímavý je, že to tedy přepíná jen mezi těmi 3 režimy. U 5AT to dělá plynule. Ještě by mě zajímalo, jak se to chová u modernějších 4AT.

No já to trochu zjednodušil - opravdu to u mne přechází plynule, pokud se pamatuju tak přechod 5% na 95% trvá déle než vteřinu. Ale stabilní hodnoty jsou jen tyto tři, mezi nimi se "spojitě přechází".

_________________
Subaru Outback BH 2.5 4AT r.v.2001
Dethleffs Camper 460 r.v.1994


stř črc 19, 2017 3:34 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 13001
Bydliště: Praha
Jo takhle, tak to jo. Ale nedivil bych se ani kdyby to skákalo. Ono ty starší automaty obecně se s tím moc nemazlily. :)

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno


stř črc 19, 2017 3:39 pm
Profil ICQ
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: ned pro 20, 2015 8:40 am
Příspěvky: 1052
A co se týče displeje, dnes jsem mluvil s Georgem, ptal se mne mimo jiné kde to vázne, a dost se divil, když zjistil, že u něj. Plán je teď, že do konce příštího týdne dodělá návrh a v srpnu se vyrobí plošňáky. Jestli chcete někoho prudit, tak se optejte předsedy, kde váznou krabičky.

_________________
Subaru Outback BH 2.5 4AT r.v.2001
Dethleffs Camper 460 r.v.1994


stř črc 19, 2017 3:41 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 6027
Hmm, neměl jsem je tisknout já nebo takněco? :-D Ale myslim že definitivní zadání jsem nedostal :-)

_________________
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Suzuki Swift MA 1.0 Obrázek


stř črc 19, 2017 4:03 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 24633
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Krabičky váznou u Kolbena, páč je ještě nenamaloval....

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


stř črc 19, 2017 4:33 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 171 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: