Kopani automaticke prevodovky
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22740
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Kopani automaticke prevodovky
Zajímavý - on se fakt dá repasovat samotný měnič? Z toho, co jsem taknějak zahlíd obecně o repasi AT, tak mi přišlo, že jako první věc se z AT měnič vyhodí a dá se nový. Jinak jestli to není tajné - kolik to bylo teda ve finále s těmi všemi dalšími ošoupanými věcmi?
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kopani automaticke prevodovky
Měnič lze samozřejmě repasovat samostatně a vychází to cca na 15000, jen samotná repase. K tomu je samozřejmě třeba připočíst demontáž a montáž. Zahlídl jsi nějaké zavádějící informace.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Kopani automaticke prevodovky
Tolik to zdaleka nestalo. Spocitam a napisu to vecer.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Re: Kopani automaticke prevodovky
Na tom webu je cena 9000 za repasi měniče jako ta úplně nejvyšší, pokud bude totálně v hajzlu. To sis asi nějaké informace interpretoval zavádějícím způsobem.VDC píše:Měnič lze samozřejmě repasovat samostatně a vychází to cca na 15000, jen samotná repase. K tomu je samozřejmě třeba připočíst demontáž a montáž. Zahlídl jsi nějaké zavádějící informace.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22740
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Kopani automaticke prevodovky
zase nedavno tu nekdo psal, ze mu za repasi at (pravda, cela prevodovka) rekli minimalne 90k, takze tohle jsou furt sranda penize
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kopani automaticke prevodovky
Tak uvidíme, kolik to Láďa spočítá.HonzaCZ píše:Na tom webu je cena 9000 za repasi měniče jako ta úplně nejvyšší, pokud bude totálně v hajzlu. To sis asi nějaké informace interpretoval zavádějícím způsobem.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Kopani automaticke prevodovky
Je to tak - 9000 Kč za externí repasi protože bylo vše v háji, k tomu tak 6000 Kč za práci (práci nemám rozpočítanou podle položek ale jen jednu částku za vše, proto jen odhad). Ale když už je převodovka venku a je 50000km od výměny oleje, tak jsem samozřejmě dal nový olej a filtr - kdy jindy je příležitost kompletně vypustit všechen starý - takže dalších necelých 6000 Kč. Takže zájemci ať si připraví raději 20k.
Převodovka řadí pěkně, jen ten měnič blbnul a šly hrozné rány do celého auta, tak jsem se bál, že časem vezme sebou převodovku nebo třeba kliku. A že po 200000km bývá zralý na repasi jsem věděl z netu z různých fór.
V situacích kde jsem musel růčo dávat za tři teď nechávám D a místo pecky se cítit slabé delší zacukání, podobné zamčení měniče - dá se to odlišit od přeřazení, protože řazení je opravdu okamžité cuknutí, kdežto tohle je trochu rozložené v čase - napřed proklouzne a pak zase sepne. Ale kdybych to neměl podrobně načtené a naučené podle údajú z displeje, tak aspoň já bych neměl šanci se naučit se poznávat co je co.
Převodovka řadí pěkně, jen ten měnič blbnul a šly hrozné rány do celého auta, tak jsem se bál, že časem vezme sebou převodovku nebo třeba kliku. A že po 200000km bývá zralý na repasi jsem věděl z netu z různých fór.
V situacích kde jsem musel růčo dávat za tři teď nechávám D a místo pecky se cítit slabé delší zacukání, podobné zamčení měniče - dá se to odlišit od přeřazení, protože řazení je opravdu okamžité cuknutí, kdežto tohle je trochu rozložené v čase - napřed proklouzne a pak zase sepne. Ale kdybych to neměl podrobně načtené a naučené podle údajú z displeje, tak aspoň já bych neměl šanci se naučit se poznávat co je co.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Re: Kopani automaticke prevodovky
Tak to je paráda, že se podařilo vyřešit. Máš nějaký technický popis, co vlastně v tom měniči odejde a jak se to řeší? Koukal jsem na jejich stránky, ale nechápu, jestli je to tak univerzální, že díly do toho měniče mají/seženou nebo je nějak vyrábí?
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Kopani automaticke prevodovky
Nikde jsem nic neviděl ani nečetl. Představuju si to jako normální mokrou spojku na motorce. A když to řešíš včas, stačí nalepit nové obložení, když to jde delší dobu kov na kov, tak se toho asi mění víc. Specializovaná firma bude mít určitě k dispozici opravné sady od výrobce nebo z druhovýroby pro většinu typů převodovek a měničů. Na samotném měniči se asi nic nedělalo, pochybuji že by za ty peníze byly nové lopatky nebo tak něco, tipuju že se řeší jen zamykací mechnizmus.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Re: Kopani automaticke prevodovky
Aha, já myslel, že právě něco dělají i s tou reálnou hydrodynamickou částí. Možná aspoň převáží ty rotory, vyčístí to atd.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Kopani automaticke prevodovky
Tomáši, zeptej se prosím toho mechanika...ten bude vědět jak vypadalo co vyndaval a jak vypadalo to co tam vracel...my jsme všichni zvědaví....
Jinak celé mi to zařídil a zorganizoval předseda, za což mu veřejně děkuji, patří mu nehynoucí sláva a vděk můj i mé ženy (v obou případech zcela platonický). Bez Tomáše a jeho doporučení kde jak a co bych do toho určitě nešel, taková věc chce osvědčené partnery a postupy a to mi předseda přihrál.
Jinak celé mi to zařídil a zorganizoval předseda, za což mu veřejně děkuji, patří mu nehynoucí sláva a vděk můj i mé ženy (v obou případech zcela platonický). Bez Tomáše a jeho doporučení kde jak a co bych do toho určitě nešel, taková věc chce osvědčené partnery a postupy a to mi předseda přihrál.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kopani automaticke prevodovky
Tak to jsem rád, že to víme přesně, 9000 za nejtěžší zásah do měniče je celkem slušná cena.
Rádo se stalo.
Aleše se samozřejmě rád zeptám.
Rádo se stalo.
Aleše se samozřejmě rád zeptám.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 381
- Registrován: úte led 06, 2015 1:00 pm
- Jméno a příjmení: Petr
Re: Kopani automaticke prevodovky
To jsou celkem dobré zprávy, i ty km odpovídají, Lego jsem koupil se 180 tis.km a teď má 230 tis.km , takže by to zřejmě repas chtělo.
Škoda že tahle info nebyla předtím, než jsem nechal vyměnit oil v převodovce..
Asi to nechám ještě přes zimu jak to je, mám vysledováno že na D to kope dost, na režim SPORT méně a pokud tam v rychlosti 50 - 70 km/h dám před akcelerací ručně trojku, dá se to eliminovat úplně.
Aspoň bude čas našetřit a jak začne motorkářská sezona 2018, odstavím Lego a dopřeju převodovce servis.
Jen je zajímavé, že na to má vliv režim sport, vždy jsem si myslel že to bude spíš elektronický než mechanický problém.. Takže asi špatně.
Nebylo by vhodné vyměnit i nějaký ten Transfer clutch selenoid když už bude skříň venku a otevřená? Nebo co ještě tam tak okolo těch 250tis.km běžně odchází?
Kukám na nějaká ta videa, ale moje technická angličtina je na základní úrovni, tak jsem z toho moudrý tak napůl..
Např. : [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=yBsqURYXgng[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=l8Om9jr1QWc[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=gC2X47MicT0[/youtube]
Pokud jsou ta videa mimo mísu, tak je odstraním..
Škoda že tahle info nebyla předtím, než jsem nechal vyměnit oil v převodovce..
Asi to nechám ještě přes zimu jak to je, mám vysledováno že na D to kope dost, na režim SPORT méně a pokud tam v rychlosti 50 - 70 km/h dám před akcelerací ručně trojku, dá se to eliminovat úplně.
Aspoň bude čas našetřit a jak začne motorkářská sezona 2018, odstavím Lego a dopřeju převodovce servis.
Jen je zajímavé, že na to má vliv režim sport, vždy jsem si myslel že to bude spíš elektronický než mechanický problém.. Takže asi špatně.
Nebylo by vhodné vyměnit i nějaký ten Transfer clutch selenoid když už bude skříň venku a otevřená? Nebo co ještě tam tak okolo těch 250tis.km běžně odchází?
Kukám na nějaká ta videa, ale moje technická angličtina je na základní úrovni, tak jsem z toho moudrý tak napůl..
Např. : [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=yBsqURYXgng[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=l8Om9jr1QWc[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=gC2X47MicT0[/youtube]
Pokud jsou ta videa mimo mísu, tak je odstraním..
Legacy MY05, 2.5 121kW, 4AT. Outback MY 2020
Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Husqvarna Vitpilen 701
Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Husqvarna Vitpilen 701
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Kopani automaticke prevodovky
Tj tu nej,že to tu tak funguje,že tu člověku umí fundovaně poradit a dát ověřené kontakty a řešení Bez zdejších rad a zkušeností by to bylo mnohdy fakt hodně těžké a hlavně nejisté řešení.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Kopani automaticke prevodovky
Tipuju, že v režimu sport to podřadí na trojku dřív, a tím se problém obejde...ono čím menší rychlost, tím větší pecka.
Jo, to je přesně vono...dřív jsem furt kvrdlal voličem a stejně jsme občas zapomněl, teď už nemusím. Ale zatím jsem ujel necelých 400km, tak radši chvíli počkejte s objednávkami v servisu, než to bude aspoň tisíc...dvahrnce píše:pokud tam v rychlosti 50 - 70 km/h dám před akcelerací ručně trojku, dá se to eliminovat úplně.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)