Simo, my si prostě někdy musíme dát ten minisraz a ozkoušet navzájem naše stroje
Co ty Hulvaldy nebo Kopr?
Jasně že se tam nepokouším narvat kvalty při nesmyslné rychlosti, ale měla jsem za to, že když už se to na dvojku skoro netočí, tak je 1 na místě. S redukcí to prostě nešlo vůbec... což mě trošku nepotěšilo, bo jak říkáš... terén. Jak jsme jezdili po té sjezdovce na Cábu, tak to bylo na redukovanou 1 furt, takže tam jsem na to nepřišla.
Bez redukce to 2 -1 jde, ale dost těžko ... takže dokud se to trochu hýbe, nechám teda 2.
Dávat zpátečku, dokud auto jede dopředu... no některá to sice umí, ale proč to dělat, když stejně musí projít tou chvílí, kdy stojí?
Jiné auta - kamaráda pasát, nebo vodárenké fábie, pežoty... to jde úplně lehoučko, sestry felicie - ta má takové vůle, že se s vypnutým motorem dá řadit bez vymáčklé spojky
Možná i s motorem, ale to jsem nezkoušela.
A přitom když jsem si Forejse odvážela domů, tak se mi zdálo, že to řazení je úplně fajnové a rychlosti tam padají samy.
Nebudu se s tím trápit, nějak se s tím jezdit dá (přimělo mě to se zas něco doučit). Jestli mechanik definitivně řekne, že je třeba to řešit, tak to bude, jak řekne. Nikdy by mě nenutil dělat něco, co není třeba...