Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 138 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Další
Automaticka prevodovka 
Autor Zpráva
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
Příspěvky: 2416
Bydliště: Ostrava
Tak platil jsem přesně tuto částku (6 400) v prosinci 2017.

Ale můžu se do Dancars vrátit a něco si připlatit. :-)

_________________
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)


pon kvě 13, 2019 6:27 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: stř zář 24, 2014 7:25 pm
Příspěvky: 1466
Bydliště: Beskydy
specializované servisy chcou něco kolem 7 až 8 tisíc některé i víc, tak nevím třeba mají dohodnutou lepší cenu i když se mi to moc nezdá, že by dělali dobré skutky ? :-D
mám známého autolakýrníka a chodí k němu občas i auta ze značkových servisů , protože většinou nemají svoje lakovny no a pokud on po servisu chce 10tis. tak servis chce minimálně 20tis. a některé třeba jako porsche a podobně i daleko víc, trh prostě funguje
tím nemyslím nic špatného jen jsem čím dál víc nedůvěřivý, když člověk vidí jak to kde chodí v dnešním světě


pon kvě 13, 2019 8:50 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: pát zář 09, 2011 7:39 am
Příspěvky: 3326
Bydliště: Jemnice, Vysočina
Speciálek co dělají výměny kapalin v automatech na mašince i s proplachem je už celkem dost, ale většina z nich nemá k dispozici kapalinu vhodnou pro Subaru. Třeba automaty ZF už udělá kde kdo .......

_________________
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT


pon kvě 13, 2019 9:14 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: stř zář 24, 2014 7:25 pm
Příspěvky: 1466
Bydliště: Beskydy
no a do outbecka 2002 jde něco speciálního? mám tam 4 st. automat


pon kvě 13, 2019 9:20 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
Příspěvky: 1330
Bydliště: Plzeň
4kvalt normální Dexron III, až 5kvalt chce tu specialitku od Subaru. Nebo ATF SP III WS od Millers.

_________________
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!


pon kvě 13, 2019 9:39 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 14735
Bydliště: Praha
Novější 4kvalty (myslím od 2004?) mají taky doporučenou už Subaru ATF a Dexron III pouze nouzově. Ovšem do 5AT se nesmí dát ani nouzově.

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno


úte kvě 14, 2019 12:16 am
Profil ICQ
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 29325
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
ATF SP III je pod obojí. Mám jí i v řízení.

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


úte kvě 14, 2019 5:59 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: stř zář 24, 2014 7:25 pm
Příspěvky: 1466
Bydliště: Beskydy
takže do toho mého starého mám dát dextron III , nebo tam můžu dát i tu ATF co je do novějších převodovek? Nevím co tam teď mám tak at se to nemíchá to by se asi nemělo ne, když bych měnil klasicky a vypustil je zhruba půlku te staré náplně


stř kvě 15, 2019 5:50 am
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 29325
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Když tam naleješ ten Millers Oils, tak to tam patří a nemusíš to řešit.

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


stř kvě 15, 2019 8:47 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 14735
Bydliště: Praha
Zpětně kompatibilní to je. Tedy i do starších převodovek můžeš dát Subaru ATF nebo kompatibilní.

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno


stř kvě 15, 2019 10:11 am
Profil ICQ
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: stř zář 24, 2014 7:25 pm
Příspěvky: 1466
Bydliště: Beskydy
ok díky už chápu, opět platí zlaté staré auta , hlavně ať je tam olej a je jedno jaký :-D


stř kvě 15, 2019 4:52 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu

Registrován: pát úno 10, 2017 1:30 pm
Příspěvky: 1358
Bydliště: Teplice nad Bečvou č.13
Pratele mam otazku,u meho Forejse SH 2008 2.0 110kw a 4AT se mi zda ze pri nizkych otackach do 2000 nevi co ma zaradit nebo podradit,cim by to mohlo byt nebo sesel se nekdo kdo ma podobny problem? Nizke otacky,poskubovani a nevi co ma dat za kvalt mi prijde. Olej je vymenen. Dekuji.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro


pát kvě 24, 2019 3:06 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 14735
Bydliště: Praha
Málo oleje? Nebo špatná blokace měniče? Tu tady řešil "outback".

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno


pát kvě 24, 2019 4:22 pm
Profil ICQ
Nováček
Nováček

Registrován: pon dub 24, 2017 9:17 am
Příspěvky: 18
Bydliště: Myjava
Ja len k naceneniu v autorizáku: výmena oleja v AT + filter v AT + olej v dif. + práca = 231,80 €

_________________
Subaru Outback 2.5i 4AT, EJ25, 121 kW, VDC, 7/2007


čtv čer 27, 2019 2:38 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 26, 2015 11:00 am
Příspěvky: 57
Bydliště: Ostrava
Taky uvažuji o úplném proplachu AT převodovky na svém Legacy 2.0R/121kW 4AT (2007), ale je tady jeden zásadní problém. Všichni tam očividně cpou i do novějších 4AT převodovek (Legacy, Outback 2004 a výše) špatnou specifikaci oleje Dexron III, zřejmě kvůli jeho citelně nižší ceně. Je to již druhý příspěvek, kde jsem se setkal s tím, že po tom proplachu mají pak lidi problém. První u firmy z Ostravy na Rudné a jednalo se pro změnu o vůz BMW, viz. https://www.google.com/maps/contrib/113 ... 1?hl=cs-CZ
a druhý případ u jiné firmy je zase zřejmě i zakladatel tohoto vlákna pisatel Krakonošák.
Pak je tady zmínka servisu AWD http://www.awd.cz/proplach-automaticke- ... vky-subaru
a dle mě tam taky budou cpát Dexron III, protože je výrazně levnější, ale dle servisního plánů náplní, který tady dávám k dobru ostatním je jasné, co se tam i u 4AT od roku 2004 lije a to již většinou olej dle normy ATF HP, nebo ATF K0410Y0700, což splňují dle specifikací tyto oleje:
Castrol Transmax J (již se údajně nevyrábí)
Idemitsu ATF HP (používá servisní síť Subaru)
Midland Japomat AT
Millermatic ATF SP III WS, který dle specifikací uvedené normy splňuje, viz. popis https://www.millersoils.cz/millermatic-atf-iii-ws?c=91

Raději to udělám postaru a vyměním pouze část náplně a v autorizáku Subaru koupím origo olej, abych nemíchal ten Millermatic s tím původním olejem z autorizáku, když je v servisním manuálu uvedeno, že by se to nemělo dělat ani u oleje do difů, kvůli rozdílným aditivům, i když splňují normu API GL5. Ono je rozumnější to pak vyměnit znova už po těch 30tkm, čili takto na 2x až 3x, než s tím průplachem, i když by to bylo určitě lepší, ale s cenou toho správného oleje, kdy litr vychází v autorizáku na nějakých 460kč a stroj potřebuje na účinný průplach minimálně 16.5 litru oleje, jste v tom jenom u oleje za nějakých 7800kč a kde je práce, nový hydraulický filtr a popřípadě půjčovné za stroj, což tuším stojí kolem 2500kč u firmy BG.

Ten průplach mě přijde dobrý a ekonomicky výhodný pouze v případě, kdy AT převodovka již hapruje, což není můj případ a řadí stále hladce a bez zaváhání.

Co se Dancar Opava týče, tam mě v roce 2014 AT převodovku při výměně oleje dosti přelili a musel jsem odsávat. Asi už si teď na to dávají větší pozor, nebo už tam dělá jiný personál a ani nevyměnili hydraulický filtr, protože to nebylo v servis plánu a ni jsem o existenci toho filtru v mém autě neměl ponětí a měnil jej až později dodatečně. Do Proturba bych své auto po velmi špatné zkušenosti nedal už ani na výměnu žárovky pro osvětlení SPZ, takže vidím, že budu muset lézt pod auto, i když se mě vůbec nechce :-)


Přílohy:
provozni_naplne.pdf [195.46 KiB]
14 krát

_________________
Subaru Legacy SW IV (MY07) / 2.0R, 121kW, AT, Bi-Fuel (LPG - BRC)
Škoda Fabia 2.0, 85kW, MT (MY02) (LPG - LandiRenzo)
Renault Clio 1.2, 55kW, MT (MY02) (BA95)
úte črc 16, 2019 6:06 am
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 138 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: