SVX - neřadí 3 a 4 rychlostní stupeň
SVX - neřadí 3 a 4 rychlostní stupeň
Zdravím,
mám problém u SVX, r.v. 1993, najeto 254 tisíc km. Auto mám 3 týdny - mnou naježděno asi 800 km.
Nejprve vše v zásadě OK, pouze jsem měl někdy pocit, že za určitých podmínek se převodce úplně nechtělo do 4 stupně, celkem pomohlo zapnutí ECO modu, na který jezdím raději neustále, dokud auto neprojde pořádným servisem.
Od včerejška však novinka - nejdou řadit výše zmíněné stupně. Motor jde hodně do otáček, aby se vůbec zařadila dvojka, musím chtě nechtě více sešlápnout plyn, vytočit zhruba nad 4000 otáček, plyn pustit a dvojka se zařadí.
Když zkusím manulně zařadit 3, tak auto působí jako kdyby bylo v neutrálu, v podstatě nejede, ale pouze se vytáčí motor - jako by zlobila spojka.
V čem může být problém ?
Ještě jedná otázka a asi ta důležitější. Je tu na foru někdo, kdo se v tomhle autě skutečně vyzná - značka ideál je Morava.
Díky moc za jakýkoliv tip, či radu.
mám problém u SVX, r.v. 1993, najeto 254 tisíc km. Auto mám 3 týdny - mnou naježděno asi 800 km.
Nejprve vše v zásadě OK, pouze jsem měl někdy pocit, že za určitých podmínek se převodce úplně nechtělo do 4 stupně, celkem pomohlo zapnutí ECO modu, na který jezdím raději neustále, dokud auto neprojde pořádným servisem.
Od včerejška však novinka - nejdou řadit výše zmíněné stupně. Motor jde hodně do otáček, aby se vůbec zařadila dvojka, musím chtě nechtě více sešlápnout plyn, vytočit zhruba nad 4000 otáček, plyn pustit a dvojka se zařadí.
Když zkusím manulně zařadit 3, tak auto působí jako kdyby bylo v neutrálu, v podstatě nejede, ale pouze se vytáčí motor - jako by zlobila spojka.
V čem může být problém ?
Ještě jedná otázka a asi ta důležitější. Je tu na foru někdo, kdo se v tomhle autě skutečně vyzná - značka ideál je Morava.
Díky moc za jakýkoliv tip, či radu.
Subaru SVX, 3.3 H6, r.v. 93
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49210
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: SVX - neřadí 3 a 4 rychlostní stupeň
Máš velkou kliku, takový člověk tu je a je myslím z Bruntálu, nebo tam odněkud. Nick má berkut, tak mu zkus napsat. Má SVX jako mazlíka a anabázi s převodovkou si prošel. Ostatně jako všichni majitelé SVX. Ta převodovka je nejslabší místo toho auta a spousta těch aut na tu převodovku zašla, protože se nedá sehnat. Berkut jí nechával opravovat.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49210
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: SVX - neřadí 3 a 4 rychlostní stupeň
Jo prosím tě abys mohl posílat soukromé zprávy, musíš napsat alespoň 3 příspěvky. Tak je napiš, ono tě to pak pustí.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19160
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: SVX - neřadí 3 a 4 rychlostní stupeň
zkus si zavolat i do DanCars v Opave. Majitel ma SVX ...
treba uz s tim servisaci taky neco resili ...
Odesláno pomocí Tapatalk
treba uz s tim servisaci taky neco resili ...
Odesláno pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
Re: SVX - neřadí 3 a 4 rychlostní stupeň
Čau,
díky mockrát za rychlé reakce.
Já se na to musím zítra pořádně podívat. Náhodou okolí Brno, jizni morava nějaký odborník je?
díky mockrát za rychlé reakce.
Já se na to musím zítra pořádně podívat. Náhodou okolí Brno, jizni morava nějaký odborník je?
Subaru SVX, 3.3 H6, r.v. 93
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19160
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: SVX - neřadí 3 a 4 rychlostní stupeň
jeste me napada … (vim, ze zas sever :( ) …
kdysi jsem byl fakt moc spokojeny s pristupem při generalce automatu (u jineho auta) zde:
http://www.jptransmissions.cz/
za zavolani to podle me stoji ...
kdysi jsem byl fakt moc spokojeny s pristupem při generalce automatu (u jineho auta) zde:
http://www.jptransmissions.cz/
za zavolani to podle me stoji ...
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- berkut
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 500
- Registrován: stř led 27, 2010 4:28 pm
- Jméno a příjmení: scoobe svx
Re: SVX - neřadí 3 a 4 rychlostní stupeň
Přesně stejným způsobem začaly moje problémy, přestala řadit trojka a čtyřka. Problém bude v převodovce, budou poškozené lamely a obložení, převodovka proto neřadí a prokluzuje, aspoň u mě to tak bylo. Prapříčina nejspíše bude (jak to u téhle převodovky bývá) špatně fungující hydralický rozvaděč převodovky ("mraveniště"), která díky tomu pořádně nemaže a lamely a obložení se poškodí. Mě oprava lamel a obložení stála kolem 20 tisíc (v ceně ale byl i prevoz auta z Prahy do Kojetína), a doporučuju nechat vyměnit ten rozvaděč, což je další desítka.... Opravu dělali v KAPS v Kojetíně
Je skoro jisté, že jsi svxo koupil už s načnutou převodovkou, jako já, jenže mě vydrželo jezdit dva roky...
Je skoro jisté, že jsi svxo koupil už s načnutou převodovkou, jako já, jenže mě vydrželo jezdit dva roky...
Naposledy upravil(a) berkut dne čtv srp 23, 2018 1:50 pm, celkem upraveno 1 x.
Subaru Alcyone SVX LSi 3,3l (1997), ex Subaru Legacy kombi GX 2,5l AT AirSus (1999)
Re: SVX - neřadí 3 a 4 rychlostní stupeň
KAPS mi dělal měnič na Outbacka, naprostá spokojenost. Převodovku vymontuje místní servis, pošle se do Kojetína, a pak přijde zpět po opravě/repasi.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Re: SVX - neřadí 3 a 4 rychlostní stupeň
hamoun: ten DanCars zní zajímavě, potřeboval bych právě někoho, kdo mě udělá kompletní prohlídku auta a řekně mi, co je v jakým stavu, co je potřeba vyměnit a co potřeba vyměnit není atd. Pokud majitel toto auto má, tak by se vyznat mohli...
berkut: před koupí SVXa jsem samozřejmě o problémech s převodovkou věděl. Auto je z Neměcka, bez jakékoliv koroze, interiér ve výborným stavu - na druhou stranu volant odpovídá kilometrům. Nejde pár věcí, výhřev sedaček a tempomat.
Testovací projiždka s majitelem bazaru byla taková, že člověk získal dojem, že auto je v pořádku Na rovinu mi ukázal a řekl, že je potřeba vyměnit brzdové koutoče a destičky. Celkově i z jednání měl člověk pozitivní pocit. Bylo to asi zastoupení Subaru, protože prodávali pouze je, Svxa tam měli další dvě.
Jediná věc, co mě trochu vrtala hlavou, že byl čerstvě natřený komplet výfukový systém, takže po testovací projíždce se z něj kouřilo(samozřejmě smrad) a že železná konstrukce pod řidičovým sedadlem je silně zarezlá, u spolujezdce tomu tak není...Vzhledem ke stáří vozu a km, mi to přišlo ok.
To znamená, že celkovej dojem se měl velmi pozitivní a že jsem víceméně nepočítal, že bych musel něco takového řešit takto rychle. Ty nechutný vedra tomu auto taky nepřidají, otázka, co byl za olej v převodovce...
Kluci díky za doporučení KAPS, půjdu se jich tam zeptat, koukám že jsou i v Brně.
berkut: před koupí SVXa jsem samozřejmě o problémech s převodovkou věděl. Auto je z Neměcka, bez jakékoliv koroze, interiér ve výborným stavu - na druhou stranu volant odpovídá kilometrům. Nejde pár věcí, výhřev sedaček a tempomat.
Testovací projiždka s majitelem bazaru byla taková, že člověk získal dojem, že auto je v pořádku Na rovinu mi ukázal a řekl, že je potřeba vyměnit brzdové koutoče a destičky. Celkově i z jednání měl člověk pozitivní pocit. Bylo to asi zastoupení Subaru, protože prodávali pouze je, Svxa tam měli další dvě.
Jediná věc, co mě trochu vrtala hlavou, že byl čerstvě natřený komplet výfukový systém, takže po testovací projíždce se z něj kouřilo(samozřejmě smrad) a že železná konstrukce pod řidičovým sedadlem je silně zarezlá, u spolujezdce tomu tak není...Vzhledem ke stáří vozu a km, mi to přišlo ok.
To znamená, že celkovej dojem se měl velmi pozitivní a že jsem víceméně nepočítal, že bych musel něco takového řešit takto rychle. Ty nechutný vedra tomu auto taky nepřidají, otázka, co byl za olej v převodovce...
Kluci díky za doporučení KAPS, půjdu se jich tam zeptat, koukám že jsou i v Brně.
Subaru SVX, 3.3 H6, r.v. 93