4EAT úprava poměru hnacích sil
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22741
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil
Já zatim párkrát leptal to, co jsem na to načmáral fixou. Leptání mi přišlo ještě v pohodě, problém bylo kreslení fixou, protože jsem dobytek a neumím ani psát, natož kreslit Právě proto mě lákalo to zkusit ještě s osvitem Jinak ono ani ve finální úpravě to dneska už jde sehnat za levno. V Číně jsem si nechal vyrábět shield na Raspberry, 5 kusů (minimální počet) vyšlo asi na pětikilo.
Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil
Tak ono na plosnaky.cz by to zvládli možná ještě levněji a to je taky ve finální úpravě. Jediný, co v tý levný variantě nenabízí jsou tuším oboustranné s prokovením.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil
spm> Když Ti jde leptání, tak vyzkoušej nažehlovací metodu.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil
hele já jsem silnoproudař, tak mi to kua pochvalte už někdo
nicméně zkrásnění se nebráním...
nicméně zkrásnění se nebráním...
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22741
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil
No, úplně není, krom prokovení (které na oboustrané je celkem potřeba) na tom finálním pak mám ještě nepájivou masku, servisní potisk a zlacení. Nicméně jo, když chci 1 kus něčeho na vyzkoušení, tak cenově je to bezkonkurenční, protože číňan toho míň jak 5 kusů neudělá.
Nažehlování vypadá zajímavě. Sice jsem žehličku asi nikdy v ruce nedržel, ale za zkoušku by to asi stálo
Nažehlování vypadá zajímavě. Sice jsem žehličku asi nikdy v ruce nedržel, ale za zkoušku by to asi stálo
- davidherda
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5786
- Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
- Jméno a příjmení: David Herda
- Bydliště: podhradí Křivoklátu
Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil
V první řadě si matlal a dobytekM a r c e l píše:hele já jsem silnoproudař, tak mi to kua pochvalte už někdo
nicméně zkrásnění se nebráním...
Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
- davidherda
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5786
- Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
- Jméno a příjmení: David Herda
- Bydliště: podhradí Křivoklátu
Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil
Udobříme se zase až večer, juM a r c e l píše:buzno!
Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil
spm: Jo, tak to máš pravdu, potisk a další serepatičky v tý levný variantě nejsou. Ale to neberu jako základ. Základ je vyleptat, vyvrtat, nalakovat.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil
B- )))davidherda píše: Udobříme se zase až večer, ju
- klimat
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 321
- Registrován: sob kvě 22, 2010 7:46 am
- Jméno a příjmení: Tomas Klima
- Bydliště: Benešov
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil
.... už to vím, nový ventil na připojení zadní nápravy přijde za 3-5 týdnů z JPN, takže mi cévka nepraskne.
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
-
- Nováček
- Příspěvky: 29
- Registrován: úte říj 17, 2023 10:06 am
- Jméno a příjmení: Jiří
- Bydliště: Liberec
Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil
Trošku mi pokazilo radost zjištění, že ten můj "nový" AT Forester je vlastně předokolka s připojitelnou zadní nápravou, ale co už. A teď bych měl pár dotazů (toto vlákno sem si pročetl):
1 - všiml jsem si, že se zadek připojí opravdu až po cca 1-2 vteřinách prokluzu kol předních. Našel sem, že pár lidí mělo stejný problém a podařilo se jim prodlevu minimalizovat výměnou ventilu ovládající spojku na připojení zadku. Jak se ventil jmenuje? Případně návod na výměnu
2 - udělátko na trvalé sepnutí mezi-spojky je asi jasné, k tomu nic nemám. Ale napadá mě, jestli má význam řešit trvalé vypnutí spojky (FWD režim) z hlediska spotřeby a menšího opotřebení? Protože i při "vypnutém" zadku má spojka nějaký prokluz.
3 - A ortodoxní řešení v podobě výměny spojky za klasický mezinápravový diferenciál s lamelovou spojkou na zvýšení svornosti - je to opravdu plug and play, jak lze najít videa na youtubu? Z jakého typu převodovky mezinápravový diferenciál pasuje? A Co tam pk ovládá ventil, který aktuálně ovládá připojení zadku? Ovládá sepnutí lamely? Za kolik se taková sranda dá koupit? Samé otázky
1 - všiml jsem si, že se zadek připojí opravdu až po cca 1-2 vteřinách prokluzu kol předních. Našel sem, že pár lidí mělo stejný problém a podařilo se jim prodlevu minimalizovat výměnou ventilu ovládající spojku na připojení zadku. Jak se ventil jmenuje? Případně návod na výměnu
2 - udělátko na trvalé sepnutí mezi-spojky je asi jasné, k tomu nic nemám. Ale napadá mě, jestli má význam řešit trvalé vypnutí spojky (FWD režim) z hlediska spotřeby a menšího opotřebení? Protože i při "vypnutém" zadku má spojka nějaký prokluz.
3 - A ortodoxní řešení v podobě výměny spojky za klasický mezinápravový diferenciál s lamelovou spojkou na zvýšení svornosti - je to opravdu plug and play, jak lze najít videa na youtubu? Z jakého typu převodovky mezinápravový diferenciál pasuje? A Co tam pk ovládá ventil, který aktuálně ovládá připojení zadku? Ovládá sepnutí lamely? Za kolik se taková sranda dá koupit? Samé otázky
Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil
1) Transfer Solenoid, ale úplně nevím, čemu by to mělo pomoct. Vždyť ten ventil odpouští tlak, čili kdyby zavíral pomalu nebo blbě nebo vůbec, tak je tam naopak velký tlak a spojka trvale zmáčknutá.
2) Nemá, ani kvůli snížení spotřeby, ani kvůli snížení opotřebení. Je to mokrá spojka, ta něco vydrží. Jedinej důvod, na co tam ten režim je, tak jsou servisní práce, kdy se to může hodit.
3) Máš nějaký příklady těch videí? Mně přijde, že to tam pásnout nemůže. Však AT a MT mají úplně jinak řešený hřídele a převody v kysně. Lamela na klasickym mezinápravovym diffu z manuálu je viskózní, tam se nic nespíná.
2) Nemá, ani kvůli snížení spotřeby, ani kvůli snížení opotřebení. Je to mokrá spojka, ta něco vydrží. Jedinej důvod, na co tam ten režim je, tak jsou servisní práce, kdy se to může hodit.
3) Máš nějaký příklady těch videí? Mně přijde, že to tam pásnout nemůže. Však AT a MT mají úplně jinak řešený hřídele a převody v kysně. Lamela na klasickym mezinápravovym diffu z manuálu je viskózní, tam se nic nespíná.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
-
- Nováček
- Příspěvky: 29
- Registrován: úte říj 17, 2023 10:06 am
- Jméno a příjmení: Jiří
- Bydliště: Liberec
Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil
3 -> : https://www.subaruforester.org/threads/ ... ion.37441/ a nebo https://www.youtube.com/watch?v=Af6H0tOFsA8&t=94s
a s lamelou v klasickým mezinapravovým diferenciálu to je pravda, tam se nic nespíná. Tam se "spíná" lamela rozdílem otáček předek/zadek, jestli se nepletu.
a s lamelou v klasickým mezinapravovým diferenciálu to je pravda, tam se nic nespíná. Tam se "spíná" lamela rozdílem otáček předek/zadek, jestli se nepletu.