4EAT úprava poměru hnacích sil
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10651
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil
Je to přesně tak. Už před to musíš volantem rozhodit, pak jen kontra a plnéééj. Ale bylo to koleček na parkáči u motodromu než to začalo fungovat. Na normální silnici se to fakt neučit.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- JackeOb
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 752
- Registrován: úte črc 14, 2015 11:09 pm
- Jméno a příjmení: Jakub H
- Bydliště: Polička
Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil
Tak nečekám, že to bude jak zadokolka. Rozhoupnu to na druhou stranu, jemne brza a na spravnou stranu bez plynu a zacne se to pretacet. Pak davam plyn, ale proste mu to trva, neumim odhadnout nacasovani. Seslapnu to a cekam nez to zabere - to se mi u manualu v nestavalo, tam si davkuju vykon jak chci hned (na 1D je to pohoda, tam vim co to udela a udela to hned - ale to je tak do 30 kmh nebo kolik).
A chápu dobře, že u automatu (když to není pod plynem) ručka nijak zásadně nevadí? Kvůli přenosu brzdného účinku na přední nápravu.
Já se tady sakra nemám kde sklouznout. V Milovicích to bylo o blátě, ale toho místa, toho místa.....
A chápu dobře, že u automatu (když to není pod plynem) ručka nijak zásadně nevadí? Kvůli přenosu brzdného účinku na přední nápravu.
Já se tady sakra nemám kde sklouznout. V Milovicích to bylo o blátě, ale toho místa, toho místa.....
Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil
Pokud nebudeš mít zapnutej ten tvůj hack, tak ručka bez plynu nevadí. S plynem pomalu přestane fungovat, protože to prostě převodovka začne přenášet i dozadu a ručka to neutáhne. Ale lepší jí netrápit nějak moc. Přeci jen je to parkovací brzda, potažmo nouzová. Já se snažím za ní netahat ani na sněhu.JackeOb píše:A chápu dobře, že u automatu (když to není pod plynem) ručka nijak zásadně nevadí? Kvůli přenosu brzdného účinku na přední nápravu.
Viď Tak když už to popisuju, tak ať je jasný, proč se to dělá a co se děje.davidherda píše:Popsal jsi to hezky... tak jako fyzikálně
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- davidherda
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5786
- Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
- Jméno a příjmení: David Herda
- Bydliště: podhradí Křivoklátu
Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil
Ono se to taky jinak dávkuje u 125koní s automatem a 300 v manuálu kde to umí rozhodit už jen výkon sám o sobě.JackeOb píše: Pak davam plyn, ale proste mu to trva, neumim odhadnout nacasovani. Seslapnu to a cekam nez to zabere - to se mi u manualu v nestavalo, tam si davkuju vykon jak chci hned
Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16148
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil
U forestíka v dehtu jsem dokázal jet bokem na parkovišti asi až třetí zimu. Se šestihrnkem to i s automatem díky koníkům bylo snažší (člověk dá M, vypne stabilizaci a jede a nic neřeší ). U plečky s CVT to bylo snažší, až jsem se divil. Stačí vypnout VDC, ani se nemusí dávat M, krásně funguje double-kick-down. Bokem na parkovišti ve Vysoké jsem s plečkou jel hned první zimu (přeci jen se už najeto skoro 250 tkm), opravdu je to o tom správném rozhození na začátku a dávkování plynu . Na osmičky na parkovišti bokem se mi zdá plečka s CVT úplně pohodová.davidherda píše:Ono se to taky jinak dávkuje u 125koní s automatem a 300 v manuálu kde to umí rozhodit už jen výkon sám o sobě.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- davidherda
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5786
- Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
- Jméno a příjmení: David Herda
- Bydliště: podhradí Křivoklátu
Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil
No pokud si to na začátku rozhodíš scandifličkou tak ano, bo pak už nic jiného nemůžeš dělat než plnej druhej, kotel a kontra , nicméně právě u výkonných aut to umíš řešit výkonem.
Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
- johyyy
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1296
- Registrován: čtv zář 10, 2009 8:54 pm
- Jméno a příjmení: Martin Johan
- Bydliště: Luby u Chebu
Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil
Davide ale on ma ještě automat to je asi mínus milion koní pro dlouhý kvalty a HDM měnič to taky dost brzdí,prostě power slide na silnici s 4EAT je o něco složitější než u MT. Chce to trénink ,pekne na jednicku a klouzat se celou zimu:-) .Navic myslím ze ta úprava je dobrá jen na terén ,ja osobně to na silnici a asi ani na sněhu zapínat nebudu ,kolikrát vjedes do zatáčky bokem a najednou je posolena. .. nevím co na to ty lamely řeknou...
Forester SH Diesel power
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
- davidherda
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5786
- Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
- Jméno a příjmení: David Herda
- Bydliště: podhradí Křivoklátu
Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil
Však na to celou dobu mířím že udělat powerslide s 92kW v AT nebude nikdy to žůžo jako v BeSTIi
Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
- johyyy
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1296
- Registrován: čtv zář 10, 2009 8:54 pm
- Jméno a příjmení: Martin Johan
- Bydliště: Luby u Chebu
Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil
Spojka je spojka ta to utrhne ,HDM to davkuje pomalu a neutrhe proto se tomu musí pomoct no , klouzat to klouže ale di Imprezy daleko to je jasný
Forester SH Diesel power
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil
já mám od úterka připraveno, jen jsem se ještě nedostal k tomu, abych to narouboval do auta B -(
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22755
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil
tam mas nejak moc fujtajblovejch dratovejch propojek, na to, ze si to daval na tistak
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil
jinej jsem neměl, tak jsem použil co bylo, to buď rád, že jsi to ještě neviděl zespoda ))
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil
Vzhledem k tomu, že odpory jsou zapojené všechny paralelně, tak to musí dole vypadat zajímavě.
Předimenzované je to dostatečně. Na 50Ω odporu bude při 14V ztráta necelých 4W, tak by ten 50W rezistor mohl vydržet.
Předimenzované je to dostatečně. Na 50Ω odporu bude při 14V ztráta necelých 4W, tak by ten 50W rezistor mohl vydržet.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22755
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil
No, laserovku už doma mám... Tak až se mi konečně podaří nakydat štuk na zeď tak, abych mohl ložnici odstěhovat do ložnice, tak asi zkusím na hraní koupit světlocitlivý lak a UV zářivku. Tak to pak můžem zkusit vyrobit alespoň o něco míň zprasený
Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil
spm: Tohle už mám dávno za sebou... Od doby, co znám https://www.plosnaky.cz/ , bych se s tím doma nepatlal... Je to hrozný laborování s časem a sílou osvitu UV, ta vytisknutá folie stejně úplně dokonale nekreje ty cesty, jak někde doporučují jenom potištěný papír nasáklý olejem nebo něčím podobným, to nefunguje vůbec... A pak toho bordelu při leptání... A v neposlední řadě není ten fotocitlivý cuprexit nějak extra levný.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno