4EAT úprava poměru hnacích sil

Manuální nebo Automatická převodovka a diferenciál. Informace okolo nich jsou společné napříč jednotlivými modely.
Odpovědět
Uživatelský avatar
M a r c e l
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 15410
Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
Jméno a příjmení: Martin Fabian
Bydliště: Středozem B-)
Kontaktovat uživatele:

Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil

Příspěvek od M a r c e l »

Ok, tak jsem to pochopil správně...
M a r c e l B -)

FORESTER 2.0 XT SG AT 04 (iXTéčko)
FORESTER 2.0 Sturbo SF MT-R 00 LPG (TEJPRESTR)
OPEL TIGRA 1.6 KROSTIGRA
MULTICAR M25 4x2 MULA
IMPREZA 2.0 WRX STI 02 (BERUŠKA)
<Scenic 2.0<Felicia Combi 1.2LXI LPG<3x GARDE<120LS<110L<kolo<plastová Tatra<odrážedlo<kočárek
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21977
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil

Příspěvek od HonzaCZ »

Jinak tady je vidět hezky rozdíl:

Vlevo ATS/MPT - tedy jenom spojka
x
Vpravo VTD - tedy čelní planetovej diff se spojkou podobnou té u ATS
vtd1.jpg
Dole je vždy vstupní hřídel, ozubené kolo je převod na přední nápravu, nahoře výstup na zadní nápravu.

Jinak mi hledání fotky připomnělo jedno vlákno... ať máte co číst a o čem přemýšlet. ;) http://www.subaruforester.org/vbulletin ... ion-37441/
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49212
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil

Příspěvek od VDC »

Správně ti to SPM popsal. Ještě bych doplnil, že Maďar byl výplod doby, kdy měl v FHI 20% majetkový podíl General Motors. Z této doby jsou Justy převlečené Suzuki. Blahodárná krize přinutila GM tento podíl prodat a následně se akcionářem FHI stala Toyota, výsledkem čehož jsou za Justy převlečeny automobily z produkce Toyoty, Daihatsu Sirion/Toyota Passo a od ročníku 2016 Daihatsu Thor/Toyota Tank. Ale to na vlastní oči asi nikdo neviděl. :-)
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22764
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil

Příspěvek od spm »

Siriony jsou občas v čechách k vidění... je to strašně hnusný auto :-DDD jenom jestli to bylo blahodárný nevim, ty Suzuki alespoň nějaký pohon 4 kol měly, Sirion se sice jako 4WD vyráběl, ale ta Subaru verze byla (alespoň v Evropě) jenom FWD... takže že by to byla změna k lepšímu, nevim nevim :-) Obecně bych řekl, že ani ty Suzuki špatné nejsou... Jasně, je to japonské auto, má to hromadu chyb, navíc je to lowcost, takže v těch autech nebylo prakticky nic. Na druhou stranu jsou celkem spolehlivá a údržba je směšně levná (z nějakého důvodu se i po Evropě dost rozmohly, takže na to kolikrát existujou druhovýrobní díly na ne úplně standardní věci a celkově na to všechno stojí pár korun).
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49212
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil

Příspěvek od VDC »

Blahodárný to rozhodně je, protože přestaly vznikat takový hrůzy, jako Impreza převlečená za Saab, Suzuki převlečená za Subaru a podobně, což byla specialita GM, tohle převlékání jedné značky auta za druhou. Proti Suzuki jako takové nic nemám ale proti téhle předkrizové politice GM jo. GM těm automobilkám celkem nic nepřinášelo, viz Saab, který díky tomu úspěšně zanikl.
Jsem přesvědčen, že kdyby krize přišla později, byli bychom se dočkali Subaru diesel, ale s řadovým naftovým motorem od Isuzu, což byla úplná derivace hnusu.
Toyota jako akcionář je mě mnohem sympatičtější. Tahle firma nepotřebuje dělat v jedné části světa z Daewoo Chevrolet, v jiné z Opela Vauxhall, v další z Opela Holden a podobný nesmysly. Toyota je všude na světě Toyota a BRZ je od začátku prezentováno jako společný produkt Toyota/Subaru.
No a že nad Justy zlomili hůl ? Malý auto-malé marže a v Evropě v podstatě žádné marže. Tak co si s tím dělat starosti. :-) Sirion pravda nebyl úplně úžasnej, ale teda současná Justy, to bych doma mohl... to jako fakt
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21977
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil

Příspěvek od HonzaCZ »

Možná by ten Isuzu diesel byl spolehlivější... :-DDD
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
bonboniera
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 797
Registrován: sob srp 15, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Vit Pochman

Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil

Příspěvek od bonboniera »

Tome, myslim, ze kvuli GM Saab nepadl. Naopak by bez GM padl daleko driv, byl v klinicky smrti. A prezit asi stejne nemohl. Dva modely, oba velky auta a oba drahy... to nemohlo fungovat. A tahat saaba z problemu novym 9-5 byla cira zoufalost.
Subaru Outback 3.0R, 5AT, 2009
Uživatelský avatar
ybrcek
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5315
Registrován: sob lis 12, 2016 8:54 pm
Jméno a příjmení: Martin Vetyška
Bydliště: Půlpánov u Štatlu
Kontaktovat uživatele:

Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil

Příspěvek od ybrcek »

HonzaCZ píše:Možná by ten Isuzu diesel byl spolehlivější...
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

posláno z sgs6
AUDI quattro A6 Avant 2,7V6 TDI
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R

http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49212
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil

Příspěvek od VDC »

HonzaCZ píše:Možná by ten Isuzu diesel byl spolehlivější...
Toť otázka. :-) Taky to mohlo dopadnout tak, že by se v síti Subaru, prodávala třeba dieselová Vectra s hvězdama na masce, to by mi do politiky GM zapadalo. :-)
bonboniera píše:Tome, myslim, ze kvuli GM Saab nepadl. Naopak by bez GM padl daleko driv, byl v klinicky smrti. A prezit asi stejne nemohl. Dva modely, oba velky auta a oba drahy... to nemohlo fungovat. A tahat saaba z problemu novym 9-5 byla cira zoufalost.
No Saab to je asi pravda. GM mu ve své někdejší rozežranosti nijak nepomohlo, jen tu agonii prodloužilo.

[OFFTOPIC] >:-& ;-D
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
ybrcek
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5315
Registrován: sob lis 12, 2016 8:54 pm
Jméno a příjmení: Martin Vetyška
Bydliště: Půlpánov u Štatlu
Kontaktovat uživatele:

Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil

Příspěvek od ybrcek »

Saab věci od GM dost upravoval a 9-5 proti Vectre byl o dost lepší. GM obecně dělá dost věcí hodně zvláštně. Já už se k nim asi nevrátím. Chtěl jsem Insignii 2.8V6 OPC. 4x4 GM se sype strašně. Bohužel to bylo velký zklamání. Tlustý neohrabany auto který většinu výkonu někam zasantrocilo. Jsem rád že jsem zabloudil k Subaru

posláno z sgs6
AUDI quattro A6 Avant 2,7V6 TDI
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R

http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
Uživatelský avatar
Keana
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 246
Registrován: úte lis 22, 2016 8:01 am
Jméno a příjmení: Aleš Hnyk
Bydliště: Jablonec/Jabloneček
Kontaktovat uživatele:

Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil

Příspěvek od Keana »

Já chci Chiffon(a) (2016) A měl bych garantováno, že se za mnou každej otočí a bude obdivovat...
http://www.subaru-impreza.de/SubaruGesc ... /index.htm
Subaru Justy G3X 1.3 MY2005 ------15.11.2014 ----> Obrázek
Subaru Forester SG 2.0 MY2006 ----02.08.2016 ----> Obrázek
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49212
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil

Příspěvek od VDC »

On by to nikdo neobdivoval, protože by nevěděl, co to je. Ale mě se to strašně líbí !!! :-)
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil

Příspěvek od Slavek_xxx »

Jsme sice [OFFTOPIC] ale znamej ma Insignii a porad se mu kazi rizeni... Tezky je to jako krava, mista vevnitr prekvapive malo.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Uživatelský avatar
ybrcek
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5315
Registrován: sob lis 12, 2016 8:54 pm
Jméno a příjmení: Martin Vetyška
Bydliště: Půlpánov u Štatlu
Kontaktovat uživatele:

Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil

Příspěvek od ybrcek »

No proto jsem to vzdal. A chtěl jsem něco s vyšším posezem. Kvůli nastupování. Jsem už trochu v hajzlu se zdravím

posláno z sgs6
AUDI quattro A6 Avant 2,7V6 TDI
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R

http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
Uživatelský avatar
johyyy
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1296
Registrován: čtv zář 10, 2009 8:54 pm
Jméno a příjmení: Martin Johan
Bydliště: Luby u Chebu

Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil

Příspěvek od johyyy »

JackeOb , M a r c e l - Docela jsem překvapen že až tak, mě to na dvojku jezdí celkem slušně bokem (teda jezdilo dokud to fungovalo) Rozdíl oproti MT to je veliký ale že by to nějak plavalo ze strany na stranu si nepamatuju...
Forester SH Diesel power :-|
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
Odpovědět

Zpět na „Převodovka, Diferenciál“