4EAT úprava poměru hnacích sil
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil
Ok, tak jsem to pochopil správně...
Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil
Jinak tady je vidět hezky rozdíl:
Vlevo ATS/MPT - tedy jenom spojka
x
Vpravo VTD - tedy čelní planetovej diff se spojkou podobnou té u ATS Dole je vždy vstupní hřídel, ozubené kolo je převod na přední nápravu, nahoře výstup na zadní nápravu.
Jinak mi hledání fotky připomnělo jedno vlákno... ať máte co číst a o čem přemýšlet. http://www.subaruforester.org/vbulletin ... ion-37441/
Vlevo ATS/MPT - tedy jenom spojka
x
Vpravo VTD - tedy čelní planetovej diff se spojkou podobnou té u ATS Dole je vždy vstupní hřídel, ozubené kolo je převod na přední nápravu, nahoře výstup na zadní nápravu.
Jinak mi hledání fotky připomnělo jedno vlákno... ať máte co číst a o čem přemýšlet. http://www.subaruforester.org/vbulletin ... ion-37441/
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49212
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil
Správně ti to SPM popsal. Ještě bych doplnil, že Maďar byl výplod doby, kdy měl v FHI 20% majetkový podíl General Motors. Z této doby jsou Justy převlečené Suzuki. Blahodárná krize přinutila GM tento podíl prodat a následně se akcionářem FHI stala Toyota, výsledkem čehož jsou za Justy převlečeny automobily z produkce Toyoty, Daihatsu Sirion/Toyota Passo a od ročníku 2016 Daihatsu Thor/Toyota Tank. Ale to na vlastní oči asi nikdo neviděl.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil
Siriony jsou občas v čechách k vidění... je to strašně hnusný auto jenom jestli to bylo blahodárný nevim, ty Suzuki alespoň nějaký pohon 4 kol měly, Sirion se sice jako 4WD vyráběl, ale ta Subaru verze byla (alespoň v Evropě) jenom FWD... takže že by to byla změna k lepšímu, nevim nevim Obecně bych řekl, že ani ty Suzuki špatné nejsou... Jasně, je to japonské auto, má to hromadu chyb, navíc je to lowcost, takže v těch autech nebylo prakticky nic. Na druhou stranu jsou celkem spolehlivá a údržba je směšně levná (z nějakého důvodu se i po Evropě dost rozmohly, takže na to kolikrát existujou druhovýrobní díly na ne úplně standardní věci a celkově na to všechno stojí pár korun).
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49212
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil
Blahodárný to rozhodně je, protože přestaly vznikat takový hrůzy, jako Impreza převlečená za Saab, Suzuki převlečená za Subaru a podobně, což byla specialita GM, tohle převlékání jedné značky auta za druhou. Proti Suzuki jako takové nic nemám ale proti téhle předkrizové politice GM jo. GM těm automobilkám celkem nic nepřinášelo, viz Saab, který díky tomu úspěšně zanikl.
Jsem přesvědčen, že kdyby krize přišla později, byli bychom se dočkali Subaru diesel, ale s řadovým naftovým motorem od Isuzu, což byla úplná derivace hnusu.
Toyota jako akcionář je mě mnohem sympatičtější. Tahle firma nepotřebuje dělat v jedné části světa z Daewoo Chevrolet, v jiné z Opela Vauxhall, v další z Opela Holden a podobný nesmysly. Toyota je všude na světě Toyota a BRZ je od začátku prezentováno jako společný produkt Toyota/Subaru.
No a že nad Justy zlomili hůl ? Malý auto-malé marže a v Evropě v podstatě žádné marže. Tak co si s tím dělat starosti. Sirion pravda nebyl úplně úžasnej, ale teda současná Justy, to bych doma mohl... to jako fakt
Jsem přesvědčen, že kdyby krize přišla později, byli bychom se dočkali Subaru diesel, ale s řadovým naftovým motorem od Isuzu, což byla úplná derivace hnusu.
Toyota jako akcionář je mě mnohem sympatičtější. Tahle firma nepotřebuje dělat v jedné části světa z Daewoo Chevrolet, v jiné z Opela Vauxhall, v další z Opela Holden a podobný nesmysly. Toyota je všude na světě Toyota a BRZ je od začátku prezentováno jako společný produkt Toyota/Subaru.
No a že nad Justy zlomili hůl ? Malý auto-malé marže a v Evropě v podstatě žádné marže. Tak co si s tím dělat starosti. Sirion pravda nebyl úplně úžasnej, ale teda současná Justy, to bych doma mohl... to jako fakt
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil
Možná by ten Isuzu diesel byl spolehlivější...
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- bonboniera
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 797
- Registrován: sob srp 15, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Vit Pochman
Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil
Tome, myslim, ze kvuli GM Saab nepadl. Naopak by bez GM padl daleko driv, byl v klinicky smrti. A prezit asi stejne nemohl. Dva modely, oba velky auta a oba drahy... to nemohlo fungovat. A tahat saaba z problemu novym 9-5 byla cira zoufalost.
Subaru Outback 3.0R, 5AT, 2009
- ybrcek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5315
- Registrován: sob lis 12, 2016 8:54 pm
- Jméno a příjmení: Martin Vetyška
- Bydliště: Půlpánov u Štatlu
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil
HonzaCZ píše:Možná by ten Isuzu diesel byl spolehlivější...
posláno z sgs6
AUDI quattro A6 Avant 2,7V6 TDI
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49212
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil
Toť otázka. Taky to mohlo dopadnout tak, že by se v síti Subaru, prodávala třeba dieselová Vectra s hvězdama na masce, to by mi do politiky GM zapadalo.HonzaCZ píše:Možná by ten Isuzu diesel byl spolehlivější...
No Saab to je asi pravda. GM mu ve své někdejší rozežranosti nijak nepomohlo, jen tu agonii prodloužilo.bonboniera píše:Tome, myslim, ze kvuli GM Saab nepadl. Naopak by bez GM padl daleko driv, byl v klinicky smrti. A prezit asi stejne nemohl. Dva modely, oba velky auta a oba drahy... to nemohlo fungovat. A tahat saaba z problemu novym 9-5 byla cira zoufalost.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- ybrcek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5315
- Registrován: sob lis 12, 2016 8:54 pm
- Jméno a příjmení: Martin Vetyška
- Bydliště: Půlpánov u Štatlu
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil
Saab věci od GM dost upravoval a 9-5 proti Vectre byl o dost lepší. GM obecně dělá dost věcí hodně zvláštně. Já už se k nim asi nevrátím. Chtěl jsem Insignii 2.8V6 OPC. 4x4 GM se sype strašně. Bohužel to bylo velký zklamání. Tlustý neohrabany auto který většinu výkonu někam zasantrocilo. Jsem rád že jsem zabloudil k Subaru
posláno z sgs6
posláno z sgs6
AUDI quattro A6 Avant 2,7V6 TDI
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
- Keana
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 246
- Registrován: úte lis 22, 2016 8:01 am
- Jméno a příjmení: Aleš Hnyk
- Bydliště: Jablonec/Jabloneček
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil
Já chci Chiffon(a) (2016) A měl bych garantováno, že se za mnou každej otočí a bude obdivovat...
http://www.subaru-impreza.de/SubaruGesc ... /index.htm
http://www.subaru-impreza.de/SubaruGesc ... /index.htm
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49212
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil
On by to nikdo neobdivoval, protože by nevěděl, co to je. Ale mě se to strašně líbí !!!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil
Jsme sice ale znamej ma Insignii a porad se mu kazi rizeni... Tezky je to jako krava, mista vevnitr prekvapive malo.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- ybrcek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5315
- Registrován: sob lis 12, 2016 8:54 pm
- Jméno a příjmení: Martin Vetyška
- Bydliště: Půlpánov u Štatlu
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil
No proto jsem to vzdal. A chtěl jsem něco s vyšším posezem. Kvůli nastupování. Jsem už trochu v hajzlu se zdravím
posláno z sgs6
posláno z sgs6
AUDI quattro A6 Avant 2,7V6 TDI
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
- johyyy
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1296
- Registrován: čtv zář 10, 2009 8:54 pm
- Jméno a příjmení: Martin Johan
- Bydliště: Luby u Chebu
Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil
JackeOb , M a r c e l - Docela jsem překvapen že až tak, mě to na dvojku jezdí celkem slušně bokem (teda jezdilo dokud to fungovalo) Rozdíl oproti MT to je veliký ale že by to nějak plavalo ze strany na stranu si nepamatuju...
Forester SH Diesel power
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P