Stránka 1 z 2

Rada s AT Outback 3R 2008

Napsal: stř srp 24, 2016 9:03 pm
od smrcak
Prosím o radu s touto situací: Od dubna máme OTB 3R 2008. Koupili jsme po prvním majiteli a jasným původem a doporučením mechanika.Začaly problémy.Po měsíci ježdění se rozsvítila diskotéka. Diagnostika ukázala problém s řídící jednotkou AT, která byla před rokem a půl měněna. Po reklamaci u původního majitele se vyměnil hydroměnič a teď opět stejná situace, kdy diagnostika vyhazuje chybu P0700 a P0705, což ukazuje na vadná čidla u řídící jednotky. Byl jsem v Subaru Svitavy a Radko Polák HK, kde mě ani v jednom případě moc nepřesvědčili. Nicméně v Subaru Svitavy doporučili výměnu řídící jednotky. Můžete mi doporučit osvědčený servis nebo servismana, který mně bude schopen určit diagnosu?Za výměnu ŘJ je předběžná cena 44 tis bez DPH, což se mi nechce dávat, pokud nebudu přesvědčen o nutnosti výměny. Díky
Samozřejmě auto krásné a ani vystupovat se mi z něho nechce :-)

Re: Rada s AT Outback 3R 2008

Napsal: stř srp 24, 2016 9:41 pm
od Slavek_xxx
Nebylo to bourany a neni nekde lehce poskozenej kabelovej svazek?

Re: Rada s AT Outback 3R 2008

Napsal: stř srp 24, 2016 9:44 pm
od outback
Co zkusit google? Na http://www.justanswer.com/subaru/7f8we- ... witch.html se píše, který senzor to způsobuje, kde je, a že se na něj u aut co měly podobné problémy dodatečně montoval kryt proti ledu, břečce a sněhu. Tipuju, že když nepomohla první výměna TCU, nepomůže ani druhá výměna TCU a chyba bude v senzoru nebo kabelu.

Re: Rada s AT Outback 3R 2008

Napsal: stř srp 24, 2016 10:19 pm
od smrcak
Slavek_xxx píše:Nebylo to bourany a neni nekde lehce poskozenej kabelovej svazek?
Ano předek byl naťuklý po střetu se srnkou, je pravda že v Subaru HK se o této možnosti tzn kabel. svazky - konektory zmínili.

Re: Rada s AT Outback 3R 2008

Napsal: stř srp 24, 2016 10:21 pm
od smrcak
outback píše:Co zkusit google? Na http://www.justanswer.com/subaru/7f8we- ... witch.html se píše, který senzor to způsobuje, kde je, a že se na něj u aut co měly podobné problémy dodatečně montoval kryt proti ledu, břečce a sněhu. Tipuju, že když nepomohla první výměna TCU, nepomůže ani druhá výměna TCU a chyba bude v senzoru nebo kabelu.
Poslední měsic nedělám nic jíného, na tento článek jsem nenarazil, děkuji, asi jsem se pana gúgla špatně ptal.

Re: Rada s AT Outback 3R 2008

Napsal: čtv srp 25, 2016 12:04 am
od Traveller
Stran Subaru Svitavy..., mám to sice za bukem, ale nějak jsem nenašel odvahu tam zaklepat na dveře. :-DDD :-DDD
Raději jezdím do Prahy do AWD než něco riskovat. A nebo do Boxer auto Praha, což tedy není autorizák, ale určitě jsou hodně šikovný. Je to z ruky, ale než měnit nějakou jednotku za 44kKč, to už se těch pár kiláků vyplatí, ne???

Re: Rada s AT Outback 3R 2008

Napsal: čtv zář 01, 2016 11:37 am
od HonzaCZ
P0700 je jenom požadavek z TCU do ECU, aby rozsvítila check engine (MIL).
P0705 znamená nesrovnalosti ve snímači polohy voliče. Je v servisním manuálu celá "diagnostic procedure" k týhle chybě. Předpokládám, že slušný servis to najde v tom manuálu stejně jako já za cca 2 minuty a odpovídající testy provede. Udělali něco takovýho? Informovali o výsledku?

To jsou servisy tohlencto, akorát naslepo furt něco měnit. Píše to divný chyby, vyměníme TCU, píše je to dál, vyměníme menič, píše je to dál vyměníme zase TCU.

Dej to do servisu, kde problém diagnostikují a pak se ho snaží vyřešit. A ne náhodně mění součástky za desítky tisíc, kterejma by to třeba možná mohlo bejt. Přeci ty chyby hází TCU, tak to musí bejt chyba v ní, ne? :-DDD

Zkus třeba to zmiňované AWD. Nebo prostě nějaký servis, ne měniče dílů.

EDIT: Bych se nedivil, kdyby byl jenom špatně seřízený bowden od voliče k páce na převodovce.

Re: Rada s AT Outback 3R 2008

Napsal: pon led 29, 2018 9:13 am
od rob
Ahoj,chci se zeptat jak si dopadl s převodovkou? A zároveň mám dotaz.

U mého OT 2006 se stejnou převodovkou mi kdysi vyskakovala chyba P0768,hledal jsem a našel problém v
selenoidu pro řazení D,po pokusech vyměnit celou náplň AT oleje včetně filtru,jsem nakonec převodovku rozebral,vyndal (mozek)proměřil odpory na ventilech a ventil (D)vyměnil.To mělo auto najeto nějakých 220tKm.A nyní (mám najeto 308tKm) mi začala vyskakovat chyba P0735 v případě že jedu styl p.klobouk a na 5 stupeň jemně zrychluji(80Km),najednou vyletí otáčky o zhruba 2 tisíce nahoru(auto zrychluje stále stejně žádný kopanec)a vyskočí chyba P0735,pokud na plyn šlápnu prudce,AT podřadí a vše je OK.Připadá mi to jako kdyby neotevřel nějaký selenoid naplno a vyskočí chyba související s rozdílem otáček na speed senzorech v AT.
A ta otázka - netušíte který selenoid to může být? Já ať pročítám manuál k AT nejsem schopen nalézt který ventil je k 5 stupni.Dělá to i v režimu SPORT jen je vyší rychlost.Dík za každou rozumnou radu

Re: Rada s AT Outback 3R 2008

Napsal: pon led 29, 2018 11:41 am
od HonzaCZ
Spíš přestane blokovat měnič, ne?

Re: Rada s AT Outback 3R 2008

Napsal: pon led 29, 2018 11:50 am
od romull
Určitě si udělat výlet do AWD nebo Boxer Auto, zkrátka k někomu kdo těm autům rozumí. Tady už jde o dost veký peníze a dávat je zbytečně jen kvůli špatnému kontaktu nebo bowdenu a nic tím nevyřešit by byla hloupost.....

Re: Rada s AT Outback 3R 2008

Napsal: ned lis 04, 2018 4:33 pm
od Cliffer
Měl bych dotaz na 5AT. Teď jsem koupil Otu 3.0R (můj první automat) s historií u AWD, prohlídkou a od solidního původního majitele. Najeto 242t km.

Najezdil zatím něco kolem 250 km. Všechno parádní akorát teď když jsem chtěl odject z chaty tak (bylo to v mírném protikopečku) volič na P, ruční brzda a stál jsem na brzdě a Ota odmítl startovat. Vyhodilo to dvě chyby P0817 a P0700. Stalo se vám to někdy? Přes diagnostiku jsem vymazal chyby hned naskočily znovu. Projel jsem řadič tam a zpátky (P -> D -> P). Pak jsem znovu chyby vymazal a pak už to naskočilo normálně. Převodovka řadí parádně, hladce a bezhlučně. Ví někdo čím to mohlo být?
Screenshot_2018-11-04-14-56-43.png

Re: Rada s AT Outback 3R 2008

Napsal: ned lis 04, 2018 7:21 pm
od VDC
Sice nemám BP, ale jednou se mi stalo, když jsem použil P, že to nestartovalo, jako když je tam zapomenutá zařazená rychlost. Vyřadil jsem do N a normálně nastartoval.
Ale vím, že u BP tam musí být P, aby šel vyndat klíč, že ?

Re: Rada s AT Outback 3R 2008

Napsal: pon lis 05, 2018 12:23 am
od HonzaCZ
To chce zjistit chyby, jaký jsou v TCU, tohle jsou jenom víceméně propsaný důsledky do ECU.

Re: Rada s AT Outback 3R 2008

Napsal: pon lis 05, 2018 12:35 pm
od Cliffer
Což ale přes OBD konektor a Torque nezjistím co?

Re: Rada s AT Outback 3R 2008

Napsal: pon lis 05, 2018 12:38 pm
od HonzaCZ