CVT na odchodu?

Manuální nebo Automatická převodovka a diferenciál. Informace okolo nich jsou společné napříč jednotlivými modely.
Shaker
Nováček
Nováček
Příspěvky: 22
Registrován: pát dub 15, 2016 8:47 am
Bydliště: Holubice, Kozinec

CVT na odchodu?

Příspěvek od Shaker »

Ahoj všem mám Outback rv 12/2009 (MY2010) 2,5 CVT. Auto mám jako 2-hý majitel, kupováno ojeté u dealera Subaru když mělo najeto 105000. Při koupi vše OK a rovnou jsem nechával měnit olej v převodovce. S autem žádný problém až minulý týden mi drahá polovička řekla, že při vyjíždění od domu a zastavení na křižovatce jí vypnul motor. Toto se nikdy před tím nestalo. Teď bylo auto na prohlídce ve 120000km a když jsme to řekli technikovi, tak říkal, že tomu nevěří. Po servise nám bylo řečeno, že jediné co se jim nezdá, tak že CVT je trochu hlučnější než v jiných Outbacích, ale že je to jen subjektivní názor a že to vypnutí motoru by mohlo ukazovat na CVT, která je na odchodu a výměna prý 250000,- Kč :( . Myslíte, že je to opravdu náznak problému s CVT, nebo může být zrada jinde, popř. co by jste doporučili zkontrolovat popř vyměnit? Předem moc děkuji za rady a názory
Subaru Outback 2,5 CVT MY2010
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: CVT na odchodu?

Příspěvek od Slavek_xxx »

Shaker> ja bych nestahoval kalhoty, dokud je brod daleko. Servis ma za ukol hlavne vydelat penize, tak vas zrejme testuje, kolik toho snesete... Zhasnuti motoru muze byt klidne zpusobeny i jinyma vecma nez prevodovkou. Proste poklesly otacky na studenym motoru, kterej to nepobral. To se mi stalo u Outbacka s klasickym menicem, kdyz jsem mel rozhozenou smes na LPG. Vymenili vam pri servisu svicky a zkontrolovali ventilovou vuli?
Jo jinak by nebyl problem v cely prevodovce, ale spis v menici. Nicmene ten by mel vydrzet a jeho pripadnej repas nestoji takovej ranec.
Pokud mela pustenou klimatizaci a byl jeste studenej motor, ale uz to nejelo na bohatou "syticovou" smes, tak v tom prechodu je ten motor citlivejsi na zhasnuti, zvlast pokud je zatizenej jinejma agregatama.
Naposledy upravil(a) Slavek_xxx dne pát dub 15, 2016 9:44 am, celkem upraveno 1 x.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Uživatelský avatar
Traveller
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11873
Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: Česká Třebová

Re: CVT na odchodu?

Příspěvek od Traveller »

Ještě prosím napiš, kde jsi to měl na servisu..., abychom byli v obraze. Není servis jako servis. :811:
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Shaker
Nováček
Nováček
Příspěvky: 22
Registrován: pát dub 15, 2016 8:47 am
Bydliště: Holubice, Kozinec

Re: CVT na odchodu?

Příspěvek od Shaker »

Ahoj svíčky a ventilovou vůli nedělali. Dělali jen klas. úkony tzn motorový olej filtry brzdovka atd. Servis: Frey Stodůlky
Subaru Outback 2,5 CVT MY2010
Majer
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1048
Registrován: pon bře 18, 2013 5:08 pm
Jméno a příjmení: Robert Košař
Bydliště: Ostrava

Re: CVT na odchodu?

Příspěvek od Majer »

Jezdit a řešit kdyby se ti to ještě stalo jinak bych si nedělal těžkou hlavu ....
Peugeot 406,Subaru Outback 2,5AT,r.v.00
Uživatelský avatar
Traveller
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11873
Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: Česká Třebová

Re: CVT na odchodu?

Příspěvek od Traveller »

Cerv by ti mohl napsat román o Frey Stodůlky a obávám se, že by to nebylo pěkný čtení. Takže dle jeho zkušeností bych zapomněl co ti řekli a pelášil bych do nějakého normálního servisu, kde vědí o co jde.
Pokud chceš autorizák, tak v Praze je AWD. A pokud neautorizák tak zkus o pár ulic vedle Boxer Auto. U obou budou určitě vědět co a jak a nevymění ti zrovna jen tak na zkoušku půl auta!!!
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: CVT na odchodu?

Příspěvek od Slavek_xxx »

Shaker píše:Ahoj svíčky a ventilovou vůli nedělali. Dělali jen klas. úkony tzn motorový olej filtry brzdovka atd. Servis: Frey Stodůlky
Tak to mnohe vysvetluje. Priste bych doporucoval neco ze zdejsich overenych zdroju (AWD, Boxer Auto nebo Dobrany). A svicky pritom vymenit a vule proverit.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
suubaru
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1985
Registrován: čtv zář 08, 2011 2:19 pm

Re: CVT na odchodu?

Příspěvek od suubaru »

Obavam se, ze nenajdes zkuseneho servisaka se zkusenostma s cvt subaru. Ono se to nekazi a proto neresi. Na posouzeni hlucnosti a "normalniho" chovani se domluv s nekym v okoli, kdo cvt prvni generace jezdi.
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru :-)
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21883
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: CVT na odchodu?

Příspěvek od HonzaCZ »

Chcípnout motor může u AT s měničem (tedy i CVT) úplně normálně. Ani nemusí být nijak rozhozený, studený, zatížený. U předchozího OTB se mi to stalo několikrát. U H6 už asi taky. To se prostě stane, stačí při pomalym manévrování někde do kopečka jen klepnout na plyn a je to hned.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Shaker
Nováček
Nováček
Příspěvky: 22
Registrován: pát dub 15, 2016 8:47 am
Bydliště: Holubice, Kozinec

Re: CVT na odchodu?

Příspěvek od Shaker »

Ahoj všem, tak dnes ráno se to stalo mě. Přijíždím na křižovatku a zrovna červená - šlápnu na brzdu (plynulé brždění) a zastavím. Šup auto chcíplo - přeřadím na P a zmáčknu startovací tlačítko - motor naskočí ale okamžitě chcípne - znova nastartuji a už v pohodě. Na křižovatce jsem stál lehce do kopce. Auto už mělo za sebou nějakých 18km - pak jsem vystoupil a přítelkyně pokračovala vozem dále do práce- Za celou cestu neměla problém a to říkala že stojí cca 6-7x do kopce na křižovatkách. Jediné čeho jsem si všiml, tak že těsně před tím než to zdechlo začalo se auto lehce třást - jako kdyby nedostávalo palivo, přitom nádrž na 3/4 plná. Tak nebyl by nějaký nápad na co se zaměřit? Jediná změna která teď byl, že jsem místo 95ky natankoval 98. Předem díky za názory
Subaru Outback 2,5 CVT MY2010
suubaru
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1985
Registrován: čtv zář 08, 2011 2:19 pm

Re: CVT na odchodu?

Příspěvek od suubaru »

CVT v tom snad prsty nemá. Nechal bych prohlédnout klasickou cestou svíčky, ovládání vzduchu, diag, benzín je ok?
Mě třeba dokázalo auto zdechnout kvůli stabilizaci VDC; taky jsem řešil zdechání s AT díky vadnému hlavnímu brzdovému bubnu. Tisíc věcí.
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru :-)
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: CVT na odchodu?

Příspěvek od Slavek_xxx »

Shaker> no a co ta ventilova vule a svicky - je to udelany?
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Shaker
Nováček
Nováček
Příspěvky: 22
Registrován: pát dub 15, 2016 8:47 am
Bydliště: Holubice, Kozinec

Re: CVT na odchodu?

Příspěvek od Shaker »

Nemam LPG tzn vule pada. Svicky byly kontrolovane pri posledni prohlidce a pry OK
Subaru Outback 2,5 CVT MY2010
Uživatelský avatar
Subaru4ever
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2494
Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
Jméno a příjmení: Adam
Bydliště: Praha 5

Re: CVT na odchodu?

Příspěvek od Subaru4ever »

Ventilová vůle může být i bez LPG ... speciálně u Freye :655:
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: CVT na odchodu?

Příspěvek od Slavek_xxx »

Shaker> jak pada, nepada :1774: Kontrola ventilovy vule je normalne predepsanej ukon po 105ti tisicich... A svicky a jejich vymena stejne tak. A jak jsou ty "OK" svicky stary - kolik maji najeto?
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Odpovědět

Zpět na „Převodovka, Diferenciál“