No u mého starého SG motor ven nemusí. Pouze se sundá ventilový víko a změří se to. Jo, seřízení je věc jiná. To potom ven musí. Takže u kontroly hodinka práce a nový těsnění pod víko.Mareka píše:U mého starého SG jsem chtěl udělat kontrolu vůlí.
Vzhledem k tomu, že motor musí ven, pouhá kontrola byla cca 12 tis (pokud pamatuju dobře) - poté co jsem nahlas polkl, tak mechanik konstatoval že právě kvůli té náročnosti to nikdo (kromě LPG uživatelů) jako prevenci nedělá (prostě se jezdí, dokud není nějaký problém).
CVT na odchodu?
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10646
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: CVT na odchodu?
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
Re: CVT na odchodu?
můj EJ20 z roku 2004 také nemá předepsanou kontrolu ventilových vůlí při provozu na benzín! dělal jsem to z vlastní vůle při 160 tkm ještě když jsem neměl LPG a vůle byly ok.
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: CVT na odchodu?
dethroned> jedna vec je predepsanej interval kontroly, druha vec je fyzicka kontrola a stav. Kdyz zvednes haubnu, nemas zespoda samolepku s vylepenejma intervalama a predepsanejma vulema? Tedy pokud uz nemas kapotu strikanou... IHMO kazdej motor, kterej nema hydraulicky vymezovani ventilovy vule ma predepsanou kontrolu v ramci servisniho intervalu...
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Re: CVT na odchodu?
Jop, tak když tam jsou podložky, tak se to na autě může dát změřit, ale pro seřízení - tzn. výměnu podložek, se to musí vyndat.
Mno zlatý EJ251, kde se dají všechny seřídit za cca 2 hodiny a to dokonce seshora.
Mno zlatý EJ251, kde se dají všechny seřídit za cca 2 hodiny a to dokonce seshora.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: CVT na odchodu?
slavek - nic takovýho, vím o té nálepce na haubně, ale já už tam nic nemám. v subaru mě řekli, že u těchto motorů od 2004 už není nařízená kontrola ventilové vůle. předpokládá se "celoživotní" což může znamenat 250 - 300 tkm... dělal jsem to teď podruhé kvůli LPG při 230 tkm a ani tak ty vůle nebyly takřka nutné seřizovat.
Re: CVT na odchodu?
Jo, fakt to v manuálu v MAINTENANCE SCHEDULE 1 pro 2007 není.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: CVT na odchodu?
No to me po..er, uspora nakladu na servis v praxi... Neco jako dozivotni napln prevodovky (tedy do konce zivota ty prevodovky) :845: To ste mi teda rozsirili obzory...
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Re: CVT na odchodu?
víš jak to je s tou doživotností... v Japonsku opravdu nikdo ani netuší, že by někdo v nějaké ČR provozoval 12 let staré auto s 250 tkm na hrbu.... prostě oni po 2 letech auto zahodí a koupí nový.
Re: CVT na odchodu?
dethroned: Tak tuší, jinak by neměli maintenance schedule na 8 let a dokonce tam nepsali, že po 8 letech se cyklus opakuje...oni jsou na to pečlivý ::-DDD: Ale spíš si nemyslím, že by někdo z nich tušil, že se to někde fakt běžně děje. :845:
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno