Outback 2000 2,5L převodovka 4EAT kopne při prvním rozjezdu
Re: Outback 2000 2,5L převodovka 4EAT kopne při prvním rozje
no, panove, preberte si to jak chcete. spoustu let jsem jezdil subaru. ted jsem nekde videl test na novy suba s cvt a tak nejak si vzpomel na stara divoka leta a zaregistroval se sem. subara me dost potrapily, i kdyz clovek jezdi s ruzovymi brylemi, tak spoustu veci odpustil. ale s tim pribehem s nasim automatem a 100% dam hlavu na spalek. ani borec v subaru mi to neveril. jinak chlapci, delejte si co chcete, nic vam nevnucuji. jen mi to jako zkusenost prislo jako dobry tip sem do fora (o to vic, kdyz se tu probira prakticky jen problem s cvt nebo klasickym automatem), kde furt vsichni chtej neco repasovat (taky jsem chtel, kdyz neni jina moznost, nasel nekoho v prelouci za 50), ale rikal jsem si, ze me 800 uz asi nezabije, kdyz me ceka 50 tisic za opravu, co muzu ztratit. nic. nejsem specialista, nikdy jsem nevidel automat zevnitr.
pise se tam, ze to cisti ... kdyz to neradi, tak asi ventily nebo kanaly neprenaseji potrebny tlak na pohyblive casti. a ty pak reaguji spatne, pozde. nevim. jen tak jsem jsem nad premyslel. zalezi asi take, co presne zlobi. kdyz tam nekde bude chybet 2mm materialu, tak se to asi nezachrani. ale nebylo nic jednodusiho, nez to tam soupnout a uvidime. udelal jsem, jezdil jsem. prijdte se zeptat manzelky. na ty aditiva jezdim uz nekdy od roku 92, kdyz jsem delal v nemecku. kolega v praci mi to tenkrat doporucil. a tak jsem to prilezitostne koupil do motoru. a kdyz nas asi na 220-230 tisicich chtela prevodovka opustit (zrovna tehdy by to bylo financne dost bolestive), tak jsem koukal, jestli nemaj krome motoru neco i do automatu. co jsem mohl ztratit. neumite si predstavit to nadseni, kdyz nas minula repase za dost penez. obcas to placnu nekde mezi znamymi jako pribeh s autem (jakymi asi disponujeme vsichni) a vecinou jsem pak za pitomce, protoze kazdy pak mele jen sracky. tak snad vim sam, ze ten automat jezdil, ne?
tak me snad tady neumlatite. jak rikam, proste jen tip. "to ze neco neznate jeste neznamena, ze to neexistuje".
na podzim mi dal kamarad litrovou flasku cehosi, ze to mam naplacat na auto. prej je to super. nikdy jsem o tom neslysel, nikdy nevidel, zadne vehlasne jmeno. jen ruzova vodicka. v textu figuruje nano. a pikatec to neni. mam kamarada znectit, co mi to dava za sracky a udelat z nej blba? ne, naplacal jsem tedy zatim jen na kapotu a blatniky, kdyby slezla barva, tak at nemusim strikat cely auto a zatim musim rict, ze super. uz to tam je 5-6 mesicu a furt to perluje vodu. tak jsem byl rad za dobry tip a usetrenou autokosmetiku, protoze s tim ted na jare prebehnu cely auto. jmeno z flasky opisovat nebudu, ani nevim kde se to da koupit. kamarad je nemec a ma servis na auta. nevim, kde to bere. tak asi tak.
pise se tam, ze to cisti ... kdyz to neradi, tak asi ventily nebo kanaly neprenaseji potrebny tlak na pohyblive casti. a ty pak reaguji spatne, pozde. nevim. jen tak jsem jsem nad premyslel. zalezi asi take, co presne zlobi. kdyz tam nekde bude chybet 2mm materialu, tak se to asi nezachrani. ale nebylo nic jednodusiho, nez to tam soupnout a uvidime. udelal jsem, jezdil jsem. prijdte se zeptat manzelky. na ty aditiva jezdim uz nekdy od roku 92, kdyz jsem delal v nemecku. kolega v praci mi to tenkrat doporucil. a tak jsem to prilezitostne koupil do motoru. a kdyz nas asi na 220-230 tisicich chtela prevodovka opustit (zrovna tehdy by to bylo financne dost bolestive), tak jsem koukal, jestli nemaj krome motoru neco i do automatu. co jsem mohl ztratit. neumite si predstavit to nadseni, kdyz nas minula repase za dost penez. obcas to placnu nekde mezi znamymi jako pribeh s autem (jakymi asi disponujeme vsichni) a vecinou jsem pak za pitomce, protoze kazdy pak mele jen sracky. tak snad vim sam, ze ten automat jezdil, ne?
tak me snad tady neumlatite. jak rikam, proste jen tip. "to ze neco neznate jeste neznamena, ze to neexistuje".
na podzim mi dal kamarad litrovou flasku cehosi, ze to mam naplacat na auto. prej je to super. nikdy jsem o tom neslysel, nikdy nevidel, zadne vehlasne jmeno. jen ruzova vodicka. v textu figuruje nano. a pikatec to neni. mam kamarada znectit, co mi to dava za sracky a udelat z nej blba? ne, naplacal jsem tedy zatim jen na kapotu a blatniky, kdyby slezla barva, tak at nemusim strikat cely auto a zatim musim rict, ze super. uz to tam je 5-6 mesicu a furt to perluje vodu. tak jsem byl rad za dobry tip a usetrenou autokosmetiku, protoze s tim ted na jare prebehnu cely auto. jmeno z flasky opisovat nebudu, ani nevim kde se to da koupit. kamarad je nemec a ma servis na auta. nevim, kde to bere. tak asi tak.
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 381
- Registrován: úte led 06, 2015 1:00 pm
- Jméno a příjmení: Petr
Re: Outback 2000 2,5L převodovka 4EAT kopne při prvním rozje
Ok, max. krouťák začíná někde 2500 - 3000 ot.? Ale i v 1500 je ho tam relativně dostatek. To víš, já jsem byl zvyklej na feldu kde jsem pod 3tis. ot. ani moc nechodil a stejně to nejelo, na trojku ještě jakžtakž, 4 a 5 tam byly jen pro změnu zvuku a spotřeby.VDC píše:Hrnec boxer krouťák vocpoda fakt nemá. Hele maj to tak nastavený, taky mi to zamyká ve městě běžně při 50tce na nějakejch těch 1100 otáčkách. Ale H6 to na rozdíl od dvoulitru pobírá v pohodě.
Mě celkem dost překvapilo, že to vůbec dokáže jet plynule když se ručička válí někde na 1200 o.t. se zamčeným měničem a když přidám s citem aby se neodemkl, tak to i bez protestu začne něco dělat a "zrychlovat". I volnoběh je níž než u většiny Nesubaru. Já pořád žiju v takovém pocitu že má Subaru ty minimální pracovní otáčky posazený níž než ostatní většina, ale možná je to jen pocit.
H6 bude mít sametovější chod a citelnější zátah, o tom žádná, 2.5 to taky pobere co se síly týká, ale je znát že kdyby si mohl vybrat motor, tak o párset ot. navíc uvítá.
Mě dneska tak napadlo, že kdyby někdo dokázal vprogramovat jednotce pokyn aby se měnič na zařazené čtyřce zamykal až od 80km/h, tak máme s johyyym vyřešený problém (?) :supeer:
Legacy MY05, 2.5 121kW, 4AT. Outback MY 2020
Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Husqvarna Vitpilen 701
Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Husqvarna Vitpilen 701
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Outback 2000 2,5L převodovka 4EAT kopne při prvním rozje
ViktorEX> tak treba se najde nejakej dobrovolnik z fora, kterej to zkusi. Ale ja ne. Johnyy? :845:
Stoji skoro 9 kil http://www.mathy-universal.cz/eshop/cs/ ... hy-ta.html
Stoji skoro 9 kil http://www.mathy-universal.cz/eshop/cs/ ... hy-ta.html
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49212
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Outback 2000 2,5L převodovka 4EAT kopne při prvním rozje
Tak vzhledem k tomu, že nám Viktor kromě názvu přípravku necpal žádný odkazy k sobě na web, tak tomu budeme věřit.
Viktore nezlob se na nás za trochu nedůvěry. Ono se to stává poměrně často, že se objeví nějaký vychvalovač, ale ten obvykle doplní i ten odkaz...
Viktore nezlob se na nás za trochu nedůvěry. Ono se to stává poměrně často, že se objeví nějaký vychvalovač, ale ten obvykle doplní i ten odkaz...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Outback 2000 2,5L převodovka 4EAT kopne při prvním rozje
ale tak ja jsem takovej prukopnik. pilulky na hubnuti sice nekupuju, ale kdyz si o tom, resp. principu neco prectu, nebojim se to zkusit. v pripade myho/kamosova automatu se vyplatilo. hlavne, tonouci se stebla chyta. ale ne, fakt chlapi, dejte to tam. kdyz tak se kouknete i na nemecky stranky. cena ... ok znate, prilepsovani zacina to osmou, tak osum kilo.
a jak rikam, na nesmyslne reakce jsem uz zvykly. mam svoji stupnici, cim vic ze me dela kvuli tomu pitomce, tim vetsi je v mych ocich on sam.
a jak rikam, na nesmyslne reakce jsem uz zvykly. mam svoji stupnici, cim vic ze me dela kvuli tomu pitomce, tim vetsi je v mych ocich on sam.
- johyyy
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1296
- Registrován: čtv zář 10, 2009 8:54 pm
- Jméno a příjmení: Martin Johan
- Bydliště: Luby u Chebu
Re: Outback 2000 2,5L převodovka 4EAT kopne při prvním rozje
Nějaký aditivum jsme v Dobranech zkoušeli a úspěch nula,dával jsem i nový origo olej. Je to prostě mechanické opotřebení... Dobrý řešení je to programování, to bych bral i když by to fungovalo protože to zamykání me občas štve
Forester SH Diesel power
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
- parabolD
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2174
- Registrován: sob pro 29, 2012 10:43 am
- Jméno a příjmení: Tomas Dobner
- Bydliště: Plzeň - Božkov
Re: Outback 2000 2,5L převodovka 4EAT kopne při prvním rozje
Mě tedy aditivum z Dobřan docela funguje na obou autech, efekt nastupuje velmi pomalu a až po hodně najetých kilometrech, záleží asi na stupni a druhu poškození... Je to prostě o trochu lepší...
___________________________
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
- Jackylle
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2070
- Registrován: stř pro 11, 2013 10:52 pm
- Jméno a příjmení: Lucka
- Bydliště: Ostrava
Re: Outback 2000 2,5L převodovka 4EAT kopne při prvním rozje
Taky se s Legem hlásíme do klubu kopajících automatů.
Že to kope při prvním přeřazení 2-3 jsem si zvykla a většinou se mi daří tomu předejít ubráním plynu, ve chvíli, kdy to chce přeřadit, takže to řadí o fous později a bez kopnutí. Co a kdy dělá měnič nedokážu posoudit (musím si to tady ještě několikrát přečíst a třeba to pochopím i já, lama alpaka :845: ). Ale udělá to, i když auto stojí chvíli s vypnutým motorem, všechno musí být ještě pořád teplé a první přeřazení je zase s bouchnutím.
Jenže od loňského podzimu si to občas třískne kdykoliv, bez toho že by převodovka řadila... že ty rány jsou od převodovky potvrdil i Richie, který to pár dní testoval. Chová se to dost nevyzpytatelně... v nadpoloviční většině případů v souvislosti s nějakou zatáčkou, kruháčem - dojíždím bez nebo s méně plynu, pak přidám a bouchne to. Vyloženě to nemá rádo pár konkrétních zatáček, kruháčů a nájezdů, kde to tříská spolehlivě skoro vždy (a není tam díra v cestě). Jindy, při stejném zacházení na jiném místě to neudělá. A někdy to udělá při úplně plynulé jízdě po rovině, bez jakékoliv změny výkonu. A občas - při svižnější jízdě po rovné cestě něco jako by lehce zadrhne - jako při přejetí nějaké nerovnosti, ale poznám, že to nejde zvenku, ale z auta. Když opravdu řadí, je to vždycky úplně sametové, bez nežádoucích doprovodných efektů. (Když nepočítám, že to fakt nepochopí, že už má dávno řadit za 3 na 4 a udělá tak až na slovní pokyn "no tak už si ku...wa přeřaď" :713: )
Tak jsme vyměnili kable a svíčky - měla jsem pocit, že chod motoru není úplně 100% plynulý a mysleli jsme, že to třískání může vyvolat motor, když vynechá. Sice si to opravdu výměnu zasloužilo, ale na třískání se to neprojevilo.
Tak jsem kluky ještě přemluvila k výměně oleje v převodovce (i když to ještě nepotřeboval) a v diferákách (který to potřeboval). A tak 2 tis km to vypadalo, že to pomohlo, třísklo to jen vyjímečně a o dost mírněji. A pak to zase začalo... v zatáčkách, na rovině, kdekoliv. Asi to ještě není zralé k cestě na vrakáč, ale zlobí mě, když to auto není v pořádku.
Takže já to aditivum klidně vyzkouším, asi není co zkazit. S mechanikama jsme domluvení, že tu převodovku necháme dorachtat pořádně, když je tam teď nový olej a už mám přivezenou novou (starou) převodovku k výměně.
Že to kope při prvním přeřazení 2-3 jsem si zvykla a většinou se mi daří tomu předejít ubráním plynu, ve chvíli, kdy to chce přeřadit, takže to řadí o fous později a bez kopnutí. Co a kdy dělá měnič nedokážu posoudit (musím si to tady ještě několikrát přečíst a třeba to pochopím i já, lama alpaka :845: ). Ale udělá to, i když auto stojí chvíli s vypnutým motorem, všechno musí být ještě pořád teplé a první přeřazení je zase s bouchnutím.
Jenže od loňského podzimu si to občas třískne kdykoliv, bez toho že by převodovka řadila... že ty rány jsou od převodovky potvrdil i Richie, který to pár dní testoval. Chová se to dost nevyzpytatelně... v nadpoloviční většině případů v souvislosti s nějakou zatáčkou, kruháčem - dojíždím bez nebo s méně plynu, pak přidám a bouchne to. Vyloženě to nemá rádo pár konkrétních zatáček, kruháčů a nájezdů, kde to tříská spolehlivě skoro vždy (a není tam díra v cestě). Jindy, při stejném zacházení na jiném místě to neudělá. A někdy to udělá při úplně plynulé jízdě po rovině, bez jakékoliv změny výkonu. A občas - při svižnější jízdě po rovné cestě něco jako by lehce zadrhne - jako při přejetí nějaké nerovnosti, ale poznám, že to nejde zvenku, ale z auta. Když opravdu řadí, je to vždycky úplně sametové, bez nežádoucích doprovodných efektů. (Když nepočítám, že to fakt nepochopí, že už má dávno řadit za 3 na 4 a udělá tak až na slovní pokyn "no tak už si ku...wa přeřaď" :713: )
Tak jsme vyměnili kable a svíčky - měla jsem pocit, že chod motoru není úplně 100% plynulý a mysleli jsme, že to třískání může vyvolat motor, když vynechá. Sice si to opravdu výměnu zasloužilo, ale na třískání se to neprojevilo.
Tak jsem kluky ještě přemluvila k výměně oleje v převodovce (i když to ještě nepotřeboval) a v diferákách (který to potřeboval). A tak 2 tis km to vypadalo, že to pomohlo, třísklo to jen vyjímečně a o dost mírněji. A pak to zase začalo... v zatáčkách, na rovině, kdekoliv. Asi to ještě není zralé k cestě na vrakáč, ale zlobí mě, když to auto není v pořádku.
Takže já to aditivum klidně vyzkouším, asi není co zkazit. S mechanikama jsme domluvení, že tu převodovku necháme dorachtat pořádně, když je tam teď nový olej a už mám přivezenou novou (starou) převodovku k výměně.
Lucka
"Postarej se o svého koně a tvůj kůň se postará o tebe."
Subaru Forester "Sněžný Lišák" SG BiFuel
Ex Subaru Legacy GX 2.5 4AT zůstává na dohled
American Quarter Horse, all hoof ride off road
"Postarej se o svého koně a tvůj kůň se postará o tebe."
Subaru Forester "Sněžný Lišák" SG BiFuel
Ex Subaru Legacy GX 2.5 4AT zůstává na dohled
American Quarter Horse, all hoof ride off road
- johyyy
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1296
- Registrován: čtv zář 10, 2009 8:54 pm
- Jméno a příjmení: Martin Johan
- Bydliště: Luby u Chebu
Re: Outback 2000 2,5L převodovka 4EAT kopne při prvním rozje
Ano, Dobřanský mi říkali že s tím mají dobré zkušenosti, věřím jím a tak jsem to zkusil, nicméně výsledek se nedostavil, podle mě je to prostě mechanické poškození, vsadil bych trenky že je to v systemu který uzamyká měnic... Uvidíme, navíc se za dva týdny chystám odladit ECU takže to bude přenášet jiné hodnoty tak uvidíme kdy to půjde do kytek...
Forester SH Diesel power
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1062
- Registrován: pon bře 18, 2013 5:08 pm
- Jméno a příjmení: Robert Košař
- Bydliště: Ostrava
Re: Outback 2000 2,5L převodovka 4EAT kopne při prvním rozje
http://www.bg-care.cz/dekarbonizace/aut ... s513219734
Už jsem to tady psal s tedy napíší znovu ,osobně používám do automatu tohle. Asi to neopravi AT před smrtí ale mi to pomohlo.radi to lépe a stav se nijak nezhorsuje. Takze jsem vyměnil filtr ,olej -castrol pro AT- a přidal jsem BG. Toť ma zkušenost .
Už jsem to tady psal s tedy napíší znovu ,osobně používám do automatu tohle. Asi to neopravi AT před smrtí ale mi to pomohlo.radi to lépe a stav se nijak nezhorsuje. Takze jsem vyměnil filtr ,olej -castrol pro AT- a přidal jsem BG. Toť ma zkušenost .
Peugeot 406,Subaru Outback 2,5AT,r.v.00
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Outback 2000 2,5L převodovka 4EAT kopne při prvním rozje
To bych hrozne rad slysel, co na takovyto prisady napise pan Vejvoda z MO... :845:
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1062
- Registrován: pon bře 18, 2013 5:08 pm
- Jméno a příjmení: Robert Košař
- Bydliště: Ostrava
Re: Outback 2000 2,5L převodovka 4EAT kopne při prvním rozje
Píšu svou zkušenost ....nic víc ....
Peugeot 406,Subaru Outback 2,5AT,r.v.00
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 381
- Registrován: úte led 06, 2015 1:00 pm
- Jméno a příjmení: Petr
Re: Outback 2000 2,5L převodovka 4EAT kopne při prvním rozje
Tak já mám problém s odemykáním měniče na 4 rychl.stupeň vyřešený. Začal jsem jezdit na režim sport (nevím zda máš také tuto možnost) a za posledních cca 1000km to koplo jen jednou, jinak je odemykání hladké, někdy to teda až moc ochotně odemkne a vteřinu na to podřadí na trojku, ale pořád lepší než se bát v 60km/h přidat plyn nebo stále myslet na to, že musím s automatem řadit ručně.. :826:johyyy píše:Mohu potvrdit každé písmenko co jsi napsal, kope mi to úplně stejně, nikdo si netroufne říct co to je ale podle mě měnič. Řeším to stejně, pod 60km/h řadím za "3"... už to takhle jezdí dlouho, cca 55 000km +-(celkem mám 255 000km). Mám stejný pocit, řadí to zbytečně brzo , zrovna tak zamykání měniče, ten by se měl zamykat trochu později, je to dost nepříjemný neustalý škubání (při jízde do kopce) na tempomat především... Ale dá se s tím žít...
Jen mi z toho tak nějak selským rozumem vychází, že problém nebude mechanický ale někde v "mozku" auta ??
Schválně jsem to tu nechtěl psát dřív, unáhlit se, ale teď snad mohu říct že to opravdu funguje..
Legacy MY05, 2.5 121kW, 4AT. Outback MY 2020
Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Husqvarna Vitpilen 701
Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Husqvarna Vitpilen 701
- johyyy
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1296
- Registrován: čtv zář 10, 2009 8:54 pm
- Jméno a příjmení: Martin Johan
- Bydliště: Luby u Chebu
Re: Outback 2000 2,5L převodovka 4EAT kopne při prvním rozje
Mám pouze režim Power a ten si myslím že nedělá skoro nic :D Ted jsem sehnal kontakt na nějakýho týpka ze Stříbra u Plzne (mám to tam 100km) kterej dělá automaty, známému ted dělal automat na GL AMG za hubičku to rozebral,vyčistil a přetěsnil tak tam někdy zajedu a půjčím mu to třeba tu závadu dokáže odhadnout...
Forester SH Diesel power
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 381
- Registrován: úte led 06, 2015 1:00 pm
- Jméno a příjmení: Petr
Re: Outback 2000 2,5L převodovka 4EAT kopne při prvním rozje
tak to je škoda, byl jsem zvědav jestli to bude funguvat i u někoho jiného..
Legacy MY05, 2.5 121kW, 4AT. Outback MY 2020
Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Husqvarna Vitpilen 701
Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Husqvarna Vitpilen 701