SPOJKA + SETRVAČNÍK

Manuální nebo Automatická převodovka a diferenciál. Informace okolo nich jsou společné napříč jednotlivými modely.
Uživatelský avatar
nasticka
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3540
Registrován: stř říj 12, 2011 8:00 pm
Jméno a příjmení: Stanislava Kopcová
Bydliště: Václavice

Re: SPOJKA + SETRVAČNÍK

Příspěvek od nasticka »

Trávo, jestli mi nebudeme podobní "zoufalci".. :-D

N.
Forester SG 2.0XT - SíGr
Uživatelský avatar
Traveller
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11883
Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: Česká Třebová

Re: SPOJKA + SETRVAČNÍK

Příspěvek od Traveller »

To bysme se raději měli držet co nejdál od sebe, protože taková kůpa zoufalství může být celkem nebezpečná. ::-DDD: ::-DDD: ::-DDD:
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Uživatelský avatar
nasticka
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3540
Registrován: stř říj 12, 2011 8:00 pm
Jméno a příjmení: Stanislava Kopcová
Bydliště: Václavice

Re: SPOJKA + SETRVAČNÍK

Příspěvek od nasticka »

:-D hlavně, abychom nenakazili někoho dalšího

N.
Forester SG 2.0XT - SíGr
Majer
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1052
Registrován: pon bře 18, 2013 5:08 pm
Jméno a příjmení: Robert Košař
Bydliště: Ostrava

Re: SPOJKA + SETRVAČNÍK

Příspěvek od Majer »

Když to tady čtu zlatý automat .....A to jak se k tomu staví výrobce je fakt hnus ....koho se zeptám na subaru tak vždycky začne spojkou ....naposled chudák co si koupil nové a dneska se před ním subaru v podstatě nesmí vyslovit .....
Peugeot 406,Subaru Outback 2,5AT,r.v.00
Uživatelský avatar
nasticka
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3540
Registrován: stř říj 12, 2011 8:00 pm
Jméno a příjmení: Stanislava Kopcová
Bydliště: Václavice

Re: SPOJKA + SETRVAČNÍK

Příspěvek od nasticka »

No je fakt, že právě kvůli spojce mě to auto rozčiluje. Být v něm automat, tak nemám co vytknout. U každé značky je asi něco..

N.
Forester SG 2.0XT - SíGr
Uživatelský avatar
Traveller
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11883
Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: Česká Třebová

Re: SPOJKA + SETRVAČNÍK

Příspěvek od Traveller »

Uvidíme co ukáže čas a CVT?!? :655: :655: Snad to všem bude dobře fungovat. :850:
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Uživatelský avatar
žužu
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 379
Registrován: pon zář 07, 2015 12:06 pm
Jméno a příjmení: Petr Kříž
Bydliště: Praha

Re: SPOJKA + SETRVAČNÍK

Příspěvek od žužu »

Já jsem měnil spojku a dvouhmotový setrvačník za jednohmotý ve 156 tis. Byla to spíše prevence (a možná taky ne), protože jsem do té doby nepozoroval, že by spojka klouzala. Jen ta dvouhmota pískala.
Subaru Outback 2,5 MT MY02 s FRT tlumiči
Uživatelský avatar
Traveller
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11883
Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: Česká Třebová

Re: SPOJKA + SETRVAČNÍK

Příspěvek od Traveller »

No jo, jenže ty máš trochu jinou generaci povozu. :845: :845: Petře, mimochodem jsi tímto našel vlákno, kde se píše o projevu umírající spojky..., víš jak jsme se bavili na Šumavě. :pr:
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Uživatelský avatar
žužu
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 379
Registrován: pon zář 07, 2015 12:06 pm
Jméno a příjmení: Petr Kříž
Bydliště: Praha

Re: SPOJKA + SETRVAČNÍK

Příspěvek od žužu »

Jo jo mám jinou generaci, ale aby bylo nějaké srovnání, co a jak může jezdit.
Subaru Outback 2,5 MT MY02 s FRT tlumiči
Uživatelský avatar
dethroned
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2236
Registrován: pon čer 07, 2010 6:09 pm
Bydliště: Brno

Re: SPOJKA + SETRVAČNÍK

Příspěvek od dethroned »

No ale já to samý, generace IV....ve 160 byla spojka uplně v pohodě, jen ten setrvák pískal:
http://subarufanclub.cz/wiki/navody/prestavba_dvouhmoty
A doma ještě Forester S turbo a se spojka spojkovala taky kolem 160 tkm než začla kouzat. A to s tím asi jezdila ženská. Na mým starým legu spojka občas trochu skákala, ale jinak jsem ji ani neměnil.
Za mě spojky na benzínech bez problému... diesel bude asi jiná pohádka, otázkou zůstává - proč? To je to co nechápu...
Outback 2.5 BS9 CVT MY18 129kW
ex - Outback 2.5 BI-Fuel BP9 4AT MY09 127kW LPG BRC
Obrázek
ex - Legacy 2.0R Wagon BP5 5MT MY07 121kW
Obrázek
ex - Legacy 2.0i Wagon BP5 5MT MY04 101kW LPG PRINS
Obrázek
Uživatelský avatar
Subaru70
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4010
Registrován: pát led 31, 2014 10:58 am
Bydliště: Praha

Re: SPOJKA + SETRVAČNÍK

Příspěvek od Subaru70 »

dethroned píše:... diesel bude asi jiná pohádka, otázkou zůstává - proč? To je to co nechápu...
..možná je to větším krouťákem. Stačí někde občas mimo zpevněnou cestu, nebo rozjezdy do kopce se v podstatě musí držet mnohdy pod plynem a spojkou déle...je tam větší namáhání materiálu...jinak sám nevim kde soudruzi z japanu udělali chybu... V každém případě to není ,,noumání Uďo".. :839:
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Uživatelský avatar
dethroned
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2236
Registrován: pon čer 07, 2010 6:09 pm
Bydliště: Brno

Re: SPOJKA + SETRVAČNÍK

Příspěvek od dethroned »

to jo, ale tak ta spojka se dimenzuje na daný točivý moment. jestli v tom nebude zakopaná zase nějaká ekologie - materiály apod. potom stačí už jen trochu zpackaná kvalifikace, porce japonskýho konzervatismu a problém je na světě.
Outback 2.5 BS9 CVT MY18 129kW
ex - Outback 2.5 BI-Fuel BP9 4AT MY09 127kW LPG BRC
Obrázek
ex - Legacy 2.0R Wagon BP5 5MT MY07 121kW
Obrázek
ex - Legacy 2.0i Wagon BP5 5MT MY04 101kW LPG PRINS
Obrázek
Uživatelský avatar
nasticka
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3540
Registrován: stř říj 12, 2011 8:00 pm
Jméno a příjmení: Stanislava Kopcová
Bydliště: Václavice

Re: SPOJKA + SETRVAČNÍK

Příspěvek od nasticka »

Dneska si půjčil foresta manžel na cestu do práce. No měl z toho vyloženě "radost". Vracel mi to se slovy: Furt to skáče a cuká. Jak při rozjezdu, tak při řazení i za jízdy. Ta spojka klouže. Ale je zvláštní, že na pedálu to poznat není. Do záběru jde normálně. Klouže i za jízdy. Tam bude asi někde něco špatně. :-D (no vždyť to říkám, že s tím něco je)
Toho klouzání za jízdy jsem si všimla včera na dálnici taky. Při jízdě do kopce auto jako by pocukávalo, pocitově to vypadalo, jako by se občas protáčel motor bez přenosu síly na kola. A pak to smrdělo. To je prostě radost až na kost.

N.
Forester SG 2.0XT - SíGr
Uživatelský avatar
dethroned
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2236
Registrován: pon čer 07, 2010 6:09 pm
Bydliště: Brno

Re: SPOJKA + SETRVAČNÍK

Příspěvek od dethroned »

to že s tím jezdíš, znamená že si odpálíš i setrvačník...což je zbytečný. pravděpodobně je ale už pozdě..:(
Outback 2.5 BS9 CVT MY18 129kW
ex - Outback 2.5 BI-Fuel BP9 4AT MY09 127kW LPG BRC
Obrázek
ex - Legacy 2.0R Wagon BP5 5MT MY07 121kW
Obrázek
ex - Legacy 2.0i Wagon BP5 5MT MY04 101kW LPG PRINS
Obrázek
Uživatelský avatar
nasticka
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3540
Registrován: stř říj 12, 2011 8:00 pm
Jméno a příjmení: Stanislava Kopcová
Bydliště: Václavice

Re: SPOJKA + SETRVAČNÍK

Příspěvek od nasticka »

:-( no jo, jenže co s tím. Jezdit potřebuju kvůli práci. Na servis jsem objednaná až na 23. Když ta spojka umřela poprvé, tak umřela tak, že úplně. Prostě to přestalo jet. A tehdy setrvačník neměnili. Nějak nedokážu posoudit, zda to případně může i tentokrát projít stejně a jestli to je dobře nebo ne.

N.
Forester SG 2.0XT - SíGr
Odpovědět

Zpět na „Převodovka, Diferenciál“