SPOJKA + SETRVAČNÍK
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49152
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: SPOJKA + SETRVAČNÍK
No nasti je to furt dokola, jak se o tom bavíme. Poprvý jsi jí utavila při nějaký akci úplně, takže to přestalo jet. Teď lamela umírá, takže to klouže při vyšších kvaltech a bude se to zhoršovat. Ale jak to klouže a snaží se to přenést moment od motoru, tak se při tom vyhřává setrvačník.
Chápu, že s tím autem potřebuješ jezdit, ale snaž se jezdit na málo plynu, s málem plynu se rozjíždět, na málo plynu akcelerovat. Prostě dělat všechno pro to, aby ta spojka neklouzla. Pak to možná ten setrvák ustojí.
Chápu, že s tím autem potřebuješ jezdit, ale snaž se jezdit na málo plynu, s málem plynu se rozjíždět, na málo plynu akcelerovat. Prostě dělat všechno pro to, aby ta spojka neklouzla. Pak to možná ten setrvák ustojí.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- nasticka
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3540
- Registrován: stř říj 12, 2011 8:00 pm
- Jméno a příjmení: Stanislava Kopcová
- Bydliště: Václavice
Re: SPOJKA + SETRVAČNÍK
Tome, díky za konstruktivní radu.
Už s tím nebudu prudit, dokud to nějak nedopadne.
N.
Už s tím nebudu prudit, dokud to nějak nedopadne.
N.
Forester SG 2.0XT - SíGr
- Kolben
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Holýšov
Re: SPOJKA + SETRVAČNÍK
Se v tom servisu pomatli ne, ze Te s tim nechaji jezdit jeste tyden.
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
- nasticka
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3540
- Registrován: stř říj 12, 2011 8:00 pm
- Jméno a příjmení: Stanislava Kopcová
- Bydliště: Václavice
Re: SPOJKA + SETRVAČNÍK
Oni to ještě neviděli. Jen jsem si postěžovala, že smrdí a klouže. Ještě jsem procházela servisní záznamy, píšu si všechny prkotiny. Při servisu v 90 tis jsem požadovala kontrolu spojky a bylo mi řečeno ok. Tak o 10 tis později to není ok. Na servis jsem objednaná kvůli opravám po tom, co mě nabořil ten mladík v září a na výměnu skla. Tu spojku budu potom řešit jinde. Na tohle už nemám nervy. Auto se chová jak skákavá koza v podstatě od té první výměny spojky. Bohužel jsem to přisuzovala své neschopnosti a tak nějak jsem se s tím naučila žít. Asi to byla chyba. Takže když to shrnu, tak si za to, v jakém stavu forest je, můžu opět sama.
N.
N.
Forester SG 2.0XT - SíGr
Re: SPOJKA + SETRVAČNÍK
Mohu se zeptat, kolik ma to auto najeto a jestli taha vozejk? Pokud ano, tak jak tezky?
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16139
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: SPOJKA + SETRVAČNÍK
pafka: nastička má myslím kolem 100 tkm a tažné asi nemá
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- nasticka
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3540
- Registrován: stř říj 12, 2011 8:00 pm
- Jméno a příjmení: Stanislava Kopcová
- Bydliště: Václavice
Re: SPOJKA + SETRVAČNÍK
Mám najeto 100 tis. a tažné nemám přesně, jak píše Dan. Auto jezdí již pouze v režimu "silnice". A bez těžkých nákladů. Je to prostě celý na levačku.
N.
N.
Forester SG 2.0XT - SíGr
Re: SPOJKA + SETRVAČNÍK
100kkm a odkraglovany 2 spojky?
Tak bud je problem nekde mezi sedackou a volantem. Nebo je se subem cosi shnileho. Neznam auto, kde by padly 2 spojky pri beznem provozu na 100kkm.
Tak bud je problem nekde mezi sedackou a volantem. Nebo je se subem cosi shnileho. Neznam auto, kde by padly 2 spojky pri beznem provozu na 100kkm.
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16139
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: SPOJKA + SETRVAČNÍK
Na několika srazech jsem jel s nastičkou jako spolujezdec a podle mne jela ke spojce velice vlídně. Spíš bych to tipoval na "dobře" provedenou opravu první spojky.pafka píše:Tak bud je problem nekde mezi sedackou a volantem.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- nasticka
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3540
- Registrován: stř říj 12, 2011 8:00 pm
- Jméno a příjmení: Stanislava Kopcová
- Bydliště: Václavice
Re: SPOJKA + SETRVAČNÍK
problém mezi sedačkou a volantem hledám primárně, bohužel, i já. Jenže už fakt nevím, v čem bych mohla dělat tak zásadní a neodpustitelné chyby, aby na to padly 2 spojky. Startuju zásadně s vyřízeným kvaltem bez stání na spojce (dřív jsem to dělala). Při rozjezdu se snažím o maximální plynulost bez vytáčení a držení spojky, do kopce používám redukci. Při řazení sešlápnu pedál spojky až na podlahu a pouštím plynule bez cukání. Na křižovatce vyřazuju, nestojím na spojce. V koloně používám redukci. Nejezdím do terénu (polní cestu nepovažuju za terén). Netahám vlek. Nejezdím jako prase (svižněji ano, ale ne brzda plyn). Skladba cest je spíš mimo obec než mesto. A s autem jezdím 98% cest já. Tak v čem je problém.?
Mám nsjeto víc jak 300 tis lm s různými auty a nikdy s jiným problém se spojkou nebyl.
Při první výměně mi bxlo řečeno, že je to zaviněné tím, jak jsem zapadla, že jeem ji upekla. Že u čtyřkolky je ta spojka náchylnější, víc se opotřebovává. Je fakt, že tam v té škarpě tenkrát dostala dost na prdel, smrděla dost. Na druhou stranu auzo jezdilo další rok a půl bez problémů. Nejspíš jsem hrozně naivní a prostě jsem vzala vyjádření servisu jako fakt. Oproti tomu manžel se s takovým vysvětlením nikdy nesmířil a tvrdí, že je to kec. Že spojka musí vydržet víc a při hrubším zacházení. Jenže co můžu? Akorát si sypat popel na hlavu a nejspíš nechat auto stát u domu a jen se na ně dívat. Jsem z toho smutná a nasraná. A protože nejsem znalá technických záludností auta, nezbývá mi, než věřit tomu, co mi řekne někdo znalý (proto s tím taky jezdím do servisu, že..).
N.
Mám nsjeto víc jak 300 tis lm s různými auty a nikdy s jiným problém se spojkou nebyl.
Při první výměně mi bxlo řečeno, že je to zaviněné tím, jak jsem zapadla, že jeem ji upekla. Že u čtyřkolky je ta spojka náchylnější, víc se opotřebovává. Je fakt, že tam v té škarpě tenkrát dostala dost na prdel, smrděla dost. Na druhou stranu auzo jezdilo další rok a půl bez problémů. Nejspíš jsem hrozně naivní a prostě jsem vzala vyjádření servisu jako fakt. Oproti tomu manžel se s takovým vysvětlením nikdy nesmířil a tvrdí, že je to kec. Že spojka musí vydržet víc a při hrubším zacházení. Jenže co můžu? Akorát si sypat popel na hlavu a nejspíš nechat auto stát u domu a jen se na ně dívat. Jsem z toho smutná a nasraná. A protože nejsem znalá technických záludností auta, nezbývá mi, než věřit tomu, co mi řekne někdo znalý (proto s tím taky jezdím do servisu, že..).
N.
Forester SG 2.0XT - SíGr
Re: SPOJKA + SETRVAČNÍK
Příště automat!
- Mareka
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2591
- Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Marek
- Bydliště: Ostrava
Re: SPOJKA + SETRVAČNÍK
Asi bych se zamyslel nad kontrolou/změnou servisu. Podle toho co čtu, tak (především) u té výměny by mohli mít svůj podíl viny.
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)
Re: SPOJKA + SETRVAČNÍK
Smim se zeptat, co je to za servis? Jestli je to znackac, tak potes koste. Jen se mi potvrzuje dojem, ze proste zdejsi zastoupeni Suba je banda a je mi stale vetsi zahadou, jak muze evropska centrala tyhle lidi jeste zamestnavat. Viz treba moje zkusenosti s kleklymi dehty kolegu, kteri se po vyfuckovani zdejsim zastoupenim obratili na servis v Reichu.
Nechapu, ze kdyz stagnuji, tedy spise klesaji, prodeje /2012 - 879ks, 2013 - 828ks, 2014 - 805ks/, muze byt politika dovozce takova, jaka je.
Nechapu, ze kdyz stagnuji, tedy spise klesaji, prodeje /2012 - 879ks, 2013 - 828ks, 2014 - 805ks/, muze byt politika dovozce takova, jaka je.
- nasticka
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3540
- Registrován: stř říj 12, 2011 8:00 pm
- Jméno a příjmení: Stanislava Kopcová
- Bydliště: Václavice
Re: SPOJKA + SETRVAČNÍK
Je to autorizovaný servis a dealer v Sedlčanech. Auto jsem tam koupila nové. Velmi se mi nechce vyjadřovat se tady k úrovni kvality jejich práce, jelikož to jako laik nemohu objektivně posoudit. Vstřícní a ochotní byli vždy, na to si stěžovat nemůžu. Nicméně své si myslet můžu.
N.
N.
Forester SG 2.0XT - SíGr
Re: SPOJKA + SETRVAČNÍK
Nevim jak u Subaru, ale u Konzernu, pokud nejsi spokojena se servisem, proste zavolas do MB na servisni sluzby. Pak se bud vyda servisman z fabriky do servisu k autu, nebo se kara odveze ze servisu do MB /tam je myslim podil zakaznika na preprave, pokud se v Kosmonosich nic nenajde/. Proste, az jednoduche. Taky ze zakulisi vim, ze staci 2-3 stiznosti na autorizak v MB a dany servis z toho ma docela ofuk.
Takze bych se zkusil obratit na Subaru CZ o ofiko vyjadreni, jak je mozny, ze je spojka v haji po 60kkm /kecy o zpusobu jizdy stranou - i na offu vydrzi spojka vic!/. A sebrat pouzitou spojku po vymene, abys mela v ruce corpus delicti. Nebude-li odpoved adekvatni /jako ze na 99% nebude/, pak tedy oficinalni dopis s prilozenymi servisnimi vypisy a vyjadrenim servisu + CZ zastoupeni odeslat do Belgie, vcetne kopie na ustredi v Japanu. Jiste s nabidkou, ze si mohou prijet prohlednout tu domrvenou spojku osobne, event. ji tam posles.
Pokud ti servis rekne, ze mas jezdit s klouzajici spojkou klidne dal, tak je to na presdrzku. Bud jsou uplne mimo, nebo se chteji napakovat na vymene nejen spojky, ale i lozisek, atp.
Podobny zpusob jsem volil pri oprave snimace otacek na masine. Dealer se kroutil, importer CZ se kroutil... a hle, stacil mail na Honda EU a kopie do Japanu, obratem prisel sahodlouze omluvnej mail a snimac i s kabelovym svazkem byl do tejdne namontovan /jestli ho vytahli z neceho na showroamu netusim/.
Takze bych se zkusil obratit na Subaru CZ o ofiko vyjadreni, jak je mozny, ze je spojka v haji po 60kkm /kecy o zpusobu jizdy stranou - i na offu vydrzi spojka vic!/. A sebrat pouzitou spojku po vymene, abys mela v ruce corpus delicti. Nebude-li odpoved adekvatni /jako ze na 99% nebude/, pak tedy oficinalni dopis s prilozenymi servisnimi vypisy a vyjadrenim servisu + CZ zastoupeni odeslat do Belgie, vcetne kopie na ustredi v Japanu. Jiste s nabidkou, ze si mohou prijet prohlednout tu domrvenou spojku osobne, event. ji tam posles.
Pokud ti servis rekne, ze mas jezdit s klouzajici spojkou klidne dal, tak je to na presdrzku. Bud jsou uplne mimo, nebo se chteji napakovat na vymene nejen spojky, ale i lozisek, atp.
Podobny zpusob jsem volil pri oprave snimace otacek na masine. Dealer se kroutil, importer CZ se kroutil... a hle, stacil mail na Honda EU a kopie do Japanu, obratem prisel sahodlouze omluvnej mail a snimac i s kabelovym svazkem byl do tejdne namontovan /jestli ho vytahli z neceho na showroamu netusim/.