Spojka a setrvačník
Re: Spojka a setrvačník
nechci Ti kazit radost, ale radši bych je nechal se na to podívat. ono se to tak jako tak projeví, a možná by jsi teď ještě zachránil ten setrvák. nevím, co by tam mělo "zamrznout"? no, snad nejsem moc pesimistický...
Re: Spojka a setrvačník
..to máš pravdu..jistotat je jistota, takže je to nechám radši zkontrolovat. Sami mi to navrhli pro sichr..
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Re: Spojka a setrvačník
Taky nechci kazit radost, ale co na tom v servise uvidí, když to funguje "normálně"?
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
Re: Spojka a setrvačník
..to nevim, řekli at se stavim, že si ,,šlápnou" na spojku.... :655: :655: Na tu šlapu taky a nic nepozoruju, tak se obávám že taky nic neuviděj...yeti píše:Taky nechci kazit radost, ale co na tom v servise uvidí, když to funguje "normálně"?
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Re: Spojka a setrvačník
no tak zkusit se to dá... trochu tomu dát kouř a zjistit, jestli neklouže.
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: ned zář 08, 2013 10:20 am
- Jméno a příjmení: Martin Rayman
Re: Spojka a setrvačník
Aktualne premyslim bud nad Legacy 2,0 nebo nad Outback 2,5 a s manualem. Trochu me desi ten problem dvouhmoty. Spis mi vrta hlavou jedna vec. Nekdo psal, ze se od FL (2006+) daval SACHS. Muze mi nekdo potvrdit, ze to tak je, a ze s nim nejsou problemy? Sahnul bych pak vylucne po FL. (navic se mi vic zamlova ovladani tempomatu na volantu nez ta packa pod nim)
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 227
- Registrován: ned črc 13, 2014 1:27 pm
- Jméno a příjmení: Michal Kleban
- Bydliště: Bardejov
Re: Spojka a setrvačník
Sachs sa daval az od roku 2008... ja som vymenil dvojhmotu za jednohmotu z forestra a mam pokoj
Odoslané z SM-G925F pomocou Tapatalku
Odoslané z SM-G925F pomocou Tapatalku
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: ned zář 08, 2013 10:20 am
- Jméno a příjmení: Martin Rayman
Re: Spojka a setrvačník
A vymenil jsi jenom setrvak, lamelu, lozisko a pritlacak? Nebo je treba jeste tu vypinaci vydlicku, pripadne neco jineho? Z jake motorizace jsi to vzal?
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 227
- Registrován: ned črc 13, 2014 1:27 pm
- Jméno a příjmení: Michal Kleban
- Bydliště: Bardejov
Re: Spojka a setrvačník
Co vsetko sa menilo netusim, robili to v servise, ked dobre pamatam malo by to byt z 2.0 forestra... nova cela sada stala nieco okolo 550 eur
Odoslané z SM-G925F pomocou Tapatalku
Odoslané z SM-G925F pomocou Tapatalku
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: ned zář 08, 2013 10:20 am
- Jméno a příjmení: Martin Rayman
Re: Spojka a setrvačník
Ok diky za info.
Re: Spojka a setrvačník
Zdravím, začíná mně strašit "kvílení" od spojky. Kvílení se vyskytuje jen při sešlapnutí (i lehkém našlápnutí) a držení spojkového pedálu při studeném autě. Po zahřátí problém zatím vždy zmizel. Spojka je podle tvrzení prvního německého majitele ještě originální. Teď má 182t.km.
Jezdím po lese, tak dostává zabrat. Zatím neprokluzuje. Připálená byla asi 5x :666: Olej spojky jsem asi od 100t.km nikdo neměnil.
Mám podezření na přítlačák. Setrvačník nemůžu pokur? Dík
Jezdím po lese, tak dostává zabrat. Zatím neprokluzuje. Připálená byla asi 5x :666: Olej spojky jsem asi od 100t.km nikdo neměnil.
Mám podezření na přítlačák. Setrvačník nemůžu pokur? Dík
Forester 2,0X 116kW MY2006 LPG
- PetrC
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 510
- Registrován: ned čer 02, 2013 10:11 am
- Jméno a příjmení: Petr Celnar
- Bydliště: Bučovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spojka a setrvačník
Pokud to pálíš, setrvačník dostává pořádnej záhul, bude vypadat asi jak je na fotce. Měnil jsem ho když začla spojka mírně klouzat na zařazenej 5°.
1996 R33 Skyline GT-R V-spec [490 HP/650 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
Re: Spojka a setrvačník
siezer: To bude asi načatý vypínací ložisko. To je typický - za studena a jen při kontaktu s přítlačákem (našlápnutí). Nevozíš si nohu na spojkovym pedálu?
Jinak olejem myslíš brzdovku v hydraulickym okruhu vypínání?
Jinak olejem myslíš brzdovku v hydraulickym okruhu vypínání?
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Spojka a setrvačník
Zase čoud tomu nedávám. Spojka zasmrádla při nouzovkách a vyprošťování kolegů lesníků. Nic hroznýho to nebylo. Zatím neprokluzuje, ale v kondici už asi nebude. Nohu vozím na podložce k tomu určené :supeer: Jen každý a celý den dost řadím mezi 1-3. Jj myslel jsem olej v druhé nádržce vedle brzdové. Přesně jsem nevěděl k čemu slouží.
Plánuji velkej servis někde v 195 (rozvody, vůle, převodovku) takže ložiska a spojku nechám vyměnit. Setrvák snad nebude součástí účtu. Začínám šetřit.
Plánuji velkej servis někde v 195 (rozvody, vůle, převodovku) takže ložiska a spojku nechám vyměnit. Setrvák snad nebude součástí účtu. Začínám šetřit.
Forester 2,0X 116kW MY2006 LPG
Re: Spojka a setrvačník
Zdravím všechny,
chtěl bych se zeptat, měl někdo někdy nějaké problémy po výměně dvojhmoty? Respektive, po její výměně za jednohmotu. Auto mi po výměně vibruje při rozjezdu (než dojde k plnému spojení setrvák a lamely) a také při přeřazení, pokud otáčky klesnou pod 1500, např. při brzdění motorem. Změnil se někomu také zvuk motoru?
Díky.
chtěl bych se zeptat, měl někdo někdy nějaké problémy po výměně dvojhmoty? Respektive, po její výměně za jednohmotu. Auto mi po výměně vibruje při rozjezdu (než dojde k plnému spojení setrvák a lamely) a také při přeřazení, pokud otáčky klesnou pod 1500, např. při brzdění motorem. Změnil se někomu také zvuk motoru?
Díky.