Spojka a setrvačník
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19151
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Spojka a setrvačník
nejsou .. sachs se nekazi .. je v novejsich autech (nevim, jestli predel je fl) ..
valeo stoji 25 a vydrzi hovno ...
proto jsem po dvou vymenach daval jednohmotu .. za cenu jen setrvaku i s praci ...
Odesláno pomocí Tapatalk
valeo stoji 25 a vydrzi hovno ...
proto jsem po dvou vymenach daval jednohmotu .. za cenu jen setrvaku i s praci ...
Odesláno pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14863
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Spojka a setrvačník
Jednohmotu do Lega jsem kupoval jetou z Forestera, prý se na tom nemá co podělat, stála mě myslím trojku. K tomu spojka s bižuterií okolo a prací, celé mě to stálo o dost míň než samotná dvojhmota. Je možné, že jsem zdravou a funkční dvojhmotu vlastně pořádně nezažil a tak to porovnání kulhá, ale nepřišlo mi, že by se předtím řadilo nějak líp a potom hůř. Prostě nahovno jako v každém Subaru, chod kulisy nic moc a spojka, která neodpouští
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22753
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Spojka a setrvačník
Zprovozni libero, tam jde razeni hezkyTapan píše:Prostě nahovno jako v každém Subaru, chod kulisy nic moc a spojka, která neodpouští
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Re: Spojka a setrvačník
Tak ono to není o řazení, ale o celkovym jízdním projevu.
U-geen si třeba stěžoval po přestavbě u OTB, že kdyby to dělal znova, tak by tam dal asi radši dvouhmotu.
Zlatý automaty s HDM.
U-geen si třeba stěžoval po přestavbě u OTB, že kdyby to dělal znova, tak by tam dal asi radši dvouhmotu.
Zlatý automaty s HDM.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14863
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Spojka a setrvačník
Nebo Justýnku, ta má variátor Tak jo, zkusím
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22753
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Spojka a setrvačník
A pak tu mas lidi, kterym zase variator nebo hdm (kde u tech starych prevodovek, ktere tak agresivne nezamykaji a chova se to trosicku podobne) hrozne vadi, ikdyz je to nejlepsi
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Re: Spojka a setrvačník
Tak jako cokoliv slabšího než aspoň H6/154 bych asi s automatem nechtěl. I když je to spíš asi o průběhu krouťáku, než o maximálním výkonu. Ten turbo saab jezdí s automatem moc pěkně a to má jenom asi 125 kW.
Takže chápu, že když má někdo ambice na hbitější jízdu a koupí si 2.5 nebo dokonce 2.0 atmosféru s automatem, tak pak úplně nadšenej není.
Takže chápu, že když má někdo ambice na hbitější jízdu a koupí si 2.5 nebo dokonce 2.0 atmosféru s automatem, tak pak úplně nadšenej není.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14863
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Spojka a setrvačník
SG XT 130 kW v automatu mělo výkonu naprostý dostatek. A může za to právě průběh krouťáku a výkonu. Ono je hezký vysoký číslo u atmošky, ale je třeba se taky podívat, v jakých otáčkách ten výkon je a jak často se tam člověk pohybuje.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Re: Spojka a setrvačník
Jj, vždyť to píšu.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14863
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Spojka a setrvačník
Ano, ale taky uvádíš těch Subařích 154 kW jako minimum Tak jen píšu, že foukaných 130 stačí, jinak nejsme vepři
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Re: Spojka a setrvačník
To jo, ale pak dodávám, že turbo s maximem 125 kW vlastně taky jezdilo pěkně. Měl jsem tam líp zdůraznit, že se dle mě jedná o minimum pro atmo motor.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14863
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Spojka a setrvačník
Myslím, že už jsme to vyjasnili dostatečně
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Re: Spojka a setrvačník
no já mám (konečně) HDM 4st. s 2.5 motorem a myslím, že to jede docela hezky. problém je, že ta převodovka je primárně postavená na US jízdní cykly a na evropské kopcovité klikatice jsou 4 stupně málo - řekněme hlavně kvůli akustickému komfortu posádky, technicky není problém.
většinu času človek nemá náladu na "sportovní" (cokoliv to slovo znamená) zvuk vytáčení motoru. druhý(?) až čtvrtý stupeň má samozřejmě zamykání měniče, takže jsou tam vlastně ještě takový půlky.
na pohodovou jízdu houpajícího se kočáru v pohodě. pokud chci jet dynamicky, řadím pádlama pod volantem a je z toho vlasntě takovej manuál - ovšem bez debilní dvouhomoty, traktorovej spojky, pískajících vypínacích ložisek apod... nemluvě o tom, jak se s tím jezdí manželce
k tématu - u 2.0L 121kW je potřeba ještě vyměnit vypínací vidličku spojky, pokud tam dáš obyčejný setrvačník.
většinu času človek nemá náladu na "sportovní" (cokoliv to slovo znamená) zvuk vytáčení motoru. druhý(?) až čtvrtý stupeň má samozřejmě zamykání měniče, takže jsou tam vlastně ještě takový půlky.
na pohodovou jízdu houpajícího se kočáru v pohodě. pokud chci jet dynamicky, řadím pádlama pod volantem a je z toho vlasntě takovej manuál - ovšem bez debilní dvouhomoty, traktorovej spojky, pískajících vypínacích ložisek apod... nemluvě o tom, jak se s tím jezdí manželce
k tématu - u 2.0L 121kW je potřeba ještě vyměnit vypínací vidličku spojky, pokud tam dáš obyčejný setrvačník.
Re: Spojka a setrvačník
Dostal jsem zprávu od pána ze Subaru servisu v Dobřanech a i oni mění za jednohmotu. Co mi ještě napsal je to, že u dvouhmoty se musí dodržet kombinace Valeo setrvák a Valeo spojka...to samý Sachs-Sachs.
Subaru Legacy 2.0R 121kW '07
Mazda MX-5 1.8 107kW '01
Škoda Felicia 1.3MPi 50kW '98
-->https://voderamartin.rajce.idnes.cz/
Mazda MX-5 1.8 107kW '01
Škoda Felicia 1.3MPi 50kW '98
-->https://voderamartin.rajce.idnes.cz/
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 370
- Registrován: pon kvě 01, 2017 5:13 pm
- Jméno a příjmení: Peter Vido
- Bydliště: Púchov, SR
Re: Spojka a setrvačník
Musím potvrdiť z vlastnej skúsenosti.vodi píše:Dostal jsem zprávu od pána ze Subaru servisu v Dobřanech a i oni mění za jednohmotu. Co mi ještě napsal je to, že u dvouhmoty se musí dodržet kombinace Valeo setrvák a Valeo spojka...to samý Sachs-Sachs.
Dvojhmotu som mal sachs a spojku valeo a nepasovalo to.
Valeo spojka bola 230mm priemer (ako má mať pri 2,5ke) a dvojhmota 240mm a nesedeli šróby.
Neviem to posúdiť na 100% ale možno mi dodali zotrvačník na dízel (bolo to objednané podľa vin)
Spojka bola určite na 2,5ku, kamoš ju dal potom na nejakú inú 2,5ku a mne musel kúpiť sachs spojku.