CVT má několik kolem sebe, pravda nemají 220tkm, ale doposud (ťuk ťuk) jsou bez problémů. Servismeni tvrdí totéž, žádné chronické problémy nejsou. Vzhledem k tomu, že v nové generaci už patrně bude outback pouze jako CVT, je spolehlivost převodovky dost zásadní pro rozhodnutí, zda další auta budou mít opět stejné logo na kapotě.
Mám Subaru Outback 2,5i ve výbavě Confort od roku 2010. Pro nepolapné uvádím pár faktů : 2 x nové řízení 2 týdny odstaveno v servisu na 40 000 km nová převodovka CVT (6 týdnů bez auta) když mi kuna prokousala hadici chlazení, čekal jsem na ni 4 týdny totéž na hadici od klimatizace. Na 200 tis km (tedy po ujetí 160 tis, km po výměně převodovky) odešel měnič CWT a rozvaděč (mozek) , cena opravy 120 tis, 5 týdnů Na 220 tis km (ted je to v servisu) odešlo čerpadlo a došlo k poškození mazacích tyček, nadměrné opotřebení řetězu a poškození vodících lišt. cena opravy 80 tis 4 týdny technici v Praze i v německu prý tvrdí, že CVR převodovky mění celé - neumí to opravit, cena nové převodovky 17 tis EUR, To Subaru neškolí personál ? Takže auto za milion, od 08/2010 z důvodu závad na převodovce a nedostupných dílů cca 25 týdnů v servisu, náklady s odtahy a náhradními vozidly cca 250 tis Kč. LIDI KUPTE SI TO, BUDEME SE NAVZÁJEM ZDRAVIT ))))))))))))))))))))))) S POZDRAVEM BERNÁT
http://www.auto4x4.cz/testy-auto/single ... ti_proudu/
Stejný příspěvek se vykytuje na webu vícekrát v různých diskuzích pod články o Outbacku CVT a je z posledních 2 měsíců.