Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 77 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Výlet za repasí viskózní spojky 
Autor Zpráva
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned zář 06, 2009 6:00 pm
Příspěvky: 3262
Bydliště: Valašsko
VDC píše:
Teď jsem si znovu přečetl, co píše Martin. Sice píše, že to cuká a bouchá při parkování, ale nepíše, jestli v rejdu. Protože cukat a bouchat může taky mrtvej kříž na kardanu...

Cukání a bušení sem zažil taky - to šlo o novou viskózu - reklamoval sem a u p. Bíma vyměněno za novou (koupeno u něho a haluzově sem to stih ke konci 2 leté záruky). Vůbec se s reklamací necukali a stačil popis, co to dělá a kdy.

_________________
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)


čtv zář 13, 2018 10:19 pm
Profil ICQ
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 28566
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Aha, tak jo. Já ty symptomy znám naštěstí jenom z vyprávění. :-)

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


pát zář 14, 2018 5:29 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Nováček
Nováček

Registrován: čtv zář 13, 2018 7:17 pm
Příspěvky: 2
Díky za rychlé reakce :) projevuje se to v rejdu + ještě při jizdě když uberu plyn tak auto jakoby škubne a je slyšet takové drhnutí (to mi bylo řečeno, že by mohl dělat kardan). Jinak od oleje byla celá ta zadní část převodovky kde je visco.


pát zář 14, 2018 5:37 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 14459
Bydliště: Praha
Jestli je úplně zapeklá, tak když dostatečně zatočíš třeba ve 30, tak se to auto prakticky zastaví, jak kdybys zatáhnul ručku..

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno


pát zář 14, 2018 1:17 pm
Profil ICQ
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 02, 2018 8:32 pm
Příspěvky: 12
Bydliště: Žandov, Velká Javorská
Přesně toto dělal náš Forester SF. Pátral jsem jak viskózu repasovat. Ve všech servisech vám řeknou, že je lepší dát novou.
Ale bylo mi porazeno, vyndat ji a postupně jí rozebrat a všechny ty lamely pořádně vydrbat. Pak je namazat jakousi vazelínkou, která údajně v ČR nelze sehnat, ale něco hodně podobnýho používat RC modeláři na mazání svých modýlků. Pak jí jen složit a vrazit zpět, člověk který to dělal měl i po dvou letech a každodenním ježdění stále klid.

Převodovku s onou špatnou viskózou máme stále doma, až někdy bude čas, plánuju se na to podívat, pokud budu úspěšný, tak budete moci očekávat článeček, ale teď máme trochu jiné priority než kuchat převodovky. ,,,,| (*_^) |,,,,


pon zář 17, 2018 8:56 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 22, 2016 8:01 am
Příspěvky: 221
Bydliště: Jablonec/Jabloneček
Asi ta připečená visco není žádná sranda. Na jaře vyměněný ložiska v převodovce a po 4000 km opět hučí. Po zpozorování jevu kopajících předních kol při plným rejdu při ohřátým autě (dřív jsem to neměl šanci zpozorovat, neb 99% cest je do 50 km), je diagnosa jasná a již sem v pořadníku v Dobřanech. Takže až to auto shnije, nejcennější částí bude převodovka s visco.

_________________
Subaru Justy G3X 1.3 MY2005 ------15.11.2014 ----> Obrázek
Subaru Forester SG 2.0 MY2006 ----02.08.2016 ----> Obrázek


pát říj 05, 2018 1:41 pm
Profil ICQ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 14459
Bydliště: Praha
Já to říkal, že to ty ložiska zničí poměrně rychle.

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno


pát říj 05, 2018 1:53 pm
Profil ICQ
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 26, 2016 6:38 am
Příspěvky: 262
Bydliště: Rottenberg
čau pánové
mám takovou otázečku jakou (svornost) nebo jak to nazvat středový diferencial (visko spojka) ?

_________________
Subaru Forester 2.5X MY2005


pát led 25, 2019 4:21 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 14459
Bydliště: Praha
Sorry, ale zřejmě nerozumím řeči tvého kmene.

Jestli se ptáš, na přenášený moment viskospojkou na středovém diferáku u aut s manuálem, tak to je kolem 40 Nm mezi výstupy na přední (klec diferáku) a zadní (zadní výstup-hřídel) nápravu.

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno


pát led 25, 2019 4:44 pm
Profil ICQ
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 26, 2016 6:38 am
Příspěvky: 262
Bydliště: Rottenberg
promin mám to z angličtiny visko nazívají center differential ale co jsem našel tak je v serii označen jako 4kg/100rpm a to právě nechápu .

_________________
Subaru Forester 2.5X MY2005


pát led 25, 2019 5:52 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 14459
Bydliště: Praha
Visko nebo viskóza se říká slangově středovému diferáku s viskospojkou pro vytvoření svornosti. Což je samozřejmě nepřesný, protože viskospojka je jenom ta spojka, která je součástí celého tělesa toho diferáku.

4 kg / 100 rpm je těch cca 40 Nm / 100 rpm. Ty otáčky jsem tam zapomněl napsat - dost podstatné. Těch 40 Nm to přenáší, pokud je rozdíl těch výstupů 100 otáček za minutu. Když vezmu, že v nápravových diffech je převod kolem 1:4, tak to znamená, že pokud se kola jedné nápravy budou točit o 25 otáček za minutu rychleji než druhé, tak na tu pomaleji se točící nápravu půjde o 160 Nm víc než na tu rychlejší.

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno


pát led 25, 2019 5:59 pm
Profil ICQ
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 26, 2016 6:38 am
Příspěvky: 262
Bydliště: Rottenberg
co by se změnilo kdyby hodnoty byly 120Nm nebo 200Nm /100 rpm

_________________
Subaru Forester 2.5X MY2005


pát led 25, 2019 6:16 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 4703
Bydliště: Praha
Asi by se změnila velikost viskospojky a nevešla by se do převodovky. :-)

_________________
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT


pát led 25, 2019 6:28 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 26, 2016 6:38 am
Příspěvky: 262
Bydliště: Rottenberg
no řekl bych že větší není ale je dražší. jen bych chtěl vědět co se změní na vlastnostech auta.

_________________
Subaru Forester 2.5X MY2005


pát led 25, 2019 6:41 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 4703
Bydliště: Praha
To myslíš tohle?

_________________
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT


pát led 25, 2019 6:55 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 77 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: