Manuál x Automat
- kwt2000
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1311
- Registrován: pát led 07, 2011 5:51 pm
- Jméno a příjmení: Petr Jelínek
- Bydliště: Rudolec u Sokolova
Re: Manuál x Automat
Pardón, nová by byla za 300, nakonec mu někdo, snad v Ostravě, udělal repas něco přes 100.000,-
OUTBACK Touring 2023
FORESTER ACTIVE 2,0i 2018
MB W124 300CE
PONTIAC FIREBIRD - minulost
OUTBACK 2,5i SPORT 2015 - minulost
OUTBACK 2,5i Comfort 2010 - minulost
"nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný"
"seru na sociální sítě, mám rád skutečné přátele"
FORESTER ACTIVE 2,0i 2018
MB W124 300CE
PONTIAC FIREBIRD - minulost
OUTBACK 2,5i SPORT 2015 - minulost
OUTBACK 2,5i Comfort 2010 - minulost
"nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný"
"seru na sociální sítě, mám rád skutečné přátele"
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 6393
- Registrován: sob srp 08, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Ondřej Oplt
- Bydliště: U Sila 1201,Liberec
Re: Manuál x Automat
jasný, stejně je to mazec. No a z jak jsem tak pocjopil, tak co se mu tam podělalo? Jo a kolik autí mnělo najeto, když se to :zachod:
Toyota Auris, 2,0D4-D 125k,300nm.
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
- kwt2000
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1311
- Registrován: pát led 07, 2011 5:51 pm
- Jméno a příjmení: Petr Jelínek
- Bydliště: Rudolec u Sokolova
Re: Manuál x Automat
Údajne ve 120.000 km a už je to v servisu 2 měsíce :supeer: :supeer: :supeer: fakt bomba. Tohle jestli mě potká u mýho CVT tak
OUTBACK Touring 2023
FORESTER ACTIVE 2,0i 2018
MB W124 300CE
PONTIAC FIREBIRD - minulost
OUTBACK 2,5i SPORT 2015 - minulost
OUTBACK 2,5i Comfort 2010 - minulost
"nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný"
"seru na sociální sítě, mám rád skutečné přátele"
FORESTER ACTIVE 2,0i 2018
MB W124 300CE
PONTIAC FIREBIRD - minulost
OUTBACK 2,5i SPORT 2015 - minulost
OUTBACK 2,5i Comfort 2010 - minulost
"nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný"
"seru na sociální sítě, mám rád skutečné přátele"
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 6393
- Registrován: sob srp 08, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Ondřej Oplt
- Bydliště: U Sila 1201,Liberec
Re: Manuál x Automat
tak to je hnus :670: No a bylo u tedy řečený, že to bylo jízdním režimem či co :850: Koukám, že fakt bude jednoduší brát MT :655:
Toyota Auris, 2,0D4-D 125k,300nm.
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
- kwt2000
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1311
- Registrován: pát led 07, 2011 5:51 pm
- Jméno a příjmení: Petr Jelínek
- Bydliště: Rudolec u Sokolova
Re: Manuál x Automat
Co mu pověděli v servisu nevím, ale je trapné se vymlouvat na styl jízdy. Každý přeci jezdí po svém, tak by to auto mělo být podle toho zkonstruováno.
OUTBACK Touring 2023
FORESTER ACTIVE 2,0i 2018
MB W124 300CE
PONTIAC FIREBIRD - minulost
OUTBACK 2,5i SPORT 2015 - minulost
OUTBACK 2,5i Comfort 2010 - minulost
"nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný"
"seru na sociální sítě, mám rád skutečné přátele"
FORESTER ACTIVE 2,0i 2018
MB W124 300CE
PONTIAC FIREBIRD - minulost
OUTBACK 2,5i SPORT 2015 - minulost
OUTBACK 2,5i Comfort 2010 - minulost
"nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný"
"seru na sociální sítě, mám rád skutečné přátele"
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 6393
- Registrován: sob srp 08, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Ondřej Oplt
- Bydliště: U Sila 1201,Liberec
Re: Manuál x Automat
tak to je fakt síla. Jsem zvědav promiň :690: :690: jak to bude u tebe :friend: Doufám, že to bude ok :850: Viděl jsem i CVT, kde kužely byli drážkovaný a po tom chodil vícečlánkový řetěz :850:
Toyota Auris, 2,0D4-D 125k,300nm.
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
- johyyy
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1296
- Registrován: čtv zář 10, 2009 8:54 pm
- Jméno a příjmení: Martin Johan
- Bydliště: Luby u Chebu
Re: Manuál x Automat
To s těma otáčkama je ale trošku nesmysl protože turbo AT si na rozjezd do kopce natočí krásných 2500ot/min a pomalu se škrábe nahoru a to už turbo tlačí dost... Jezdím po lesích a pískovnách s dost velkou zátěží a NA s redukcí mi vždycky vyhořelo na spojce kdežto AT si stím vždy poradilo... [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=A5jUytw ... e=youtu.be[/youtube]
Forester SH Diesel power
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
Re: Manuál x Automat
super video, říká vše beze slov... :826:
- Tomáš1002
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2649
- Registrován: čtv říj 01, 2009 5:14 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš Raška
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Manuál x Automat
Mám otázku k fungování tempomatu v kombinaci s CVT.
Používám tempomat docela hodně a u mé současné MT to funguje tak, že jakmile se dotknu brzdy nebo spojky, nastavení rychlosti se automaticky vypne. Zajímalo by mě, zda tempomat a cvt umí:
- podřadit při jízdě do kopce
- brzdit podřazením (nebo si dokonce pomoct brzdou) při jízdě s kopce
Napadlo mě to dnes, kdy jsem jel s hodně naloženým vozíkem a v jedné táhlé dlouhé vesnici auto i přes nastavenou rychlost vlivem gravitace samovolně zrychlovalo. Uměla by ho CVT sama přibrzdit?
Díky za postřehy.
Používám tempomat docela hodně a u mé současné MT to funguje tak, že jakmile se dotknu brzdy nebo spojky, nastavení rychlosti se automaticky vypne. Zajímalo by mě, zda tempomat a cvt umí:
- podřadit při jízdě do kopce
- brzdit podřazením (nebo si dokonce pomoct brzdou) při jízdě s kopce
Napadlo mě to dnes, kdy jsem jel s hodně naloženým vozíkem a v jedné táhlé dlouhé vesnici auto i přes nastavenou rychlost vlivem gravitace samovolně zrychlovalo. Uměla by ho CVT sama přibrzdit?
Díky za postřehy.
Naposledy upravil(a) Tomáš1002 dne ned čer 07, 2015 9:28 pm, celkem upraveno 1 x.
Subaru Forester 2,5XT 2011
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16137
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Manuál x Automat
Tomáš1002: tady jsou mé poznatky k plečce :
* když dojíždím do obce a zapnu tempomat, tak začne trochu brzdit motorem, ale je to "pomalé", proto pádlem (tempomat stále zapnutý) podřadím a když se přiblížím rychlosti na tempomatu, tak dvakrát dám přeřazení výše, CVT dá za chviličku "D" a v pohodě
* plečka má slabý motor, proto tempomatu v prudším kopci pomáhám podřazením pádlem (XT a dehet podle mne to zvládnou bez nutnosti podřazení)
* tempomat se vypíná tlačítkem nebo brzdou
* tempomat se NEvypíná prací pádly
* podle mého stylu jízdy se CVT naučilo, že z kopce podřazuji, takže na dlouhém kopci nahoře dám 2x + pádlem, aby "zbytečně" nebrzdilo
* když dojíždím do obce a zapnu tempomat, tak začne trochu brzdit motorem, ale je to "pomalé", proto pádlem (tempomat stále zapnutý) podřadím a když se přiblížím rychlosti na tempomatu, tak dvakrát dám přeřazení výše, CVT dá za chviličku "D" a v pohodě
* plečka má slabý motor, proto tempomatu v prudším kopci pomáhám podřazením pádlem (XT a dehet podle mne to zvládnou bez nutnosti podřazení)
* tempomat se vypíná tlačítkem nebo brzdou
* tempomat se NEvypíná prací pádly
* podle mého stylu jízdy se CVT naučilo, že z kopce podřazuji, takže na dlouhém kopci nahoře dám 2x + pádlem, aby "zbytečně" nebrzdilo
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 757
- Registrován: pát dub 11, 2014 7:50 am
- Jméno a příjmení: Vít Pleskot
- Bydliště: Turnovsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Manuál x Automat
Poradit si do kopce určitě umí, ale brzdit brzdou bez eyesight a adaptavniho tempomatu asi ne. A na mém legu bez cvt si teda neporadí ani s gravitaci a prostě se rozjede.
Odesláno z mého Nexus 5 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Nexus 5 pomocí Tapatalk
Subaru Legacy 2.0i 101kw MY05 AT, šedá pastel, koupeno na 129tis km
- Tomáš1002
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2649
- Registrován: čtv říj 01, 2009 5:14 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš Raška
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Manuál x Automat
Quickly, a umí cvt podřadit do kopce i sama, bez pádel? Já myslím, že jo, běžné automaty to umí.
A při té jízdě kopcem dolů, kdybys nepádloval, podřadilo by to samo, aby to udrželo rychlost?
A při té jízdě kopcem dolů, kdybys nepádloval, podřadilo by to samo, aby to udrželo rychlost?
Subaru Forester 2,5XT 2011
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16137
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Manuál x Automat
Tomá1002: na mé plečce podřazuje sama, je to vidět na otáčkách
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 757
- Registrován: pát dub 11, 2014 7:50 am
- Jméno a příjmení: Vít Pleskot
- Bydliště: Turnovsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Manuál x Automat
Quickly: i z kopce?
Odesláno z mého Nexus 5 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Nexus 5 pomocí Tapatalk
Subaru Legacy 2.0i 101kw MY05 AT, šedá pastel, koupeno na 129tis km
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16137
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Manuál x Automat
pleswi: mám vyzkoušeno, že i z kopce je cítit brždění motorem, ale díky "síle" plečky to nemá nástup jako u dehta, proto použiju pádlo.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm