Problém u manuální převodovky
Re: Problém u manuální převodovky
zacalo to ako som prezul na letne ktore som mal minuly rok a maju cca 10 tis km. tie co mam vpredu boli vzadu. ten zvuk je rovnaky ako som spominal medzi 40-70 a potom to uz nepocut. lozisko kolesa som vylucil lebo to vacsinou pocut viac pri zatoceni auta do jednej strany.
ex-Legacy MY 2000 92 kw
Impreza MY 2009 110 kw (benzin)
Impreza MY 2009 110 kw (benzin)
Re: Problém u manuální převodovky
to budou dělat ty gumy, jestli se to objevilo po přezutí...
Re: Problém u manuální převodovky
tiez som si to zo zaciatku vravel ale gumy by bolo pocut aj pri vyssej rychlosti
ex-Legacy MY 2000 92 kw
Impreza MY 2009 110 kw (benzin)
Impreza MY 2009 110 kw (benzin)
Re: Problém u manuální převodovky
to si myslíš proč? já mám např. zimní, co hučí od 60 do 80 km/ a pak ztichnou. neříkám, že jsou to stoprocentně pneu, ale pokud se to objevilo po přezutí...tak bych nejdřív vyloučil tento důvod, než se pouštět do nějakých větších akcí s převodovkou. a navíc, špatný ložisko v převodovce spíš "šustí", než hučí..
Re: Problém u manuální převodovky
niekedy je proste nahoda ze nieco odide prave vtedy ked prezujes prip. nieco podobne. to ma nenapadlo ze by mohli hucat len pri istej rychlosti. skor som bol v tom ze by húcali este viac pri vyssej rychlosti.
ex-Legacy MY 2000 92 kw
Impreza MY 2009 110 kw (benzin)
Impreza MY 2009 110 kw (benzin)
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém u manuální převodovky
Jestli je to po přezutí pneu, tipnul bych taky na pneu. Vše tomu odpovídá. Cu tím říct, že nejprve bych vyloučil totok, pak hledal jinde. Takže třeba přezout na jiné a zjistit stav. Od cca 80km/h už aerodynamický hluk většinou vítězí nad pneu.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Re: Problém u manuální převodovky
tak na svete su nove zistenia. hucanie zosilnovalo a vsetko naznacovalo ze je to predne lozisko. do jednej strany hucalo viac a do druhej bolo ticho. skusil som vymenit gumy z predu dozadu a zmenilo sa to. jedna guma dost hucala tak som kupil nove kolesa aj gumy kedze aj tak jedna je na dve veci... nove som zalozil continental contipremiumcontakt2. hucanie gum zmyzlo ale teraz pocut hucanie zozadu pri tej istej rychlosti cize medzi 40-60 km/h. zeby zadny diferak? urcite budem hladat riesenie lebo som detailista a kazdy divny zvuk mi vadi.
ex-Legacy MY 2000 92 kw
Impreza MY 2009 110 kw (benzin)
Impreza MY 2009 110 kw (benzin)
Re: Problém u manuální převodovky
Tak zahada vyriesena aj ked myslim ze dost kuriozne. Po nastaveni geometrie aj na zadnej naprave kedze pred rokom mi to Inde odflakli a uroboli len predok hucanie prestalo. Na jednej strane bola zbiehavost dobra ale druha strana bola zle. Samozrejme robili aj predok a ten bol este horsi ako zadok napriek tomu ze ho nastavovali pred rokom.
ex-Legacy MY 2000 92 kw
Impreza MY 2009 110 kw (benzin)
Impreza MY 2009 110 kw (benzin)
Re: Problém u manuální převodovky
Pánové,
jaký názor máte na tvrzení, že i mechanická převodovka (nejenom automat) se může při vlečení vozidla na laně poškodit a proto se doporučuje spíše podvalník.
jaký názor máte na tvrzení, že i mechanická převodovka (nejenom automat) se může při vlečení vozidla na laně poškodit a proto se doporučuje spíše podvalník.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49186
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém u manuální převodovky
Mě to teda přijde jako blbost. Co by se na tom manuálu mělo při tažení poškodit ?
Podotýkám, že to s jistotou nevím, jen uvažuji.
Podotýkám, že to s jistotou nevím, jen uvažuji.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Problém u manuální převodovky
Údajně, v případě, kdy jsou převody (výstupní hřidel) unášeny velkou rychlostí od diferenciálu, nikoliv od motoru prostřednictvím spodního (vstupního) hřídele, který se brodí v oleji a ze kterého je rozstřikem hlavně mazán i ten horní, výstupní hřídel, mohou vlivem nedostatečného přimazávání jít do hajzlu jehlová ložiska rychlostních kol na tom výstupním hřídeli.
Mě tato informace dost zaskočila a proto bych rád znal názor nějakého zdejšího zkušeného remontéra a odborníka na podélně uloženou mechanickou převodovku Subaru.
Mě tato informace dost zaskočila a proto bych rád znal názor nějakého zdejšího zkušeného remontéra a odborníka na podélně uloženou mechanickou převodovku Subaru.
Re: Problém u manuální převodovky
Podle mě se nejvíc o olejovou mlhu postará přední diferencial takže bych se asi nebál. Jako 1000 km na laně bych ani nechtěl podstupovat a na ty relativně normání vzdálenosti se nic nestane.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49186
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém u manuální převodovky
Já si teda samozřejmě uvažuju o nějakých normálních rychlostech a vzdálenostech, na které ten vůz může být tažen. Kdyby to bylo v tisících, tak věřím, že nějaký problém může nastat.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24335
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Problém u manuální převodovky
Věřím Subaru manuálu:tam jsou povoleny dvě varianty tažení:všechny čtyři kola na zemi,nebo na podválu.Jdu studovat ještě podrobnosti,je to v italštině,ale nejspíš tam budou jen doplňující info-jako nemít zatáhlou ručku,či zařazenou rychlost...
Co se týče vzdálenosti tažení taky uvažuju podobně-kdo by tahal auto takovou štreku,jak píše předseda...mimo dálnice apod...leda v největší krizi
Samozřejmě je v návodu zakázán a přeškrtnut symbol tažení s jednou nápravou na podválu,či jinak zafixovanou,ale o to tu nešlo,to jen pro úplnost.
Co se týče vzdálenosti tažení taky uvažuju podobně-kdo by tahal auto takovou štreku,jak píše předseda...mimo dálnice apod...leda v největší krizi
Samozřejmě je v návodu zakázán a přeškrtnut symbol tažení s jednou nápravou na podválu,či jinak zafixovanou,ale o to tu nešlo,to jen pro úplnost.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Problém u manuální převodovky
Každopádně v manuálu k některým náklaďákům s mechanickou převodovkou s poháněným zadkem se pro tento případ doporučovalo vymontovat kardan.