Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 801 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 54  Další
Jak správně zacházet s automatickou převodovkou 
Autor Zpráva
Online
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 30773
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
To jsem blbě napsal a blbě to vyznělo. Myslel jsem to tak, že při zařazený jedničce to nemíchá měničem jako při jakékoliv jiné pozici voliče a výkon jde v podstatě rovnou na kola. Zdůrazňuji to "v podstatě" :-)
A ano, přitvrdí to VTD. A už jsem se i setkal se zimním povrchem na chalupě, kdy to líp jelo na D a tedy víc otevřenou VTD, kdy bylo znát jednak měkčí rozjezd, přes míchající měnič a hlavně víc otevřená VTD, tomu pomáhala.
Fakt to chce na těch různých površích vyzkoušet.

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


úte led 08, 2019 2:06 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 15198
Bydliště: Praha
No měkčí rozjezd... On přeci rozjíždět se musí vždy s otevřeným. Nemůže si ho to zavřít jen tak při stání... Ten měkčí rozjezd bude spíš tím víc otevřeným VTD, si myslím. Čekám kdy někoho napadne, že bychom mohli začít vymýšlet manuální ovládání VTD. Takovej Skácel_VTD_edition :-D

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno


úte led 08, 2019 2:18 pm
Profil
Online
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 30773
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Já do tý převodovky nevidím, co to tam uvnitř dělá. :-) Ale když zařadím na voliči 1, tak ten rozjezd je prostě ostřejší, než když se na 1 rozjíždím v plně automatickém režimu.
Je to pochopitelně víc patrný mimo cestu, někde v kopci.
Kdepak, na VTD nesahat. To funguje naprosto skvěle.

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


úte led 08, 2019 6:15 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 15198
Bydliště: Praha
Máš displej, tak víš, co se tam děje, ne? Proto se ptám. :-)

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno


úte led 08, 2019 6:24 pm
Profil
Online
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 30773
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Honzo mám, ale to se mění takovým fofrem, že zrovna tohle nestíhám sledovat. :-)

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


úte led 08, 2019 6:34 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 15198
Bydliště: Praha
Tak o by chtělo nějaký graf, aspoň pár vteřin. Dobrý vědět. :-)

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno


úte led 08, 2019 10:39 pm
Profil
Online
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
Příspěvky: 1892
Bydliště: Plzeň
Kód:
rychlost 0......................................200
             __     __     __     __     ____
měnič    ___/   \__/   \__/   \__/   \__/
rychlost 1......2......3......4......5...........


Takhle nějak? :D

_________________
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!


úte led 08, 2019 10:51 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 10128
Podle dokumentace 4EAT jedničku zamykat tušim neumí... na displayi jsem to taky nikdy neviděl, ale to bych asi neviděl ani kdyby umělo - ono už donutit to zamknout dvojku znamená rozpálit to fest do velkýho krpálu...

_________________
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Suzuki Swift MA 1.0 Obrázek


stř led 09, 2019 8:20 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 15198
Bydliště: Praha
A co máš, prosím tě, za dokumentaci? Víš, že 4EAT se tomu říkalo od 80. let do teď? :-) (Jestli ještě prodávaj něco s obyčejnou AT.)

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno


stř led 09, 2019 8:35 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 10128
To cos mi ty pred nejakou dobou poslal :-DDD on to teda spis byl takovej markentigovej letak, nez dokumentace

Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk

_________________
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Suzuki Swift MA 1.0 Obrázek


stř led 09, 2019 8:53 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 15198
Bydliště: Praha
No, kdo ví, co to bylo. Jenom tady ve wiki jsou tuším 2. :-)

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno


stř led 09, 2019 8:56 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 23, 2017 4:04 pm
Příspěvky: 574
Bydliště: Praha
Ad Brzdění motorem. Vypozoroval jsem (bez displaye), že je velký rozdíl mezi jízdními režimy I a S při jízdě z kopce.
I režim počítá, dle mého subjektivního názoru, s tím, že sjíždíte kopec a chcete brzdit motorem. Pádlem podřadíte o stupeň a on jej tam nechá, dokud se znova nedotknete plynového pedálu. Navíc, jak je pro režim I zvykem, se zamčeným měničem.
V režimu S nebo S# mi přijde, že počítá s podřazením před zatáčkou, drží se na daném rychlostním stupni cca patnáct vteřin s otevřeným měničem a čeká, že přijde plyn po příjezdu/výjezdu ze zatáčky.
Navíc I zamyká měnič téměř vždy hned po přeřazení což mě v městských kopcích děsí. Jet padesát do kopce na zavřenou pětku při 1000rpm s benzínem, občas pláči...(h6, 5at)
Kdyby mi mohl můj subjektivní pocit někdo s displejem potvrdit, byl bych navýsost rád.

Odesláno z mého Redmi Note 4X pomocí Tapatalk

_________________
Subaru Outback 3.0R ExeNavi AT MY2007 zvaný: Otokar
Škoda Octavia 2.0MPi kombi 4*4 MT (Ex do 2018)
Trabant T601 combi rv 1986 (Ex do 2016)


ned led 13, 2019 1:26 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 15198
Bydliště: Praha
Nejsem si jistej, jestli tady má displej někdo s SIdrivem. Jinak to chování podřazení pádlem můžu rovnou vyvrátit. Jezdím skoro výhradně na S a když podřadím pádlem, tak to tam drží, dokud se nedotknu plynu. Možná i další události to můžou zrušit, ale rozhodně ne čas během sjezdu a bez dotyku plynu.

Budu se opakovat, ale u "I" mě štve, že neumí dát plnej plyn. Občas na něj zkouším jezdit a celkem dost mi to vyhovuje, ale dřív nebo později narazím na to, že potřebuju jet a ono to nejede. Kdyby to aspoň zareagovalo na prošlápnutí plynu na podlahu a v tu chvíli to plnej plyn dalo, ale prostě ne, nedá. Ach jo...

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno


ned led 13, 2019 2:24 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: stř zář 24, 2014 7:25 pm
Příspěvky: 1529
Bydliště: Beskydy
sranda je že to ježdění s automatem je daleko složitější a člověk musí víc přemýšlet a myslet dopředu co má udělat aby ten automat udělal co chci, než když si řadím manuálně :-DDD :-DDD
no je to prostě dobré pro lenochy a většinu ženských :-D to zas bude diskuze :-D


ned led 13, 2019 10:57 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 10, 2016 7:43 am
Příspěvky: 6904
Bydliště: Most
To je určitě pravda :-). Levorga jsem kupoval s tím že mě nebaví 90% času v autě šmrdlat nějakou pákou. Nehledě na popojiždění v kolonách apd. A když už na to mám náhodou chuť, tak si přepnu na manuál a řadím pákama :-). Podle mne se u většiny lidí jedná o zažitou informaci že nad manuál není a že automat je poruchovější atd. Budu trochu parafrázovat pěknou hlášku na styl ježdění. To co mám já je ta nejlepší možná varianta, co je dražší je zbytečnej luxus a nikdo to nepotřebuje a co je levnější je socka co bych si nikdy nekoupil :-).
Za mě jedině 4x4 a jedině automat ;-D.

_________________
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat


ned led 13, 2019 11:53 am
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 801 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 54  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: