Stránka 28 z 65

Re: Jak správně zacházet s automatickou převodovkou

Napsal: úte bře 13, 2018 6:24 am
od VDC
Jak píše Honza, spíš mu předchozí majitel šlapal na krk a převodovka je tak naučená. Ona si klidnou jízdou zase zvykne na jiný režim. To platí, pokud skutečně nebyl zapnutý režim Power, jak podotknul SPM

Re: Jak správně zacházet s automatickou převodovkou

Napsal: úte bře 13, 2018 8:23 am
od Grip
Diky panove! Power zapnuty nebyl, paradoxne, kdyz jsem ho zapnul, tak to radilo tak o 300 otacek min.

Re: Jak správně zacházet s automatickou převodovkou

Napsal: stř bře 14, 2018 6:34 am
od VDC
V tom případě je to tak, jak ti píšeme. Převodovka se opravdu průběžně učí a když si zvykne na to, že jí šlapeš na krk, tak se chová takhle. Ona se to snadno naučí jinak. Ale vlastně je to dobrá vizitka pro představu, jak se s autem jezdilo. :-)

Re: Jak správně zacházet s automatickou převodovkou

Napsal: stř bře 14, 2018 6:47 am
od schmako
A učí se to tímto způsobem pro každý režim zvlášť? I/s/s# ?

Odesláno z mého Redmi Note 4X pomocí Tapatalk

Re: Jak správně zacházet s automatickou převodovkou

Napsal: stř bře 14, 2018 10:39 am
od HonzaCZ
Tak to jsem za skoro 5 let nevypozoroval. :-DDD

Ale řekl bych, že z logiky věci jo. Já teda jezdím posledních pár let stejně jenom na (standardní režim, jako by tam SI drive nebylo). Na dálnici a když se chci svízt dávám manuální řazení... výjimečně tam hodím na okreskách [S#]. je pro mě nepoužitelnej, protože ačkoliv se chová moc pekně, co se týče řazení, tak zkurví mapu plynu a neumí dát plnej plyn... to je trochu dost debilní. Jinak bych ho možná používal na dálnici.

Re: Jak správně zacházet s automatickou převodovkou

Napsal: stř bře 14, 2018 11:13 am
od schmako
HonzaCZ píše:Tak to jsem za skoro 5 let nevypozoroval.

Ale řekl bych, že z logiky věci jo. Já teda jezdím posledních pár let stejně jenom na (standardní režim, jako by tam SI drive nebylo). Na dálnici a když se chci svízt dávám manuální řazení... výjimečně tam hodím na okreskách . je pro mě nepoužitelnej, protože ačkoliv se chová moc pekně, co se týče řazení, tak zkurví mapu plynu a neumí dát plnej plyn... to je trochu dost debilní. Jinak bych ho možná používal na dálnici.
Já právě bych ocenil kdyby to tak bylo. Protože na okreskách aplikuju S#, když jedu skrz vesnice nebo nevím jaký bude vývoj situace na silnici používám S. A na dálnici, ve městě když vím kudy a je klid nebo když už jedu z projížďky domů dávám I. Už mě to taky zaskočilo, že I neumí dat plný knedlík aspoň na předjíždění nebo zrychlení na tempomatovou rychlost (recc).

Odesláno z mého Redmi Note 4X pomocí Tapatalk

Re: Jak správně zacházet s automatickou převodovkou

Napsal: stř bře 14, 2018 11:19 am
od HonzaCZ
Jo, čekal bych, že aspoň při prošlápnutí úplně na plno to tam dá, ale ani prd. Někde na US fórech jsem v viděl, jak přeprogramovávali TCM, aby to právě umělo. Resp. oni si úplně totálně měnili ty mapy pro I/S/S#.

Re: Jak správně zacházet s automatickou převodovkou

Napsal: stř bře 14, 2018 11:35 am
od spm
Zase třeba při znovanastavení tempomatu zpátky ti to nezlomí vaz, když to neumí dát plnej plyn :-) Já na radu VDC jsem se právě kvůli tomuhle naučil u toho mého jezdit na tempomat v HOLD režimu. Protože při typickém scénáři 120 na dálnici a auto v levém pruhu, kde jsem vypnul tempomat, počkal až přejede a nastavil zpátky, to v normal režimu odemkne měnič, podřadí, dupne na to a o 2s později zase řadí nahoru :-D

Re: Jak správně zacházet s automatickou převodovkou

Napsal: stř bře 14, 2018 11:52 am
od HonzaCZ
To BL/BP už "resumuje" jemněji i na standardní režimy.... Kór když mu tam na dálnici nechám zamknutou pětku... tak nic jinýho ani nemůže. :-D

Re: Jak správně zacházet s automatickou převodovkou

Napsal: stř bře 14, 2018 11:57 am
od schmako
spm píše:Zase třeba při znovanastavení tempomatu zpátky ti to nezlomí vaz, když to neumí dát plnej plyn Já na radu VDC jsem se právě kvůli tomuhle naučil u toho mého jezdit na tempomat v HOLD režimu. Protože při typickém scénáři 120 na dálnici a auto v levém pruhu, kde jsem vypnul tempomat, počkal až přejede a nastavil zpátky, to v normal režimu odemkne měnič, podřadí, dupne na to a o 2s později zase řadí nahoru
Já tam Hold nemám. On právě přeřadí, protože nemůže dát plný plyn. Jinak by to zvládl. :/

Odesláno z mého Redmi Note 4X pomocí Tapatalk

Re: Jak správně zacházet s automatickou převodovkou

Napsal: stř bře 14, 2018 12:06 pm
od HonzaCZ
schmako píše:Já tam Hold nemám.
Máš, ale je rozdělenej do 2 funkcí. :) supluje vlastnost HOLDu řadit v nižších otáčkách a míň, a potom na místě můžeš manuálně zařadit 2 a on se pak na ní rozjíždí.

Re: Jak správně zacházet s automatickou převodovkou

Napsal: stř bře 14, 2018 12:11 pm
od schmako
HonzaCZ píše:Máš, ale je rozdělenej do 2 funkcí. supluje vlastnost HOLDu řadit v nižších otáčkách a míň, a potom na místě můžeš manuálně zařadit 2 a on se pak na ní rozjíždí.
Fakt? To musím dneska zkusit, jen co přijdu na to, kde v Praze umýt slušně auto.

Odesláno z mého Redmi Note 4X pomocí Tapatalk

Re: Jak správně zacházet s automatickou převodovkou

Napsal: stř bře 14, 2018 2:58 pm
od VDC
Ad automat, já myslím, že ty naše staré stroje se na Power moc neučí, ten režim je agilní pořád stejně. Proto jezdím po městě na AT a mimo město to přepínám na Power.

Re: Jak správně zacházet s automatickou převodovkou

Napsal: stř bře 14, 2018 10:11 pm
od HonzaCZ
Diskuze o mytí přesunuta do nového tématu - Mytí, wapky, péče o kastli

Re: Jak správně zacházet s automatickou převodovkou

Napsal: ned lis 04, 2018 10:04 pm
od petr
jak necháváte auto zahřívat po studenem startu před jízdou máte zařazeno do polohy N,D,nebo P? Jeden mechanik mi tvrdí že není dobré nechat auto na místě běžet na volnoběh s automatem v poloze N nebo P že prý se nepromazava převodovka, ale mám prý auto zahřívat při zařazeném D. Mi to přijde že to zas trpí motor protože je částečně v tahu motor v nízkých otáčkách ví někdo jak to teda je ?