Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 322 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 22  Další
Jak správně zacházet s automatickou převodovkou 
Autor Zpráva
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 1613
Nějak nechápu, co že vlastně to auto mělo dělat... Řazení se samozřejmě dělá se zašlápnutou brzdou, takže to auto po zařazení rozhodně nemá kam vystřelit. Dále ten řadící mechanismus u tohohle auta má úmyslnou prodlevu, cirka bych tipnul něco jako 0,5 - 1s, kdy to nedělá nic. Je to kvůli tomu, když se třeba řadí z P na D, tak aby to doopravdy zařadilo rovnou D a ne že to zařadí napřed zpátečku, pak vyřadí na neutrál a pak teprv na D, jak člověk jede tu dráhu postupně...


stř led 25, 2017 7:48 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 20, 2010 7:25 am
Příspěvky: 7015
Bydliště: Nové Hrady
Moje H6 teda hned po zarazeni jede vpred, zvlast zastudena, kdyz jsou vyssi otacky. Za tepla kdy se vali u 600 ot. uz se jen zvolna plouzi.
Treba jsou pomalejsi solenoidy nebo uz trochu opotrebovanej menic. Radi jinak hladce nebo kope? Menils uz ATF?

_________________
Subaru Outback 3.0 H6 AT, MY03 + LPG


stř led 25, 2017 7:48 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 1613
Otázka, jestli myslí dobu, za kterou ta převodovka zařadí nebo jak se to rozjíždí když je zařazeno... nebo co vlastně.


stř led 25, 2017 7:53 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 18133
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Lukáši chová se to zcela standardně. Pouze studené auto, kdy je volnoběh vyšší, má snahu se pohybovat tak nějak hned. Ale jinak to po zařazení rychlosti má opravdu třeba půl vteřiny prodlevu.
Nevím s čím ten tvůj mechanik srovnává, ale u H6 je tohle chování zcela v pořádku.

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 +Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
EX Subaru-Robin Generator 0,7 kW (ukraden) + Subaru-Robin Generator 3 kW


stř led 25, 2017 8:02 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 19, 2010 3:31 pm
Příspěvky: 530
Bydliště: Žamberk
Myšleno je opravdu doba zařazení. Vrazim klíček, otočím, sešlápnu brzdu, naštrachám D. A teď počítám: "jednadvacet- dvaadvacet", teprve potom s sebou auto cukne a zařadí. Určitě to není půl vteřiny je to víc, se studeným autem mnohem víc. Jinak cukání za jízdy mi nepříjde, ale je to první automat který jsem řídil, tak stále ještě zjišťuji co je normální :-) Náplň převodovky zatím neměněna. A mechanik to porovnával s jeho JEEPem.

_________________
SUBARU OUTBACK 3.0 H6 LPG dailycar
SUBARU LEGACY 2.0 sedan MY 93 LPG enjoy the trip Obrázek


stř led 25, 2017 8:10 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 18133
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Neřeš, je to v pořádku. Na Severce si sedneš do mýho a zkusíš si to. Uvidíš, že se to chová stejně.

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 +Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
EX Subaru-Robin Generator 0,7 kW (ukraden) + Subaru-Robin Generator 3 kW


stř led 25, 2017 8:16 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 14, 2015 10:09 pm
Příspěvky: 452
Bydliště: Polička
U mne to samé. Neznal jsem to, řešil jsem to. Je to z důvodu prodloužení životnosti. Každé zařazení se počítá do opotřebení a díky téhle prodleve po zařazení na D převodovka neradi R a N mezi tím. Asi to není jediný důvod, ale tohle sem vyčetl na nějakých US fórech.

Odesláno přes Tapatalk z mobilu, takže případné nesmysly prosím omluvte, korekce slov je svine.

_________________
Subaru Forester SG 2.0X 2003, LPG
Baví mě fotit, baví mně Forester. Výsledek: http://yesilovemysubaru.tumblr.com


stř led 25, 2017 8:30 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 10371
Bydliště: Praha
Začal bych výměnou ATF a pak bych teprve řešil jakékoliv chování AT :)

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 - prodáno


stř led 25, 2017 8:52 pm
Profil ICQ
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
Příspěvky: 12397
Bydliště: Středozem B-)
mám to taky tak, prodleva je tam schválně. já mám taky tak 0,5s - 1s.
koneckonců z P na D zařadíš jednou, když vyjíždíš, pak podruhé opačně, když parkuješ, v provozu se z D na P, ani N, řadit nemá, třeba na semaforech a tak, prostě jen stojíš na brzdě. jak psal Jakub, kvůli zbytečnému opotřebení.
a má se řadit rychle, aby to nemělo čas zbytečně řadit R - N a pak až D, toť teorie.
praxe je taková, že to tak funguje na pohodu B-)

_________________
M a r c e l B- )

FORESTER 2.0 XT SG AT 04 (iXTéčko)
FORESTER 2.0 Sturbo SF MT-R 00 LPG (TEJPRESTR)
OPEL TIGRA 1.6 (KROSTIGRA)
<-Scenic 2.0<-Felicia Combi 1.2LXI LPG<-3x GARDE<-120LS<-110L<-kolo<-plastova Tatra<-odrazedlo<-kocarek


stř led 25, 2017 11:10 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: pát črc 17, 2015 8:49 pm
Příspěvky: 148
Bydliště: Sýkořice
tak jsem si pročetla celé vlákno, jestli jsem dobře pochopila, je lepší do prudšího kopečku dát 2 než D? řadím 2 když u nás jedu z kopce a pak dávám D do kopce, nebylo by lepší ho vyjet na 2? http://www.subaruclub.cz/video_detail.p ... hulh4Nn2xA


čtv dub 20, 2017 10:34 am
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 18133
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Specifikuj prudší kopeček ?

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 +Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
EX Subaru-Robin Generator 0,7 kW (ukraden) + Subaru-Robin Generator 3 kW


čtv dub 20, 2017 11:04 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 10371
Bydliště: Praha
2 způsobí, že to nebude řadit nic jiného než 2 nebo 1. Tedy při povolení plynu to tam nebude cpát třeba trojku, což by jinak mohlo. Samozřejmě záleží na rychlosti. S kopce je to samozřejmě jasné, tam to zase umožní brzdit motorem. Video nevidím, protože praweb buzeruje s vypnutím adblocku, tak tam nelezu. :)

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 - prodáno


čtv dub 20, 2017 11:06 am
Profil ICQ
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: pát črc 17, 2015 8:49 pm
Příspěvky: 148
Bydliště: Sýkořice
dnes to zkusím na 2 a uvidím co vycítím jak se bude chovat ;-)


čtv dub 20, 2017 11:08 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: pát črc 17, 2015 8:49 pm
Příspěvky: 148
Bydliště: Sýkořice
VDC píše:
Specifikuj prudší kopeček ?

ani na tak prudší kopeček, spíš ty serpentýnky po sobě


čtv dub 20, 2017 11:09 am
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 18133
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Já jsem se sebezapřením proklikl na praweb a zkoukl video. Není důvod kvůli takovéhlemu kopci podřazovat na 2. To má smysl tehdy, kdy bys jela silniční serpentiny, mezi nimiž by byla rovinka a automat by odřadil na 3 a ty bys zase zabrzdila před zatáčkou. Pak má smysl to omezit zařazenou dvojkou.
Do prudkého kopce má smysl podřadit na 1, když je dvojka moc dlouhá, protože na D převodovka nikdy sama na jedničku nepodřadí a drtí to furt na dvojku.

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 +Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
EX Subaru-Robin Generator 0,7 kW (ukraden) + Subaru-Robin Generator 3 kW


čtv dub 20, 2017 11:10 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 322 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 22  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: