To tě šlechtí. U AT je možná složitější se k ní chovat ošklivě než dobře Když budeš jezdit jenom na D, tak jediný, co musíš mít na paměti je při hejbání s voličem (a cca 1-2 sec po hejbnutí, až se auto jakoby zhoupne nebo naopak uvolní) stát na místě a stát na brzdě a nešlapat na plyn. A neparkovat v kopci jen na P, ale vyvěsit auto na ručku.VDC píše:Trošku to řeším, to je pravda. K mechanice vozu se nerad chovám špatně, neřku-li jako idiot.
No a pokud do toho zapojíš práci s 321, tak tě zajíma jen, že nemáš dávat 3 v rychlosti vyšší než cca 130, 2 víc než v cca 90 a 1 víc než v cca 40 (to nejsou maximální rychlost, na který to jede na dané stupně, ale zapojil jsem jistou bezpečnou toleranci).
Jo.VDC píše:Takže si to zopakuju. Když jezdím po městě a snažím se jet tak,jak se má (a to je s h6 fuška ) ,tak si tam klidně můžu šoupnout 123, stejně tak,když povezu vlek s betonem.
Můžeš startovat. P blokuje výstup převodovky. N a P jsou jediné 2 polohy, kde jde nastartovat, jinak je blokována funkce starteru. Takže až ti to chcípne, tak se nelekni, že nemůžeš nastartovat Jo i AT může chcípnout... mně se to stalo tak 3x s OTB.VDC píše:A na P teda můžu normálně nastartovat? Já jsem to chápal tak,když jste se tu bavili o tom,že auto nejdřív povesite na ručku a pak dáte P, že musím startovat a chcipat na N a P tam dát až při chcípnutym motoru...
Uživatelsky je to stejné. Auto je zabrzděné ručkou, převodovka nechá kola se volně otáčet, motor se volně otáčí. Z hlediska spolehlivosti se to např. v koloně nedoporučuje, kdy to uděláš x krát po sobě. Když už, tak bych to nechal na D se zataženou ručkou (když nechceš stát na brzdě). Když jdeš mimo auto, tak klidně nech stát na N + ručku a odejdi, ale v kopci bych zvážil P + ručka (motor v obou případech klidně nastartovaný nebo ne, je to jedno). S tím nevyřazováním na N je to možná jen chorobná přepečlivělost, ale prostě to nedělám.VDC píše:A dobře, když lítám po městě, popojedu, zastavím a znova dokola, stane se něco, když tam nechám N a ručku? Je to stejný, jako když u manuálu nechám neutrál a ručku?
Já taky, a P nejde vyřadit bez sešlápnutý brzdy a R nejde zařadit za jízdy (blokace páky voliče nějakými elektromagnetickými hejblátky). Ale jak jsem již psal, u staršího modelu tam tyhlencty srandy nebyly ... tedy u MY2001.quickly píše:Abych mohl u sestihrnka vyndat klicek ze zapalovani, tak musim dat P. Startuji pri P nebo N.