Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Uvolněná řadící páka 
Autor Zpráva
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: čtv úno 09, 2012 9:39 pm
Příspěvky: 288
Bydliště: Tábor
Zdaar. Taky mi na legu vyskočila pružinka, napoprvý jí zachytil nějakej plech poblíž jenže uš byla nějaká pobouchaná a vypadla po čase znova a to už sem jí ztratil. Řešení? Pružinka z Bauhausu (maj tam jenom jeden podobnej rozměr) za 10Kč a ta už tam drží jak má :845: Akorát je k tomu strašnej přístup

_________________
AWD>RWD>FWD
SUBARU LEGACY 2,2 LPG (1996) 3,5cm bodylift - wife car
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi (1989) -10cm RWD = drift - fun car
SUBARU JUSTY 1,0 carb (1987) SNOWPLOW
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi ECVT (1987) - daily car
SUBARU LEONE 1,8 coupe (1986) OFFROAD


úte črc 17, 2012 5:28 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 11, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2077
Bydliště: Budějce - Vyšák
Osobně jsem to nedělal, tak nevím, jak moc dobře se k tomu může ale vzhledem k jiným věcem, co jsem na autě dělal tomu věřím.

_________________
SPRÁVCE SEKCE "KE STAŽENÍ" A FOTOGALERIE
>DODRŽUJ PRAVIDLA SFC WEBU!<
>SUBARUFANCLUB NA FACEBOOKU<


čtv črc 19, 2012 5:43 pm
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: ned led 10, 2010 8:39 pm
Příspěvky: 81
Bydliště: Vizovicko
Ahoj subaráci, potřeboval bych poradit ohledně vibrací řadící páky, Forester 2005 Manuál s redukcí (90.000km) , v návodu jsem četl že se řadící páka má držet jen při řazení a jinak se může trošku třepat 8) a tak se chci poptat zkušenejších, neb řazení a spojka jsou v pododě řadí se pěkně a jelikož jsem nováček tak jsem začal využívat i redukci v běžném provozu ale nyní jsem si všíml když vyřadím na neutrál a dojíždím třeba ke světlům nebo zácpě tak se při neutrálu trošku třepe páka ze strany na stranu tak cca 5 cm, je to v normále nebo se začíná něco hlásit.
Řazení je v klidu rychlosti drží a páka je na místě ale někdy když zařadím a pustím páku tak nějaké vibrace cítím. Máté s tím nějaké zkušenosti.

Předem :diky: a :subaru:

_________________
Forester 2005 2.0X


pát srp 24, 2012 5:49 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 26, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 1900
Bydliště: Praha 10 - Plzeň sever
Do řadící páky se přenáší vibrace motoru, jelikož řadící páka je přímo spojená s převodovkou.
Každopádně pokud ti lítá 5cm, tak bych řek že je to hodně, pokud si se svšem nepřepsal a nemyslel si 5mm :-)

Tedy, pokud by se páka hejbala opravdu hodně, je to proto, že se ti hodně hejbe agregát (motor s převodovkou) tam může bejt příčinou třeba utrženej silentblok motoru, nebo převodovky.

_________________
jediné světlo mého života, je světlo v ledničce

Subaru Justy 1,2i 4WDObrázek
Subaru Impreza GT (1999) Obrázek


ned srp 26, 2012 9:54 pm
Profil ICQ
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: ned led 10, 2010 8:39 pm
Příspěvky: 81
Bydliště: Vizovicko
Děkuji za informace, možná to bylo způsobené že jsem nějak moc koukal po páce a nekoukal po té muldě co byla předemnou a potom
se nedivím že jsem se zhoupnul a páka taky trošku poskočila, jinak ty vibrace a třepání je asi opravdu spojené s motorem a už jsem si všimnul
že když ho trošku podtáčím pod 2000 tak se kucká a prská no a páka potom děla tek kývavý pohyb na stranu :drive: jako že né né to nechcu ta k mi se mi asi něco snaží naznačit :657: Zkusím se podívat pod auto jestli tam neuvidím nějaký viditelný problém i když nevím kam koukat.
Každopádně :diky:

_________________
Forester 2005 2.0X


pon srp 27, 2012 10:18 am
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 17, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 751
Bydliště: Olomoucko
Podtáčení motoru je vůbec nepěkná věc nejen pro řadičku.
Já myslím, že není problém jít pod 2000ot/min, ale záleží na tom, jestli chceme po motoru, aby v těch otáčkách táhnul nebo se naopak nechal točit autem.
Já se snažím v ustálené rychlosti pod ty 2000 moc nechodit a hlavně nezrychlovat na vyšší stupeň. Naopak, dojezdy s podřazováním nevidím jako problém ani při 1500ot/min.
Ono asi místo teorie je nejlepší poslouchat motor, dokud šumí a ševelí, je mu dobře, jak začne dunět, trápí se.


pon srp 27, 2012 11:06 am
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: úte lis 15, 2011 8:03 am
Příspěvky: 328
Bydliště: Koberovy
saburafu píše:
Tak ta pružina byla jen vyskočená. Nebyla ale už ztrovna v poho, tak ji vyměnili. KOnečně zase v poho řazení. Jednou se mi tam málem místo čtyřky vrzla dvojka :-) To je pak zvuk :839: :-)



Zdar, oživím jedno postarší téma, mám tentýž problém. Jen jsem při pohledu zdola nepřišel na to, kde má ta pružinka bejt, i když minulej tejden jsem registroval podivný zvuk při couvání(žeby škrtání něčeho o kardan?) a ten už teď není slyšet :655: Neměl by někdo nějaký foto? Vevnitř, u řadící páky nějakej problém bejt nemůže? U předchozího auta se mi to stalo taky a u řadičky byla uvolněná ta kulisa.

_________________
Subaru Impreza combi 2.0, 85kw, LPG, 1998


pát čer 14, 2013 2:21 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 11, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2077
Bydliště: Budějce - Vyšák
pansuu:
S tím upřesněním ti bohužel teď moc nepomůžu. Osobně jsem u toho nebyl a ani neviděl, jak to mechanik dělal. Každopádně je to v hůře přístupném místě a ještě nad vejfukem, kam se prý celkem špatně člověk dostane (to je ale názor mechanika, který to dělal a který obecně nemá mé auto právě kvůli takovým přístupům moc rád :-) ). Každopádně je to hned u rychlostní skříně, takže v blízkosti řazení. Doufám, že ale nemystifikuji. Některý ze zdejších mechaniků mě případně opraví 8)

Mě se ten problém objevil včera znovu a protože jsem měl dnes auto na výměně oleje, tak jsem jim řekl, ať na to mrknou a tentokrát to prý není ta pružina, ale nějaký gumový kříž, který je mezi rychlostní skříní a tyčí, která pak vede dále. Ten teď budu shánět, protože je prej nějakej "vykloktanej - unavenej" a způsobuje to ten samý problém jako ta onehdy vypadlá pružina :839:

Původně jsem chtěl, aby mi to ukázal mechanik přímo na autě, ale už bylo ze zvedáku dole, jiné auto v dílně a protože mají celkem hoňky a cvrkot, tak jsem to dál nehrotil. Příště se pokusím se to místo alespoň nafotit, aby to do budoucna někomu případně pomohlo.

_________________
SPRÁVCE SEKCE "KE STAŽENÍ" A FOTOGALERIE
>DODRŽUJ PRAVIDLA SFC WEBU!<
>SUBARUFANCLUB NA FACEBOOKU<


čtv srp 29, 2013 1:39 pm
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Nováček
Nováček

Registrován: ned bře 26, 2017 9:19 pm
Příspěvky: 2
Zdravím nemá někdo prosím fotku té pružiny jak tam má být? Případně mohl by to prosím někdo vyfotit? Dost by mi to pomohlo.. Díky


ned bře 26, 2017 9:21 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: