Problémy s mezinápravovým diferenciálem Forester MY 2009
- seatik
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4038
- Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Vašek
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy s mezinápravovým diferenciálem Forester MY 2009
:friend:
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
Re: Problémy s mezinápravovým diferenciálem Forester MY 2009
Ten zvuk byl podobný tomu, když je hodně pod nulou a v podbězích máte zmrazky se štěrkem tak natěsno, že když otočíte volantem do rejdu, tak se pneumatika o led úplně hobluje. Ale dnes led nebyl, pouze břečka a ten zvuk byl daleko silnější a pouze po odlehčení auta. Ještě jsem měl také podezření na plechy difu a pod motorem, že se to někde nabere a přitlačí, ale nic jsem neobjevil.
Re: Problémy s mezinápravovým diferenciálem Forester MY 2009
Po projetí sněhem to může dělat různý zvuky. Mě jednou vyděsil kravál jak z ruplýho vejfuku. Dělal to sníh mezi výfukem a podlahou, který se teplem změnil v ledovou kostku a ta přenášela hluk a vibrace do kabiny.
Subaru zdar, Forestrům zvlášť !
Subaru Forester 2.0X Comfort WP 116KW 5MT MY08 - LPG Vialle
Subaru Forester 2.0X Comfort WP 116KW 5MT MY08 - LPG Vialle
Re: Problémy s mezinápravovým diferenciálem Forester MY 2009
ajjajjajjajaj....to nezní dobře.
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Problémy s mezinápravovým diferenciálem Forester MY 2009
romik> to mi zni jak popis umrtveny dvouhmoty... :655:
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- Rudolfo
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1956
- Registrován: stř srp 05, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Rudolf Weissbrod
- Bydliště: Ostrava
Re: Problémy s mezinápravovým diferenciálem Forester MY 2009
Romi, když mi umíral diferák, tak to bylo trvalé hlubší hučení, když se auto - kola pohybovala. V prvním momentu jsem myslel, že je to ložisko zadního kola.
Jinak u toho "utíkání" zadku se mechanik zmiňoval o možném problému s difem, ale po zjištění, že mám nový, tak tuto příčinu vyloučil. Co jsem přifoukal cca 2 - 3 desetiny do pneumatik, tak je to o fous lepší, ale furt to plave.
Jinak u toho "utíkání" zadku se mechanik zmiňoval o možném problému s difem, ale po zjištění, že mám nový, tak tuto příčinu vyloučil. Co jsem přifoukal cca 2 - 3 desetiny do pneumatik, tak je to o fous lepší, ale furt to plave.
Mějte se Subarově
Ruda
__________________________________________________________
Subaru Forester 2.0 Atm., 5MT+redukce, BA95+LPG, oplechovaný spodek, Zvýšený 3 cm, Vyrobeno 2008 - model MY2009
Ruda
__________________________________________________________
Subaru Forester 2.0 Atm., 5MT+redukce, BA95+LPG, oplechovaný spodek, Zvýšený 3 cm, Vyrobeno 2008 - model MY2009
- Rudolfo
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1956
- Registrován: stř srp 05, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Rudolf Weissbrod
- Bydliště: Ostrava
Re: Problémy s mezinápravovým diferenciálem Forester MY 2009
Ještě po přidání plynu se mi zvuk (při první fázi cvrlíkání) ztratil a u brždění motorem taky. Pak to hučení (2. fáze) už bylo trvalé, bez ohledu na záběr.
Mějte se Subarově
Ruda
__________________________________________________________
Subaru Forester 2.0 Atm., 5MT+redukce, BA95+LPG, oplechovaný spodek, Zvýšený 3 cm, Vyrobeno 2008 - model MY2009
Ruda
__________________________________________________________
Subaru Forester 2.0 Atm., 5MT+redukce, BA95+LPG, oplechovaný spodek, Zvýšený 3 cm, Vyrobeno 2008 - model MY2009
Re: Problémy s mezinápravovým diferenciálem Forester MY 2009
Zdravím,
bohužel otevírám znova toto téma.
V pátek jsem byl se svým Forestrem (SH, 08+) na pravidelné 75.000 km prohlídce v autorizáku AWD Praha.
Všechno v pohodě až na mezinápravu :686:
Přesný popis od technika:
"Dne 14.11.2014 byla provedena servisní prohlídka 75000 km, při které bylo zjištěno poškození visko spojky. Při studeném oleji bylo předpětí 92 Nm, při ohřátém oleji předpětí 78 Nm, běžné předpětí visko spojky 70 Nm. Při stoupajícím předpětím visko spojky, hrozí poškození převodovky a poloosy jsou dost přetěžovány."
Říkal mi, že to možná není nic vážného, ale spíše, že ano a že to později může vést až k zaseknutí (vyletí ségrovka a vymlátí i ty kulička v ložiscích, což prý se ale stejně mění). Pokud by toto nastalo, tak odhaduje opravu bratru na 35.000,- Kč.
Strašně se divil, že to nastalo u tak nízkého nájezdu.
Když jsem mu řekl, že jsem to kupoval od TrendCaru Olomouc a mám na to 12-timěsíční záruku, tak mi doporučil se na ně obrátit.
Než to udělám, tak jsem se kouknul a net a jako první odkaz v guglu jsem narazil na naše forum :655:
Takže se, zřejmě Rudolfa zeptám, jak to bylo vysvětleno Subaru servisem. Byla to ojedinělá vada? Nebo to byl nějaký konstrukční problém?
Případně prosím ještě o nějaké podrobnější info.
Klidně do SZ.
I kdokoli ostatní má k tomu nějaké info, pls dejte vědět.
Ujel jsem na tom za 4 měsíce od koupě 10.000 km na původních gumách od původního majitele.
Vše, včetně tlaku pneu, jsem dodržoval, takže nepředpokládádm, že jsem tohle mohl způsobit.
Děkuji všem za případné reakce.
bohužel otevírám znova toto téma.
V pátek jsem byl se svým Forestrem (SH, 08+) na pravidelné 75.000 km prohlídce v autorizáku AWD Praha.
Všechno v pohodě až na mezinápravu :686:
Přesný popis od technika:
"Dne 14.11.2014 byla provedena servisní prohlídka 75000 km, při které bylo zjištěno poškození visko spojky. Při studeném oleji bylo předpětí 92 Nm, při ohřátém oleji předpětí 78 Nm, běžné předpětí visko spojky 70 Nm. Při stoupajícím předpětím visko spojky, hrozí poškození převodovky a poloosy jsou dost přetěžovány."
Říkal mi, že to možná není nic vážného, ale spíše, že ano a že to později může vést až k zaseknutí (vyletí ségrovka a vymlátí i ty kulička v ložiscích, což prý se ale stejně mění). Pokud by toto nastalo, tak odhaduje opravu bratru na 35.000,- Kč.
Strašně se divil, že to nastalo u tak nízkého nájezdu.
Když jsem mu řekl, že jsem to kupoval od TrendCaru Olomouc a mám na to 12-timěsíční záruku, tak mi doporučil se na ně obrátit.
Než to udělám, tak jsem se kouknul a net a jako první odkaz v guglu jsem narazil na naše forum :655:
Takže se, zřejmě Rudolfa zeptám, jak to bylo vysvětleno Subaru servisem. Byla to ojedinělá vada? Nebo to byl nějaký konstrukční problém?
Případně prosím ještě o nějaké podrobnější info.
Klidně do SZ.
I kdokoli ostatní má k tomu nějaké info, pls dejte vědět.
Ujel jsem na tom za 4 měsíce od koupě 10.000 km na původních gumách od původního majitele.
Vše, včetně tlaku pneu, jsem dodržoval, takže nepředpokládádm, že jsem tohle mohl způsobit.
Děkuji všem za případné reakce.
- Rudolfo
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1956
- Registrován: stř srp 05, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Rudolf Weissbrod
- Bydliště: Ostrava
Re: Problémy s mezinápravovým diferenciálem Forester MY 2009
Ahoj,
proč odešel mezinápravový diff, mi nikdo ze servisáků nevysvětloval. Přestože jsem měl po záruce (najeto více km než 100 000 km) bez řečí, zdarma vyměnili díly (Subaru Praha) a Ostrava zdarma práce. Zřejmě věděli, že mají máslo na hlavě s poddimenzovaným diferákem. Dle mého názoru je to způsobeno spíše vyšší rychlostí, než terénem. Měli tam jedno Legacy co mu odešel mezinápravový diff už v 55 000 km. A ten terén určitě nejezdil :845: .
Jinak mám teď najeto cca 216 000 km a zatím vše OK.
proč odešel mezinápravový diff, mi nikdo ze servisáků nevysvětloval. Přestože jsem měl po záruce (najeto více km než 100 000 km) bez řečí, zdarma vyměnili díly (Subaru Praha) a Ostrava zdarma práce. Zřejmě věděli, že mají máslo na hlavě s poddimenzovaným diferákem. Dle mého názoru je to způsobeno spíše vyšší rychlostí, než terénem. Měli tam jedno Legacy co mu odešel mezinápravový diff už v 55 000 km. A ten terén určitě nejezdil :845: .
Jinak mám teď najeto cca 216 000 km a zatím vše OK.
Mějte se Subarově
Ruda
__________________________________________________________
Subaru Forester 2.0 Atm., 5MT+redukce, BA95+LPG, oplechovaný spodek, Zvýšený 3 cm, Vyrobeno 2008 - model MY2009
Ruda
__________________________________________________________
Subaru Forester 2.0 Atm., 5MT+redukce, BA95+LPG, oplechovaný spodek, Zvýšený 3 cm, Vyrobeno 2008 - model MY2009
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Problémy s mezinápravovým diferenciálem Forester MY 2009
jatros> hele a jak se takovy predpeti meri? Zvednou to na zvedaku a zkouseji otocit kolama momentakem?
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG