Prosim o radu at prevodovka
Re: Prosim o radu at prevodovka
Zdravim
zacala sa mi robit nemila vec na 5eat, otik my2007,
po chvilke na P, ked supnem D, klesnu otacky, zdochne motor a normal svietiaci kolotoc, neurobi to vzdy, ale uz par krat to spravil, po vypnuti a znova nastartovani fici dobre.
nemate nietko skusenost, nemal som obd pri sebe tak som nekukal co to pise
zacala sa mi robit nemila vec na 5eat, otik my2007,
po chvilke na P, ked supnem D, klesnu otacky, zdochne motor a normal svietiaci kolotoc, neurobi to vzdy, ale uz par krat to spravil, po vypnuti a znova nastartovani fici dobre.
nemate nietko skusenost, nemal som obd pri sebe tak som nekukal co to pise
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 276
- Registrován: pon kvě 16, 2011 6:33 pm
- Jméno a příjmení: Daniel Polčík
- Bydliště: Brno
Re: Prosim o radu at prevodovka
A tim ze to zahrivate na D myslite jak?Jako na miste se zatazenou ruckou?
[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ]
[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ]
Impreza GT My99 wagón
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Prosim o radu at prevodovka
Tím určitě myslí jízdu se studeným autem normálně s voličem na D ...... a kvalty si tam ručně kvedlají až po nějakých kilometrech a zahřátí oleje v AT.daniall píše:A tim ze to zahrivate na D myslite jak?Jako na miste se zatazenou ruckou?
[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ]
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 276
- Registrován: pon kvě 16, 2011 6:33 pm
- Jméno a příjmení: Daniel Polčík
- Bydliště: Brno
Re: Prosim o radu at prevodovka
:-)aha,ja si rikal.A u staryho 4kvalt At se muze radit z D za jizdy treba do 3ky?Mame u nas par peknych zatacek a ted jak trochu nasnezilo,tak vzdycky kus pred tim usekem zastavim a hodim si tam co chcu a az pak jedu.
[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ]
[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ]
Impreza GT My99 wagón
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Prosim o radu at prevodovka
Tak 4AT já neznám, ale snad dá někdo info ........ u 5AT to tam šupu pádlama a nedívám se doleva doprava :supeer:
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10651
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Prosim o radu at prevodovka
Myslim, že Spike nějak vynechal důležitou informaci, že mu to dělá na plyn, na benál to jede v poho. Takže ten problém asi nebude v AT.
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Prosim o radu at prevodovka
I u 4EAT muzes radit volicem za jizdy.daniall píše::-)aha,ja si rikal.A u staryho 4kvalt At se muze radit z D za jizdy treba do 3ky?Mame u nas par peknych zatacek a ted jak trochu nasnezilo,tak vzdycky kus pred tim usekem zastavim a hodim si tam co chcu a az pak jedu.
[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ]
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Re: Prosim o radu at prevodovka
jop, presne, neskor som to doinvestigoval, a zistil som ze na benzin to nerobi, tzn, ze mozno lpg vstrekovace.
- HAD
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1464
- Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Vladimír Šitavanc
- Bydliště: Liberec
Re: Prosim o radu at prevodovka
Tak jsem začal zkoušet využívat manuální řazení u své 4 rychlostní AT převodovky (Forester 2,5 XT 2005).
1) Pocitově bych řekl, že musí jít spotřeba dolů, protože se mi zdá, že při automatickým režimu podstatně víc přetáčí motor než přeřadí v porovnání s mým způsobem řazení. Samozřejmě, jízda byla v módu pianko, žádný trhání asfaltu
2) Mile mě překvapilo, že manuální podřazování či odřazování nevypíná tempomat.
3) Naproti tomu reakce na podřazení a akcelerace mi manuálně (bez tlačítka power) přijde rychlejšíí než na prachsprosté prošlápnutí plynu
1) Pocitově bych řekl, že musí jít spotřeba dolů, protože se mi zdá, že při automatickým režimu podstatně víc přetáčí motor než přeřadí v porovnání s mým způsobem řazení. Samozřejmě, jízda byla v módu pianko, žádný trhání asfaltu
2) Mile mě překvapilo, že manuální podřazování či odřazování nevypíná tempomat.
3) Naproti tomu reakce na podřazení a akcelerace mi manuálně (bez tlačítka power) přijde rychlejšíí než na prachsprosté prošlápnutí plynu
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16148
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosim o radu at prevodovka
HAD: doporučuji odpojit batekru na pár dnů, aby se zresetovala paměť ŘJ pro řazení. Teď to jede podle předchozího majitele. Mně na šestihrnku minulý rok odešla baterka a po napojneí nové jsem zjistil, že mám úplně jiné auto. A to i v řežimu D :4690: . Teď mi to řadí mnohem rychleji, než před resetem.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- lojzmen
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 392
- Registrován: ned srp 30, 2009 11:38 pm
- Jméno a příjmení: Lojza
- Bydliště: Ostrava-Poruba
Re: Prosim o radu at prevodovka
Had - když jsem měl Legacy z r.2000, tak se to chovalo podobně.
Asi řídící jednotka přemýšlí, co udělat, či reaguje na ustálený stav (který tedy musí nějakou chvíli trvat).
Přeřadit na 3 je správně.
Vynulovat odpojením baterky se nic nestalo, nezměnilo, nepomohlo.
Blbni až po zahřátí.
Asi řídící jednotka přemýšlí, co udělat, či reaguje na ustálený stav (který tedy musí nějakou chvíli trvat).
Přeřadit na 3 je správně.
Vynulovat odpojením baterky se nic nestalo, nezměnilo, nepomohlo.
Blbni až po zahřátí.
Subaru XV 2,0i Active 6MT 110kW r.2012
Ex:Daihatsu Sirion 1,3L r.2005, Legacy 2,0 AT r.2000, Impreza 1,8 MT asi 1995, nic, Š100, nic, Š440, Tatraplán T600 s motorem 603
Ex:Daihatsu Sirion 1,3L r.2005, Legacy 2,0 AT r.2000, Impreza 1,8 MT asi 1995, nic, Š100, nic, Š440, Tatraplán T600 s motorem 603
Re: Prosim o radu at prevodovka
btw - správná hladina oleje v AT?
eX Subaru Forester 2.0 GX = MY 1999
- lojzmen
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 392
- Registrován: ned srp 30, 2009 11:38 pm
- Jméno a příjmení: Lojza
- Bydliště: Ostrava-Poruba
Re: Prosim o radu at prevodovka
Někde v hlubinách to tady je popsáno.
Je zakázáno mít hladinu nad max rysku.
Postup:
Co si vzpomínám, zahřát nejméně na 60°C, zastavit na rovině, za volnoběžného chodu motoru procvakat všechny polohy řadiče (samozřejmě stojíš na brzdě), potom dáš P nebo N a stále za chodu motoru na volnoběh vytáhneš měrku, veledůkladně osušíš, zasuneš na doraz a vytáhneš.
Pokud je olej skoro čirý, je to výborný stav, ale houby to uvidíš, chce to dobré světlo.
Pokud zasuneš podruhé, potřetí, trubička se zasviní a na měrce se to rozleze a nic nepoznáš.
Já to jednou ze zoufalství řešil tak, že jsem vyndal měrku, ucpal to hadříkem, pojezdil a pak čistou měrku zasunul a vysunul.
Pokud převodovka nebyla poškozená, není třeba měnit filtr.
V domácích podmínkách se ti nepodaří vyměnit celá náplň, možná vyteče kolem 3l, ale náplň je třeba 8l (podle typu převodovky).
Je zakázáno mít hladinu nad max rysku.
Postup:
Co si vzpomínám, zahřát nejméně na 60°C, zastavit na rovině, za volnoběžného chodu motoru procvakat všechny polohy řadiče (samozřejmě stojíš na brzdě), potom dáš P nebo N a stále za chodu motoru na volnoběh vytáhneš měrku, veledůkladně osušíš, zasuneš na doraz a vytáhneš.
Pokud je olej skoro čirý, je to výborný stav, ale houby to uvidíš, chce to dobré světlo.
Pokud zasuneš podruhé, potřetí, trubička se zasviní a na měrce se to rozleze a nic nepoznáš.
Já to jednou ze zoufalství řešil tak, že jsem vyndal měrku, ucpal to hadříkem, pojezdil a pak čistou měrku zasunul a vysunul.
Pokud převodovka nebyla poškozená, není třeba měnit filtr.
V domácích podmínkách se ti nepodaří vyměnit celá náplň, možná vyteče kolem 3l, ale náplň je třeba 8l (podle typu převodovky).
Subaru XV 2,0i Active 6MT 110kW r.2012
Ex:Daihatsu Sirion 1,3L r.2005, Legacy 2,0 AT r.2000, Impreza 1,8 MT asi 1995, nic, Š100, nic, Š440, Tatraplán T600 s motorem 603
Ex:Daihatsu Sirion 1,3L r.2005, Legacy 2,0 AT r.2000, Impreza 1,8 MT asi 1995, nic, Š100, nic, Š440, Tatraplán T600 s motorem 603
Re: Prosim o radu at prevodovka
Pomůcka- suchou měrku potřít školní křídou
eX Subaru Forester 2.0 GX = MY 1999
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1062
- Registrován: pon bře 18, 2013 5:08 pm
- Jméno a příjmení: Robert Košař
- Bydliště: Ostrava
Re: Prosim o radu at prevodovka
nechci zakládat nové vlákno tedy zkusím tady ... z ničeho nic se začala divně chovat AT převodovka resp ..při sundání nohy s plynu např. při rychlosti 60km,80km klesnou otáčky na cca 1100ot/min a pak se zase zvednou .... olej měněn v listopadu od te doby fungovala bez problemu , ted najednou začla zlobit .... neměl někdo podobný problém? jedna se o 4AT...
Peugeot 406,Subaru Outback 2,5AT,r.v.00