Zdravim vospolok, mam takyto problem. NA legu BE,BH 2.0 92kw, huciace lozisko pravdepodobne v prevodovke. Popis problemu: Za studena na volnobehu pri nastartovanom motore huciace az z toho zuby klepu, po vysliapnuti spojky stichnutie(po zohriati klepanie ci hukot mensi). Detto aj po zaradeni redukcie, ci spojka vymacknuta alebo v zabere, hluk ziadny. Vsetko nasvedcovalo tomu ze je to spojkove lozisko, vymenila sa komplet sada a hluk pokracuje (aj ked spojkove bolo natom tiez velmi biedne:) Cim myslite ze by to mohlo byt?
dakujem za nazory
Huciace lozisko v MT
- Albi
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3138
- Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Albert Němčík
- Bydliště: Železná Ruda / Praha
Re: Huciace lozisko v MT
na Legacy 1991 jsem měnil to vstupní ložisko v převodovce
standartní typ, stálo asi stovku ...
standartní typ, stálo asi stovku ...
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
Re: Huciace lozisko v MT
Jo, vsetko to nasvedcuje tomu ze by to mohlo byt ono, len mi potom nejde do hlavy, preco stichne, ked za zaradi redukcia?
- mamut
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1905
- Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Lukáš
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Huciace lozisko v MT
Jelikož kola redukce jsou přímo na vstupní hřídeli.. jak ji zařadíš, hřidel se pohne..radoooooo píše:Jo, vsetko to nasvedcuje tomu ze by to mohlo byt ono, len mi potom nejde do hlavy, preco stichne, ked za zaradi redukcia?
http://www.subaru-als.estranky.cz/fotoa ... /#photo_78
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Huciace lozisko v MT
Mam trochu jiny problem, ale patri do tohoto vlakna. Po 300 tisicich km uz jsou trochu vule v pohonu a dnes jsem asi 4x zaregistroval pri brzdeni motorem zvuk ktery vydava nalozena tatra. Kdyz vule necukne, je vse potichu. Napady?
[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ]
[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ]
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Huciace lozisko v MT
Tak zvuk je pryc. Nez zmizel, slo to zezadu zleva. Tudiz bud bylo neco v brzdovym bubnu nebo rachotila prepazka ve vyfuku nebo kryci plech. Lozisko to byt nemuze, to se samo neopravi.
[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ]
[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ]
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- filippek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2310
- Registrován: úte úno 15, 2011 10:52 am
- Jméno a příjmení: Filip Pecka
- Bydliště: Jablonecko
Re: Huciace lozisko v MT
A koukal jsi, jestli tam jeste mas kolo?
Odesláno z mého GT-S7562 pomocí Tapatalk 2
Odesláno z mého GT-S7562 pomocí Tapatalk 2
Nyní: Forester SG 2,0 r.v.05 poface
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
Re: Huciace lozisko v MT
Zdravím, letos na předtechnickém servise v BA mně diagnostikovali hlučnější převodovku nejspíš od ložisek. Převodovka zatím hlučí jako ve Favoritu "na Tatru to ještě nemá" Olej měněn 145., řadí dobře ve všech otáčkách, viskóza taky zatím šlape. Teď má najeto 182t.km, lehce sákne u čidel a páky redukce.
Vyplatí se výměna ložiska(ek) s přetěsněním nebo mám poptávat méně jetou z vrakoviště?
Kolik taková sranda může stát a koho můžete doporučit?
V cca 190t.km plánuji svíčky, vůle ventilů-(LPG 116kw motor asi ven, protože poslední seřízení bylo v 115t.km ještě v Německu), rozvody, možná spojka, olej převodovka+dif. a asi ta převodovka.
Bude to ranec, ale zase nás For. nikde nenechal a oproti autům na "F" je držák.
Vyplatí se výměna ložiska(ek) s přetěsněním nebo mám poptávat méně jetou z vrakoviště?
Kolik taková sranda může stát a koho můžete doporučit?
V cca 190t.km plánuji svíčky, vůle ventilů-(LPG 116kw motor asi ven, protože poslední seřízení bylo v 115t.km ještě v Německu), rozvody, možná spojka, olej převodovka+dif. a asi ta převodovka.
Bude to ranec, ale zase nás For. nikde nenechal a oproti autům na "F" je držák.
Forester 2,0X 116kW MY2006 LPG