Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 108 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Další
Prosim o radu at prevodovka 
Autor Zpráva
Online
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 3179
Bydliště: Praha
Kluci děkuji za odpovědi. *_*=*_* Zatím to vypadá na vadný přepínač.

Edit: zrovna přišla manželka, že s tím zítra poprvé pojede do práce. Tak jsem jí dal doklady a přemýšlím, jestli to radši nepřepnu na ten HOLD. :-)

_________________
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT


úte říj 31, 2017 7:14 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 11251
Bydliště: Praha
Do města spíš na voliči trojku. HOLD se rozjíždí na dvojku a to je docela nevhodný. Naopak po městě se s 1-3 dá jezdit celkem rozumně a při každym puštění plynu to tam necpe čtyřku. :)

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 - prodáno


úte říj 31, 2017 7:33 pm
Profil ICQ
Online
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 3179
Bydliště: Praha
Opět děkuji, to by byl možná vhodný režim pro manželčiny jízdy do práce. (*_^) |,,,,
Já s tím AT nemám žádnou zkušenost, ale přiznám se, že se mi to zalíbilo. :-) Dnes jsem po službě přinesl RZ a nedalo mi to a jel jsem se projet to natankovat. :-) Jen tak pro zajímavost spotřeba mi vyšla po najetých 370 km na 8,5l/100km. Tak zatím tam plyn dávat nebudu. :-)

_________________
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT


úte říj 31, 2017 7:43 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 11251
Bydliště: Praha
Nemáš zač. :) Hlavně bacha na to, automat je návykovej. To jsou furt řeči, kdo by chtěl automat, řadím si radši sám, to se hned rozbije, to moc točí motor, to víc žere a pak se do toho jeden posadí a už z toho nechce vylízt. :-D

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 - prodáno


úte říj 31, 2017 7:51 pm
Profil ICQ
Online
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 3179
Bydliště: Praha
No právě to co jsi psal "při každym puštění plynu to tam necpe čtyřku" se mi u toho hrozně líbí, jenže to chce sledovat a pracovat s plynem podle toho.
To od manželky nemohu požadovat. :-)

_________________
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT


úte říj 31, 2017 7:56 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: pon říj 31, 2016 10:47 am
Příspěvky: 603
Jak psal Honza. Stačí jí tam dát za 3 a bude spokojená

_________________
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130


úte říj 31, 2017 9:20 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 2764
mnov: presne, ja tam jednou zapomnel locknutou trojku a i po tom meste me stvalo, jak to hrozne moc (=1800 rpm :-DDD ) ten motor toci. nicmene zase na druhou stranu H6 nema moc problem jet 50km/h pri 1200rpm, 1.5ka to tak snadno asi davat nebude :-DDD

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk


úte říj 31, 2017 9:33 pm
Profil
Online
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 20009
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
H6 je na tom jinak, ta je schopná jet bez trápení skoro na volnoběh. Já trojku neřadím, ale mít jakoukoliv slabší motorizaci, tak bych to určitě dělal.

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
https://www.youtube.com/user/VDCmonstersubaru/videos
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97- rekonstrukce Toyoty
Subaru-Robin Generator 3 kW


stř lis 01, 2017 7:43 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 11251
Bydliště: Praha
Já to dělal po městě hlavně kvůli rychlejší odezvě na plyn. Na tu trojku to při městských rychlostech dokázalo celkem zabrat. Na čtyřku už moc ne. Navíc skoro pořád otevřenej měnič, takže to tam míchalo s olejem. Na trojku ho to zamykalo víc a dřív.

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 - prodáno


stř lis 01, 2017 10:02 am
Profil ICQ
Online
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 20009
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Já tomu rozumím. Ale H6 tenhle problém nemá. Respektive já ho nepociťuju.

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
https://www.youtube.com/user/VDCmonstersubaru/videos
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97- rekonstrukce Toyoty
Subaru-Robin Generator 3 kW


stř lis 01, 2017 8:55 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 2764
IMHO to neni moc potřeba, když se člověk smíří s tím, že mu občas ujede TDIčko :-DDD Jinak si to stejně za chvíli podřadí... Za mě je to možná tak i lepší, protože nebýt té 2s prodlevy na řazení, tak s tím zátahem toho motoru je to podle mě efektivní způsob, jak za 4 sekundy přijít o řidičák :-DDD


stř lis 01, 2017 10:50 pm
Profil
Online
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 20009
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Tak ve městě je mi to jedno, kdo mi ujede jezdím na AT režim a tupost převodovky mi vyhovuje. Fakt se snažím jezdit kolem těch 50. A jak opustím město, přepnu na režim Sport.

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
https://www.youtube.com/user/VDCmonstersubaru/videos
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97- rekonstrukce Toyoty
Subaru-Robin Generator 3 kW


čtv lis 02, 2017 7:31 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: pon říj 09, 2017 6:18 pm
Příspěvky: 7
Bydliště: Horní Jelení
Přátelé kamarádi, trošku oživím toto téma.
Na Outbacku 11/2002 mě zlobí převodovka a to při přeřazení z 2 na 3 a opačně. Vždy vyletí otáčky o cca 1000 a pak to teprve přeřadí. Směrem nahoru to rozčiluje, při podřazení v tahu (Třeba při předjíždění) to dá slušný kopanec. Jinak s opatrným přidáváním je to celkem v pohodě. Olej i filtr jsme vyměnili, nicméně se to nezlepšilo.
Ale teď k jádru problému. Dal jsem to do servisu, který údajně umí opravovat automaty. Po třech týdnech čekání na termín a třech týdnech, co to tam stojí, jsem se dnes dozvěděl (po mém dotazu na stav), že tam bude ,,zřejmě" špatný ventil, ale že u Subaru se musí měnit celý rozvaděč.
No nevím, jestli to vůbec proběhlo nějakou diagnostikou, ale tohle se mi zdá divné, že nelze ventily měnit samostatně.
Prý to dokonce musí objednat z Ameriky a cenu mi sdělí než to objedná...... Prý Subaru.....
Jsem dost v rozpacích. Já jsem díly na 4EAT našel na našich obchodech skoro všechny.
Máte prosím někdo zkušenosti s opravami těchto převodovek?
Abych to tam neměl do jara a bez opravy.
Zatím si myslím, že na tom ani nehrábli. Tak bych to vzal zpět, a dal to někomu, kdo to v rozumném čase opraví. Díky moc za jakoukoliv radu.


pon pro 04, 2017 6:02 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: čtv zář 10, 2009 7:54 pm
Příspěvky: 1032
Bydliště: Chebsko
Tento blábol mi byl sdělen i v Subaru, že samostatně měnit nelze a však někdo mi tu psal že mu to kdesi v jižních čechách udělali přímo v Subaru (jednalo se o jiný ventil) a cenou do 10 000,- , celou tu hlavu mi v Subaru nabízeli za cca 47 000,- ...

_________________
Obrázek Spotřeba SUBARU Forester 2.0 XT 130kw (SG)

Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw still on the road
Subaru Forester 03 2.0XT LPG still on the road
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG Prodáno
Subaru Impreza GT 94 LPG Prodáno
Subaru Impreza 97 R.I.P


pon pro 04, 2017 9:12 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: čtv zář 10, 2009 7:54 pm
Příspěvky: 1032
Bydliště: Chebsko
Byl to JackeOb , třeba se ozve.

_________________
Obrázek Spotřeba SUBARU Forester 2.0 XT 130kw (SG)

Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw still on the road
Subaru Forester 03 2.0XT LPG still on the road
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG Prodáno
Subaru Impreza GT 94 LPG Prodáno
Subaru Impreza 97 R.I.P


pon pro 04, 2017 9:14 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 108 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: