Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 301 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 17, 18, 19, 20, 21  Další
Spolehlivost CVT (Lineartronic) 
Autor Zpráva
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 4595
Zrovna ten DAFí Variomatic (kde BTW oni s tím dělali auta už někdy v 50. letech) se ještě daleko dřív dělal s F3 formulema. Tady jsem k tomu dohledal nějaký info: http://www.ritzsite.demon.nl/DAF/DAF_cars_p17.htm

Jenom teda když jsem tam tenkrát (2011) byl, tak ty F3 formule v tom muzeu byly, ale ta F1 ne, nebo si to alespoň vůbec nepamatuju... Ale zase tam bylo krásný funkční demo, jak ta převodovka funguje (byť teda s gumovejma řemenama :-) ).

_________________
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Suzuki Swift MA 1.0 Obrázek


ned zář 10, 2017 12:50 am
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: pát úno 20, 2015 1:00 pm
Příspěvky: 25
Robert76 píše:
Ahoj, tak jsem zpátky. Omlouvám se, že jsem se neozval dřív, ale chtěl jsem mít jistotu, že je problém odstraněn. A vypadá to, že ano!!! Jezdím už měsíc a převodovka řadí normálně. Nakonec stačilo kompletně vyměnit olej a filtr v převodovce a škubání zmizelo. Díky vám všem za rady a tipy.



zdar, prosím tě o info - kde jsi měnil olej ? kolik ho tam je... mi z Opavy Dancar odpověděli že se mění jen asi 4,5 l a o filtru ani zmínka, přitom komplet náplň je kolem 11,7-12,7 litru podle manuálu...

díky za info Karči


pát zář 22, 2017 1:17 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: ned črc 16, 2017 8:15 pm
Příspěvky: 11
Ahoj Karči, měnil jsem to v autorizovaným servisu v Plzni u Lišky. Musel jsem vyloženě trvat na tom, že chci kompletní výměnu oleje včetně výměny filtru - zpočátku mi taky účtovali jen 4,5l - to je to, co vyteče výpustním ventilem. Škubání zmizelo, ale já jsem chtěl pro jistotu kompletný výměnu oleje i filtru. Nakonec to udělali - účtovali mi 9 litrů oleje a sítko+ 3 hodiny práce. A řadí to znovu bez problémů.


úte říj 03, 2017 8:31 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: pát úno 20, 2015 1:00 pm
Příspěvky: 25
Robert76 píše:
Ahoj Karči, měnil jsem to v autorizovaným servisu v Plzni u Lišky. Musel jsem vyloženě trvat na tom, že chci kompletní výměnu oleje včetně výměny filtru - zpočátku mi taky účtovali jen 4,5l - to je to, co vyteče výpustním ventilem. Škubání zmizelo, ale já jsem chtěl pro jistotu kompletný výměnu oleje i filtru. Nakonec to udělali - účtovali mi 9 litrů oleje a sítko+ 3 hodiny práce. A řadí to znovu bez problémů.


Díky za info, psal jsem Ti už SZ , no popravdě přístup originál servisů Subaru ...NO COMMENT .... absolutní neochota některých něco řešit.... jen to není potřeba, to je zbytečné ... nechápu proč ... CVT je dobrá , ale musí se o ní starat ..nechápu co je za problém vyměnit jednou za čas celou náplň ..ne jak tvrdí jen 4 litry až 4,5 litru , to prý stačí.... nevím, zda nemají všechny origo servisy Subaru ten přístroj potřebný k výměně celé náplně, nebo se jim do toho nechce , nebo je to tím že si člověk běžné výměny - motor olej, filtry, kotouče a vubec brzdy dělá sám a do značky jede jen na jeden požadavek..nebo je to přístupem Subaru k zákazníkům všeobecně.... fakt jsem zklamán....Navíc tady na Ostravsku nakonec jen Subaru v Opavě bylo ochotno mi to udělat..zítra na to jedu tak pak písnu co vlastně provedou .... podotýkám, že chci měnit preventivně, mám tam přes 130 000 a kdo ví zda to někdy někdo měnil..v servisce o tom není zmínka..... ( auto není původně od nás ) dovezla si ho přítelkyně co s ním jezdila v zahraničí.... no snad to dopadne OK


úte říj 10, 2017 1:14 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: pát úno 20, 2015 1:00 pm
Příspěvky: 25
tak abych to dopsal jak to dopadlo ... chtěl jsem to vyměnit preventivně, ne kvuli problemum, nakonec dojel jakysi borec z Prahy se strojem na výměnu komplet náplně, propláchli to , vyměnili, dali mi i protokol z přístroje ...a náplň přesně podle manuálu necelých 13 litrů.... musím říct že to taknějak líp řadí i jede... spokojenost ... hned jsem vyměnil i diferáky a je klid .... a čekal jsem větší řachu než jsem nakonec platil...takže asi nemá každý Subaru servis ten stroj, je to prý drahé...tak aspon že to dělal člověk co temu rozumí..... za mě spokojenost


stř říj 11, 2017 4:15 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
Příspěvky: 2151
Bydliště: Ostrava
Takže to dělal "někdo z Prahy" v prostorách Dancars v OP?
A nakolik to nakonec vyšlo?

_________________
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)


stř říj 11, 2017 4:24 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: pát úno 20, 2015 1:00 pm
Příspěvky: 25
Mareka píše:
Takže to dělal "někdo z Prahy" v prostorách Dancars v OP?
A nakolik to nakonec vyšlo?


no Dancars Opava nemá svůj ten stroj, jak jsem pochopil, když to tady chce udělat někdo , tak to prostě dovezou - tady dojel z Prahy a udělali to tam.... no nakonec 13 litru oleje + výplach + práce plus přední zadní diferák a kontrola + 0,5 litru nemrzky do chladiče cca 8600 Kč


čtv říj 12, 2017 7:49 am
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 22639
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
To mi přijde jako velmi slušná cena.

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


čtv říj 12, 2017 7:57 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob srp 08, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2649
Bydliště: Plzeňsko
Taky bych řekl, že je to ke cti servisu. Je fajn,že i takto umí vyjít zákazníkovi vstříc. Možná do budoucna si to pořídí taktéž , pokud se sejde víc zákazníků.

_________________
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
http://www.youtube.com/watch?v=FCaAGA6rzwQ
Obrázek

Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015


čtv říj 12, 2017 8:01 am
Profil ICQ
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 30, 2014 7:04 am
Příspěvky: 6896
Bydliště: Česká Třebová
To se asi brzy sejde, když Subaru za chvíli nebude prodávat nic jiného. 8-?

_________________
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.


čtv říj 12, 2017 8:53 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
Příspěvky: 5147
Bydliště: podhradí Křivoklátu
Kamarádi přeji vám všem hezké svátky a mám takový dotaz týkající se současných CVT.

Táta si na jaře bude pořizovat nové auto, a vybírá mezi Levorgem a Forestrem.

Jelikož bydlí na sídlišti (možná znáte peklo pro všechny autisty - Velká Ohrada), tak je občas (každý den) parkující auta v druhé řade různě tlačit po parkovišti.

U manuálu je to v pohodě, vyhodí se kvalt, zamkne se auto a jde se domů, ALE UMÍ TOTO I CVT?
A pokud ano, jak moc mu to ubližuje?

Děkuji moc

_________________
XV 2,0i MY18-iXVestr
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr
Forester 2,0X MY03-Modrestr
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
http://www.boxerauto.cz/


pát pro 22, 2017 3:36 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 4595
To peklo není jenom velká ohrada, takhle hezkých sídlišť po Praze je už celá řada...

Nechci kecat za CVTčkáře, ale principielně to musí fungovat stejně jako u předchozích 4EAT, 5EAT kde tam stačí vrazit N a nechat odbržděný. Ostatně někde v threadu vedle tu někdo řeší, jestli na CVT má to N používat, takže volič tu polohu mít bude. Škodit to tomu asi nebude, když do toho někdo semtam strčí rukou. V AT manuálech je nějak omezení tahání za jiným autem (nějaká max rychlost a max počet km), ale patrně kvůli tomu, že když neběží motor, tak se nechladí ATF. Ale to při popostrčení o 5 metrů bude irelevantní...

_________________
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Suzuki Swift MA 1.0 Obrázek


pát pro 22, 2017 4:14 pm
Profil
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 13, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 9772
Bydliště: Hradubice
Jen upozorňuji , že aby se dal vyndat klíček ze zapalování, musí být dáno "P". To platí u CVT i mého šestihrnka. jkamile mám klíček pryč, tak si myslím, že "N" se nedá dát :-/ .

_________________
quickly

Forester 2.0i CVT MY13 Obrázek Outback H6 3.6R AT MY10 Obrázek Legacy H6 3.0R SpecB AT MY06 Obrázek
ex Forester 2.0D Active MY09


pát pro 22, 2017 4:18 pm
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 4595
Aha, tak to je lepší vychytávka... no, ještě mám pocit, že jde mechanicky pro případy nouze ten parkovací kolík vysunout, ale dělat tohle při každém parkování je dost zabijácký...

Edit: ještě mě pak napadá nechat si vyrobit kopii klíčku bez čipu na imobilizér a nechat v zapalování ten... ale to je taky dost kokotina a hádám, že to zase pro změnu vymlátí baterku, protože to pak nechá pod proudem x dalších věcí...

_________________
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Suzuki Swift MA 1.0 Obrázek


pát pro 22, 2017 4:23 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: čtv úno 25, 2016 9:07 pm
Příspěvky: 133
Bydliště: Plzeň
No Levorg ma ale bezklickove startovani. A nejsem si jist, zda jdou vubec zamknout dvere, kdyz neni volic na P.

_________________
Subaru Levorg GT Trend MY2017
ex Citroen C5 Break MY2001
ex Škoda Forman Solitaire
ex Tatra 613-3
ex Tatra 613-1


sob pro 23, 2017 8:39 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 301 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 17, 18, 19, 20, 21  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: