Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Typové označení převodovky a zaměnitelnost 
Autor Zpráva
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 20, 2010 7:25 am
Příspěvky: 6899
Bydliště: Nové Hrady
VDC> rekl bych, ze automat. Davat tam manual by bylo hrozny hara-kiri...
tomitaFRS> me to taky zajima, rozepis to trochu, nebo jestli budes delat fotky, placni je sem. Zajima me, jestli budou kompatibilni jednotky, jestli je nutny koupit VTD nebo staci i MPT (pocitam ze ne), jestli budou pasovat poloosy atd. Outback H6 s puvodni prevodovkou toci pro 140ti asi 3100 otacek, pokud si pamatuju spravne...

_________________
Subaru Outback 3.0 H6 AT, MY03 + LPG


čtv říj 08, 2015 8:16 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: sob říj 03, 2015 9:09 pm
Příspěvky: 74
Nene..budu tam davat manual z 2.5 Legacy i s diferakem 3.7. mam cely auto k dispozici, takze by to nemel byt problem, kardan, pedaly, radicka, plast kolem radicky, spojkovy valec..vsechno je :wink:
Setrvak mi zbyl z FRS, spojka prijde nova..nejspis od Exedy.


Přílohy:
Poznámka: Z toho pujdou dily
WP_20151007_007.jpg
WP_20151007_007.jpg [ 358.84 KiB | Zobrazeno 586 krát ]
Poznámka: Do toho:
WP_20151007_005.jpg
WP_20151007_005.jpg [ 443.38 KiB | Zobrazeno 586 krát ]

_________________
Outback H6, Scion FRS, Nissan X-trail
čtv říj 08, 2015 9:10 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: sob říj 03, 2015 9:09 pm
Příspěvky: 74
Co se tyce tech prevodu Outback 4AT ma 4-ku 0.69 pri diffu 4.11 a tahle prevodovka z Lega ma 5-ku 0.83 s diffem 3.7.. z cehoz vychazi, ze s manualem bude tocit trochu vic, ale za to bude zivejsi na vsechny prevody.
Chtel jsem prevodovku z WRX 05- (blbe se schani a je drazsi)..ta ma 0.73 a diff 3.7 coz je asi maximum, nebo pak ulet v podobe 6-ti kvaltu z dizlu ::-DD: ta ma dokonce 0.55 6-ku.

_________________
Outback H6, Scion FRS, Nissan X-trail


čtv říj 08, 2015 9:15 am
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 17399
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Nejsi náhodou ten člověk, co koupil na začátku září od Vrťase H6 s padlou převodovkou ? Petr říkal na srazu, že to od něj vzal někdo, kdo tam chce nacpat převodovku z manuálu....
Mě hlavně zajímá, jak to vyřešíš elektricky. Automat je přece řízenej jednotkou a ta je spojená s motorem, to lze nějak jednoduše vyřešit ?

Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk

_________________
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 +Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
EX Subaru-Robin Generator 0,7 kW (ukraden) + Subaru-Robin Generator 3 kW


čtv říj 08, 2015 10:52 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
Příspěvky: 2478
Bydliště: Praha 5
Vše ohledně implantace automatu z 2,5 do H6 jsem před rokem zjišťoval :850: . Pokud si to dobře pomatuju, tak skříň se zadním diferákem jde prý vyměnit kus za kus zcela jednoduše. A prý si to většinou sedne i s původní řídící jednotkou, takže její nahrazení příslušnou jednotkou z dárce orgánů nebývá nutné. Akorát je samozřejmě nutné, aby daná 2,5 byla s VDC+VTD. Kromě kratšího stálého převodu je prý převodovka v 2,5 a H6 identická, jenom se liší tím, že 2,5-ková má nějaká 2 synchronizační kolečka místo 3 v H6. Při rozumném používání to prý ale na životnost 2,5-kové skříně s H6-kovým motorem nemá mít vliv. Celkově je to tedy dokonalá možnost jak nahradit kleklou převodovku v H6, jelikož převodovek z H6 je minimum nebo stojí nesmysl (loni v ČR/SR 25-30.000 Kč). Převodek z 2,5 je u nás celkem hodně a i s diferákem se vejdou do 15.000 Kč :811: . ... Uvedené informace jsou kombinací slov Víta Šarbocha, Alse a mojí improvizace a dedukce :bp: :845:

Velká výhoda pro offroadisty: 2,5ková převodovka má o cca 10% lehčí převod. Naopak silňičář s H6 si bude buď muset zvyknout na vyšší otáčky nebo musí dát větší gumy :4690:

Reálný úspěšný příklad můžu doložit jen jeden: Vít Šarboch prý před časem jednoduše přendal H6-kovou skříň a dif do 2,5-ky, která poté odjela po svých a nejspíš jezdí dodnes :826:

_________________
Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09) (už byl nahrazen)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<


čtv říj 08, 2015 11:08 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: sob říj 03, 2015 9:09 pm
Příspěvky: 74
..ale ja tam chci davat manual, ne automat z 2.5

@VDC: jojo jsem to ja :)
Outback H6 ma oddelenou jednotku pro prevodovku, da se to relativne jednoduse vyresit emulaci neutralu a pak zarazene rychlosti -D.
U novejsi generace uz to moc nejde, tam je ridici jednotka automatu integrovana do motorove jednotky.

_________________
Outback H6, Scion FRS, Nissan X-trail


čtv říj 08, 2015 12:44 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 20, 2010 7:25 am
Příspěvky: 6899
Bydliště: Nové Hrady
tomitaFRS> Subaru4ever asi reagoval na muj dotaz :845:
Subaru4ever> diky :826: , to me potesilo. Kdyby neco, ze existuje snadna nahrada.

_________________
Subaru Outback 3.0 H6 AT, MY03 + LPG


čtv říj 08, 2015 1:06 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: sob říj 03, 2015 9:09 pm
Příspěvky: 74
Tak prevodovka je venku. Co jsem si ted vsim, ze dvouhmotak je o dost vyssi nez muj single z gt86/brz. Od hrany ozubeni po dosedaci plochu pritlacaku ma dvouhmotak ca.21mm kdezto single z BRZ ma kolem 4mm. Mam ted obavy jestli bude spojka z wrx fungovat.
Je tady nekdo kdo delal konverzi z dvouhmoty na single u legacy 99-03?

_________________
Outback H6, Scion FRS, Nissan X-trail


čtv říj 08, 2015 1:48 pm
Profil
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: čtv dub 03, 2014 11:31 am
Příspěvky: 41
Bydliště: Brno
Byl by někdo schopen zjistit mi ještě stálý převod u převodovky TY752XRBAA? (že je to starší typ vím, 752 místo 754)

Zkoušel jsem googlit a s pomocí slovníku jsem dospěl k číslu 3.9, ale byly to jen nějaké příspěvky na ruském a francouzském webu, tak kdoví, co mi to mohlo přeložit...


pát říj 09, 2015 10:02 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: ned úno 10, 2013 8:24 pm
Příspěvky: 99
Bydliště: Pardubice
lze implantovat do otika 01 2.5 prevodovku z Lega 03 2.0 ? je potreba vymenit i diff ? diky

_________________
> Subaru Outback MY2001 2.5 MT LPG <

Výměny čelních skel - ! pro vozy Subaru speciální akce !
bližsí info přes SZ


pon pro 26, 2016 11:46 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: ned úno 10, 2013 8:24 pm
Příspěvky: 99
Bydliště: Pardubice
Rod píše:
Zdravím,

nevyzná se tu někdo ve značení převodovek? Sháním náhradu za svoji vysypanou (Lego BH, 2.5, 115 kW, 5MT).

Stará převodovka: TY754XFAAB
Nová převodovka: TY754XRBAB

Jsem schopen dekódovat označení jen po "X":
- T: převodovka (transmission)
- Y: stálá čtyřkolka, manuál
- 75: pětikvalt
- 4: série (verze se skříní spojky na 8 šroubů)
- X: s redukcí a mezinápravovým difem s viskózou



Prevodovka Outback 01, BE/BH, 2.5, 115kW, MT - hlasim oznaceni TY754XFBCB

_________________
> Subaru Outback MY2001 2.5 MT LPG <

Výměny čelních skel - ! pro vozy Subaru speciální akce !
bližsí info přes SZ


pon led 02, 2017 10:44 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron